Ik kom er net achter dat de prenatal niet alleen in Goes maar ook in Vlissingen zit. Aangezien ik elke maandag in Vlissingen ben voor school komt dat wel mooi uit! Heb echter wel les op de openingstijden dus ga er over 2 weken maar om, dan heb ik 's middags vrij.
@ seertje: ons meisje was dat eergister en gisteren ook....Mijn buik heeft zich ineens enorm opgericht, dacht dat ze dus gewoon ineens meer ruimte had en ik haar dus minder voelde. Maar net gaf ze zo'n show weg, buik ging alle kanten op! Ik ga mn laptop maar eens afsluiten, beetje quality time aan mn mannetje besteden
Jeeeej doe mij dat kinderdagverblijf!!!! Zou zooo enorm veel schelen als mijn dochter met krentenbaard naar een kdv kon!
Hmmm... quality time met je man... Die van mij zit al dagen non stop achter WOW vanuit zijn werk.. Heb eigenlijk wel behoefte aan gezelligheid.
@luckey; zielig dat je zoontje steeds koorts heeft. Zou ook gewoon thuis blijven, als de kleintjes ziek zijn zijn ze toch liever bij mama. @cvm; sterkte met de poes! @bloedneus; ook steeds last van, erg vervelend. @blijedoos; hier nog niks gehoord. Krijg je bericht per email dus, of post? @seertje; hier heeft de beeb ook af en toe rustdagen erbij zitten. De laatste 2 nachten houd hij mams wakker en doet overdag zn slaapje(s). Hier 2 dozen met kleertjes gehad, ga er even lekker in neuzen. Fijne avond allemaal en trust voor straks.
CVM bedankt voor je compliment op de naam Luckey denk dat ik de kleine gewoon zou brengen en de leidster op het hart zou drukken dat ze meteen moest bellen als zij het niet vertrouwd !! Bewegingen kleine: pfff meiden ik ben blij als ik morgen naar de VK kan.. Sinds ik zo ziek ben geweest voel ik de kleine echt veel minder !! Vriendlief heeft hem ook al een tijdje niet echt gevoeld en de bewegingen lijken ook veel zachter.. Begin me toch beetje zorgen te maken, duurt nu al zo'n anderhalve week Quality time met man die van mij is naar zijn ijshockey training.. Ik zit op de bank maar verveel me nogal
@Nikske, hopelijk is alles goed morgen. De kleine kan eventueel wat gedraaid zijn he ten opzichte van eerst. Dan voelen de bewegingen anders en kan dus minder goed voelbaar zijn. @Bewegen kleine, pffffff hier echt nog geen uurtje rust! Wellicht slaapt hij snachts als ik ook slaap, maar zolang ik wakker ben is hij altijd druk. Max een uurtje tussendoor rust. Of ik nou veel beweeg of veel rust.. de beeb heeft in ieder geval geen rust in zijn kont haha. @Star, hier per mail gehad. Morgen alweer 28 weken.. wat gaat het toch ongelovelijk snel zeg! Hier straks optijd naar bed met hubby (voor onze doen dan) en morgen veel opruimen. Heb vandaag de vervelendste dingen gedaan voor mijn doen, maar morgen even druk met opruimen. Afval klaar leggen om weg te brengen (gescheiden afval) enzo zodat de bakken weer leeg zijn, afstoffen, stofzuigen en alles even langs om op te ruimen.. Behalve de kinderkamer... Die hebben alle speelgoed overhoop getrokken en ik kan er gewoon nog niks mee. Moet echt verhuisdozen hebben... Heb er een stapel in de schuur staan maar daar durf ik niet in door de mega spinnen!
Vica: ik hoop dat dat de reden is !! Maar het duurt me nu wat te lang.. word er langzaam beetje verdrietig van.. Ben dus blij als het morgenavond 20.30 uur is Ik ga maar eens afsluiten.. Zometeen richting bedje.. ben kapot !!
@Nikske: Ik had vorige week ook dat ik de kleine een paar dagen veel minder voelde. Ik moest me er echt op concentreren om iets te voelen! Nu is ie denk ik weer gedraaid ofzo, want hij is weer volop aanwezig! Ik snap je onzekerheid, maar het zal vast goed zitten. Kan ook dat hij nu flink aan het groeien is, dan slapen ze meer. Ik denk dat ik dat vorige week misschien ook had, want mn buik is echt weer flink gegroeid zeg!
Hey meiden, Pfff wat moest ik veel bijlezen zeg! Geloof alleen dat ik de helft alweer ben vergeten.... @ baby pyama's: Ik heb wat aparte setjes ( 4 ) ( broekjes en shirtjes ) gekocht als zijnde pyama. @ lekkere trek: niet zo heel veel last van eigenlijk. Komt ook omdat ik nog steeds misselijk blijf. Wel eet ik voor ik ga slapen een bakje kellogs met melk. Anders word ik 's nachts wakker van de honger. @ bloedneus: geen last van, lijkt me lastig! @ blije doos: vandaag een aparte brief met afscheurstrook gehad dat ik de doos kan ophalen. Ga hem donderdagavond halen. @ emo buien: hou op schei uit..... @ vakantie: wij gaan de eerste 2 weken van september kamperen in Noord frankrijk. @ Hier: vanmorgen druk met sven mee gespeeld, hij is helemaal blij met zijn nieuwe speelgoed en heeft het puzzelen ontdekt. Vanmiddag aan het stoeien geweest met de gordijnen van zijn kamer. Hij heeft een raam van 3 meter breed en er hingen 4 losse kant en klaar gordijnen voor. Deze moesten nog ingekort worden en aan elkaar vastgezet worden. Pfff wat een klus maar... het is gelukt! ( mag wel na een half jaar he..... ) Morgenochtend weer controle bij de verloskundige, hoop dat mijn bloeddruk wat is gezakt, ga gelijk dan maar naar de fysio om een afspraak te maken voor mijn bekken... wat doet de rechterkant zeer zeg. De fysio zit ernaast dus als ik er dan toch ben... Liefs!
even ego en emo zijn hoor.. ik heb de 6 pagina's die ik achterloop nog niet kunnen bijlezen! Voel me echt zwaat k*t Ik heb volgens mij echt een bijholte ontsteking, de akelige hoofdpijn gaat nauwelijks weg met paracetamol/stomen/neusspray.. en elke keer dat ik opsta of buk enorme steken in de holtes. (morgen misschien ff huisarts bellen) Nou is m'n vriend weg voor z'n werk een dagje op congres en heb ik het even gehad. Ik denk dat het hormonen + beroerd voelen zijn, maar ik voel me ineens echt zoooo irrationeel bang om dood te gaan tijdens de bevalling of eerder. Echt ineens zo'n benauwende angst over me heen gekregen, dat ik er niet voor dit kindje zal kunnen zijn of hem zal kunnen meemaken. Waar komt dit vandaan zeg?? Helaas niemand in de buurt om even een knuffel van te krijgen.. pff Ik heb 'm moeder maar gebeld en een half uur lopen snikken. Echt belachelijk en ik weet dat het irrationeel is, maar ik ben er echt van slag van. Ik moet proberen te slapen.. het is ook bijna half 1.. hopelijk ben ik morgen wat rustiger. Het voelt toch zo stom om me ineens zo te voelen zonder aanwijsbare reden..wat zijn hormonen een rotdingen!!
Goedemorgen meiden. Titania, wat vervelend dat je je zo voelt meis! Heel vervelend, zeker als er niemand is om je te troosten. Hopelijk kan je vriend je straks weer een beetje opvrolijken als hij thuis komt. Sterkte en een dikke knuffel! @hier: weer erg slecht geslapen, als je het al zo noemt, ik was meer wakker dan dat ik sliep. Ik ben snotverkouden, dus mn hele neus zat dicht vannacht. Daarnaast kon ik geen fijne houding vinden, en was ik gewoon niet moe! Daar lig je dan....zucht... Welke neusspray mogen zwangeren gebruiken? Gewoon de normale versie of moet ik dan voor kinderen pakken ofzo? Ik hoop vannacht dan beter te slapen.
@Titania: ik hoop dat je gevoel een beetje gezakt is!!! Niet leuk af en toe hé? Die hormonen.... @neusspray: geen idee, ik heb al een week of 8 elke dag bloedneuzen dus blijf ver van neusspray uit de buurt. Vandaag een dagje vrij, zat te doen hier in huis aan was, stofzuigen enz maar heb een stofzuigverbod van de fysio (mag wel meubels afstoffen hihi, maar ben een luie huisvrouw, hier gaat alles met de stofzuiger! Ook de meubels) Strax maar wat was wegwerken en de keuken aan kant maken en dan kijk ik wel weer. Poes lijkt wat beter te gaan...heb de dierenarts gisteren gebeld en omdat de ziekteverschijnselen van poes 2 op die van poes 1 vorige week lijken mag ik die medicijnen weer gebruiken en gelukkig doet het zn werk!
Goedemorgen, @Titania, dikke knuffel! Hopelijk heb je nog kunnen slapen en voel je je vandaag wat beter. @MiniMe, wat balen dat je zo slecht geslapen hebt! Jij moet natuurlijk ook weer gewoon werken of niet? Je mag baby neusspray gewoon onbeperkt gebruiken. @Luckey, hoe gaat het nu met de kleine man? @Sanne, fijn dat het gelukt is met de gordijnen! Moet hier ook nog alle gordijnen inkorten. Ziet er nu niet uit hahaha. Maar ik wacht tot na de renovatie. er zal maar iets veranderen onverwachts haha. Succes bij de vk en hopelijk kan je snel bij de fysio terecht! Hier vroeg gewekt vanmorgen. Ik werd even wakker en zag dat het al licht was. Ik schok want hubby lag nog naast mij! Keek op mijn telefoon, 7 uur.. hij had op dat moment moeten beginnen op zijn werk. Dus hem snel wakker gemaakt en toen was ik zelf ook ineens klaar wakker. Me meis werd er ook wakker van dus we hebben nog even samen gekroeld en zijn daarna gaan douchen. Vandaag mijn planning: -opruimen opruimen en opruimen -stofzuigen -wc poetsen -afstoffen Vanavond komt mijn schoonmoeder weer langs.
Sorry voor de dramatische post gisteren meiden.. Net weer wakker met een veel betere stemming en heb ook eindelijk mijn vriend kunnen bereiken op zn hotelkamer. Was ff een mega hormonale dip gisterennacht, toch wel goed om het even van me af te schrijven. Ik schaam me alleen dat het perse op een openbaar forum moest, meestal ik niet zo emo!! Er gebeurt zo veel met je in een zwangerschap, je leven staat op het punt te veranderen, ergens is het logisch dat er soms grote angsten komen bovendrijven.. Thnx voor de digi-knuffels! @neusspray, nouja bij mij lijkt ie niet te werken(heb vlgns mij ook te Lang met mn verkoudheid rondgelopen) maar normaal gesproken is het goed spul; Cinusforce Ademvrij van A.Vogel. Hij is ool fijn want er zit menthol in!! Beterschap Minime! @Cvm wat een Goed nieuws dat het iets beter gaat met de poes, hopelijk is ze snel weer opgeknapt!! Geniet lekker van je vrije dagje!! Ik hoop dat iedereen een lekkere dag mag hebben(met niet al te veel hormoontjes in de lucht, hihi)!!!
Hier trouwens echt een mega groeispurt gehad op buikgebied!!(vorige foto zit in m'n album..ik vind het iig een groot verschil) Zit nu ook van -8,5 kg op -7kg van voor zwangerschaps gewicht. is van 28 weken precies!
Wauw mooie buik! En verder mooi slank hahaha, jaloers!!! Bij mij schieten de scheuren erin nu, boehoehoe verminkt voor het leven! Ach haha, ons meisje is het waard Hier mijn buik vandaag, precies 27 weken: