Ja sorry voor het ontbreken van extra info over Lara en haar zoontje. Zit op mn werk en zocht even op haar naam omdat Brechtje in haar bericht liet weten dat ze 7 cm ontsluiting had. Wel apart he, zien we hier allemaal prachtige 3D echo's en zij heeft nu gewoon al haar hummeltje. Laten we hopen voor ze dat het allemaal goed gaat! SANNE Gefeliciteerd met Sven! Wat een mooi manneke. Ook Jou echo is super duidelijk en mooi!
Ben een beetje geschokt door het nieuws van Laravelk. Zo raar! Ik kreeg er tranen van in mn ogen. Ik hoop van harte dat haar kereltje sterk genoeg is.
ik ben ook wel aangedaan, stel je voor dat ons hummeltje ook geboren wordt. hoop dat hij sterk genoeg is!!!!! Zal zeer vaak aan haar denken en duimen!!!! hier niet veel te melden, rugpijn wordt steeds erger tijdens het werk (echt lage ruggebied, niet echt bekken) en ook toenemende pijn aan de voorkant laagste punt..... Die man is trouwens niet terug geweest.
@Luckey, fijn dat die man niet terug is geweest. En wel rustig aan doen he! Hopelijk neemt de rugpijn snel wat af! @Bericht Laravelk, ja heel heftig.. Maar wel super dat het zoontje zonder beademing ligt. Geeft al wel aan hoe sterk hij is! En dan is het vertrouwen op de vechtersmentaliteit van de jongen en de deskundigheid van artsen. Het is wel heftig als je eraan denkt.. Maar ja, ik ben dan weer iemand die zoiets altijd positief probeert te bekijken.
Hier een slopende dag gehad! Meisje niet geslapen. Ben dus ook niet klaar met de babyspullen maar ja, morgen weer een dag. Dan hoop ik het wel af te hebben. Nu lekker op de bank en tot rust komen. Had alweer de nodige krampen helaas.
Hier een fototje van mijn buik! Voor mijn gevoel hangt hij erg laag, ondanks dat ik toch een verstevigende buikband onder mijn kleding draag.
@sanne, gefeliciteerd met je kleine man, en mooie foto's van je tweede kleine man! @luckey: Fijn dat die engerd zich niet meer heeft laten zien! @fredje, lekker dat je nu wat later kunt beginnen, dat scheelt al! Ik werk al een tijdje halve dagen, maar ook dit begint teveel te worden Zie wel even of het volgende week weer beter gaat, anders maar eens aankaarten op het werk @naam: vernoemen gaat definitief niet door, vriendlief stond in principe nog wel open voor een tweede naam als ik perse wilde vernoemen maar vind de naam die ik bedacht had (brenda) een naam voor een ehmmm * zoekt mooi woord* , prostituee hahaha
@ Vica, Mooie buik hoor! Ik vind het laag hangen wel meevallen, die van mij hangt lager, maar heb niet zo'n band @Sanne, Gefeliciteerd, ook jij had mooie foto's zag ik, blijft leuk he!!! @ Luckey hoe ging het vandaag op je werk? geen nare klanten? @ Prematuur, pfff moest ook ff slikken toen ik het bericht zag.... Gelukkig ademd de kleine zelfstandig maar ooo wat zal het een zenuwslopende periode zijn! Eeeeuhm ben het weeral kwijt.... Sorry! @hier, Vandaag lekker gewerkt. Ik had gister een stuiterbaby in m'n buik dus heb vandaag niet zoveel koffie gedronken en het is gelijk een stuk rustiger... Misschien is het toeval hoor, maar kga het maar ff in de gaten houden.... Daarnet m'n spullen gepakt voor een weekendje weg , heb er echt zin in. Gezellig met een groepje vriendinnen eruit en weer ff ouderwets lol hebben . (moet wel bekennen dat ik het ook wel zo fijn vind om daarna weer lekker terug naar m'n hubby te gaan hoor ) Ik heb geen laptop mee dus misschien kijk ik voor het slapengaan nog ff en anders ben ik er maandag vast weer. Allemaal alvast een fijn weekend!
@Cvm, jammer dat het vernoemen niet doorgaat! @Foeske, lekker hoor een weekendje weg met vriendinnen! Denk dat ik mijn buik laag vind omdat hij over het algemeen erg hoog zat voor mijn doen. Mijn dochter lag altijd laag dus ook een hangbuik haha.
Onze werkzaamheden vandaag bestonden uit deur in de gaten houden op die engerd (collega bleef bij me) en carnavalsspullen al inruimen..... het ene is nog niet weg en komt het andere al zeg. Pffff het is allemaal steeds vroeger, ik bedoel bij de blokker hingen 27 december al de pakjes in de rekken. Vica. mooie buik zeg maar idd al erg laaghangend he!!!! Hier is mijn buik vannacht weer vooruit geschoten, hij jeukt ook weer ontzettend dus hij nog niet klaar met groeien haha. CVM... geen vernoeming jammer... hier wel, alle overgrootomas komen erin voor hihi..... Maar ik moest niet direkt aan een prostituee denken hoor Foeske... geniet ze van jullie weekendje weg!!!!! Wij gaan 11 februari en heb er al echt zin in!!!!! Hier: ik ga binnenkort toch eens rekenen of werken zich wel wel loont voor mij hoor want met de BSO en KDV kosten blijft er niet echt veel extras over. CZ is ook al duurder had ik gezien. Maar goed stoppen met werken betekent dan wel been BSO en KDV kosten maar ook het restgeld valt dan weg he.... Kunnen we ook niet echt missen want man verdient ook geen vetpot.... Ben blij als deze maand achter de rug en we de extra kosten niet meer hebben, je probeert er het hele jaar rekening mee te houden maar toch werkt dat niet echt he.... Verder gelukkig nu vrij tot woensdag dus kan me lekker laten hangen de komende dagen!!!!
Goedenavond meiden! Geen puf om al die pagina's weer terug te lezen. Pikte wel iets op van Lara. Heb op haar topic gereageerd, wat heftig! Vandaag ben ik jarig, maar heb echt een K.U.T. dag. Stomme dag op mijn werk, Ric is ziek. Wilde andijviestamppot maken, maar bleek ik geen aardappels meer te hebben......Dus toch maar een bak erwtensoep uit de vriezer gehaald. Allemaal niks spannends aan. En verder ben ik ook gaar......Heb het er de balen van, bah. Ga lekker vroeg naar mijn bedje! Toedels en sorry voor mijn ego geklaag......
@Seertje, ondanks alles toch proficiat met je verjaardag. @Luckey, ja gek he dat je buik zo ineens erg kan groeien! Merkte vooral ook met liggen enzo dat mijn buik onderin megadik is en bovenin wat invalt dan. En normaal lag hij toch vrij hoog. Gisteren met de echo konden we wel zien dat hij toch met zijn koppie naar beneden ligt. Ik dacht dat hij in stuit lag omdat hij veel onderin schopt, maar hij ligt gewoon graag met zijn voeten tegen zijn hoofd hahaha. acrobaat!
@Sanne: Gefeliciteerd met Sven, en wat een mooie eerste fotootjes van Finn! Super hoor! Hele mooie foto van jou ook! @Luckey: Sterkte met de pijn @Vica: Mooie buik! Ik heb ook het idee dat de kleine weer gedraaid is, want ik voelde hem vandaag en gister weer heel erg beneden ipv door mn hele buik. Ben benieuwd hoe hij er zaterdag bij ligt haha.
Vandaag even geen zin/energie om mee te schrijven... Heb wel alles bijgelezen. Tot morgen weer! Slaap lekker allemaal Ik ga denk even de meubeltjes soppen, dan kan ik morgen beginnen met inruimen
Ik ben naar Lara's topic gegaan (wat heftig zeg!) en ben daardoor veel vergeten wat ik hier heb gelezen... Toch een kleine poging voor het slapen: @Seertje: ondanks de baaldag, wel gefeliciteerd met je verjaardag @Luckey: gelukkig is die enge kerel niet komen opdagen vandaag! @Sanne: mooie echo-foto's! En natuurlijk gefeliciteerd met Sven (erg schattig dat Finn zo op Sven lijkt) @meiden die het zwaar hebben op het werk: het lijkt me moeilijk, maar misschien is het wel verstandig om een paar uur extra in de ziektewet te gaan...
Heel veel succes Laravelk en zoontje!! heel heftig hoor zo vroeg! Luckey: fijn dat die vent niet meer is geweest!!!! Foeske: heerlijk zo'n weekendje weg! geniet! Ik doe dat ook elk jaar met een stel vriendinnen. Wij zijn in oktober weggeweest.... CVM: jammer van de vernoemingen..... Vica: vind je buik helemaal niet zo laag eigenlijk! Wordt ook nog wel wat hoger als de baby groeit denk ik. Seertje: ondanks de rot dag toch gefeliciteerd!