April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat een géweldige foto´s zeg!!! Super!!!:D

Hier helaas regen..!

Heb wel heerlijk uitgeslapen. Ben net half uurtje mn bedje uit. Heb even wat gegeten, en ga nu douche, aankleden en even met mn moeder winkelen... Uurtje ofzo.
    Vanmiddag maar weer wat huishouden doen.

Mooie naam Alina!
    Apart, die hoor je niet vaak. Daar houd ik wel van;)

X

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Mooie naam nikske

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dankjewel :D We zijn er zelf super blij mee...

Zie alleen wel doordat je mij gequote hebt dat ik "kleine boed" had geschreven in plaats van "kleine boef" haha... Maar hopenlijk was dat al duidelijk :)

4. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ja hoor, heb er helemaal overheem gelezen.

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Fotootje van ons kereltje:

Bekijk bijlage 119810

Cute he?
    Ik kan nog niet zeggen op wie hij lijkt. Hij heeft in ieder geval een rond hoofdje, maar dat hebben we allebei wel:)

Hij weegt nu al 1207 gram!

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Vica: Heb je nog een beetje kunnen slapen?
    (oh ik lees nu dat ze na 1 uur stil waren, gelukkig maar, als is dat al lang genoeg...)

@Luckey: mooie naam!!

@Musty: Wat een schattige foto's! Heel leuk voor later ook:)

Die vrouw had zeker haar bril niet op! Hoe obvious kan het zijn????

@Hier: Vanochtend dus voor de 3-D echo geweest! Was weer geweldig om ons mannetje te zien! Zo gaaf! Hij lag nog te slapen, dus erg rustig:) Wel mooie foto's van zn gezichtje!
    En hij weegt al 1207 gram, dat is al best veel toch? Ik ben er in ieder geval tevreden mee haha.
    Helaas werd ik weer niet helemaal goed tijdens de echo (net als bij de Fontys laatst). Komt denk ik toch dat ik te lang op mn rug lig, en zo mn bloedvat bekneld raakt (door gewicht van mn buik/baby). Gelukkig de hele echo ging het goed, maar ik voelde me op het eind al wat minder lekker. Toen ik ging zitten, werd ik weer helemaal zwart voor mn ogen, en begon ik te zweten. Dat heeft een paar minuten geduurd (glaasje water gedronken, lakrisal genomen, hielp allemaal niet). Ik ben daarna even op mn zij gaan liggen, en toen ging het gelukkig weer beter.
    Nu helemaal geen last meer gelukkig.
    Ach ja, als dat het ergste is, dat heb ik er wel voor over hoor!
    Ik ben helemaal verliefd op ons kereltje, en ben echt superbenieuwd hoe hij straks in het echt is!:D

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Minime wat gek dat je zo;n last hebt als je op je rug ligt.
    hoe slaap jij snachts nu dan??
    hoop voor je dat dan geen last krijgt als me moet bevallen....

Kruidvat... hadden alleen nog maar de rose tas en die past niet bij kinderwagen *(bruin) dus helaas.
    Wel een wikkeldeken gekocht die je in de maxicosi kunt gebruiken, grijs en fleece lekker warm dus. Ben alleen eht denken of ik mijn ma vraag of ze een katoenen laag erin wilt maken, lijkt me toch wat warm.
    maarja voor 5,99 kon ik hem niet laten liggen.

EN EN EN we hebben ons 1e pakje gekocht. Lekker warm maar dat is ook wel nodig.....
    Bekijk bijlage 119825

Alle winkels afgeweest en waar slagen we: bij de zeeman LOL.

Helaas moesten we toen wel naar huis want zoonlief heeft 39.1 koorts, gelukkig komt er inmiddels wel wat leven in hem....

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

schattig pakje!!!!:D

Beterschap voor je zoontje....

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    geweldige fotos en ongelofelijk dat ze het al kunnen wegen he......

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Even vluchtig alles gelezen,

Nikske, is je naam bekend? Ik kan m niet terugvinden!!!

Luckey, mooie naam!!! Zo had ik bijna geheten, mijn oma heette Ali en mij wilde ze Aline noemen....uiteindelijk is het Céline geworden :p
    Onze naam begint met een L, maar ivm meeleszers hou ik de rest even geheim.
    Leuk pakje voor je kleine meisje!!!

Musty: Wat heb je toch rare mensen. Je dochter is toch wel heel duidelijk een meisje hoor, niet alleen door de roze kleertjes maar ze heeft gewoon ook duidelijk een meidenkoppie!
    Leuk dat je tweetal nu al op elkaar reageert!

Hier geeft mn jongste stiefzoon zijn zusje tegenwoordig ook een kus en knuffel voor het slapengaan, zo lief!

Vica: Fijne buren heb je :( Hier wel normale buren maar doordat we in een oud huis wonen (alles van hout ipv beton) horen we ook alles, we kunnnen de buren zelfs horen praten als we in bed liggen :S Maarja, het went en zij hebben waarschijnlijk straks meer last van ons als de kleine midden in de nacht huilt ;)

@Hier: vandaag boodschappen gedaan en de blije doos gehaald. Had er meer van verwacht. Zat bijvoorbeeld een bibi flessenspeen in (1,2,3)maar dan geen fles....wat heb ik daar nou aan? het enige dat ik leuk vond was het rompertje dat er bij zat, en die drie luiertjes haha.

Straks even zwemmen, doe ik officieel 1 x per week maar in december is het er heel niet van gekomen, was de fysio niet blij mee!

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Schattig pakje zeg! Ik had dat vestje ook gezien, die hebben ze ook in het blauw. Wellicht dat ik die ook nog ga halen :)

Ik heb er thuis geen last van als ik op mn rug lig, maar dan lig ik meestal ook niet zo lang op mn rug, tenminste niet in 1 houding. EN dan wordt er niet op mn buik gedrukt. Dus ik hoop dat het bij de bevalling ook gewoon goed gaat. Dan lig je ook niet stil, dus dat scheelt haha
    Ik slaap trouwens op mn zij (gaat ook vervelen hoor, ik sliep vaak op mn buik...maar ja)

@CVM: Zaten er nog interessante kortingsbonnen in de Blije Doos? Korting bij Prenatal ofzo, of andere winkel/webshop? (ik moet nog een aantal spulletjes hebben vandaar)

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Is trouwens 1207 gram niet best veel voor 27 weken zwangerschap??? Ik lees nu overal dat hij ongeveer 800 gram zou moeten zijn....

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja onze uk werk vorige week geschat op 750 gram...
    Dus 1200 lijkt dan wel veel he!

Vanaf maandag ga ik meedoen met zwanger en fit, onder begeleiding van een fysio. En als ik nog genoeg energie heb wil ik op woensdag avond zwangerschapszwemmen gaan doen... Lijkt me heerlijk ontspannen!

Ik ga weer verder met wasjes draaien, troep opruimen enzo. Wil t huis een beetje opgeruimd hebben. Was (is) zo een bende door de babykamer.
    Ben al aardig op weg

X

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ga proberen om toch weer iets meer mee te lezen hier.
    Vind het toch wel leuk om jullie zwangerschappen ook weer te volgen. En ik weet het, ik heb het al vaker geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet.
    Maar ik ga er nu weer mijn best voor doen!

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

@MiniMe, mooie foto hoor! jongens zouden al meer dan een kilo moeten wegen nu. dus op zich een mooie meting.
    Wel moet je onthouden dat de metingen schattingen zijn he.

@Meting, hier dus geen meting gehad bij de 3d echo. Baal ik best wel van!

@Luckey, mooi pakje! Beterschap voor Sem.

@Allieke, gezellig dat je weer mee komt kletsen!

Toen wist ik het niet meer.

Hier dus de stad in geweest en naar de media markt geweest. Stad was niks, heb alleen de blije doos opgehaald. Ik vraag mij 1 ding af... WTF moet je met 2 blikjes 0,0% witbier in je blije doos?

Verder heeft hubby een nieuwe koptelefoon gehaald bij de mediamarkt en ik een tasje voor mijn laptop.

Nu dus last van mijn bekken en wat krampen.
    De rest van de dag ook niks meer doen!

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ minimee..... hier overal gelezen dat de uks rond de 27 wk ongev zeker 1 kilo wegen :)
    en prachtige foto!

@ aliekiel.... hi!

@ blije doos.... hier niets van gehoord :( ga maandag bellen

@ luckey.... mooi pakje!

verder zeef,onze meis zit niet in dr hum en dat ondervinden we ook, en kwijlt als een gek.... als die tandjes nou eens doorzette :(

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Bedankt voor jullie reacties, dat stelt me weer wat gerust. Ik zat al gelijk aan zwangerschapsdiabetes te denken! Maar ik zal het woensdag nog eens aan de vk vragen als ik er toch ben;)

@Vica: Hmm witbier? haha heel apart....zou er vraag naar zijn geweest??? :(

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ vica :p bij mn dochtertje zat er speciaal voor de papas red bull in de blije doos :D

@ minime... niet te druk over maken :) mn dochtertje liep altijd 3 wk voor op de groei :)

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Musty, ja bij mijn dochter ook de red bull voor de papa's.. Maar geloof me, deze papa maak ik echt niet blij met alcoholvrij witbier... dus snapte die link echt niet!

Straks even kijken of er nog leuke kortingsacties in zitten.

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mini wat een mooie echo foto :D Vervelend dat je weer niet helemaal lekker werd.. Ik heb dat zelf ook als ik te lang op mijn rug lig.. Slapen moet dan ook op mijn zij!

Luckey wat een snoezig pakje :)

CVM ja onze naam is bekend.. Dat word terug zoeken dan he ;) hihihi.. !!

FB is het opruimen een beetje gelukt?!

Alieke welcome back :D

Musty ik heb ook nog steeds geen bericht gehad over de blije doos en ben maandag alweer 28 weken !!!!

Gewicht kindje ik heb geen idee hoe zwaar hij nu geschat word, maar op de 20-weken echo werd hij geschat op 359gram.

Hier vandaag de kinderwagen, maxi-cosi, regenhoezen & luiertas opgehaald.. Pfff maar zo'n kinderwagen is toch niet helemaal mijn ding hoor.. Wat een geklooi om die reiswieg te tillen (en dan is dat nog zonder baby :p) Haha.. Ik ben echt NIET sterk in mijn armen :) .. Daarna ook nog eventjes de stad in geweest, maar dat is toch geen succes meer.. Kreeg al snel last van mijn rug en bekken en ben blij dat ik nu lekker op de bank zit !!!

Deel Deze Pagina