@Luckey, slaap lekker! Hier heeft hubby dat trouwens... geen zin sinds de test haha.. Maar soms moetie van mij hahahha
We hebben wel wat minder sex dan voorheen, gewoon een beetje vreemd idee voor ons allebei. Maar ik vind niet dat het anders is. Ik ben alleen bang dat als hij te diep gaat, dat dat schadelijk kan zijn (is niet volgens mij he), dus kan me niet helemaal laten gaan. Komt wel weer goed denk ik....
Ik heb ook niet echt zin hoor... Ze zeggen dat je tussen 3 en 6 maanden veeel zin heb. Nou, hier niet gemerkt! Nu iets van 1/2 keer per week hooguit. Arme vent van mij...! Maar hij heeft begrip. Vind t soms wel sneu voor hem, maar ja, even paar maandjes en dan ben ik niet meer zwanger Maar ja, dan hebben we een kleintje hahaha, dan veranderd t toch ook vaak zeggen ze
Oh ik dacht al dat ik de enige was die niet zoveel zin meer heeft haha. Fijn om te lezen dat dat bij jullie ook zo is. Toch vind ik het wel fijn om af en toe gewoon even lekker te seksen, alsof ik niet zwanger ben, voel ik me weer wat sexier Ik vind 1 a 2 keer in de week trouwens niet weinig hoor! Bij ons is het wel iets minder nu.
Hier dus iemand met een heel hoog libido.. Helaas hubby niet . Van zichzelf al minder dan mij en nu al helemaal niet met de gedachte dat er kleine binnenin zit! Hier probeer ik wel 1 keer per week voor elkaar te krijgen hahaha. @MiniMe, nee is niet schadelijk..
Nou die van mij zou elke dag wel willen.... haha Laatste 2 weken heb ik gelukkig wat meer zin gekregen. Ga vanaf morgen waarschijnlijk ook halve dagen in ziektewet, dus dan heb ik ook wat meer energie, dus misschien heeft tie dan geluk
Ik ga trouwens nog even tv kijken, en dan lekker mn bedje in.... Spreek jullie snel weer ladies!!! Gezellie effe een avondje zo kletsen, leuk!
Ik heb normaal ook al geen superlibido, manlief is meer van het initiatief. Ik krijg nu wel elke keer een harde buik na een hoogtepunt, hebben jullie dat ook? Gaat gelukkig gauw weer over, kan ook geen kwaad geloof ik toch?
sex: vind het niet erg anders ofzo. Ric voelt wel dat het harder is dan normaal.... Weet ff niet wie het vroeg, maar het is niet schadelijk om te sexen of diep te stoten.
@MiniMe, een harde buik na hoogtepunt is normaal.. Hier ook.. Soms ook hele heftige kramp en bloedverlies erbij... Zal wel goed zitten omdat er hieer toch niet veel gedaan wordt .
Meiden, ik ga ook zo slapen. Morgen weer aan het werk, dus ik lees morgenavond wel weer bij! Welterusten XX
Ik ook.. Fijne avond nog en slaap lekker! Hier morgen een poetsdag! Bah bah bah.. wel gaat me meis lekker een paar uurtjes met mijn nichtje mee. Vind ze geweldig! En kan ik even flink doorwerken hier.
Nou, ik heb de vk gebeld en die heeft me gerustgesteld. Ik ben niet op m'n buik gevallen (weet ik bijna zeker, maar ik was eigenlijk alleen met m'n arme meisje bezig die in dat stoeltje van die gekantelde fiets hing te huilen...) maar op m'n dij en heup (lekker zacht, vandaar dat ik nergens last van heb ). Geen bloedverlies, geen last van harde buiken ofzo, voel het kindje goed bewegen, dus de vk dacht dat het wel goed zat. En zo voelt het voor mij ook, gelukkig. Dat de placenta aan de buikwand zit maakt niets uit volgens haar. Als ik op mn buik was gevallen was dat ook bij een placenta aan de rugwand reden geweest voor controle. Fleuri, leuke banner en termijn heb jij ja! Kleding tijdens bevalling: ik ben de vorige keer tijdens een hittegolf bevallen. In het zh had ik alleen een topje aan en verder bloot 8) (interesseerde me op dat moment idd niets, was vooral lekker praktisch) Fijn is als je iets aan hebt dat niet knelt en makkelijk de onderkant bloot kan, maar misschien nog wel over je billen valt als je niet bloot hoeft, zoals een jurkje of groot t-shirt ofzo. En dat het makkelijk omhoog of open kan als je kindje geboren is en op je blote borst mag. En dat vies mag worden. Oh ja, en sokken idd! (niet charmant, maar warme voeten helpen ontspannen en dat helpt bevallen ) Wie bij de bevalling: wij zijn met vk naar het zh gegaan. Daar was ze bij ons als ik dat wilde en ging ze weg als ze niet nodig was. Heerlijk. Af en toe kwam een zuster mee om haar te assisteren (doorprikken vliezen enzo). Bij de persfase waren alleen die twee er bij en mn vriend natuurlijk. Aankomen: ik las dat vks graag hebben dat je de eerste helft van je zs 4 a 5 kilo aankomt en daarna gemiddeld een pond per week (dus 4 a 5 + 20x0,5 = 14 a 15 kilo). Dus met nog 13 weken te gaan, reken ik op nog 6,5 kilo erbij (ietsje minder mag ook hoor, ik heb al genoeg vetreserves voor de bv ) Ik zit nu op een kleine +6 kilo, dus zou dan op +12/+13 kunnen uitkomen, waar ik héél blij mee zou zijn! Het valt me trouwens nog mee hoe 'weinig' ik de afgelopen weken ben aangekomen. Sinds begin december snoep ik me rot aan Sinterklaas, Kerst en Oud&Nieuw-lekkers. Toch bleef ik de afgelopen weken nog onder de +0,5 kilo per week, en dat terwijl ik met al die sneeuw (al vanaf begin december?) vrijwel niet meer fiets en dat dus ook best effect op m'n gewicht zal hebben gehad (omdat ik normaal vrij veel fiets).
@Chantico: Fijn dat de vk je gerust heeft kunnen stellen. Het blijft toch voorzichtig doen de komende tijd, want de winter is nog lang niet voorbij. Ik moet zo ook weer mn fiets op.... ben benieuwd. Ik vertrek de laatste tijd altijd ruim 5 minuten eerder, zodat ik lekker op mn gemakje kan doen.
zo effe terug lezen en reageren, tenminste poging tot @ maten..... hier t/m 68 erin gehangen straks met de andere babykamer hebben ze ieder hun eigen kast, onze meis zat met 4 wk al in 62 @ vica... hoe is het met je dochtertje en de kat? @ fb.... yammmm stoofpeertjes hebben ze gesmaakt? fijn dat de bloeduitslagen prima waren! en aan jezelf denken heh! en mooie buik! @ minime.... das nog eens een lekkere meevaller om t jaar mee te beginnen @ titania.... fijn dat je weer thuis bent! en wat een mooie buik! @ luckey.... je nieuwjaarscadeau was dus geslaagt @ nikske.... jeetje wat een schrik, gelukkig trok het weg, verder al een beetje opgeknapt? @ jaarwisseling.... zo te lezen heeft iedereen t druk en gezellig gehad @ luckey..... hier ook nog geen 1 cadeau voor onze 2de kleine gekregen hoor Ja een schattig paar sloffjes van de novmama ploeg sta er overigens nu pas bij stil helemaal niet opgelet, maar we hebben ook zo alles is overvloed ik zou ook niet weten waar ik t moet laten @ inschrijven basisschool...... is hier ook vanaf 3 jr @ minime.... awww wat een lief bolletje! @ nikske.... leuk gevulde kast zo @ titania... yay proficiat met de auto @ foeske.... wow das schrikken! gelukkig is t goedgekomen met je mans oom ennuh gewoon je man aan de kant porren hoor hier heeft ie er ook zon handje van het gehele bed in beslag te nemen.... ik laat hm dan altijd effe schrikken door in een keer move te roepen t gaat hard met kamertjes hier!! leuk leuk! kledingkoopverboden whahaha ik geloof er niets van! @ vica.... succes voor je mannetje op zn nieuwe job vandaag @ minime.... hier 4 pakken new born, bij ons dochtertje hebben we er precies 5 gebruikt (maar wij verschonen geloof ik nogal veel ) @ ziekenhuistas.... naast de nodige dingen voor mezelf en de beeb, mn muziek en een puzzelboek mee @ chantico... schrikken zeg dat vallen! doe je t rustig aan? @ Kinderbijslag ... komt rond 5 jan ennuh betreft bevalling data en wanneer bijslag kijk effe op svb zite want lees hoop onduidelijk heden! en daarbij je hebt alles voor de eerste weken/maanden toch alles in huis @ spirit.... hopelijk gaat de verbouwing voorspoedig! @ kleding tijdens bevalling.... dat wat jij lekker vind zitten en makkelijk vind, is per persoon verschillend @ FB... vaak worden er avonden georganiseerd dat je in de kraamkamers en verloskamers kan gaan kijken en alles kan vragen @ minime.... ik wilde en nog steeds eigenlijk gewoon thuis bevallen maar door medische indicaties verplicht ziekenhuisbevallen whaha sorry moest wel even lachen.... ik had geen wit aan maar zat alsnog onder t bloed hoor en t intreseerde mee geen worst ook niet voor de foto's, t hoort erbij Bekijk bijlage 118458 @ vica... goeie tip ennuh vergeet vooral voor de zekerheid geen eigen flesje mee te nemen (bv tommee tippee icm bv) @ sex..... hier zo weinig mogelijk en niet vanwege libido maar door de BI,erna verga ik van de pijn ik ben bij geloof ik @ hier gaat wel veel pijnlijke harde buiken dus doe zo weinig mogelijk, manlief is gisteraaf door t huis heen gegaan kleine meis is uit dr hum door alle drukke gekke dagen en krijgt tandjes en kiesje en verkouden, een groot feestpakket kleine man is gelukkig wel heel druk maar begint ons steeds meer op te vallen dat ie wel kleine is dan onze meis dus we gaan toch voor de zekerheid 2/3 pakjes mt 50 kopen zelf blijf ik maar afvallen, gister een nieuwe positiebroek gaan kopen.... 2 maten kleiner.... de gyn maakte zich er niet druk om dus zal wel voel me er zelf alleen niet zo happy bij bij onze meis was ik allang aangekomen verder voel ik me een zombie en vanmiddag weer naar fysio (gelukkig)
Hey ladies, Bevalling wordt in het ziekenhuis sowieso en vond het bij *Jurre wel erg prettig daar. T-shirt kleur haha nog niet over nagedacht maar zal wel een hemdje worden want een bigshirt vind ik echt niet mooi. En tja mijn dagelijkse kleding is sowieso alleen jogginbroeken en makkelijke truien omdat ik een spijkerbroek niet handig vind op de bank. haha. Kamertje willen we eind van de maand af hebben. Jaja wie had dat gedacht haha maar het is toch echt de eerstvolgende klus in ons huis. We willen toch niet wachten tot na de 34 weken omdat de kans dat hij eerder komt er ook is en dan is het fijn als papa ook in het ziekenhuis bij ons kan zijn en niet dan nog moet stressen. Gisteren ook al een bijna hele babyuitzet bij mijn schoonzusje op kunnen halen met stapels kleding. Komen nog drie vuilniszakken vol kleertjes tot 8 maanden bij van een super goede vriendin dus echt veel hoef ik niet meer te kopen. Nog twee bestellingen doen op internet en dan ben ik klaar. Sex???? Wat is dat???? Ik mag niet meer sinds de cerclage en dat neemt mijn zin ook wel weg moet ik eerlijk zeggen. En dan het belangrijkste wat ik even kwijt moet: wij zijn over de eerste magische grens heen. Ik ben nu langer zwanger dan ik ooit geweest ben. Heel gek aan de ene kant maar aan de andere kant geeft het me ineens ook wel wat vertrouwen. Nu nog twee weekjes doorkomen en ik heb kans op een levend kindje. Nooit gedacht zover te kunnen komen.
Bramtim idd wel een mijlpaal die het vieren waard is he!!!!! Laten we maar gewoon even doorduimen dat de kleine van jou nog zeker tot 37 weken blijft zitten!!!!! Bekijk bijlage 118471 even nog spammen hoor....