FB: ik meet mijn buik inderdaad thv mij navel !! Mini: ow dat is ook een heftig traject zeg voor je schoonzusje, hopenlijk is ze dan inderdaad zwanger !! Slaapzakjes: ik heb er 2 gekocht voor onze kleine man, we zullen zien of we het gebruiken... Seertje: gefeliciteerd met je moeders verjaardag, maak er een leuke dag van Vica: haha leuk zeg een kindje dat houd van tandenpoetsen Musty: mooie buikfoto !!! Mama v Jay: gelukkig gaat met de baby alles goed. Wel vervelend zeg van je nier Hopenlijk hoef je niet in het ziekenhuis te blijven !! Luckey: gefeliciteerd met je verjaardag, maak er toch wat leuks van !! ** sorry ben er heeeel snel doorheen gefietst **
MamavanJay: hopelijk gaat het snel beter met je nier! Is het nierstuwing? Luckey: toch nog een fijne dag toegwenst ondanks de dip! EN van harte! Vica: veel plezier met de echo en beterschap voor je meisje!
Luckey: Gefeliciteerd!!! Probeer er toch een leuke verjaardag van te maken Jammer dat je precies vandaag een baaldag heb!! MamavanJay: Ow dat is wat minder zeg!! Nou hopen dat t allemaal mee valt. Succes ermee Vica: vandaag 3d echo toch?? Hier net thuis uit mn werk, nu even alles bijlezen, beetje relaxen op de bank. En straks de muursticker proberen te gaan plakken met behulp van mn vriend. Hij ligt nu nog te slapen, hij gaat straks de nacht in. Dus laat t m lekker nog even liggen! Heb ik ook nog even rust. Gisteren hebben we trouwens heel t kamertje nog ingericht. Kast, commode en bedje op de goeie plek gezet Na 3 keer verplaatsen haha... Het staat nu anders dan ik me voorgenomen heb, maar dat andere stond te dicht op elkaar. Nu alleen nog even kijken of de stoel er nog in kan. Zo mn buik gaat tekeer. Hij schopt zó hard, zie het gewoon door mn kleren heen! Vind t wel geweldig hoor... X
Moet meteen denken aan dat filmpje wat Nikske (ja toch) toen hier had neergezet, met die buik die als een gek heen en weer ging!! Nou bij mij scheelt het niet veel hoor, alleen maar op 1 gedeelte, en niet mijn hele buik... Probeerde t net te filmen, maar accu is leeg Heb een kort filmpje, maar niet echt te zien denk ik. Even kijken als tie weer opgeladen is
@FB, leuk he dat harde schoppen! Wat leuk dat het kamertje is ingericht! Ik heb idd de 3d echo.. Vind het mega spannend! Heb nooit eerder een 3d echo gehad. Denk dat we rond kwart over 3 weg gaan. Moet nog de afwas afmaken, stofzuigen en eten koken. Mijn schoonmoeder komt hier vanavond eten dus wil het wel klaar hebben als ze komt. Ik ben pas laat thuis (voor eten dan) en om dan nog snel te koken zie ik niet echt zitten.
@ Luckey: gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter? Probeer toch te genieten vandaag! @ Vica: Veel plezier bij de 3d! @ Hier: Heb last van lentekriebels, de zon schijnt hier heel de dag al heerlijk! Ben ondertussen wat aan het poetsen maar dat lukt niet echt met een peuter over de vloer. Kwam trouwens nog een verborgen muurtekening tegen.... gelukkig hebben we een afwasbare muur en na even wat gepoets waren de blauwe en rode streepjes verdwenen. Moet nu mijn bank nog weer in de hoezen doen... .bleeeeeh... gisteren in een vlaag van verstandsverbijstering de hoezen gewassen, maar eromheen krijgen is weer zo'n klus.... toch zo maar even doen. Morgen is Sven jarig. Hij wordt alweer 2! M'n moeder komt 's ochtends even koffie doen maar verder vieren we het pas echt zaterdag. Vanavond hebben we de 3d echo! Ik ben zoooo benieuwd!!! Liefs!
Sanne: he bah, nog een verborgen muurtekening hahahaaha. Hier laatst ooke en op de voordeur die mij niet eerder was opgevallen hahahaha Jij ook veel plezier bij de echo! FB: fijnd at het kamertje zo op weg is! Heerlijk dat schoppen he! Ik mis dat elke keer heel erg na de zwanegrschap en heb dan vaak nog weken dat ik dnek: he heb de baby nog niet voelen schoppen hahahaha terwijl die dan al lang lekker naast mij in de kamer ligt!
@FB: Geweldig dat harde schoppen. Onze meid is erg rustig! Voel haar wel regelmatig maar de meeste tijd van de dag is ze rustig en slaapt ze volgens mij.. Behalve als ze een echo maken..haha... Dan gaat ze flink te keer!.. Voor mij mag ze wel iets aanweziger zijn hoor.. Lijkt me geweldig als je buik zo heen en weer gaat! En heerlijk dat het kamertje al bijna klaar is! Ik moet nog 2 weken wachten op de levering en dan kan ik eindelijk alle spulletjes inruimen! Liefs
Ons mannetje is echt heel erg druk hoor... maar vind t helemaal geweldig, geniet er echt van!! Zal het ook zeker gaan missen als hij straks geboren is. Soms voor t slapen gaan dan beweegt hij ook niet, en dan ligt ik echt te wachten! Maar is gelukkig maar 1x in de week ofzo. De muursticker zit ook de muur!!! Echt leuk!! We zijn een uurtje bezig geweest, ging veel makkelijker dan ik dacht! Mn vriend zei; hup gewoon plakken! En ja hoor, ging nog ook. Ik zal snel een foto plaatsen hier Straks een verjaardag, dus nu weer even rusten en dan avondeten en nog snel kado'tje halen Ben trouwens ziek aan t worden! pfff heel erg verkouden, verstopt, en pijnlijke keel. Stem valt tekens weg haha X
hoi hoi allemaal, even een vraagje, hoevaak gaan jullie kleintjes strax naar de opvang? De mijne 3.5 dag en een half dagje bij oma....Maandags ben ik zelf thuis. Vind het wel (te) veel hoor, maar moet nu eenmaal 4 dagen blijven werken
Ik ga het eerst jaar 3 dagen werken, en neem 1 dag ouderschapsverlof. Daarvan gaat de kleine 1 dag naar mijn ouders En 1 dag naar schoonvader + vrouw. Die andere dag proberen we zelf op te lossen... Na een jaar moet ik helaas weer 4 dagen gaan werken. Dan gaan we waarschijnlijk op zoek naar een gastoudergezin, voor de dagen dat wij zelf niet thuis zijn. Mijn vriend en ik werken beide onregelmatig, dus misschien is het maar af en toe een dagje? Ik vind 4 dagen werken denk ik ook teveel, maar ik mag op mijn werk niet anders. Mocht dit teveel zijn, dan ga ik op zoek naar een andere baan
@Luckey: Van harte gefeliciteerd! Hopelijk heb je toch een leuke dag gehad, en voel je je weer wat vrolijker! @Fredje: Ik ken het gevoel, van geen zin hebben meer in je werk. Ik moet nog 9,5 week tot mn verlof....gelukkig is het weer wat drukker geworden, dus gaat de tijd lekker snel. @Vica: Gefeliciteerd met je 27 weken, elke week is weer een mijlpaal toch? @FB: Heb je al foto's van het kamertje???? Beterschap trouwens, het heerst weer he... @CVM: Onze kleine gaat straks 3 dagen naar de opvang. Ik ga 1 dag minder werken (dus naar 4), en schoonmoeder past 1 dagje op. Het liefst ga ik (als het financieel allemaal goed gaat) straks 3 dagen werken, zodat ik zelf 2 dagen thuis ben, en de kleine dus maar 2 dagen naar de opvang hoeft. Eerst maar even kijken hoe het financieel allemaal gaat als ukkie er is Ik zie wel op tegen 4 dagen werken straks....iedereen zegt ook dat het teveel is, maar ja, je moet wat he. Wil ook niet elke maand elk dubbeltje moeten omdraaien.
Bij mij zeggen ook heel veel mensen dat 4 dagen veel te veel is, en dat ik dat nooit ga volhouden enzo... Maar ja steeds meer moeders werken 4 dagen. Het is nu eenmaal niet anders. Ik wilde eigenlijk 3 dagen. Het enige voordeel van 4 dagen is dat mijn inkomen niet heel veel omlaag gaat, dus financieel ideaal! dat houd ik nu maar heel de tijd in mn achterhoofd Ik ga zo wat foto's plaatsen! Zijn helaas niet heel erg duidelijk, door dat rot fototoestel!! Daarom wil ik een nieuwe... Zeker straks met onze kleine uk
Muursticker: Muur is fel blauw, weet niet of je dat goed kan zien op de foto. Zal binnenkort eens foto's overdag maken
Kamer: Moet alles nog in de kasten en laden leggen hoor. Vandaar die troep. Maar eerst alles goed schoonmaken. Heb de tijd