April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Mobius: Supermooi kamertje! Je mag inderdaad zeker trots zijn! :)

@Musty: Mooie buikfoto ook. Ik zie bijna geen verschil meer in jouw buik met een aantal weken geleden (of het valt me nu niet op in ieder geval), maar jij hebt al langere tijd een redelijk grote buik natuurlijk:) Die van mij komt steeds meer bij die van jou in de buurt, die is nu echt flink aan het groeien:D

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :Dwel zat ze me met na bed brengen na te zingen (nijntje liedje) en ik denk wacht effe je zegt elk woordje na, dus prop dr naam er tussen en ja hoor loui faye kwam eruit daarna trapte ze er niet meer in :p

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ minime, zijn ook steeds kleine verschillen hoor, zal eens kijken wanneer ik een collage maak:)
    bij jou is het echt een gigantische groeispurt inene :D

4. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @musty; mooie buik weer! Bterschap met je meisje.

@mobius; wauw mooi kamertje hoor!

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ziet er heel lastig uit, maar na een workshop weet je dat het eigenlijk gewoon heel simpel is.
    neemt de magie eigenlijk wel een beetje weg.....
    Bekijk bijlage 132617

6. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Sorry meiden, ben een beetje druk.........
    Voel me een beetje schuldig dat ik jullie heb verwaarloosd :)
    Het gaat echt niet lukken om ál die pagina's door te lezen......Is er iets belangrijks gebeurd??

Hier gaat het erg goed!!
    Maura lag in haar warmtebedje, maar ze is haar warmwatermatras kwijt sinds zondag. Ze houdt zichzelf goed warm. Dat is al stap 1 ;)
    Qua gewicht gaat het hard :$ Ze woog gister al 1990 gram!! Het is geen kleintje meer :)
    Ze zit nu op 8 voedingen van 40cc. Aan de borst had ze gister 11cc gedronken. Verder drinkt ze uit het flesje en uit het cupje. Het gaat best aardig, maar moet beter. Vorige nacht verslikte ze zich, hierdoor zakte haar saturatie (O2 gehalte in bloed). Ze heeft toen een kapje met zuurstof gehad, om haar snel weer op peil te krijgen. Verder geen gekke dingen of dips.
    Haar navelstompje is er gister vanaf gevallen. Was even schrikken, het zag er namelijk een beetje gek uit. Blijkbaar normaal, maar ach nooit gezien.
    We voelen ons hier op deze afdeling erg op ons gemak, heel fijn. We zijn heeeeel erg self-supportive. Hebben eigenlijk geen hulp meer nodig. Het is dat zij haar sonde moeten controleren, anders deden wij dat ook ;) We halen van de monitor af en sluiten haar weer terug. Net als de ECG plakkers opnieuw plakken enzo.
    Vrijdag hebben we een gesprek met de neonatoloog, dit gebeurt 1x per week. Ze zullen niet teveel te vertellen hebben, omdat het zo goed gaat. Maar we hebben dan de mogelijkheid om vragen te stellen en face-to-face te praten.
    Het is nu een kwestie van groeien en leren drinken. It's up to her!
    Met mij gaat het goed. Van het weekend had ik een dipdagje, maar verder gaat het lekker. Vandaag had ik zelfs zoveel energie dat ik eindelijk mijn huis onder handen heb genomen. De badkamer, de wc, de keuken en de woonkamer zijn schoon. Wasjes gedraaid en gevouwen. Morgen alleen stofzuigen en dweilen. Zo heerlijk!!! Echt een irritatiepunt dat het steeds een ontplofte bende was.......

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

wauw luckey :D

8. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik kan niet wachten!! 7 maart ga ik naar een workshop met mams en schoonzus.
    Lijkt me heel leuk om te leren en later ook te doen. Mooie verjaardagstaarten maken voor kleine man.

Voor de rest is niet alles blijven hangen

Vica: jeetje wat een gedoe met de stalker en met je zieke meisje. Knuffel voor je.

Mooie kamertjes zag ik voorbij komen.

Mooie buiken en..... voor de rest alles vergeten sorry.

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ seertje, wauw wat super dat maura het zo goed blijft doen!
    hopelijk bereikt ze snel t gewicht dat ze mee naar huis mag!

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Seertje: goed nieuws hoor!! en je dipjes zijn begrijpelijk. |Is ook niet niks allemaal. Fijn dat je zoveel zelf kan en mag doen. Nog even volhouden en ze mag naar huis.

Doe jij wel rustig aan zelf!! Je hebt wel een bevalling in de benen he!!

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, mooooie taart hoor!

@Seertje, fijn te horen dat alles goed gaat! Voel je vooral niet schuldig hoor. Wij hebben gewoon wat meer tijd nu we afwachten en jij bent al druk in de weer met mama zijn ;).

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden heb even snel bijgelezen maar ben eerlijk gezegd te moe om te reageren :) :) Mobius even voor jou: super mooi kamertje geworden :)

xxx

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Maura, je blijft ons verbazen hoor.
    Super hoe goed je het doet!!!!!! Hopelijk mag je gauw mee naar huis.

Seertje... ik kan me voorstellen dat je geen tijd hebt om hier te lezen hoor.... vond het al knap dat je ons op de hoogte hield.
    Super om te lezen dat je meisje het zo goed doet en dat jij je goed genoeg voelt om eens lekker los te gaan in je huisje....

14. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wauw seertje wat fijn dat het goed gaat! Nu nog goed gaan drinken, in principe mag een te vroeg geboren kindje toch met 2 kilo naar huis mits te zelf drinken en geen dips hebben toch?

Luckey: Ziet er lekker uit je taart! Zo even op je site kijken :)

Musty: moooooie buik! Mijne heeft weer een groeispurt gemaakt, vandaag een foto en verschil was mega! Staat alleen op de babysite haha, had m geupload bij mn moeder thuis.

Vica: balen van je moeder weer :( Hier zou ik dat probleem niet hebben, mijn moeder is een oeroma. Ze vind het heerlijk om op te passen op haar kleinkids en als ze ziek zijn geniet ze ervan dat ze het ectra mag vertroetelen en zit ze er rustig een halve dag mee op schoot. Nu is mijn moeder babyleidster op een kdv, dat scheelt mss ;)

@ mobius: mooie kamer zeg!!! je mannetje komt in een warm nestje :)

Hier: Niet echt lekker sinds vanmiddag. Heb veel harde buiken, zelfs een hete douche vanmiddag hielp niet :( Ook niet gegeten, alleen een beetje vla net. heb het gevoel alsof er een blok beton op mn buik ligt. Hou ook enorm veel vocht vast nu. Zelfs mn knieholte is dik en opgezet en heel erg rood??? Kun je daar vocht vasthouden?

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Cvm, ja dat kan zeker! Bij mijn dochter kon ik niet eens meer door mijn knieen van het vocht daar!

Mijn moeder doet zich naar de buitenwereld voor als een oeroma.
    In het begin toen in terug hier kwam wonen vertelde ze zelfs aan iedereen hoe slechte moeder ik was en hoe goed het was dat zij in de buurt was! Ohhh wat ben ik booooos geweest op haar! Ging toen om het feit dat mijn dochter niet 24 uur per dag drinken tot haar beschikking had. Tja, ze had ook nog flesvoeding dus de hele dag door drinken was niet noodzakelijk zoals nu. Maar goed. Ik was blij dat ik daar weg was. Nu doet ze nog aan iedereen laten blijken hoe perfect zij wel niet is als oma. Gelukkig kent iedereen mijn moeder, ze wordt altijd met een korreltje zout genomen.

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Goed bericht!!!!:D

En je hoeft je niet schuldig te voelen tegenover ons!

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Effe geen zin om op iedereen te reageren en te schrijven...
    Pff ben niet zo lekker! :(
    En heb niks gedaan vandaag!

18. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ Vica, Ach... Je meis heeft het wel te pakken zeg, beterschap! Je hebt trouwens wel wat te voortduren met je moeder zeg...

@ Luckey, simpel of niet... Het ziet er leuk uit!

@ Seertje, Kvoel me ook echt verwaarloosd! (whahah niet dus) We weten allemaal dat je nu lekker met je meis bezig bent ;) Kvind het knap dat je af en toe nog komt posten om ons op de hoogte te houden ;)
    Zo te lezen doet jullie gezinnetje het super! Ga vooral zo door en hopelijk mag Maura snel naar huis!

@ CVM, Lekker de beentjes omhoog vanaaf ;)

19. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Tja, dat idee heb ik niet meer. Gewoon ook omdat ik me vanaf het begin heel goed gevoeld heb enzo. Het bloeden is nog nauwelijks en ik heb al sinds een paar dagen ná de bevalling alweer zin in sex ;):)
    Als he teveel is geweest, voel ik morgen weer......Dan ga ik morgen wel weer slapen in de middag.

Verder: bedankt lieve meisjes voor jullie lieve reacties!

20. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Bedankt allemaal voor de leuke reacties op het kamertje :) Er komen nog wel fleurige gordijntjes en een leuke mat, maar voor de rest hou ik het basic.

Vica: Wat een gedoe weer met je moeder. Gelukkig weet iedereen dat ze haar met een grote korrel zout moeten nemen ;)
    Verzorg je meis maar goed en probeer toch zelf ook nog een beetje te rusten.

Lucky: Knap zeg!! Echt mooi gedaan. Daar kan je nogal eens mee uitpakken he? :p

Seertje: Je moet je helemaal niet schuldig voelen joh! Zoals iedereen al gezegd heeft: we vinden het al superknap dat je ons nog op de hoogte houdt! Zo goed dat jullie al alles zelf kunnen.
    En lekker als het huis weer helemaal op orde is he? Dat geeft toch ook weer wat meer rust :)

CVM: Balen dat je je niet zo lekker voelt. Dat vocht in de knieën kan heel goed hoor. Heb dat enkele jaren geleden eens gehad en toen hing het vel zelfs over mijn knie. Zo gezwollen was het. Kon toen ook nog amper stappen.
    Bij mij zit het nu echt overal :( Zelfs mijn handen lijken wel breder dan ze lang zijn :$

FB: Hopelijk voel je je vandaag weer ietsje beter. Dikke knuf :)

Deel Deze Pagina