April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zo en nu was ik bij :p
    Wat kletsen jullie veel in die korte tijd hahaha.

Hier nog altijd bezig met de kleding. Na GTST ga ik verder.
    Heb inmiddels 1 vuilniszak en bijna een hele bigshopper vol met kleding van me meis in maat 62 tot 74. Klaar om weggegooid of weggegeven te worden.
    Verder veel ingepakt aan grotere kleertjes en zomerkleding. Zodat dat niet meer hoeft voor de renovatie.
    Dan moet ik nog de grotere kleertjes voor de beeb uitzoeken. Maat 62 en 68 wil ik toch in bakken hebben denk ik. Nu ligt alles door elkaar in een grote tas.
    Hubby gaat morgen maar het plankje ophangen want die was doodop en ik ben toch nog druk daar dus het is een bende.

Morgen de 3d echo.. zoooo spannend! Is de eerste keer dat ik die echo heb. Ben benieuwd of de kleine er goed voor ligt en of ik nu de 100% zekerheid voor een jongen krijg.

2. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Veel plezier morgen bij de echo, wij vonden het bij jay echt heel mooi om te zien, zeker omdat jay er precies hetzelfde uitzag na de geboorte ;)
    Bedankt voor je reactie. En qua opruimen van kleding lucht wel lekker op zeker? En het is wel beter ja om die andere maatjes nog in bakken te laten zitten, totdat je terug ben van de wisselwoning denk ik ofniet?

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ nikske..... oei oei hoe is t nu met de nesteldrang? lukt t een beetje in toom te houden?? ;) en yippy! nog 3 maand!!
    wauwie mooie buik!

@ vica... geen idee vroeg t me ook al af of ze mee kwam kletsen:(
    balen dat t niet lukte met de kat
    veel plezier met de echo morgen!

@me2.... wauwie klinkt heerlijk luxe waar jij gaat bevallen :D grappig dat het per land zo enorm kan verschillen

@ FB.... goed bezig :D met de zweep achter de mannen aangezeten?;) let je wel een beetje opjezelf?

@ bramtim.... lekker genieten van t 'luxe' van zoveel echo's, kan me voorstellen dat je dat wat rustiger maakt

@ cvm.... fijn dat alles top was bij de vk! ennuh avond van borstvoeding ed ik heb er veel aan gehad en manlief ook :p:D

wordt nu toch wel nieuwschierig, zal zo eens mn buik meten

@ mama van jay.... rugweeen zeurt enorm, niet stekend en straalt uit
    grappig idd dat vonden wij ook super, ze zag er precies uit als op de 3/4d echo en nog :) ben beneiuwd hoe ons manneke eruit ziet en of ze op elkaar lijken :D

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou ik heb geen kledingkast voor de kleine dus de kleertjes liggen in de commode. Nu ligt het beddengoed enzo er ook in. Maar twijfel nu een beetje om dat eruit te halen en dan 62 en eventueel 68 erbij te leggen.
    De rest van de kleding van de andere kids en ons is wel fijn om weer geordend te hebben. Was ook wel een bende en ik was steeds alles kwijt! Maar nu moet hubby alles nog in de bovenkasten leggen want daar kan ik niet goed bij alleen. Die deurtjes vallen dicht als je ze loslaat haha. Pas dan is het een beetje opgeruimd en oogt het rustiger..

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh vandaag is trouwens mijn Hema bestelling binnengekomen :D. Had ik al eerder besteld maar express deze week laten bezorgen.
    Een superstoer broekje maat 56. Lijkt spijkerstof maar is soepel.
    En een shirt maat 62, een positieshirt voor mezelf en een tandenborstel voor me meis.. Hahaa ze is er superblij mee! Kind is zoooo gek op tandenpoetsen!

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) pooh buik gemeten... dikste punt 129,5, ondanks t afvallen :$ in ieder geval groeit t wel :D
    geen idee wat het in t begin was maar ongeveer geschat rond de 100 cm zijn geweest

had vanmiddag alleen een snel fototje gemaakt doe volgende week beter mn best :)

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Zo zeg dat is ook al een flinke buik heerlijk hoor.
    Die van mij valt bijna niemand op, terwijl hij toch echt wel aanwezig is hoor.
    maar goed had mijn jas open hangen en tas kruislings omhangen dus hij was een beetje verstopt.
    Baal er wel een beetje van maarja wat wil ik doen he?!

Slaapzak: Nou mijn vraagjes:
    vanaf wanneer gebruik je die?
    waar moet je op letten qua maat?
    gebruik je dan alleen een lakentje eroverheen of ook een dekentje?

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ha meiden,
    paar daagjes niet geweest en te veel geschreven om op alles te reageren, sorry!

Wilde wel Bramtim feliciteren met het behalen van de mijlpaal! Op naar de volgende mijlpaal en nog vele goede weken zwangerschap gewenst meis!

Hier alles helemaal prima. Geen enkele last van m'n buik gehad na die val met de fiets (en m'n telefoontje aan de vk). Kreeg vandaag een aantal keer te horen door mensen die me een paar weken niet gezien hadden dat m'n buik enorm gegroeid was. Dat zal dus wel zo zijn. Zelf zie je het niet zo. Maar het is wel een echte zwangere buik. Alleen jammer dat je m met m'n winterjas aan nog niet ziet (zie er vooral uit als een bol michelinmannetje), dus kan nog niet 'profiteren' van mijn zwangere buik als ik buiten de deur ben :) Nu snel afsluiten en naar zw.yoga!

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Musty, mooie buik hoor!

@Luckey, Ik heb ze bij mijn dochter na een paar weken gebruikt. Zelfs maanden denk ik. Maar vond het te warm in de zomer.
    Denk na een maand of 2. De maten zijn meestal in cm.. Kleinste die ik heb is 60 cm lang. Deze kunnen ze dus aan tot ze 60 cm zijn. Goed opletten dat de gaten voor de armpjes en hoofdje niet te groot zijn zodat de lichaamsdelen er doorheen passen.
    Hier heel seizoensgebonden wat er overheen gaat. Toen het nog warm was alleen een lakentje en daarna ook een deken.

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Titania, fijn dat je geen last van je buik hebt gehad! Veel plezier bij yoga!

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ slaapzak.... ons dochtertje weigerde de eerste maanden in een slaapzak te slapen.... dus heb er 1 van prenatal 70 cm een katoenen
    die hebben we bij haar niet gebruikt
    dus ga er ook niet meer halen, sinds 6/7 maand sliep ze weer niet zonder slaapzak omdat ze probeerde te oefenen met kruipen in dr slaap en zitten een hoop onrust dus
    en de slaapzak gaf en geeft haar nu nog steeds rust snachts

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Musty: wat een mooie buik!

Vica: heel veel plezier morgen bij de echo!!

MamavanJay: ik heb nooit rugweeen gehad voorzover ik weet.....bel wel even he als je het niet vertrouwd!

Slaapzak: hiervanaf 3 maanden. Tot die tijd lagen ze in de wieg met lakentje en dekentje daarna in ledikant met slaapzak. Ik gebruik dan maat 68 of 3-6 maanden.

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    GRRR heb een man in de aanbieding...liefhebbers?;)

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha nee geen intresse hier ;)

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Musty: Wauw wat een mooie buik! Staat echt goed met dat truitje zo!

Is het zo erg met je man? ;)
    Ik heb ook genoeg aan 1..... daarnaast nog 3 katers en straks nog een klein ventje erbij, wel even genoeg testosteron haha:D

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    mwa manlief probeerde me even een dubbele waspartij voor niets te bezorgen :x

@ minime whahaha hier een mannetjes konijn telt die dan ook mee?

t is een truitje van noppies, hij zit enorm lekker, heb hm begin van de zs gekocht maar ontdekte van de week al minigaatjes erin :$ bij mn schouder en dat is toch niet bepaalt een slijtage plek

17. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi kletskousen:)

Had vanmiddag even bijgelezen en kom hier net weer... weeeer heel veel pagina's:D

Mennn ik "schrok" net:) een beetje al is het wel heel leuk:
    zet een babywidget op mn hyves en zie da het nog maar een krappe 14 weken duurt voordat de uitgerekende datum is!
    Het leek voor mij nog zo ver weg;)

maar wat nu het leukste is:

ik begin bijna stress te krijgen na jullie verhalen;) van compleet klare kinderkamers en ziekenhuistassen!

Hier nog niets gedaan, zijn nu bezig met de nieuwe slaapkamer voor dochterlief en die is denk ik eind volgende week klaar.
    En dan... kan ik ook eindelijk de babykamer schoonmaken/inruimen enz.

Wil het nu wel graag want het idee dat jullie het al bijna rond hebben en ik nog moet beginnen begint me de kriebels op te leveren:$

Oh ik heb zoveel gelezen dat ik nooit meer weet op wie ik nu moet reageren...
    SORRYYYYYYY
    maar lees dus wel alles;)

wie moest er nu vanaaf naar ziekenhuis??? hopelijk zijn het geen rugweeen!!!! ben benieuwd!

@vica: jammer van de kat! maar je had dus wel gelijk met je gevoel .

@sex:(dat onthoud ik dan wel weer he hahaa) hier op heel laag pitje: manlief vind het gewoon minder prettig als ik zwanger ben en we zijn vorige week allebei ziek geweest en nog steeds niet fit dus nu ook helemaaaaal geen zin.
    Meestal 1x in de week hier zo'n beetje;)

Nou ik ga ff tv kijken!

Groetjes

18. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    hallo Hallo,

Weer lekker veel geschreven, mijn hoofd is een vergiet haha dus weet niet meer precies wie wat heeft geschreven....
    Al flinke zwangere buiken heb ik voorbij zien komen, en dan nog na gaan dat gyn zeggen dat de beebs nu af zijn en alleen nog in gewicht en lengte moeten groeien, hoe zullen we er uitzien rond 38/40 week???

Vandaag hier nog ff 4 shirtjes gekocht, was zo verbaasd, was maar 8 euro kwijt. Lang leve opruiming bij Hans TEXTIEl.
    Verder druk aan het kijken voor spullen voor mijn werk, voor de moeder en kind groep (tienermoeders met een lvg) die er nu een tijdje is zoekt men veel spulm enne ik vind sneupen heerlijk... Dus lang leve marktplaats. Zelf al veel jongens spul daar heen gedaan, ruimt hier ook lekker op.

@ slaapzakken: bart ging er ook in vanaf 3 maanden tot ongeveer 1,5 jaar. Toen ging hij zijn slaapzak zelf maar openmaken enzo dus werd het een strijd.... Nu slaapt hij alweer een lange tijd in een peuterbed onder een dekbed. Bij mn meis ga ik ook zeker wel weer slaapzakken gebruiken. Lekker warm ook voor op de camping, en slaapzak gaf bart ook wel een beetje rust en wist ik in elk geval dat hij altijd wel iets warms om zich heen heeft (het is nog al een draaikont geweest)...

@ vica: Jammer van de kat, maar misschien wel beter zo. Straks moet je op 2 kids letten, en je hebt er niets aan als de kat de beeb ook als een speeltje of gevaar ziet. Hier een hele oud kat nog, die alleen maar boven is en alleen beneden komt als Bart al op bed ligt.

@ musty:
    Man mag je houden hoor... Hier al genoeg aan de 2 mannen... waarvan 1 gelukkig nu op bed ligt en de ander aan de klus is bij een kinderdagverblijf.

19. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja: hoe krijgen jullie tekst nog onder de banner????? snap helemaal niets van dat profiel.

en weet iemand hoe je je banner aan kan passen volgens mij staat mijne nog op 11 april ipv 10 april..

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    jojoki, bij gebruikersinstellingen en dan handtekening...
    eventjes neuzen... maar zou die dag niet wijzigen hoor...
    is maar 1 dagje...

Slaapzak: sem wilde er nooit in dus die heeft altijd onder dekentje/lakentje gelegen...
    Dit keer wil ik het toch gaan proberen en heb er dus 1 gekocht bij wibra voor 4 euro. is het niks geen geld weggegooid dus....

Musty, man mag je houden heb genoeg aan die van mij hihi.
    hij is al dikke week thuis en ben blij als hij weer werken is.
    geven veel meer geld uit nu dan normaal bahbah

Deel Deze Pagina