April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier nog een foto'tje

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB, mooie wagen hoor!

@Nikske, jullie ook! Die wou ik eigenlijk hebben maar hij is veeeel te breed voor onze auto (achterwielen).

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hier eindigt de naam op een S :D Dus we hebben niet dezelfde!
    Leuk hoor Naud, ook hoe je het schrijft.

Mijn ouders en schoonmoeder hebben het al geraden hahahahahaha en mijn man noemt de baby gewoon al zo dus er zal iemand het vast wel ook al hebben opgevangen....is ook allemaal niet heel spannend, maar toch. Vind het leuker als hij het nog niet zo openlijk zei waar anderen bij zijn.....hier in Zwitserland is het overigens volkomen normaal om de naam te vertellen als je het geslacht ook weet......

Vica: ik dacht dat je bmm hard en stug moest voelen maar dat kan tijdens de zwangerschap anders zijn....hij is iig zahct en open als je in je vruchtbare periode bent

Luckey: Alina?

Seertje: hoop dat je man opknapt en jullie nog wel kunnen gaan morgen!

Geboortebedankjes: ik heb bij de vorige 2 iedereen die een cadeautje stuurde of gaf een persoonlijk geschreven kaartje met een foto van de baby.... niet origineel maar wordt wel altijd op prijs gesteld.

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

N . . S ???
    Hmmm.... Weet niks te verzinnen.

Of begint die van jullie niet met N?

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
  6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb trouwens geen idee of de kinderwagen in onze auto's passen...
    Niet op gelet bij het kopen.

Maar mijn vriend heeft best een grote auto, een seat leon. Dus zal best wel passen.
    Ik zelf heb een mini auto, een daihatsu cuore (oude), eigenlijk speciaal aangeschaft voor de honden, dat ik daar lekker mee weg kan, en deze auto mag ook gewoon vies worden, en een krasje meer of minder is ook niet erg. Maar daar zal de kinderwagen nooit in de kofferbak passen.
    Maar mijn achterbank ligt bijna altijd plat geklapt, omdat de honden daar vaak zitten.
    Dus dan kan de kleine naast mij, en de wagen achterin. Dan kunnen de honden er eventueel ook nog bij;)

Als we weg gaan gaan we toch altijd met de seat!

Ik ga zo naar mn bed, want heb erg last van mn bekken door t lange zitten. Ga ik in bed lekker tv kijken.. Dat ligt wat relaxer.
    Ken ik ook niet meer verder snoepen!

Slaap Lekker alvast allemaal... X

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Me2, ja dat dacht ik ook. Die van mij is heeeel zacht en open.

Ook heb ik trouwens steeds meer punten om te denken dat de kleine al ingedaald is.

Dinsdagavond was hij druk bezig daaronder. Hij deed me echt pijn en bezorgde veel druk van onder. Sindsdien is mijn buik lager dan eerst, heb ik nauwelijks nog maagzuur (eerder echt 24 uur per dag) en ik kan van binnen gewoon al het hoofdje voelen drukken tegen de wand aan.
    Dit kon ik bij mijn dochter ook toen ze ingedaald was.

Ik dacht alleen dat een 2e en volgende pas heeeel laat of tijdens de bevalling pas indalen.

Heb het ook gevraagd aan de vk hier op het forum, donderdag weer naar mijn eigen vk..

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Slaap lekker FB! en als je de achterbank niet nodig hebt dan zal dat vast passen!

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jullie wagen is ook mooi!!
    Vind bruin ook wel netjes...
    Ik wilde alleen (saai) zwart omdat wij toen nog niet wisten of het een jongen/meisje zou worden. En met zwart kan je alles combineren, alle kleuren passen erbij. Ook wel handig voor eventuele meerdere kids in de toekomst;)

Bedankjes vind ik wel erg leuk om mee te geven, ook al doen ze er waarschijnlijk niks mee. Maar vind het wel leuk om ze zelf in elkaar te frutselen als ik eenmaal met verlof ben;) heb ik weer iets leuks te doen!!

X

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dank je!!

Ja als er bijv iemand mee rijd, vriendin ofzo, kan ik ook nog een gedeelte van de achterbank plat klappen... Komt helemaal goed!;)
    En als het echt niet kan, ga ik gewoon met de seat!

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Lijkt me wel erg vroeg ja, nu al indalen (niet dat ik er echt verstand van heb hoor)

Mijn buik is de laatste week, a 1,5 week ook erg aan t veranderen hoor. Hij word wat boller en ronder (vaker harde buiken) en hangt ook wat lager... Misschien hoort t wel gewoon??
    Eerst was mn buik boven mn buik t grootste en bol.
    En nu word hij groter onder mij navel en mn navel gaat ook steeds strakker staan. Maar t word wel steeds meer een zwanger buikie!

Ik maak me geen zorgen...

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Meiden, vind t heel gezellig vanavond...

Maar bekken gaat doortrekken naar mn rug, weet ff niet meer hoe ik moet zitten. Ook al zit ik op mn heerlijk bank.
    Maar ga lekker mn bedje in!!

Tot morgen!!

(misschien neem ik mn laptop wel even mee naar bed, en kom ik zo nog even gluren);)

X

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Voor een 2e is het wel erg vroeg geloof ik.
    Mijn dochter was ingedaald met 28 weken.

Die eerste symptomen kunnen nog ergens anders van komen, maar het feit dat ik het hoofdje voel zitten als ik met mijn vingers naar binnen ga vind ik gewoon heeeel vreemd. Dit had ik echt alleen bij mijn dochter toen ze ingedaald was.

14. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hey meiden,

De boodschappen zijn binnen, het huis is partyproof...morgen gaan we taart eten en een hoop bezoek binnen laten... :D
    Nu maar lekker naar bed.
    Heel fijn weekend allemaal en niet te veel schrijven anders moet ik zooooveeeel bijlezen! ;) ;)

Liefs!

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha weltrusten! Wel rustig aan doen met je bekken he!

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Sanne, veel plezier morgen! Maak er een leuke dag van!

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

De VK hier op het forum zegt ook dat het erop lijkt dat mijn kleintje al is ingedaald.

Hoeft natuurlijk niks te betekenen want wellicht gaat hij er nog uit, maar nu kan ik die veranderingen wel beter plaatsen..

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Vica: ik zou wel donderdag aan je VK vragen of ze even voelt hoor !! Ik zou er toch niet helemaal gerust op zijn als ik het hoofdje nu al zou voelen :)

FB: vervelend van je bekken klachten :( ik ben op de sites wel leuke dingen tegen gekomen !! Weet alleen niet hoeveel bedankjes ik nodig heb... Net zoveel als geboortekaartjes, of meer??

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Als ik zelf 50 bedankjes maak dan ben ik zo'n 60 euro kwijt,, dat is niet veel !! Morgen toch maar eens met vriendlief bespreken,,

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Nikske, haha gelukkig voel je het alleen drukken tegen de wand aan. Je kan niet aan het hoofdje komen hoor ;) klinkt eng maar is het niet.

Al moet ik zeggen dat ik spontaan geen behoefte meer heb aan gemeenschap.. vind dat dan weer wel een raar idee.

Deel Deze Pagina