April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Helemaal niet zitten lijkt me beetje overdreven.. Zeker als het nog geen echt B.I. is... Niet zitten lijkt me zowieso niet haalbaar!!

Hier altijd advies gekregen om met regelmaat op te staan en klein stukje te lopen. Maar goed, elke fysio heeft natuurlijk zijn eigen behandeling & mening !!

---

Ik kreeg net een sms van vriendlief dat mijn kraampakket bezorgd is vanuit CZ. Dat is dus weer fijn :) Weer iets meer in huis!! En gister belde baby-dump dat onze kinderwagen, maxi-cosi, regenhoezen & luiertas binnen zijn :D :D Die gaan we na het weekend ophalen!!

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Musty: balen van de verhoging van de anti epileptica. Ik zou idd even met de gyn overleggen....

Nikske: hoeveel letters heeft jouw jongens naam :D

Vica: zou voor 3 gaan. Maar ik ben heel erg van het onafhankelijk kunnen zijn van iets of iemand en een baan geeft mij die onafhankelijkheid en deze baan is voor jouw toekomst wel een erg mooie zet en je bent denk ik ook sneller uit de schuldhulp. Maar goed het is dus wel heel persoonlijk hoe jij je toekomst ziet.

3. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Dat denken wij dus ook vandaar haha.

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ nikske... heerlijk alles tegelijk binnen

@ bramtime... een franse dubbele naam?

5. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Dankjewel voor de kolftips. LAat ik even op me inwerken.

Kastindelingtips: dankjewel!! Scheelt weer een boel gepuzzle.

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Me2: onze naam heeft 4 letters, waarvan 2 klinkers en 2 medeklinkers :p

7. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    @ speentje: Sven had enorme zuigbehoefte, de eerste dagen voldeed een pinkje wel, maar ja, als ze in de box liggen kun je er niet heel de tijd bij zijn. Het huishouden gaat ook door. Toen bood een speen uitkoms. Sven wilde echt alleen Bibi. Ik heb nu een speen liggen van tommy en wil er nog 1 bij kopen, onder het mom van, niet hechten aan 1 speen. ;)

@ Nikske: Dat word vast een leuk weekend als je de nieuwe spulletjes op kunt gaan halen! Leuk, leuk!

@ Vica: Ik zou ook gaan voor optie 3. Ik vind het persoonlijk fijn om iets voor mezelf te hebben. En aangezien we nog één van de weinig getrouwde stellen in onze omgeving zijn ( meeste zijn gescheiden ) is het ook een geruststellende gedachte dat ik voor mezelf zou kunnen zorgen. Een paar jaar geleden hebben wij ook schulden gehad, met 2 banen was dit bij de schuldhulpverlening sneller afbetaald en destijds hebben wij vrijwillig om loonbeslag gevraagd. ( de schuldhulp nam contact op met alle eisers en brachten alles bij 1 eiser onder, die inde het bedrag van ons salaris en zorgde voor verdeling onder de andere eisers ) Je hebt dan echt geen omkijken en kan het geld wat je moet afdragen echt niet uitgeven. Dit heeft bij ons met 2 banen iets meer dan 2 en half jaar geduurd. Sterkte met kiezen, het is zwaar maar het komt écht goed!!

Liefs!

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Speentje, mijn meisje had ik na 4 dagen een speen gegeven. Ze had enorme zuigbehoefte! In het begin wou ze alleen difrax, later alleen bibi en van die bibi-lookalikes haha.

@Baan, voor de schuldhulp zou het niks uitmaken. Ik zit alleen in een schuldregeling en ze kunnen op mijn loon nooit het bedrag halen wat open staat bij de schuldeisers.
    Mijn vriend wordt alleen geacht meer te betalen aan de vaste lasten. Mijn loon zal naar de stadsbank gaan en ik krijg dan maandelijks geld. Ik kan dus ook niks opmaken wat voor schuldeisers bedoeld is.
    Maar zit er zowiezo 3 jaar aan vast vanaf het moment dat het echte accoord er is. Dat is er helaas nog niet.
    Wel is het voor hun beter als ik optie 3 zou doen, omdat zowiezo alle onregelmatigheidstoeslag als extra naar de schuldeisers gaat.
    Wel ga ik dan veel minder verdienen dan wat mijn contactpersoon verwacht van mij, maar daar ga ik niks aan doen. Hij mag zowiezo maar het minimale inhouden van mij omdat mijn vriend ook geen topsalaris heeft en ik mijn geldd dus ook echt nodig heb om van te leven. Ook ga ik niet fulltime werken ofzo met 2 kids. Dat zal bij mij ook leiden tot een burn-out. Hebben hun ook niks aan. Nee dan liever 16 uur en 17,6 uur betaald krijgen plus daarnaast een dag school in combinatie met een vast contract dan dat ik meer geld verdien maar zo weer op straat kom te staan bij de eerste de beste reorganisatie ofzo.
    Er zijn bijna geen banen te krijgen, enkel via het uitzendbureau. Dus totaal geen zekerheid.

Ik denk dat we dan toch voor optie 3 gaan. En dan hopen en duimen dat de bezuinigingen beperkt blijven!

9. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Onze ook: en het begint met een R

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Die van ons ook :D

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Whaha,, hier 4 letters, 2 klinkers & 2 medeklinkers.. Beginnend met een: " N "

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Is jullie naam: "Roan" ??

13. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ja dus nikske en ik hebben nog niet dezelfde naam pfffff nu me2 nog.

14. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    nope haha ik wil hem eigenlijk niet verklappen dus niet teveel gaan vissen he. :D

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Haha hebben jullie allemaal een naam met 4 letters, waarvan 2 klinkers? toevallig hahah:D

Die van ons heeft 6 letters, dus in ieder geval niet dezelfde als jullie! Maar denk niet dat iemand dezelfde naam heeft als ons;)

Maar ja weet t maar nooit....
    Nog een paar weken dat weten we het!!

Nog bedankt voor alle tips van de kastindeling!
    Het was totaal niet in mij opgekomen om de rompers in de commode te leggen. Ik had ze al in de kast gelegd!
    Maar wel goed idee...

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Maar niemand gaat zijn naam al verklappen????

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik wou hem eigenlijk geheim houden :p Maar vind het wel heel moeilijk :p Hihi...

Wil niet de eerste en enige zijn die hem verklapt :) hihi

18. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    in het begin zijn er al heel wat namen verklapt hier maar toen was mijn blauwe wolk nog niet eens in zicht. Vond het opvallend dat toen zoveel mama;s zo open waren.
    Ik ga hem niet tot het einde geheim houden hoor maar vertel het eerst in mijn eigen omgeving en als wat meer mensen het weten, vertel ik het ook wel hier. Wil nog heeeeeeeeel eventjes wachten.

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Die van mij weten jullie al...

Onze kleine man heet Vince!!!

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Vica die van jou was me inderdaad bijgebleven.. Vooral door zijn bijnaam Vis die zijn zus hem had gegeven :p Hihi..

Ik ga hem ook nog eventjes geheim houden :D

Deel Deze Pagina