April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Pfff... sommige mensen zijn echt hopeloos!
    Wordt er ingelogd op de hyves van hubby om op mijn hyves te kunnen kijken...
    Rara wie zou DAT nou kunnen zijn...

Begint een beetje vervelend te worden.

2. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @me2; veel plezier in barcelona!

@sanne; wat een toestand met dat kraampakket. Gelukkig heb je het nu geregeld.

@cvm; leuk geworden de babysite.

Net turkse pizza op, pff zit er vol van, maar hij was wel erg lekker!:D

3. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ Sanne, pff zeg, wat een gedoe voor een kraampakket ;). Gelukkig heb je een regeling kunnen treffen.

@ Musty, hier leiden ze ook niet eerder in. Afspraak is dat er sowieso een afspraak gepland wordt, maar als het spontaan op gang komt is dat natuurlijk ook prima!
    Zo te lezen loopt het bij jou ook nog niet over! Hoop dat je een beetje rust kunt vinden tussendoor zodat de 35 dagen wat dragelijk zijn ;)

@ Vica, Misschien wordt het tijd dat je hubby zijn wachtwoord veranderd ;)

Hier,
    Net heerlijk wezen shoppen met m'n oud collega. Het weer werkte niet echt mee maar heb binnen kunnen halen wat ik wou.
    Nu heb ik als het goed ik echt alle spullen bij elkaar voor het ZH dus kan ik morgen m'n tas beginnen pakken (ben ik daar ook gerust in)
    Ook nog de nieuwe cd van adele gekocht :D Heerlijke muziek vind ik dat, deze gaat waarschijnlijk ook mee naar het ziekenhuis ;)
    Nu maar ff koken (gehakt/sperziebonen dagschotel hmmmm) en vanavond maar m'n gemak houden want heb toch wel wat te veel gelopen net :(.

4. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Iid zn ww veranderen!

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ vica.... denk dat t tijd word dat je mannetje eens een hartig woordje zelf met r gaan spreken
    snap uberhaupt niet waarom hij t nog mogelijk laat haar op zijn dinge in te loggen en om jullie leven zo te regeren

@ foeske... idd t liefst spontaan!

@ cvm... heb me al gemeld op je site :D

en tadaaa.... lijkt wel of ie steeds meer naar voren gaat

6. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Musty: He bah, da's ook rot als ze zo vaak hebben moeten prikken :(
    Kan ik helemaal inkomen dat het voor jou niet hoeft. Ben er nu ook niet meer zo voor na al die verhalen. Een vrouw is ervoor gemaakt he? Dus ga het toch ook proberen op de natuurlijke wijze ;)

Sanne, wat een gedoe met dat kraampakket. Gelukkig heb je het nog kunnen regelen ;)

Me2: Goed dat je nog naar Barca kan vliegen :p

Vica: wat een rotstreken zeg :x Zou ook vragen of je man zijn paswoord veranderd.

Zo, ga ik hier eens lekker spammen...tatttaaaa...de kinderkamer (beetje trots). :)

7. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    nog eentje

8. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Andere kant...geverfde commode van oude slaapkamer met zelfde geverfde spiegel en leuke schilderijtjes met boerderij diertjes :p

9. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    euh...nog? :D

10. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Bedje (nu nog druk opgemaakt maar dat is maar voor de show ;))

11. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Met de lampjes aan

12. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    @ mobius:

Wauw, mooi kamertje!!!! Mag je zeker trots op zijn!!! Je boy voelt zich er vast wel in thuis!!! Leuk ook die kleurtjes bij het bed! Hou der wel van;)

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heerlijk al die kleurtjes mobius!

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Mobius mooi kamertje zeg!!!

CVM, zal me dalijk ook even aanmelden op je site. Leuk gemaakt zeg!!!

Ik zag nog wat fotootjes voorbij komen maar weet al niet meer van wie, schaam schaam, maar weet wel nog dat ze HEEL MOOI zijn!!!!

Verder heb ik alles gelezen maar ook weer vergeten.
    Pfff die vergeetachtigheid is echt vervelend het worden hoor.

Ziekenhuistas.... ik ga maar eens op papier schrijven wat ik erin wil hebben en dan aanvinken wat ik heb, want zo komt er niks van.
    Heb wel een joggingbroek gevonden bij action, dus die gaat erin, tandenborstel is ook al binnen en voor de rest kom ik niet verder dan kleertjes voor de kleine... erg genoeg.
    Wil er 2 setjes in doen (heb 1 setje 50 vd zeeman) maar twijfel wat ik er nog bij doe. 50 of 56.
    zeeman viel raar met kleren toch????

Pijn... is weer erger vandaag, pfff balen.
    Gistern die workshop was toch teveel van het goede.
    Wel heel leuk om te leren met fondant te werken (boltaartje bekleden) maar het taartje was kleiner dan we allemaal verwacht hadden.
    Heb er mooie bloemetjes op gemaakt, zal dalijk manlief aankijken voor een fotootje!!!!

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    oja onze site is
    www.semholzmann.peutersite.nl
    Tot geboorte blijft hij zoals hij nu is, daarna ga ik de layout veranderen naar een gemengde site en gaan ook alle "oude" fotos eraf.... (op een paar mappen na)

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Hyves, hubby had zijn wachtwoord veranderd. Echter heeft hij altijd een rijtje wachtwoorden die hij altijd gebruikt anders vergeet hij ze. Het is dus niet heeeeel moeilijk te achterhalen als je ooit met zijn wachtwoorden hebt gewerkt. Nu heeft hij een wachtwoord genomen die hij nooit eerder heeft gehad. Dus kan er niemand meer op (als het goed is).
    Wel een zielige actie... kreeg ineens een rare tik vanuit de naam van hubby. Een standaard tik, maar niet iets wat hubby zou aanvinken. En dan ook nog eens om 14.50 uur... Tja, dan werkt hubby gewoon.

@Mobius, wauw wat een supermooi kamertje!

@de rest reageer ik zo even.

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ musty, wauw mooie buik hoor ;)

@ mobius, Beetje trots??? Ik zou heeeeeeeel trots zijn op het kamertje ;)

@ Luckey, o leuk zo'n workshop, jammer dat het nogal zwaar was, hoop nog wel dat je man een foto wil maken voor ie op is ;)

@ vica, gelukkig is z'n ww veranderd, wat een gedoe zeg...

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Star, oehh turkse pizza! Krijg er helemaal honger van (ondanks 2 borden eten net)!

@Foeske, fijn dat je alles nu in huis hebt voor de vluchttas...

@Musty, zeker mooie buik! Gaat idd verder naar voren steeds he :).

@Luckey, balen dat je meer pijn hebt zeg! Fijn dat het leuk was dat taartje versieren.

Hier mijn meis alweer ziek! Vandaag dat gehang vandaag. Ze was al erg verkouden maar de loopneus is redelijk in bedwang. Echter klaagt ze nu over hoofdpijn! Heeft de hele middag niet gegeten en gedronken en wilt niks anders als met haar ogen dicht tegen mij aan liggen. Nu ligt ze in bed met een pcm en een iets verhoogde dosis lactulose (ze leek ook krampen te hebben steeds en dan de billen dicht te knijpen).

Morgenochtend hubby naar zijn werk brengen en dan om 08.30 uur bij de huisarts zijn. Eigenlijk voor haar opstipatie, maar ga gelijk even navragen van die hoofdpijn. Want dat icm de verkoudheid lijkt in mijn ogen op pijnlijke holtes.. Ben benieuwd wat ze zeggen.

1 nadeel wel. Mijn moeder wilt niet oppassen als ze ziek is want dan kan ze er niks mee. Dat geloof ik graag, beetje jammer dat ze dan niet even aan mijn buik denkt en ik dus de hele dag 'opgescheept' zit met een meisje van ruim 11 kilo die alleen maar aan mij hangt. Dat icm mijn voorweeen, bekkenklachten, rugklachten en slechte nachten is geen goede combi. Dan moet ik echt hopen dat ze of zich goed voelt, of goed ziek is zodat we samen kunnen slapen. Maar ja.....

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ vica.... wat klote is dat heh als er bijna niemand is die effe wat van je over kan nemen als manlief werkt, hier idem

meis ligt met 38 op bed expres al niet naar t kdv gebracht
    alleen hier drinkt ze zich helemaal lam (gelukkig( beter dat dan andersom) ze ligt nu eindelijk na een kilo luuf en zetpil en neusdruppels KO

20. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mobius

Mooie grote kamer. Heel leuk met die spiegel.
    Onze kamer is nog erg kaal. Moet de meeste spulletjes nog op z'n plaats zetten.

Deel Deze Pagina