Hoi meiden hier een hyper dochtertje omdat we zo gaan zwemmen.(ik ga met haar en 3 vriendinnen met 2 kinderen van dezelfde leeftijd als mn dochter) Ze kan niet wachten. Helaas voor haar kunnen we pas om half tien weg! Brandend gevoel: bedoel je dat het gloeit of dat het jeukt??? Ik heb wel vreselijke jeuk op mn buik en wat rode vlekjes tegenwoordig. Luckey: jij ook zwem ze!!! ik ga lekker mooi wezen in mn zwangerschapsbadpak (ook gekocht in opruiming omdat ik er niet teveel aan uit wou geven) want helaas pas ik mijn bikini niet meer, zowel qua cup niet als qua bouwvakkersdecollete Ik lees aan het eind van de dag wel weer ff bij! Fijne dag allemaal
titania: WOW, wat gaaf!!! Superleuke verrassing en helemaal verwend! Bof maar met zulke en vriendinnen Echt leuk al die slabbers enzo. Nu idd ffies rustig aan doen he jojoki: veel plezier vandaag!!
Titania, wat een gave verrassing zeg!!!! Jojoki, ook heel veel zwemplezier!! Wij vertrekken over 15 minuutjes ongeveer. Heb gisteren een nieuwe bikini gekocht (1 maat groter dan normaal met padded top hihi) want de zwschapsbadpakken/bikinis waren overal te duur voor 1 malig gebruik. We zien wel hoe het zich houdt in het water....... Hier... gisteren wezen uit eten met vriendinnen maar niet goed bekomen. weer halve nacht op wc gezeten met buikkrampen. Manlief had ook het bed verhoogd, wat een genot zeg!!!! Matrassen lijken nu wel zachter dus vamorgen rugpijn bij opstaan... Ga nog even gauw iets eten, zoon aankleden, tas inpakken en weg.... lekker dobberen...
Ja, we zijn er ook heel happy mee. Nu maar hopen dat ze zo blijft liggen, ze is nl nog niet ingedaald. Spannend dus ook voor jullie dinsdag. Krijg je dan wel een echo? Of het aan de moxa heeft gelegen, zullen we natuurlijk nooit weten. Maar ben wel blij dat we het gedaan hebben, nu hoeven we ons achteraf niet te verwijten dat we het niet geprobeerd hebben. Wel fijn dat je het 'buitenshuis' kan doen. Die moxa zorgt toch voor een behoorlijke penetrante geur. Wat SUPER die versierde kleertjes! Zo lief van je vriendinnen!
@Jojoki en Luckey: Veel plezier vandaag! Lekker dobberen, heerlijk hoor. Brengt me op een idee: ik ga even zoeken voor babyzwemmen, is leuk voor hubby straks
Vica: klinkt idd als griep, hou het goed in de gaten en doe rustig aan! Luckey: Mooi kunstwerk, en lief dat manlief toch even zijn best heeft gedaan op de kinderkamer hier hangen de sokjes nu op de waslijn... ze zijn zoooo klein haha echt schattig Seertje: kan me helemaal voorstellen dat je dat ook graag gewild had meis ** knuff voor jou ** Brandend gevoel in buik: komt me hier niet bekend voor.. wel steeds meer last van menstruatiekrampen.. Jojoki & Luckey: veel zwemplezier vandaag !! Hier: ik ga de was eens inruimen en nieuwe was aanzetten.. moet nog heel wat machines helaas
Nou plaats ik mijn reactie en zie dat er een deel mist dat ik getypt had.. Ik kan me alleen titania nog herinneren: Meis wat leuk dat je zo verwend bent Geniet maar lekker van je bankdag vandaag.. Hier merk ik dat ik sinds mijn verlof wat meer energie heb en daardoor kan ik die rugpijn nog wel eventjes aan We zijn bijna aan het einde.. dus komt goed !!! ** ik weet niet of ik nu nog meer meiden mis.. anders sorry !! **
hey meiden als jullie t niet errug vinden.... wat een paginas zijn er vol gekletst heb wel tussendoor elke keer meegelezen maar de helft alweer vergeten dus ik spring hier in @ voetenzak in maxi cosi...... heerlijk! werd niet goed van t geklungel met die doeken, gewoon lekker uk erin en dicht ritsen! @ vica.... las dat je in t ziekenhuis aan ctg lag, fijn dat je weer thuis bent! begreep van hyves dat je nu koorts hebt? beterschap! @ nikske... fijn dat t verlof goed doet en dat je rug zo nog te houden is! @ seertje... dikke knuffels en wat geweldig dat jullie kanjer het zo goed doet! denk denk denk denk @ luckey... leuke bellypaint had ook foto's op hyves gezien @ fleuri..... super dat je meis gedraaid is! wat een opluchting! @ all dikke knuffels! hier afgelopen vrijdag aan mn rug behandelt bij fysio omdat t overbelast was ( t rare is ik voelde geen pijn eraan, maar zij zei dat de bi pijn overheerst?) enfin voelde de behandeling wel auw kleine man reageerde er ook heel heftig op wat ik beetje maf vond enorme emo buien sinds vrijdag ook en t helemaal op mn heupen, zaterdag opgestaan met rugweeen en helemaal emo bijna gehele dag lopen janken (echt niets voor mij maar ja) kreeg t ook op mn heupen met t huis dus sinds vrijdag de tijd genomen om samen grote voorjaarsschoonmaak te houden en we zijn net klaar er is een lekkere luie stoel bij ons op de slaapkamer bijgekomen en 1 in de woonkamer niet slim allemaal en behoorlijke aanslag, maar ben blij dat t gedaan is mn rug is blauw van de behandeling, mn BI hel, elke keer kramp harde buiken en weeen maar we zijn dr nu echt helemaal klaar voor
@ Luckey, Hoe is het nu met je rug? Lekker gezwommen? @ Titania, Super zo'n babyshower, weer een dag om niet te vergeten . De creaties zijn echt super! @ FB, Klinkt niet echt lekker zo'n branderig gevoel! Wel in de gaten houden hoor... @ Jojoki, Jij gaat ook al lekker zwemmen! Geniet ervan @ vica, Hoe gaat het met jou vandaag? @ Musty, Dikke knuf voor jou! Ben blij dat jullie er nu helemaal klaar voor zijn Nu genieten en rusten (waar mogelijk)... @ Hier, De dagen gaan hier duidelijk op en neer... Vannacht weer wel goed geslapen maar lagen er dan ook pas om 01.00uur in. Deze zwangere muts is dat helemaal niet meer gewend zulke lange dagen Vandaag lekker rustig aan doen. Kmoet nog wel ff afwassen (ben ik gister niet meer aan toe gekomen) en stofzuigen (de hond is weer behoorlijk in de rui). Het theater was echt super, zo hard gelachen dat m'n buik er hard van werd! Daarna nog ff wat gedronken bij m'n ouders thuis. M'n broertje (21) kwam ook nog ff sexy in z'n onderbroekje naar beneden want hij moest toch ff kwijt dat hij een nieuwe baan heeft en woensdag al kan beginnen (Haha, zag er echt komisch uit). Straks gaan we ff op visite bij de neef van hubby en zijn vrouw en kleine. Gezellig hoor. De pruts is nog maar 4 maanden dus is wel leuk om haar weer ff te zien. Nou kga maar eens beginnen met afwassen.... Fijne zondag nog iedereen!
Luckey: goed dat je hier spuit als het even allemaal teveel is. Hoop dat je je weer een beetje meer happy voelt. nikske: ziet er super uit die twee fotos van de fotoshoot die je wilde delen. voetenzak: ik heb geen voetenzak maar een wikkeldeken van de Prenatal. Denk dat dat wel warm genoeg is. Ow en laatst een heel schattig dik vestje van mijn moeder gekregen dus die gaat ook mee. CVM: ik snap heel goed de gevoelens die door je heengingen tijdens het gehandicapten carnaval. Titania: dankjewel voor het persoonlijke compliment maar zeker ook het groepscompliment!! Zeker weten dat iedereen flink door blijft bikkelen ondanks de klachten die voor een groot aantal van ons er al heeeeeel vroeg waren. Aprilmama's zijn gewoon de bom!! haha Dames beseffen jullie wel dat dinsdag de maart-mama's van start gaan en dat wij dan de eerstvolgende zijn Cool trouwens die babyshower!! Musty: so hey jij bent even flink er tegenaan gegaan dit weekend. Fijn dat je er helemaal klaar voor bent en je rust kunt gaan pakken.
Hey dames, Is het goed als ik het vanaf hier weer oppak? Ik zal zo proberen te reageren, maar wel kort... Hier gaat het goed. Geen hoofdpijn meer en niet (nauwelijks) misselijk. Wel koortsig nog en een bandgevoel om mijn buik. Maar omdat dat bandgevoel soms enorm veel pijn doet denk ik haast dat het van mijn maag af komt. Die maagzuur van mij doet ook zoo'n verrekte pijn elke keer! Ook doet de onderkant van mijn buik enorm veel zeer en dat gaat maar niet weg. Helaas mag ik van hubby dus ook echt niks doen! Hij pakt zelfs mijn drinken voor me. Heeeeeeeel lief, maar ik kan zooooo slecht tegen stil zitten/liggen. Maar ik merk het gelijk als ik wat doe. Zo heb ik wel mijn meis in bad gedaan. Dat doe ik altijd gelijk als ik ga douchen. Maar dat was toch geen pretje, gelijk duizelig en veel buikpijn. Nu mag ik helemaal niks meer doen van hubby.. @Bramtim, het laatste stukje wat jij schreef.. Dinsdag begint maart.. En het leuke is dat er dus zowiezo al een paar meiden in maart zullen gaan bevallen!!!! Dus het begint echt al bijna .. Zo bijzonder!
Hai allemaal, jaaaaa het gaat nu snel hé?! En idd, ondanks dat we heel wat klachtjes en dingen hebben met zn allen flikken we het toch maar mooi! Ik zal nooit meer een zwangere vrouw onderschatten want het is gewoon een topprestatie, je buik 9 maanden uitlenen aan die kleine sloopmachines Hier een night from hell gehad, we hebben het hondje van mn ouders te logeren dus de woonkamer was goed dicht, anders komt die floepert naar boven. Ineens om half 2 stond hondje voor mn slaapkamerdeur te huilen. Dus ik met hond naar beneden om m terug te brengen, kom ik in de woonkamer en wat vind ik....een enorme vogel, opengereten borstkastje en OVERAL veertjes!!! En de kat die er druk mee in de weer was. Kreng heeft dus zelf de deur opengemaakt Goed, de zooi moest natuurlijk opgeruimd worden want wilde niet dat de kids het zouden zien als ze bijv moesten plassen snachts, en de hond zou er anders aan komen of de vogel zou in de box/wagen belanden....maar ik ga echt geen dode bloederige vogels opruimen met kans op bacterien enz nu! Dus moest manlief wakker maken, die heel erg NOT amused was. Snap ik wel, maar hallo, ik kan er niets aan doen! Heb ook al een paar dagen flinke steken in mn rug, fysio is er al mee bezig, maar vannacht toen ik met die vogel bezig was schoot het helemaal vast en kon letterlijk niet meer bewegen van de pijn. Manlief was chaggy en lag alweer in zn bed (terwijl ik nog in de keuken probeerde te komen voor een pcm, niet dat die werken) en ben uiteindelijk echt huilend de trap opgekropen. Daarna de hele nacht wakker gelegen met pijn en boosheid op manlief die heerlijk lag te snurken. De kleine meid was de hele nacht héél actief, echt niet normaal, zo heb ik haar nog nooit meegemaakt. Het voelt alsof ze anders ligt dus ik hoop niet dat ze ineens in stuit ligt, maar ze was echt héél druk!!! Manlief was zich overigens van geen kwaad bewust vanmorgen en had geen zin om boos te doen met de kids ook nog eens dus ben gewoon gezellig opgestaan, rug ging gelukkig al een stuk beter. Manlief bood zomaar aan om eventjes naar ikea te gaan (op zondag, in amsterdam!!! en vrijwillig!!!) waar ik een mooi dekbedovertrek heb gekregen van m en een plank voor boven ons bed en fotolijstjes.....dus denk ergens dat ie toch last van zn geweten had want hij haat ikea Maar nu heb ik iig alles binnen om mijn nestje helemaal gezellig te maken voor in de kraamtijd!
Hi meiden. Hier een berichtje van een drukke ik. Krijg trouwens weer geen mailtjes dus ik heb geen idee hoeveel pagina's ik heb gemist. Dus ik laat even weten hoe het hier gaat. LANGZAAAAAMMMMM maar dat is blijkbaar volgens mijn gevoel want iedereen vind het opschieten. Deze week komt als het goed is dochter d'r kamer af en gaat ze dus naar zolder en man naar oude kamer van dochter en dan is het een kwestie van de kamer van uk afmaken. Ow en natuurlijk de beebspulletjes ophalen uit de opslag. Wij gaan zo ff naar de Ikea *schaam* kep geen zin om te koken . En dan kan ik daar nog ff wat kaarsjes een badjas en badslippers halen . Er is nog veel meer gebeurt maar de helft weet ik niet eens meer
@Titania, fijn dat je zo verwend bent op de babyshower! @FB, het brandende gevoel herken ik niet als zijnde een wee. Ik heb rugweeen gehad en dat voelde niet branderig.
Zwaai! Lekker bezig hier met op bijna-hoogzwanger-tempo wat wasjes en andere huiselijke klusjes te doen
@Jojoki en Luckey, was het zwemmen leuk!??? Ik heb er ook zo veell zin in! @Fleuri, trouwens nog gefeliciteerd dat jullie meisje in hoofdligging ligt! @Musty, klinkt idd niet heel slim dat je dat allemaal gedaan hebt. maar ja, als het je dwars zit in je hoofd met nesteldrang is het ook erg om het NIET te doen. Fijn dat het wel klaar is nu! @Foeske, veel plezier vandaag!
@Cvm, he gatver! Dat wil je ook niet midden in de nacht tegenkomen zeg! Toch leuk dat jullie naar de Ikea gegaan zijn ! @Koeky, fijn dat de kamer van je dochtertje af is! Veel plezier bij de Ikea. @Chantico, veel succes met de huishoudklusjes.
Vraagje aan jullie allemaal. Ik verwacht dat we na de geboorte best wel eens vragen van mensen krijgen over wat ze ons kado zouden kunnen doen voor de baby. (misschien zit ik er wel helemaal naast hoor dat weet ik niet) Zelf zit ik wel zo in elkaar dat ik altijd vraag of er iets is waar ze blij mee zijn. We hebben volgens mij alles al en zijn natuurlijk hartstikke blij als visite al langs komt om te komen kijken en zijn met elk kadootje even blij. Maar wat zijn nu leuke dingen om te vragen of om een bijdrage voor te vragen in baby's eerste levensjaar. Kijk voor de eerste verjaardag vind ik het al een stuk makkelijker maar nu weet ik het niet. Hebben jullie nog leuke uitzet dingen of leuke kadotips voor het geval we vragen krijgen van mensen?
@Bramtim, ik vond het achteraf heel fijn dat ik spulletjes gekregen had voor als ze al een paar maanden ouder zijn. Zoals grotere kleertjes of speelgoed waar ze in het begin nog niks aan hebben. Ik moet zeggen dat ik het op dat moment een beetje gek vond om te krijgen, maar achteraf was ik er heeel blij mee.