@ cvm... echt aankaarten hoor meis wat niet gaat gaat niet! @ brechtje... de beste wensen en sterkte lara!
Hanna: fijn dat alles goed was bij de controle. Chantico: hiier gaan ze ook wel naar de oppasmama als ik vrij ben of mijn man, gewoon omdat ze het daar zo veel leuker hebben met hun vriendjes. Ik haal ze dan meestal wel heel vroeg op..... Laravelk: heel veel sterkte! Brechtje: jij ook de ebste wenesen. CVM: ik zou overleggen of je die donderdagmiddag niet anders kan regelen. Stress is idd niet goed voor je baby, maar maak je daar nou ook weer niet te druk over, ze kunnen wel wat hebben hoor!
Vica Wat een prachtige mooie 3D echo. En inderdaad zo wonderlijk dat het al zo'n eigen mensje is. Wij doen geen 3D echo. Sanne Hoe was jou echo? Lara SUCCES! Brechtje Jij ook gelukkig nieuwjaar!
Pff... me meisje wil niet slapen, wil niet spelen... alleen met mama tekenfilms kijken. En ik ben druk bezig de babykleertjes te sorteren en de commode in te richten. Straks flesjes uit koken en dan plek maken in de kast. En dan hopelijk hangt hubby straks het plankje op. Dan is alles klaar! Nog even wat kleertjes wassen van maat 62/68. Die maten gaan ook gelijk in de commode. Dan doe ik het beddengoed denk ik in bakken als het niet meer past. Lijkt me practischer dan kleding in bakken. Ook is mijn laatste bestelling binnen gekomen. Van babywalz. En ik was er al bang voor, die kleertjes zijn mega groot! Maar ja, we zullen zien of en wanneer hij ze aan kan. Nu even met mijn meis op de bank liggen. Hopelijk valt ze dan even in slaap want ze is wel erg moe!
Mooie 3D echo vica, super leuk! Hier ook geen 3D echo helaas, maar heb iig nog 2 groeiecho's. @lara; veel sterkte! @brechtje; Ook nog de beste wensen! Hier gister de commode gekocht dus kan alles gaan wassen en strijken op me gemak. Lekker de geurbuiltjes van zwitsal tussen de kleertjes leggen, heerlijk ruikt dat toch altijd! Gister ook de sluier en piekstok besteld bij babydump hopelijk krijg ik dat morgen binnen. De harde buiken zijn hier ook een stuk minder gelukkig. Merk wel als ik weer drukker ben er gelijk weer last van krijg.
Hey meiden, Hoera!!! Sven is jarig vandaag, onze grote vent is 2 geworden. Even een fotootje hoor: 3 d echo was super gisteren! Ben zoooo trots1! En we zagen zo veel vergelijkingen met Sven, heel bijzonder. Zelfde neus, zelfde lippen, zelfde bollen wangen. Zelfs de korte onderbenen en de lange bovenbenen én de grote voeten!! Hij weet nu 1196 gram en als hij doorgroeit in dit tempo is de uitgerekende datum 6 april. Hij zit nu op een groei van 27 weken en 6 dagen. Dus een hele flinke vent. Zal zo eens kijken of ik wat foto's hierop krijg om te showen. @ kaartje2go: je krijgt een echt kaartje als proefdruk. dit is niet bij iedereen zo hoor, bij sven bestelde we het kaarte via de drukker en kregen we het op een a4 geprint. Bij kaartje2go kan je al eerder je enveloppen bestellen. Liefs!
3d Echo: Ben apetrots!! En heb eindelijk een beetje het roze wolk gevoel ( nou ja, blauwe wolk he... )
@CVM: Weet precies hoe je je voelt! Heb gisteren ook aangegeven dat het me allemaal te veel wordt en begin nu een uurtje later in de ochtend ..hopelijk helpt dat een beetje.. ben waarschijnlijk niet de juiste persoon om dit te zeggen maar denk goed aan jezelf..vanaf nu ga ik het ook andrs aanpakken..als later beginnen niet helpt dan ook maar minder werken..al voel ik me er nog zo schuldig over.. beebje komt nu toch op de eerste plaats! @Gefeliciteerd Sanne met je grote vent!! Leuke foto!!Wat een schattig mannetje!.. en een hele mooie buikfoto! @Vica: wat fijn dat je bijna alles klaar hebt! Lijkt me heerlijk.. Heb nnog niet eerdre gehoord van Babywalz..Ga zo ook eens ff kijken.. @star: fijn dat de harde buiken minder zijn! ik heb er ook vaak last van na een drukke dag maar de gyn zei dat het geen kwaad kan zolang er geen regelmaat inzit en je er niet meer hebt dan 20 per dag.. Dat stelde me wel gerust! Liefs
@Sanne: wat een mooie echofoto! Zou bijzonder dan alles al zogoed zichbaar is! Wij hebben 13 januari de pretecho..Kan niet wachten! Liefs
Ben helemaal happy en flink aan het stuiteren, hahahaha! Nou ga de boel hier een beetje aan kant maken, zometeen komen de oma's taart eten. Liefs!
Sanne: hoera voor Sven! Mooi hoor die 3d foto's! Vica: hopelijk knapt je meisje snel op! Is wel vaak ziek de laatste tijd he! echt balen als die kleintjes ziek zijn....
@Me2, ja mijn meis is heel vatbaar. Altijd snel ziek en/of krentenbaard enzo.. Dat is het enige wat mij doet twijfelen weer te werken, want kind ziek is geen gastouder.....
@Sanne, tof zeg zo'n echo... Mooi om te zien hoor!! Jee Laravelk bevallen van zoontje... Hopelijk gaat het goed...