@ vica.... ik heb ook heel hard gescholden maar ja, komt nu mooi uit is ie weer echt laptop (nu gewoon toetsenbord op aangesloten) kan ie mee nar ziekenhuis en lekker voor de kraamweek op bed
Oh ja, daarom ben ik nu ook zo blij met mijn laptopje (schootformaat)! Heerlijk straks op bed hahaha.
Jeetje vica we gaan lekker gelijk op weer! Vervelend is dat, als ze je het idee geven dat je een aansteller bent ofzo...ik ben ook altijd bang dat ze dat vinden, denk ook snel "is dit nu een strikvraag" als ze vragen waar je nu eigenlijk écht last van hebt...zoals vorige week toen mn bloeddruk bij de vk wel te hoog was en in het ziekenhuis niet meer, uhhh ik heb mezelf niet doorgestuurd hoor! @blaasontsteking, ik hoop echt dat dat het is, wel balen van wéér antibiotica dan maar goed, is mee te leven. Moet wel vaak kleine beetjes plassen. Maar vorige week toen die blaasontsteking ontdekt werd zaten er géén eiwitten in mn urine, dus dat stukje zit me niet helemaal lekker. En die 'harde buik' steeds die begint ter hoogte van mn lever zit me ook niet lekker. Nouja, laat het maar gauw morgen zijn! Zit weer eens alleen hier, manlief is aan het klussen bij vrienden. Heel lief van 'm maar eerlijk gezegd baal ik ervan. Zit al de godganzedag alleen in huis, dus baal als ie dan 's avonds ook weg is. Maar vind ik ook weer een nare eigenschap van mezelf want heb altijd gezegd dat ik zo juist niet wilde worden, zo'n aanhankelijk vrouwtje Maargoed, voor mn zwangerschap had ik een heel actief leven, nu kom ik nergens meer
@Cvm, ja hahaha we lopen wel steeds hetzelfde he . Maar de hoeveelheid eiwitten waren wel heeeel laag. Je mag max 0.30 hebben (omdat het ook in afscheiding zit enzo) en ik had 0,33.. Zaterdag had ik echter 0,04 ofzo.. Dus echt helemaal niks. Gelukkig had ik met de echo en de uitslagen een andere gyn! Hele lieve vrouw! Die eerste was volgens mij echt chaga! En als zwangere vrouw (helemaal op het eind) ben je nou eenmaal wat aanhankelijker hoor. Hoef je je niet schuldig om te voelen hoor! Veranderd wel weer .
Oh ik heb nog een vraag! De laatste tijd doet mijn buik constant pijn! Vandaag was zelfs de echo erg pijnlijk! (de lichte druk op mijn baarmoeder).... Is dat wel normaal??? Had ik bij mijn meis niet!
@Vica: Geen idee hoe hoog de waardes bij mij waren, ik moest over zo'n teststrip plassen en die werd meteen groen (hoort geel te blijven) Vorige week bleef het helemaal geel en ze had een kaartje waarop je de strip kan vergelijken, zat wel tegen de donkerste groen aan zeg maar. Maar als morgen blijkt dat ik geen blaasontsteking meer heb dan gaan ze in het ziekenhuis wel meteen kijken naar de eiwit-waarde enzo. Maare, van afscheiding kun je ook positief testen op eiwitten dan? Of in heel lichte mate? Want misschien is tijdens het plassen op dat staafje ook wel afscheiding op dat staafje gekomen, moest het er namelijk echt uitpersen want was net naar de wc geweest.....
@Vica: geen idee of het normaal is...mijn buik is vandaag ook heel gevoelig, kan niet eens de buikband van mn rok verdragen dus die is de hele dag al naar beneden. Normaal geen last van.
Jazeker! Daarom wordt er meestal ook gevraagd of je eerst alles schoon wilt maken eronder. Hoe meer afscheiding hoe hoger het eiwitgehalte. Was ook de eerste vraag van de gyn aan mij, of ik meer last van afscheiding had dan normaal. Was niet zo want wist zeker dat ik het helemaal schoon had gemaakt.
CVM, wat een schrik! Rustig aan doen meis, en ik duim voor je dat je morgen goede uitslagen hebt en geen zw.vergiftiging! Vica, ook allerlei spannende onderzoekjes en uitslagen. Ik duim voor goede gezondheid van jou, je buikbaby en je kleine meis!
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/260926-april-2011-mamas-deel-3-a.html#post9352907 is geopend