April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hier ook best regelmatig een harde buik.. Dan doe ik lekker rustig aan en wordt het gelukkig minder

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Seertje: Ja het gaat nu weer prima hoor. Ik heb dat vaker, dat ik zo duizelig word, en bijna ga flauwvallen (gisteren was het wel extreem hoor). Ik heb altijd al een lage bloeddruk, dus ik moet er gewoon mee leven. Toen ik even op mn zij had gelegen, ging het weer een stuk beter, en de rest van de dag ook geen last meer gehad. Ben wel benieuwd wat mn bloeddruk nu is, woensdag mag ik weer op controle...

@Vica: Nee, geen last van harde buiken, alleen heel af en toe, dan voel ik het echt samentrekken. Ook als mn blaas vol is, wordt mn buik hard, maar rest van de tijd is hij gewoon in te drukken zeg maar.

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @all: Ik wil misschien zo'n bedhemeltje bij de Ikea kopen, maar daar zit volgens mij geen standaard bij. Weet iemand waar ik die nog kan halen??

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ minime... bij prenatal :)

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heb wel alles gelezen maar even geen puf om uitgebreid te reageren

@ vica... ik kan je de hand geven
    kan ze hier wegpuffen nadat we bij de kinderboerderij zijn geweest :(

ik ga vroeg op bed in ieder geval

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Musty, he jij ook al. Doe rustig aan he!

@Bramtim, ja klopt van het schoppen kan je ook harde buiken krijgen.

@MiniMe, balen dat je bloeddruk altijd zo laag is! Had ik ook tot na de bevalling van de eerste. Daarna is mijn bloeddruk wat hoger gebleven gemiddeld.

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Ik heb m bij babydump vandaan (via webshop)
    Mooi ding hoor en niet duur...!

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik krijg idd ook harde buiken als ik teveel heb gedaan.
    Ook krijg ik harde buiken zodra ik een volle blaas heb, dat vind ik wel vreemd... maar zie dat meerdere dat hebben

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    En volgens mij heb ik sinds gister super last van nesteldrang!!!
    Ik word gek van mezelf. Ik kan geen seconde stil zitten ( ook door de kramppijn die maar niet weg gaat)
    Ik wil heel de tijd maar dingen doen..!

Het liefst in de babykamer natuurlijk.

Maar heb vandaag wel genoeg gedaan! maar kan nu alweer niet stil zitten!;)

Ga even de laatste was in de droger doen

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Thx meiden, ik ga eens kijken op de websites.

@FB: Als je een volle blaas hebt, drukt deze tegen de baarmoeder, waardoor je een harde buik krijgt. Schijnt wel normaal te zijn.

Ik moet trouwens sinds deze week echt opvallend veel vaker plassen dan eerst! Zal ook wel door mn groeiende baarmoeder komen.

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Vica en Musty: Doen jullie een beetje rustig aan meiden?
    We moeten nog minstens 10 weken he;)

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik doe altijd rustig aan ;).

13. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    vica: jij altijd rustig aan??? Waarom geloof ik het niet ;)
    nesteldrang: waar kan ik dat vinden? Zou het ook graag willen, maar nee.....

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha omdat ik druk in mijn hoofd ben. Heb dus ook altijd heeeeele plannen... Helaas komt er bijna nooit wat van. Net als dat ik vanmorgen zei nog af te moeten wassen.. Nou had er echt geen puf voor dus de afwas staat er nog steeds. :(

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    FB gelukkig is het weer wat rustiger geworden :)

Luckey ow wat heerlijk dat je de eerste machine al weggewassen hebt!! Ik zie er echt als een berg tegenop :p het is zoooo veel.. Ik stel het uit tot in mijn verlof!!

Koeky hier liep de poetswoede echt uit de hand, was gewoon niet gezellig meer hier in huis :p Nu heb ik een weekschema, en als mijn "dagtaken" af zijn dan mag ik echt NIETS meer doen!! Zo houd ik het wel een beetje onder controle.. Hoe suf het misschien ook klinkt :)

Mini onze kleine liep in het begin ook heel erg voor en dat maakt mij ook wel bang voor een grote baby :p Ik was zelf ook bijna 4kg bij de geboorte!! Ik ben trouwens ook maar 1.62m en daarbij heb ik zo'n schattige kleertjes in maat 50 dat ik echt hoop dat de kleine man erin past :) hihi

Harde buiken ik merk dat als de kleine wat drukker is dat mijn buik dan ook vaak hard word!! Verder begin ik wel meer harde buiken te krijgen als eerst

Vica sorry maar ik snap echt niet waarom je je VK niet gebeld hebt. Zo'n risico wil je toch niet lopen!? Je BM voelt niet echt fijn, je hebt al langer voorweeen en deze zijn nog pijnlijker, je instinct zegt al een tijdje dat de kleine te vroeg komt.... Ik had allang gebeld hoor!!!!

Mini die standaarden zitten nooit bij klamboe's maar zijn gewoon los te koop, o.a. bij baby-dump :)

** Hoop dat ik zo een beetje op iedereen gereageerd heb :) **

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Nikske, wellicht speelt het mee dat ik bij mijn dochter dit ook (groot gedeelte) heb meegemaakt en bleek allemaal wel goed te zitten.. Dat maakt voor mij de drempel nu wel hoger om te bellen.
    Zal morgenochtend even bellen met de assistente, wellicht vinden ze het beter om de afspraak te vervroegen.

17. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    vica: het klinkt me bekend in de oren. Heb ook allerlei plannen, maar uitvoeren ho maar. Geen puf......Zeker de laatste paar dagen niet....
    Vandaag mezelf gedwongen om het bed te verschonen, wat was te draaien, was op te vouwen en was op te hangen.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Seertje, dat is ook een beetje de max wat ik aan kan op een dag. Maar als ik bijv ook boodschappen moet doen dan kan ik hooguit afwassen en een wasje draaien plus ophangen.
    Verder lukt gewoon niks meer.. Voel me net 40 weken zwanger hahaha.

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Vica ik begrijp wel dat als je het bij je 1e ook gehad hebt dat de drempel dan nu hoger is om te bellen.. Maar elke zwangerschap is toch weer anders, en ookal zat het bij haar goed, dan kan het nu toch zo zijn dat er wat aan gedaan moet worden.. Ik hoop het natuurlijk niet en duim heel hard dat alle april baby's tot minimaal 37 weken blijven zitten.. Maar ik vind het toch een risico hoor !!

Seertje ow hier echt geen moeite met plannen uitvoeren.. Ik ben zelfs niet te remmen (helaas).. want ik betaal er keer op keer weer de prijs voor door bekken- en rugpijn.. Ik zou dus willen dat ik stil kon blijven zitten!!

20. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hallo allemaal,

zo aardig gekletst vandaag!
    Even geen puf om op iedereen te reageren, sorry :)
    Ga zo lekker slapen, nog steeds veel last van mn rug en bekken en daardoor slecht geslapen vannacht!

Deel Deze Pagina