@Vica: Jeeh, dat is wel een gek idee, als het hoofdje zo laag al zit. Geen idee wat normaal is hoor.. als je meisje bij 28 weken al was ingedaald, ik dacht namelijk dat dat pas bij 34 weken ofzo gebeurde...maar nogmaals, ik heb er geen verstand van. Kan me voorstellen dat je even niet aan sex moet denken, dan komt hij toch wel erg dichtbij @Nikske: Evenveel bedankjes als kaartjes lijkt mij wel logisch, tenminste als je per stel gaat geven (wat mij wel lijkt). Ik ga ook maar eens mn bedje opzoeken, moet morgen om half 8 opstaan, om op tijd bij de echo te zijn. Maar dat is alleen maar voor een leuk doel natuurlijk, dus dan heb ik er niet zo'n moeite mee Welterusten ladies!
Indalen: Een eerste kindje daalt gemiddeld rond 30 weken in.. Een tweede en volgend kindje over het algemeen iets later !! Bedankjes: Ik wil ze inderdaad per koppel gaan geven.. Denk dat ik er iets meer bestel dan dat we kaartjes hebben.. Zo hebben we altijd reserve voor bezoek die eigenlijk geen kaartje gehad hebben
Haha ja dan komt het idd wel erg dichtbij. Maar mijn dochter was idd ingedaald met 28 weken en is pas met 40+2 weken geboren. Dus kan nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren hahaha. Wel fijn dat je niet lang in spanning hoeft te zitten morgen! Hopelijk slaap je wel vannacht hahaha.
@Nikske, de standaard is geloof ik dat je 1e rond de 36 weken indaald. Een 2e later. Tenminste dat lees ik overal. Echter laat de realiteit vaak anders zien. Veel kindjes dalen al veeeeel eerder in.
Haha ok.. moet zeggen dat toen ik zwanger was van de 1e er in het topic waar ik toen schreef echt veeeeeel al voor die tijd ingedaald waren. Dus wellicht volgen jullie snel hahaha.
hahahaha nee, de N aan het begin was van Nikske! Van ons alleen een S aan het einde. FB: gelukkig past het nog allemaal in je auto! Ik heb hier ook staan hannessen met maxi cosi, maxi cosi Tobi en Romer King want ik heb er straks drie op de achtrbank, maar past gelukkig net.....kinderwagen gaat prima achterin gelukkig. Mini: veel plezier bij de echo morgen! Sanne: veel plezier met het feestje morgen!
Hier zijn trouwens de buren lastig. De hele avond horen we alleen maar boem boem boem boem boem..... Hun hardcore muziek staat altijd veeeel te hard als ze weer eens een lading joints ingeslagen hebben. Ik zie er tegenop om naar bed te gaan want ik kan mij zoooo enorm opfokken bij geluidsoverlast! Gelukkig gebeurd het niet heeeel erg vaak, maar vind het voor vandaag echt wel genoeg geweest.
** Gaaaaaaaapp ** Ik ga ook eens richting mijn bedje.. Pff haat het zo om in een leeg bed te moeten slapen Vriendlief heeft vandaag en morgen nachtdienst..
Slaap lekker nikske! Ik ga ook maar. Ben bang dat ik mijn bed uit tril met deze kutherrie hier. Maar ja, aanbellen durf ik echt niet! Die gasten zijn zo stoned als wat. Ik ben ook niet iemand die graag de politie belt want dan ben je helemaal de gebeten hond! Ondertussen wel 2 kids wakker net
Goedenmorgen allemaal, Vica.... bm open en zacht???? dacht dat die ook hard moest zijn, maar goed wat weet ik ervan. zou het gewoon even laten controleren bij de vk donderdag. Me2, naam is idd goed. Alina.... Vorig jaar kerst vroegen we de oma van man naar een meisjesnaam en deze kwam er echt superdirekt uit... hij ligt lekker in de mond.... Ben alleen benieuwd wat mijn moeder ervan gaat vinden, die kan soms nogal vreemd reageren bij "andere" namen....... Bedankjes, voor de duitse familie hadden we trouwens fotokaarten laten maken, dat is daar gebruikelijker daar. Mijn adreslijst bedraagt nu 43 nederlanders en 15 duitsers. Zal dus voor de 80 kaartjes gaan denk ik en zeker 50 bedankjes. Duitsland maak ik weer die foto's voor...... Ga die sites maar eens bekijken geloof ik.....
Goeimorguh whahaha druk met de namen bezig geweest meiden hier straks mn fiets veranderen, zadel lager ect, opstappen gaat niet meer goed door de BI en wil niet vallen met mn meis en manneke daarna naar verjaardag van mn nichtje gisteravond werd onze meis krijsend wakker (tandjes of nachtmerrie) heeft ze heerlijk met dr broertje gespeelt we waren even alle 4 op een hele grote wolk deze foto was ons manneke tegen zn zus aan t trappelen
Goedemorgen meiden Wat een heerlijke ochtend zeg.. Een strak blauwe lucht en prachtige zonnestralen.. Dat is al lang geleden !! Vica: toch nog een beetje kunnen slapen ondanks de herrie?? Luckey: mooie naam !! Musty: wat heerlijk zeg dat jullie mannetje zo druk is en zo goed aan zijn zusje laat merken dat hij er is Heeft weer prachtige foto's opgeleverd
FB1984: of je het pp wilt doen of per stel ligt er denk ik aan wat voor soort bedankje je wilt doen.....Persoonlijk zou ik allemaal dezelfde doen, anders weet ik niet wie ik welke wil geven Hier kreeg ik vrij snel de wij jonge ouders. luckey: denk toch echt Alina nikske: jeeeee, ga ik dan nu door voor een buggy? vica: het zou wel vroeg zijn om al ingedaald te zijn toch? musty: ooooooooooooo, wat LIEF!!!! Smelt!! Echt heeeeeel lief!! Ric heeft vanochtend aangegeven om het voor morgen toch af te gaan zeggen. Alsof ik dat niet al wist Lekker eigenwijs mannetje is het! Vandaag boodschapjes doen, aangezien ik van de week op stap was op mijn vrije dag. En verder rustig in huis rommelen. Morgen ook lekker rustig aan doen. Gister ging het licht om half 10 uit en werd vanochtend om kwart voor 9 weer wakker. Had het echt ff nodig!
Seertje... idd alina hahahaha. jammer dat hij toch gaat afzeggen maar dat wist je al he?! Musty, heerlijk dat gezichtje!!!! hier krijgt zoon ook wel trappen maar hij reageert er niet echt op... had verwonderde blikken verwacht de eerste keer maar helaas... Dalijk even de stad in, kruidvat kijken of ze die luiertas voor 7,50 nog hebben en daarna de v&d in voor 1e pakje kijken..... Hopelijk gaat het beter met zoontje want gisteren was hij zo dwars dat we gewoon bekijks trokken (gelukkig voor de mensen zeiden ze er niets van, ik geloof ik had ze een flinke klap verkocht, zo laaiend was ik)...... Ook ga ik een nieuw meetlint kopen want zoon heeft de oude gelincht, wil toch wel weer de buikomvang meten want volgens mij is hij weer flink gegroeid
Goedemorgen! @Musty, wat een smelt-foto's! Hier reageert mijn dochter ook niet op de schoppen haha. @Seertje, klinkt als een lekker rustig weekendje! @Luckey, veel shopplezier! Hier wel goed kunnen slapen na 1 uur. Had nog de politie gebeld. Muziek ging steeds harder en ze stonden zelfs buiten herrie te maken naast mijn slaapkamer. De kids werden steeds wakker, mijn dochter heeft maar bij ons geslapen vannacht. Na 1 uur werden ze stil. Hier zo naar de stad toe. Hubby wilt een nieuwe kaart voor zijn pc halen. Dus kan ik gelijk langs de prenatal om de blije doos op te halen. En wellicht een kraampakket. Daarna boodschappen doen en verder geen plannen. De kids zijn superlief vandaag *klopt dit even snel af* dus hopelijk een hele gezellige dag vandaag!
@ luckey.... hopelijk slaag je voor tas en pakje! ennuh andere mensen.... ik ben gister ontploft tegen een mevr de hele tijd was ik onze meis aan t beloven dat ze los mocht lopen maar alles ging zo snel in t ziekenhuis, dus toen we klaar waren mocht ze zelf naar buiten lopen wij net buiten (let op kind heeft glitterwolle sjaal om paarse jas paarse wanten en zilver roze schoenen) zegt die vrouw : owww arm ventje moét je zovér lopen wtf! mn meis heeft die vrouw aanstaan gapen heb r gevraagt of mn dochter zelf mag bepalen of ze wel of niet zelf wilt lopen en met dr eigen zaken wilt bemoeien :x @ nikske.... ruilen hier erg bewolkt @ vica .....veel plezier in de stad! @ kleine meis en manneke .... ze reageren heel erg op elkaar echt geweldig (mssn kom ik daar later nog op terug als ze elkaar in de pan hakken )
Luckey: Veel plezier in de stad Hopenlijk vind je leuke spulletjes... Seertje: Jammer zeg dat je mannetje heeft afgezegd !! Hopenlijk is hij snel beter. Musty: Nou zeg wat een rare vrouw !! Ten eerste heeft ze zich er niet mee te bemoeien & ten tweede "ventje" ?!?! Hoe duidelijk kan een meisje een meisje zijn...... Hier: mannetje kwam vanochtend om half 8 thuis van zijn nachtdienst, dus die ligt nog in bed. Maar ik wil zooooo graag naar de babydump om de kinderwagen op te halen Hihi,, Ik zal de arme schat maar niet wakker maken want vanavond heeft hij weer nachtdienst. Nog eventjes geduld dus