Ja idd, gewoon even bellen. Ze zullen vanzelf wel laten merken of hun het noodzakelijk vinden om het te controleren of niet.
Foeske!! wat leuk jij ook een babyshower dit weekend top dat het zo geslaagd was. Voor mij was het echt onvergetelijk en ik heb echt van de leuke tijd genoten, besef me ook goed dat dit soort momenten met vriendinnen echt dierbaar zijn.. als je straks een baby hebt zoals bv met een kraamfeest kan ik me voorstellen dat je je aandacht niet zo bij de gezelligheid meer kan houden. Vica, vervelend steeds dat gedoe dat je niet kunt rekenen op je familie als je ze nodig hebt voor oppassen.. maar gelukkig is het toch gelukt. Ik hoop dat alles morgen goed blijkt te zijn! Bramtim, ik heb ook (voorlees)boekjes gevraagd.. iig aan mijn Poolse vriendinnen en familie. Ook omdat we ons kindje tweetalig willen opvoeden, wil ik zoiezo Pools voor hem voorlezen en Erwin dan Nederlands.. en met boeken kan je erg moeilijk een miskoop doen, zoals met speelgoed, waar ze niet mee gaan spelen of kleren die niet passen. Leonie Anita.. sterkte de komende tijd, hopelijk zit het allemaal een beetje mee. *knufs* FB, ik zou voor de zekerheid even bellen met jouw voorgeschiedenis moeten ze je wel serieus nemen en hopelijk snel geruststellen. sterkte! Musty, jij ook sterkte, en mutsy-baby nog even volhouden daar binnen.. je hoeft niet meer zo lang meer meneertje ongeduld!! Cvm, mooooie buik! dat soort opmerkingen krijg ik echt mep nijgingen van(pas op voor de hormonale zwangere vrouw!:x) ik heb deze week ook de "weet je zeker dat het er maar 1 is" gehoord en in de zeeman een vrouw in gebroken nederlands "baby kom bijna?" en toen ik zei "nou.. bijna.. nog een weekje of 5/6" een gezicht trekken van "oei" dat terwijl mijn buik toch redelijk standaard grootte voor dit termijn heeft volgens mij. Volgens mij hebben mensen dit soort leuzen voorgeprogrameerd en weten ze niet wat ze tegen een zwangere vrouw anders moeten zeggen Ik vind het leuk om een grote zwangere buik te hebben en geniet er ook van, maar door dat soort opmerkingen en vooral gezichten voel ik me echt giga.. weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Voelt ook niet altijd goed bedoeld ofzo.(zal wel aan de hormonen liggen ook) hier mijn baby-kom-nog-niet-bijna-buikje
wie van jullie zit toevallig ook met een half oog undercover in nederland te kijken? Hoe bizar zeg.... cvm: tnx voor je lieve woorden!!! knuf
@ titania.... Wauw, ook mooie groeispurt gehad! @ tv... zit niet te kijken, zit op manlief effe te wachten, kop warme melk voor me aan t maken en een kruik @ FB.... dikke knuffs en hoop dat t meevalt! manlief is klaar dus we duiken onder de wol en hopen dat buik afneemt, ook veel teveel hooi op mn vork genomen, maar mennnn nesteldrang
ben ook benieuwd geworden, kijk het nu ook.. vaaaaag au! spring net echt 2 meter van de bank omhoog.. iemand geeft me keihard een trap midden op de blaas.. jemig doet ook echt pijn nu.:x Dammit, volgens mij ligt ie toch nog steeds stuit.. of we moeten hem op boksles doen straks wat een kracht.
@Musty, slaap lekker! Hopelijk neemt het af! @Titania, mooie buik hoor! @TV, ja ik ben ook aan het kijken.. Echt best freaky eigenlijk.. En dat mensen er dan ook gewoon in meegaan....
Ohh hier kan hij dat ook erg goed met zijn handen hoor!!! En vergeet niet dat de kleintjes ook gewoon met hun voetjes bij hun hoofdje kunnen he.. Dus ook met de voeten bij je blaas als hij al goed ligt.. Sterkte met de pijn!
Hey meiden even kort want ik moet hoognodig slapen. Ik zag net dat ik weer een paar pagina's heb gemist sinds vanmiddag dus wil toch even reageren. @FB: heb je al gebeld? Idd met jouw voorgeschiedenis zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Ben benieuwd... @Vica: voor jou ook spannend dus. Fijn dat je morgen toch al voor controle moet, of ga je toch eerder nog bellen? @Musty: sterkte ook. Hopelijk blijft babyboy toch nog even zitten. Hij kan je ook geen dagje met rust laten he @foeske: wat leuk een babyshower! Lief van je vriendinnen @CVM: mooie flinke buik hoor! @Titania: ook een mooie buik zeg! wel raar dat mensen aan jullie vragen of het er maar 1 is, zo groot is jullie buik toch ook weer niet? Waar moet je anders een kindje van 2kg laten???
Je geeft me hoop !!! waah ik hoop het echt zo! de laatste keer dat ie goed lag van met 29/30wk geloof ik.. en sindsdien heeft ie dus echt een voorkeursligging gehad. dinsdag gaan ze kijken hoe het ervoor staat.. dan gaat de gyn het ook pas over opties hebben enz. ben er een beetje zenuwachtig voor. Wat ik al n's eerder schreef.. ik ben een beetje bang voor een mogelijke draaipoging(1 keer verhaal gelezen over navelstreng om het nekje en dat het met de draaipoging misging zeg maar) Ik moet ook niet zo veel lezen denk ik..meestal gaat het goed. Maar hopelijk hoef ik het dus helemaal niet
Goedemorgen!! Was erg benieuwd naar FB, maar zie dat ze hier nog niet is geweest..... Net even wat traantjes gelaten, net als gister. Als ik dingen lees of foto's zie van prematuurtjes, dan schiet ik vol.....Dan realiseer me eigenlijk hoeveel geluk wij hebben (gehad) met ons meisje die het zo ontzettend goed doet en zo haar best doet. Want het kan vele malen erger! Dan hebben wij echt niks te klagen! Dat wilde ik ff kwijt
Goedemorgen! Ik kwam ook even kijken of er al nieuws van FB was. Ik zal in de loop van de dag nog wel even op mn telefoon inloggen. Verder weer een drukke dag. Werken tot 17.30 en daarna eten bij een vriendinnetje, samen met een paar anderen. Het goede nieuws: nog maar 10 dagen werken! @Seertje: Kan me voorstellen dat je emotioneel wordt van zulke verhalen hoor! Heel logisch. En jullie mogen supertrots zijn op Maura, ze is gewoon een topper!!!
Goeiemorgen, geen nieuws van FB, daar kwam ik eigenlijk ook voor. Seertje, niet meer dan logisch dat je je zo voelt hoor! En ook al hebben jullie heel veel geluk gehad met de gezondheid van Maura, toch is het niet leuk als het anders loopt dan zoals het 'hoort'. Liever had je haar nog even bij je gehouden en met ons meegeklaagd over voorweeën en harde buiken. Voel je niet bezwaard om er af en toe flink van te balen, doet niets af aan de liefde voor je kind Hoe gaat het nu eigenlijk met de bv productie? En hoe is het afgelopen met dat bultje wat je toen voelde? Titania: Wauw ook een mooie buik zeg! Kleintje zit nog erg hoog of niet? Tja die opmerkingen...De ergste opmerking vind ik tot nu toe "jeetje je houd wel overal vocht vast hé?!" Met andere woorden, wat ben je algeheel dik zeg!!! En één die een kennis van manlief maakte naar manlief "en jij hebt ja gezegd?" (n.a.v de bruiloft...) Maar goed, er was bier in het spel denk ik dan maar Kreeg net een heel lief smsje van mn lieffie, dat ik echt een dagje rustig aan moest doen en dat hij niet kan wachten tot ons kleine beebje er is Werd helemaal soppig haha. Ga zijn advies maar eens opvolgen, draai alleen een zooitje wassen vandaag. Straks komt mn nieuwe mobieltje en eind vd middag moet ik weer naar de vk...hopen dat mn bloeddruk weer normaal doet!
Zit net alles na te lezen van gisteravond en schrok echt van de post van FB. Niet nega bedoeld naar Musty toe (zij heeft zelfs geklokt OMG) maar bij FB klonk het toch wel serieus.... FB ik hoop dat je kleintje nog even binnen blijft zitten hoor en dat het weer weggezakt is!!!!!! Dat hoop ik overigens voor alle mamas die met voorweeen lopen hoor, dat ze nog even profiteren van de voordelen in de baarmoeder!! Bah schiet er gewoon vol van.... Ga eens naar kruidvat rijden, geloof dat ze al open zijn... Knuf
nog niets van FB? @ CVM.... succes bij de vk! en lekker rustig aan doen @ minime... veel plezier met t etentje! en nog maar 10 dg af te tellen @ seertje... knuff! en julie hebben echt een kanjer! @ titania... hier ligt ie met zn koppie nar beneden en dat kan ook AUW op de blaas doen @ vica...... succes bij de controle! @ hier om half 12 naar de huisarts met mn meis, ze zit weer zo te reutelen met ademen en kijk t al 2 wk aan, ben t zat buik is rustig , wat harde buiken alleen nog en op een hyperactief manneke na, hij heeft me weinig laten slapen ook weer feest bij de onderburen *stoom* dus hopelijk vanmiddag nog effe tukken
He meiden...ben een heel weekend niet aan de laptop geweest. Beetje emo, veel gedoe, buikkrampen, voor het eerst ook echt menstruatiepijnen, veel onzekerheid,... Daardoor wel 10 pagina's achter geraakt Effe kort proberen reageren.. Seertje: wat goed dat Maura verhuisd is en mss over 2 weekejs al naar huis mag!! Fleuri: jeetje wat een lange pijnlijke bevalling heb je gehad zeg! Kan nu dus alleen maar beter gaan Nu kan je eindelijk genieten van je verlof. En het kindje ligt nu eindelijk goed! Fantastisch!! Vica: hopelijk meer nieuws met het bloedprikken vandaag FB: Eindelijk de goede kinderwagen! heb ook geen voetenzak voor de maxicosi. Vind ik beetje overbodig. Heb hier ook zo'n dikke fleece wikkeldeken voor de maxicosi. Lekker zacht en warm dus moet goed zijn Dat branderig gevoel heb ik niet maar wel al de rest van die klachten. Als je niet zeker bent, gewoon bellen hoor. Vertrouw op je moedergevoel! Ik maak me er niet zo druk om. Omdat ik toch veel van die klachten bij jullie hoor en neem aan dat het dan ook heel normaal is. Hopelijk hebben ze je wat kunnen geruststellen Nikske: Die fotos van de fotoshoot zijn echt superknap zeg! Lucky: Wat een prachtig kunstwerk heeft je zoontje van je buik gemaakt! Leuke herinnering voor later Toch nog goed gezwommen ook CVM: Moest ook even lachen met je opmerking over het karnavalfeestje met de gehandicapte kinderen Is heel normaal dat je er zo over denkt hoor. Moet je je niet over schamen. Denk dat elke ouder zo denkt. En wat een nacht met die dode vogel Wel lief van je man dat hij achteraf toch nog naar de Ikea is meegeweest Vica: voel je je al wat beter ondertussen? Zo'n griepje is natuurlijk niet leuk nu in dit stadium van de zwangerschap Titiana en Foeske: Beide een leuke babyshower gehad! Echt super zo'n verrassing! Saona: Jij bent uitgerekend op mijn verjaardag!! En moet zeggen dat het echt een leuke datum is! heb altijd heel mooi weer gehad op mijn verjaardag Had eigenlijk gehoopt dat ik ook iets later was uitgerekend Musty: dat emo gevoel ken ik maar al te goed helaas Wel goed dat de voorjaarsschoonmaak gedaan is en je nu even kan rusten Leonie: Wat slecht nieuws van een ziekte in de familie. Is idd niet leuk om nu mee te maken Kadotips: Die lijst vond ik ook wel interessant. Bij mij staat er nog heel erg veel op het verlanglijstje omdat ik als alleenstaande ook niet zo heel veel kan kopen. Zo zijn er nog veel dingen die ik niet heb en gewoon zonder ga moeten doen, maar ook dat red ik wel Bovenaan mijn verlanglijstje staat een relax omdat ik dat nog niet heb en het me toch leuk lijkt dat de baby niet altijd plat op zijn rug hoeft te liggen verder kunnen ze me heel blij maken met pampers...ook heel kostelijk he Maart: Nu gaat het idd heel erg hard!! Gewoon het idee dat er vele van ons (waaronder ikzelf) waarschijnlijk deze maand al bevallen! Buik: Echt nare opmerkingen krijg ik niet. Wel altijd dezelfde opmerking: "Jeetje, je staat echt wel op ontploffen he? Lijkt wel alsof je volgende week al moet bevallen!" Voor de rest draag ik heel erg naar voor waardoor het langs achter bijna niet te zien is dat ik zwanger ben. En ben ook niet veel bijgekomen dus daarover alleen maar leuke opmerkingen. Velen vinden het raar dat ik nergens echt dikker ben geworden En striemen heb ik ook niet. Wel die rare dikke streep maar die gaat gewoon weg verlof: Nog een 4-tal weken werken dus eigenlijk valt dat nog mee. De tijd gaat wel snel Mijn ouders komen deze week de grote schoonmaak doen als ik hier op mijn werk zit. Wel leuk idee dat ik dan in een proper huis thuis kom en echt NIETS meer hoef te doen Hopen dat mama haar niet forceert want ze kan nu ook niet zo heel veel meer aan. O ja...mama weet de 18e waarschijnlijk of haar chemokuur geholpen heeft of ze voor die hele zware behandelingen verder moet of niet. Ik ben echt bang voor dat moment Pff, ben weer even bij geloof ik Dit weekend behoorlijk moeilijk gehad maar geen zin om er hier over te klagen. Gaat wel weer beter
Goedemorgen meiden!! Jeej wat veel geschreven gisteren weer!! @ FB : hopelijk horen we snel goed nieuws!!! @foeske:wat super gaaf zo'n mega verrassing!!!!! @leonie :sterkte meis!! hopelijk kun je veel positiviteit aan de betreffende pesoon geven! undercover zat ik ook te kijken , echt raaarrrrrrr!!! mijn man snapte niet wat het seksuele gedeelte te maken had met het geld waar het uiteindelijk om ging: ik denk omdat 80% te maken had gehad met misbruik oid dat ze daar juist extra op inspelen om je nog afhankelijker van hun te maken HOE GEK KAN JE ZIJN om zo'n organisatie op te zetten!! vica: jemig als ik geen kleine meid had en ook in A woonde kwam ik wel oppassen! wat een gedoe toch elke keer!! titania: mocht het in stuit liggen dan is draaien toch altijd nog eigen keuze?! ik kreeg die keus wel tenminste. Als je het echt niet ziet zitten!!! @luckey: heerlijk he dat zwemmen! Alleen had ik idd na die tijd ook last van mn bekken (en het ging zo goed...) toch typisch want ze zeggen toch juist dat dat zo goed moet zijn??? @hier: oh wat is het fijn om verlof te hebben!!! gewoon het idee al dat ik vanmiddag geen verplichtingen ehb en niet hoef te werken!!!HEERLIJK verder hier sinds 2 dagen echt wit slijmverlies om het maar even goor te zeggen klodders! kunnen dit gedeeltes van de slijmprop zijn?? het is geen normale afscheiding en ook heel stroperig.. Morgen naar de gyn en dan idd ook mijn bevallingsplan doorspreken want ook ik wil graag dat het anders gaat dan de vorige keer! Ik ga nu lerenlerenleren (woe examen) en kom af en toe spieken of er nieuws van FB is! Groetjes!!