Ohhh hubby kwam gisteren thuis met goed nieuws!!! Waarschijnlijk heeft hij toch bereik in de hal waar hij werkt. Heeft dus ook gelijk aangevraagd dat hij zijn telefoon mee mag nemen vanaf vandaag! Wel alleen voor de bevalling hoor. Voor minder serieuze dingen wil ik kijken of iemand het slot van zijn fiets kan verwijderen. Dan kan hij met een los slot op zijn fiets naar het werk. Dan heb ik de auto hier staan. Ook omdat ik nu geen kant meer op kan. De supermarkt 5 minuten lopen hiervandaan is echt al veel te ver voor mij. En ik wil hem ook nog even helemaal uitruimen. Denk dat ik dat dit weekend maar moet gaan doen. Dan wil ik gelijk de maxi-cosi erin plaatsen. Die kan er daarna niet meer uit. Want alles staat dan mega vast. Het liefst zou ik een andere auto halen met 5 deuren, maar ja... Vind die maar eens!
hey meiden, kwam even een dikke knuff brengen verder echt zo mega moe, energie gaat allemaal op aan mn meis verder giga emo buien (jammer voor manlief ) net bij fysio vandaan, en kreeg te horen dat rug overbelast is als reactie dat op de BI ach ja gezellig kan er ook wel bij wil vanmiddag een poging doen even lekker naar buiten te gaan met mn meis
Bedankt voor de knuffels en de steun. Wat zou ik toch zonder jullie CVM: Oei, niet zo een goed moment om zonder camera te vallen. Hoop dat je snel een andere oplossing hebt Saona: Zo, dat is een grote baby! Denk ook niet dat er een maatje 50 in je kast ligt Vica: Goed nieuws idd dat je ventje zijn gsm mee binnen mag op het werk. Net wat gegeten. Voelde me helemaal draaierig worden. Hebben ze hier bij de hulppost even bloeddruk gecontroleerd en die was aan de lage kant (normaal ALTIJD 12/7). Moest dus wat eten en genoeg drinken. Hopen dat het helpt Straks toch echt op de bank hoor
Zooo badkamermeubel en kranen gesopt en alles gesorteerd (man/vrouw/kids/tandenpoetsspul hahaha) Heerlijk nu om het kastje weer open te doen! Rest vd badkamer moet hubby doen, ga niet met dat hg schimmelspul aan de slag want schijnt nogal giftig te zijn. Ook nog even de bovenboel, hal en keuken gezogen en nu ben ik klaar voor vandaag. Anders maakt hubby me af als ie thuiskomt Saona: heb echt van die megatenten gekocht voor na de bevalling, die omadingen. Schijnt van pas te komen met kraamverband ofzo....manlief was echt een dag van slag toen ik die dingen gekocht had haha, maar heb ze nu toch maar klaargelegd. maar eerder dan na de bevalling komen ze de la echt niet uit!!! Nu doe ik het gewoon nog met hunkemoller kanten heupstrings, de grootste maat. Blijft mooi onder mn buik dus zit heerlijk! geen noppies strings voor mij! Over hunkemoller gesproken....kan niet wachten tot ik over een paar maanden weer een schappelijke maat heb en me daar ziek kan kopen aan leuke setjes! Vica: Fijn dat je hubby mss toch zn mobiel bij zich mag houden in case of emergency! Musty: Doe rustig aan met je rug hoor!! Heb je dat er ook nog eens bij Mobius: Aiii goed zout gaan eten, hopen dat je bloeddruk snel bijtrekt!
@ Vica, Het is nu nog wel te doen hoor met de elektrische kachel, Het is nu 18 graden in de caravan en aangezien ik het toch steeds nogal warm heb is dit genoeg! Urine bewaren... Pff heb ik geweten maar ben het kwijt, ff google zoeken? @ chantico, Heerlijk zeg dat je vriend aan de poets is . @ stilte, viel mij ook al op Ben vanaf gister vroeg in de avond niet meer geweest maar moet moet een 1/2 pagina bijlezen... @ mobius, Tja dat douchen was gister echt nipt! Ik was klaar en bedacht me net dat ik de kraan uit ging zetten en toen werdt het water koud en hoorde ik de gijser springen... Ben blij dat ik het nog haalde anders was het brrrrr geweest Hoe lang moet je nog werken? Hoop dat je snel van je rust en zwangerschap mag genieten,want het klinkt allemaal toch wel zwaar! @ luckey, Veel plezier vandaag. @ CVM, Heb hier hetzelfde luxeprobleem qua flessen zag ik Al lekker bezig geweest zie ik . Balen van je fototoestel zeg! Kun je nergens een goedkoop dingetje op de kop tikken?? Heb hier trouwens ook al eens lens error gehad, de schuifjes zitten dan niet goed over elkaar gesloten op de lens, door hier een beetje aan de friemelen deed hij het gelukkig weer... @ Vica, O das idd goed nieuws! Wel een fijn idee dat je je hubby kunt bereiken en straks kan gaan en staan waar je wil @ Musty, klinkt niet lekker, maar is wel logisch... Ik heb me ook een verkeerde houding aangenomen i.v.m. BI! De fysio heeft dit er echt uit moeten stampen om verdere overbelasting te voorkomen. @ CVM, Heb eergister ook met de omaonderbroeken in m'n hand gestaan, maar kan er echt niks aan doen, ik kan ze gewoon niet kopen! Bah hihi. Hier, Vannacht veel pijn gehad maar ondanks dat toch wel redelijk geslapen. Werd wel wakker van m'n eigen gesnurk Ik wordt gedurende de zwangerschap steeds charmanter M'n 2e wasje zit er nu in en voor de rest zal ik nog niet veel doen denk ik... Misschien nog ff wat doopsuikers in elkaar zetten en wat t.v. kijken. Aangezien ik geen warm water heb (en geen zin heb om eerst water te koken) wordt er vandaag ook niet gepoetst, lekker makkelijk Wil van het weekend toch echt mijn ZH-tas pakken. Hetgeen wat nog gewassen moest worden is nu klaar (alleen nog drogen) en dan kan ik alles in 1 keer pakken...
Hi Ladies, ben er weer! heb een drukke week gehad met leren, had namelijk vandaag examen. Zo dat ligt ook weer achter de rug. volgende week 1 maart ga ik met verlof heerlijk gewoon kan niet wachten en wat mij betreft mag de baby 2 weken daarna al komen! ben namelijk nu al bekaf! moet wel zeggen sinds deze week zijn de bewegingen anders, het is geen hard gestomp meer en het lijkt alsog de baby veel moeite moet doen om te bewegen. Ben nu 34 weken en 3 dagen! xxx
@Vica: Wat vervelend dat je kleine meisje steeds zo ziek is! Het is goed dat ze haar even helemaal binnenstebuiten keren, hopelijk vinden ze wat waar ze snel wat aan kunnen doen voor jullie. Ik moet zeggen dat ik vind dat jonge kindjes best ziekelijk zijn. Mijn zoontje is op die leeftijd ook heel ziek geweest steeds, en ik bleef het niet vertrouwen, een jaar later kwam de kinderarts erachter dat hij een hartruis heeft, en dat hebben ze op het CB nooit gehoord, terwijl het luid en duidelijk is. Laat ze haar maar goed checken. En wat een grote meid zo bij die prik zeg ! Natuurlijk lieverd, jullie kleintje gaat er komen! Geloof erin! Wat is een cerclage? Ik weet niet of je over een week of 4 het nog op kunt brengen om naar Drenthe te rijden, als het belangrijk voor je is en je wilt het echt graag misschien wel. Dat is verschillend per zwangere denk ik... Ik vind een half uur nu al een drama... Ooohhhhhh ik oooook! Ik wordt er helemaal GEK van :x. Ik ben net even mn zwager ergens heen gaan brengen en zelfs dan moet ik een stripje in mijn jaszak doen. Ik wordt elke nacht wakker van het brandend maagzuur, ik wordt er helemaal geirriteerd van. Ik ben normaal een hele erge fruiteter, maar daar krijg ik momenteel zo het zuur van dat ik helemaal geen fruit eet. Groenten gaan gelukkig beter!
Ik kan mijn eigen laatste bericht niet eens terugvinden... Ik heb PAGINAAAAAAAA's met geklep van jullie doorgespit, maar ik weet niet meer waar ik gebleven was hoor. Ik ga maar ff bij mijn eigen berichtgeschiedenis gluren... Hehe
OK ik ben erachter dat ik gebleven was op pagina 439... vinden jullie het heel erg? Haha, vanaf daar ga ik niet teruglezen hoor!
@Saona, van een hartruis worden ze niet ziek toch? Mijn dochter is geboren met hartruis, maar die is dichtgegroeid vlak nadat ze 1 was. Is gelukkig door meerdere kinderartsen bevestigd. @Saida, fijn dat je examen achter de rug is en je bijna verlof hebt! @Foeske, oohh ik baal er ook zo van dat je steeds 'charmanter' wordt tijdens de zwangerschap Hopelijk veranderd het snel na die bevalling hahaha. @Cvm, jeej wat ben je druk geweest. Wel fijn dat je klaar bent voor vandaag. @Mobius, let goed op je bloeddruk he! Wellicht een boillionnetje of soepje nemen? @Musty, dikke knuf! Doe rustig aan! Hier wordt ons mooie uitzicht wat veranderd Ze zijn de steigers aan het bouwen voor ons raam. Met mijn meis gaat het op zich iets beter. Ze is erg hangerig en zit toch veel aan haar oortje. Ook komt er viezigheid uit het oortje. Ze heeft geen koorts, dus kijk het nog even aan. Anders naar de HAP dit weekend. Ze heeft wel goed gegeten maar drinken wil ze liever niet zoveel. Dus even goed stimuleren.
Ik ben ook benieuwd! Wel even laten weten hoor! Die van mij was op 30 wkn en 4 dgn 2000 gram al . Toch schijnt dat wel een goed gewicht te zijn voor deze termijn. Nee ik koop geen maatje 50 meer nee . Die les heb ik de vorige keer geleerd, mijn man had helemaal zelf een pakje gekocht voor onze zoon. En omdat ik dat zo schattig vond moest en zou hij het aan na zijn geboorte, maar dat is dan ook de enige keer geweest dat hij het aan had, want hij moest er letterlijk in gepropt worden.. haha Niet alleen voor hunkemoller hoor, ik kan sowieso niet wachten tot ik straks weer een beetje aan mijn lijf kan werken, en weer lekker mijn 'slanke' kleren aan en pumps... Ik ben weer enorm aangekomen, en hoewel ik er minder moeite mee heb dan de vorige keer omdat ik weet dat het wel weer goed komt... begin ik wel zin te krijgen in het voorjaar. Lekker werken aan de kilo's en weer back to normal Ik vind dat je een foto moet plaatsen van die mooie omatenten... je hoeft ze niet aan hoor. Haha, zijn ze ook nog huidkleur? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA En? Hoe ging het?
Ik wist niet dat hij uberhaupt een hartruis had. Ik vertrouwde het alleen niet omdat hij niet mee kon en kan komen met andere kindjes van zijn leeftijd. Hij is altijd kortademig en snel benauwd en moe. Nou hebben wij wel een hele asmatische familie, maar er was voor mijn gevoel meer aan de hand. Hij was vaak ziek, koortsig en benauwd, soms zelfs zo dat zijn gezicht helemaal ging zwellen. Als dat weer zou gebeuren moest ik 112 bellen zeiden ze. Ik ben heel veel met hem naar de dokter geweest, en steeds kreeg ik inhalatie medicijnen en nu en dan antibiotica, maar op een gegeven moment heb ik erop gestaan dat ze hem naar de kinderarts zouden doorverwijzen. Daar hoorden ze direct een keiharde ruis. En verbaasd vroegen ze mij of het CB dat nog nooit gehoord had. Niet dus. Er zijn twee cardiologen meteen bij gekomen en die week is hij helemaal binnenstebuiten gekeerd met hartfilmpjes etc. Hoewel het een flinke ruis is, doen ze momenteel niet meer dan hem half jaarlijks controleren. Toch overweeg ik nu voor een second opinion naar een ander ziekenhuis te gaan, omdat hij nog altijd niet mee kan komen met leeftijdsgenootjes en bijzonder snel kortademig is, dat hoeft natuurlijk niet aan zijn hart te liggen, maar ik wil het wel graag zeker weten
Saona...Logisch dat je wat zekerheid wil over de hartruis van je zoontje, geen gek idee toch, even een andere arts ernaar laten kijken? Wat betreft oma-onderbroeken...nee ze zijn niet huidskleur maar stralend wit...passen perfect bij mijn megagrote voedingsbh met cupsluiting, ook al zo charmant (moet zeggen dat ik daar de humor nog wel van in zie...zit hubby 's avonds tv te kijken, sta ik ineens voor hem in bh met flappen naar beneden. "Hoe vind je mn nieuwe sexy bh moppie???" hahaha hij vond m geloof ik niet heel mooi . Net mijn ook al zo charmante voedingsshirts vd h&m binnen...en voor het eerst in mijn zwangerschap heb ik mijn eigen formaat overschat!!! Had XL besteld maar ze zijn flink te wijd Ga ze overigens niet terugsturen, met nog 7 weken te gaan. En geloof dat een beetje wijd na de bevalling best lekker zit, maar toch!!! Iemand trouwens gister "mijn kind is te dik" gezien??? Ik wil mijn dochter er zooooo graag voor behoeden, had zo met die kinderen te doen! Janken ook trouwens, toen ze hun ouders bedankten voor alle hulp enz enz hahaha.
Mobius, je werkt ook nog eens vijf dagen per week, toch? Ik vind je ook een enorme bikkel! Heb je in België misschien voorzieningen in de vorm van dat je hulp bij het huishouden kunt aanvragen als je zwanger bent en het zelf niet meer kunt doen? Misschien even de gemeente bellen? Of bij je huisarts langsgaan en vertellen dat je om financiële redenen niet eerder dan met 39 weken met verlof kunt gaan en door persoonlijke omstandigheden weinig hulp in je omgeving hebt, misschien weet je huisarts nog manieren om toch iets te kunnen regelen.
Hahahahaaa ik kan me zo al voorstellen hoe het eruit zal zien. Kan ons het schelen, gemak gaat na een bevalling toch alles boven sexy. Die tijd komt wel weer Jaaa ik! Ik heb het vanaf het begin helemaal gevolgd en me zo geergerd soms. Ik vind het gewoon zielig voor die kinderen, ik zou bijna zeggen dat het een vorm is van mishandeling. Ik geloof niet dat die mensen dat opzettelijk doen, maar hoe kan het nou dat mensen zelf niet inzien dat 10 glazen cola op een dag, elke dag met de auto naar school en 6 uur per dag tv kijken daar de oorzaken van zijn, van ernstig overgewicht bij zulke jonge kinderen. Hoe kan het toch dat mensen op zulke voor de hand liggende dingen gewezen moeten worden? Dat gaat er bij mij niet in hoor
Mag dat in Belgie? Met 39 weken pas met verlof???? En hoe lang heb je verlof in Belgie dan? Sorry, misschien al eerder besproken, maar dan heb ik het gemist
Oh dames doe tijd en zin hebben... kunnen jullie op onze geheime hyves nog even terugkomen op de naam die wij hebben voor ons zoontje? Dit keer gaat het om de schrijfwijze... sorry, ben zo'n zeikerd
Hier geen hyves meer, ben er in een hormonenbui mee gestopt haha. Ik vind het ook heel zielig voor die kinderen, en hoewel ik ook niet begrijp WAAROM die ouders hun kind volproppen en toelaten dat het zo weinig beweegt, gebeurd het bij mijn oudste stiefzoon ook. Ik ben de enige die er niet aan meewerkt en dat zorgt af en toe voor flinke strubbelingen als hij hier is. Bij zijn moeder mag hij zoveel eten en cola als hij wil, bij ons mag hij (op één glas op zaterdagavond na, en dan light) geen cola maar krijgt hij gewoon melk bij het brood en limonade (zonder suikers) tussendoor. Hier is een max van smorgens 2 en smiddags 2 broodjes en 1 bord avondeten. Helaas heeft mijn hubby het er moeilijk mee om nee tegen het kind te zeggen, want hij is bang dat stiefzoon hier niet meer graag komt omdat hij hier "weinig" eten krijgt. Stiefzoon heeft dus door dat het van papa eigenlijk wel mag maar dat ik dwars lig en speelt dat lekker uit door boos tegen mij te doen, waar ik schijt aan heb want werk er gewoon niet aan mee dat dat kind straks een hartaanval krijgt. Maar als ik er een keer niet ben geeft hubby hem gewoon cola en chips/frituur enz "want hij mag hem toch wel verwennen". tja, het is zijn kind... Moet er wel bijzeggen dat stiefzoon 14 jaar is en verstandelijk gehandicapt, hij kent dus geen grenzen qua eten, beweegt weinig (taxi naar school) en als hij niet mag gamen krijgt hij enorme woedeaanvallen. Nogmaals, ik heb er lak aan, liever boos dan straks een hartaanval, maar ik sta er nogal alleen in. Voorzie overigens wel problemen als ons dochtertje groter is en het nog steeds zo gaat. Want wil niet dat zij ook maar van alles mag eten van papa "omdat grote broer dat ook mag". ik heb zelf aanleg om snel aan te komen en wil mijn kind beschermen tegen overgewicht! Zo en dat zit me nou al heel lang dwars, heb het er even uitgegooid!