Thnx! Camcorder: Ik zou jullie willen adviseren om voor een Full HD camera te gaan. Deze geeft de beste kwaliteit en gaat voorlopig een hele poos mee. Full HD zal nl alleen maar meer worden. Wij gebruiken hem ook voor bijzondere momenten en de kleine man vindt het fantastisch om zich zelf op de TV terug te zien!
Wij zijn gister inderdaad bij media markt gaan kijken en de Full-HD gaf echt de mooiste kwaliteit.. Sony camera, kabel voor de tv, memory kaart om 2 uur te filmen, tasje om de camera in te doen... Kosten 400 euro !! Opzich nog wel overheen te komen natuurlijk Maar denk dat dat toch echt volgende maand word..
In de MediaMarkt hebben ze als het goed is wel een informatie folder over de camcorders. Het is even uitzoekwerk (tape, geheugenkaart of combi of hardeschijf) Wij hebben gekozen voor een geheugenkaart. Dit is licht en makkelijk te verwerken. Een harde schijf is zwaarder en kan door de trillingen het beeld doen laten trillen, dit is zeker bij de kleine handzame camcorders niet gewenst!
@Fleuri: Supermooi buik! Erg leuk jurkje/tuniekje ook! @Nikske: 400 is wel veel geld, maar dan is het dus wel helemaal compleet begrijp ik. Ik denk dat wij er ook volgende maand ofzo voor gaan kijken, deze maand (december) was al duur genoeg...zucht
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten, hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv 1 april 2011 *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv *Seertje, 1e kindje, thuis, bv 4 april 2011 *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Vica86, 2e kindje, thuis, bv/fv combi? *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv 7 april 2011 *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 9 april 2011 *Sonja, 3e kindje, Thuis, FV? *Jorietje, 1e kindje, thuis?, fv *Gillian, 1e kindje, zhuis,BV 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Liane, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 15 april 2011 *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 17 april 2011 *VlinderJC, ziekenhuis, bv 19 april 2011 *Sam28, 3de kindje, thuis, bv *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis, bv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 27 april 2011 *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv Totaal 59 april beebjes 16 jongens ♥ 8 meisjes ♥ 10 geheim Geboren: -Laravelk - 05-01-2011 - David na 26 weken zwangerschap Afspraken: 11-01 - Luckey - controle gyn 11-01 - Kelly1980- Controle vk 12-01 - Nikske89 - Controle vk 12-01 - MiniMe81 - Controle vk 13-01 - Vica - Controle VK 13-01 - Musty - Controle Gyn + echo 13-01 - Star2 - Groeiecho + Controle gyn 14-01 - FB1984 - Controle gyn + echo 13-01 - Foeske - Controle gyn + echo 18-01 - Seertje - Controle VK 19-01 - Bramtim - controle cerclage gyn 27-01 - Star2 - Groeiecho + Controle gyn 02-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-02 - Musty 3/4 D echo 02-02 - MiniMe81 - Controle vk 16-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-02 - MiniMe81 - Controle vk 02-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-03 - MiniMe81 - Controle vk 16-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-03 - MiniMe81 - Controle vk 30-03 - Bramtim - controle cerclage gyn VK Ziekenhuis Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** * Jamejosie85 * Truusdemier * RoSa2009 * Esje78 * Lautjep * Kristel86 * Lindanna * Odess * Angela en Arjan * Sanne85 (1 van 2ling) * julia6 * Loepie * mimi1982 Oude afspraken verwijderd.
Ja idd.. hopelijk zit dat hier dan ook gewoon goed. Was heel toevallig, ik vermoedde dus dat de kleine was ingedaald en bij mijn dochter kon ik van binnen het hoofdje voelen duwen zeg maar. Dus dat ging ik voelen. Normaal kan ik echt niet bij de baarmoedermond, had ik nu dus ook neit verwacht. Maar kon dat dus ineens wel. Vandaar dat mij opviel dat hij verweekt en open voelt. Ben er daarna ook maar snel vanaf gebleven want vooral dat open gevoel vond ik toch wel eng.. Wacht donderdag de vk wel af.
Pfff... ik val even in slaap en jullie kletsen hele pagina's vol hahaha. @Luckey, hier heb ik altijd aangehouden: boven de 38,5 zetpil. Maar ze is nog klein he, dus bij oudere kindjes wellicht langer uit te houden zonder. Gelukkig is mijn meis altijd levendig als ze ziek is. Ze lijkt er niet echt veel last van te hebben dan. Hier heb ik nare krampen.. Nu 2 gehad en buik voelt naar aan. Denk dat er zo nog 1 aan komt.. De kramp zit onderin zeg maar, maar trekt door naar de rest van de baarmoeder en rug... Pff... Ja hoor... hier is er weer 1. 20 minuten na de laatste. Ze houden gelukkig wel maar 30 seconden vast ongeveer. vermoed ik.. (ik ben niet zo goed met tijd schatten dus zou ik echt moeten timen als ik het niet vertrouw).
Hier weer een beetje rustiger geworden na mn boze bui van gisteravond!! Even snel alles bijgelezen, zo wat er is veel geschreven! Fleuri: Mooi buik hoor, leuk jurkje/truitje ook! Nikske: Gelukkig is t toch gelukt met de kinderwagen. Ik moet nog even geduld hebben met halen. Volgend weekend kan mn moeder niet (die betaald) weekend erna vakantie!! Dus t word t laatste weekend van januari Filmcamera: Wij hebben een filmkcamera, maar gebruiken m nooit!!! Vind t zo'n gedoe... Ik ga wel voor een nieuwe fototoestel, waar je ook mee kan filmen! Erg handig en die heb je altijd bij je Hier: Yeahhh 28 weken... Nog maar 12 te gaan. Waarvan 6 weken halve dagen werken & dan 6 weken verlof! Komt heeel dichtbij nu hoor! Iemand tips tegen beenkramp?? Kramp vanuit mn billen tot aan mn voeten.. Allebei mn benen helaas Word er gek van!! Kramp voel ik nu nog in mn kuiten Straks even goed stuk lopen met de hondjes X
Mooie buik zeg!!! Videocamera: hier in het begin wat gefilmd maar daarna niet meer. we hebben ook een fototoestel met filmfunctie en die gebruiken we vaker.... Hier: bij het zetpil gegeven had hij gewoon 39.7 koorts dus ik hoop dat die zetpil gauw gaat werken!!!! hij klinkt steeds schorrer och germ.....
ojaa was trouwens helemaal vergeten dat onze 1 machine babykleertjes is gewassen hihi. Alleen maar maatje 50-56 en gewoon een hele machine vol!!!!! (3/4 gekregen van die vriendin haha). Was alleen vergeten dat er best veel kleding is dat niet in de droger mag. Waaronder veel rompertjes.... Best gek toch??? Ben ook helemaal vergeten hoe ik dat toen deed.......
Morgen . Zozo jullie kletsen flink . Zag wat mooie buikjes voorbij komen en prachtige echo foto's . Die van mij lijkt wel mega hahaha Straks weer verder met poetsen , ik heb een hoop onder controlle deze zwangerschap behalve dat poets gedrag . Strakkies wordt ons oude kleed opgehaald. Verkocht via marktplaats hij stond in de weg en ik wil toch van interieur veranderen dus die centjes gaan weer richting een nieuwe bank, leer of met wasbare hoezen . Gister tijdens het poetsen weeen gehad . Gelijk strafpunten van manlief en plat gegaan gelukkig gingen ze over. Maar wel gek, ik heb woensdag de hele dag opgeruimd (kerst ellende weg) en nergens last van. Maar goed woensdag heb ik natuurlijk ook niet alle badkamer tegels staan boenen . Hebben jullie ook poetswoede of heb ik poetswoede voor alle april mama's. Hahaha Ow zag dat jullie inmiddels al de blije doos konden ophalen. Ik moet echt nog 2 a 3 weken wachten . Maar goed, zat er weer een kortingscode voor een proefdruk bij voor geboortepost.nl? Als iemand 'm niet wil ik houd me aanbevolen . Wat een stomme opmerking Vica van je vriend. FB roken is in mijn omgeving echt not done hoor. Zou heb echt niet leuk hebben gevonden en een minioorlog hebben veroorzaakt met hubbie. Nou rookt ie gelukkig nie meer. Luck, balen van je mannetje. Hoop dat ie snel opknapt en dat het een simpel buikgriepje is. Nikske, zorgen maakt iedereen zich misschien wel een beetje. Maar als het je eerste is, is alles nog zo nieuw. Ik maak me ook wel zorgen hoor vooral over het punt dat ik m'n eerste keer geen echte kraamperiode heb gehad. Ik lag met 41 a 42 graden koorts op bed te ijlen en niemand die het door had. Ja tot de laatste dag dat ik alleen nog maar kon huilen. Ze hadden in mijn dossier niet opgeschreven dat ik een aantal keer een catheter had gehad. Dus een fikse blaasontsteking die niemand door had including me hoor. Had geen pijn geen vieze plaslucht niks. Dus dat is iets waar we de volgende keer ook rekening mee moeten houden. Voel me er ook wel schuldig over tegenover m'n dochter. *zucht* Hmmmm zo eerst maar eens wat te eten zoeken. ow en vanavond even boodschappen doen (albert). Heb trouwens een behangetje voor dochterlief d'r kamer "ontworpen" nou nog kijken of het allemaal een beetje wordt zoals ik in gedachte had. Nou meiden doe rustig aan ik kom van de week weer buurten misschien vanavond tijdens het boodschappen doen wel ff . X p.s. meiden met kids, bewaren jullie ook al het speelgoed van de kids? of zetten jullie dit op MP ofzo. Ik heb zoveel troep, ook kleertjes belachelijk gewoon hoeveel ik bewaard heb. Wel mooie merkkleertjes hoor. Gaat denk toch maar op MP. Ff kijken wanneer ik vrij kan krijgen van werk .
@Luckey, ja veel mag niet in de droger he. Wel jammer, zou zo makkelijk zijn! @FB, hier helaas geen tips tegen kramp in je hele benen.. @Videocomera, wij hebben er 1 gekocht vorig jaar. Wel even gebruikt maar wel weinig. Zijn ook niet echt bijzondere dingen gebeurd ofzo. dus zullen we straks meer gebruiken. Hier zijn de krampen afgenomen.. Me meis is echt mega aan het snotteren en heeft een schorre stem. De kleine jongen is nog altijd drama!
Zoo.. volgens mij heb ik alweer een week ofzo niet meegekletst!! Ik ben gewoon nog steeds niet over dit griepje heen! het is belachelijk. M'n hoofd zit nog vol en de hoest is echt een vieze oude mannen roggel geworden en heb er ook nog hoofdpijn bij..daarom is computeren of lezen soms erg vermoeiend. Oei Vica, klinkt niet fijn.. misschien even onder de douche en als het aanhoudt de vk bellen? met alle voorweeen weet ken je je lichaam goed als er iets niet snars zit.. Hele mooie 3-d foto's van de kleine Vince..die armpjes en handjes zijn echt zo lief. @Minime..gewicht van je mannetje is volgens mij wel normaal voor het termijn, niet eens top van de curve. Ik heb op m'n iphone een applicatie zitten "ipregnancy" in het engels.. igg staat daar bij 27 weken gewicht tussen 660g en 1470gr zit. Super schattige 3d foto ook! Wat grappig dat jouw leeftijd met aantal maanden erbij staat..net als bij de baby @ Fleuri, prachtig buikje en echt leuk jurkje ook!! @ FB, was een asociale actie van die vrienden en jouw vriend.. jammer dat er geen rekening met jou wordt gehouden. Hopelijk komt het een beetje bij 'm aan als je laat blijken wat je ervan vond hoe idioot ie bezig is geweest. Gefeliciteerd met de 28 weken!!! Tegen been/kuitkramp schijnen magnesium tabletten te werken..Ik heb ook over warm houden gelezen.. dus hippe beenwarmers aanschaffen! @Bramtim, ik ben zo blij voor je dat alles zo goed gaat. Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met jullie kleine! Jurre waakt goed over z'n broertje @Luckey, beterschap met je jongen.. hopelijk voelt ie zich vandaag ietsjes beter. Alina is trouwens een prachtige meisjesnaam. Ik ken een paar Alina's zelfs.. het is best een populaire naam in Polen. Leuk eerste pakje hebben jullie gevonden!! Ik smelt van alle capuchons en mutsjes met oortjes!! @Me2, strijd tussen broer en zus is wel herkenbaar. Ik scheel 16maanden met mijn broertje en er is altijd best veel drama geweest. Toen we heel klein waren haat/liefde.. basisschooltijd eigenlijk helemaal leuk, veel samen gespeeld enz. en als pubers vlogen we elkaar echt in de haren. Nu we allebei ouder zijn en gezinnetjes hebben(of krijgen) hebben we echt super contact en spreken we elkaar heel vaak. @bmh.. bij mij dus andersom. Geen ontsluiting maar wel verkorte/deels verweekte bmh. Deze week is ie stabiel gebleven, zit nu op 1,9.. de progesteron capsules lijken hun werk te doen. Ik heb wel op m'n kop van de gyn gekregen.(had van de week een andere want de mijne was op vakantie) Ik dacht dus rustig aan wel bv te kunnen babyshoppen met veel zitpauzes en op zwangerschaps cursus te kunnen doen, daar was ie het dus niet mee eens. Ook omdat wat nog van het stolsel over is(het is nu 3cmx6cm) strak tegen de vruchtzak aanligt. Ik moet dus echt zo rustig aan mogelijk doen en vooral thuis op de bank zitten/liggen.. en ook omdat de pijnlijke harde buiken toch aanhouden. Toch bleef ie positief dat als het stabiel blijft de kans is dat ik het nog 10 weken vol kan houden..maar dat ik zelf ook wat in de hand heb. Nouja toch jammer.. maar ik ben wel blij dat ik wat dingen heb kunnen zien in het echt, nu ga ik die gewoon online bestellen. Behalve bedje en kleertjes hebben we namelijk nog niets in huis.. ook nog niets met de babykamer gedaan. Ik denk dat ik het uitstel om mezelf een beetje in de waan te houden dat we nog best veel tijd hebben. Ik heb het gevoel dat als ik me ga haasten ik het lot een beetje uitlok ofzo.. klinkt stom maar al ben ik wel positief ben ik gewoon nog steeds heel angstig/onzeker over deze zwangerschap. @Naam, Onze "Bob" is nog steeds naamloos. Wel hebben we een shortlist van ongeveer 6/7 namen die we echt heel mooi vinden. Ik denk dat we een beetje overweldigd zijn dat wij straks een naam moeten bedenken die hij de rest van z'n leven moet dragen. Ook ben ik nog niet zeker welke achternaam(of combinatie) hij gaat krijgen. We moeten ook nog de erkenning doen.. ugh ik heb het idee dat ik echt heel erg achterloop met alle voorbereidingen..
@Koeky, ik wil wel wat poetsdrang van je overnemen hoor! Speelgoed hier ook veel te veel. Vind het zonde om nu weg te doen, maar als de volgende het niks meer aan vind dan gaat het wel weg. Ik ga het niet verkopen, geef het wel weg ofzo. Verkopen vind ik zo'n gedoe voor al die kleine dingen.
@Titania, de krampen zijn opgehouden. Toch voelt mijn baarmoeder nog erg naar. Straks even douchen maar eerst even wasje draaien en afwassen.. Bah. Betreft de erkenning. Je kan je kindje geen combinatie van de achternamen geven toch? Alleen jouw achernaam of die van je vriend. En je mag wel thuis zitten/liggen/lopen..? Dan zou ik als ik jou was ook gewoon een keer gaan babyshoppen als je wilt hoor. Ligt er natuurlijk aan wat en waar. Als je met de auto gaat, ergens kan zitten en niet langer dan 10 minuten loopt dan moet dat toch wel kunnen? Alleen proberen om uitgebreid shoppen dan maar online te doen he .