Thanx voor de beschrijving. Haha, dat klinkt erg als de doos die ik 2,5 jaar geleden ook had. Lepeltjes en doosje heb ik nog (waren wel heel fijn ja!), sokjes en slabbetjes hebben we ook zat. En die bekertjes en knuffel hebben al die tijd 'in de weg gelegen' (nooit gebruikt), dus denk dat ik deze doos maar niet ga halen: scheelt weer 'in de weg lig'-spul
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties, verloskundige viel inderdaad even koud op mijn dak. Inmiddels is het wel wat gezakt. Ik wilde inderdaad zelf al in het ziekenhuis bevallen, thuis lijkt mij helemaal niets, maar ja, als je dan een medische indicatie krijgt en het móet..... Wout zag het positief: scheelt weer financieel . Heb net even alle kleertjes uitgezocht die ik heb.... 11 paar sokjes 1 paar leren slofjes 1 paar pantoffeltjes 1 jasje 3 mutsjes 9 setjes kleding maat 56 5 pyama's 13 rompers 13 Hydrofieldoeken 4 hydrofielwashandjes ( snap niet waar de rest is gebleven wat ik bij sven heb gebruikt.... maar even aanvullen bij de hema ) 4 setjes kleding maat 62 Ik heb geen maatje 50 gekocht. Sven was iets meer dan 8 pond en heb een sterk vermoeden dat onze man dat ook gaat halen. Wil nog wel voor de frissigheid 3 nieuwe setjes beddengoed halen. En ik ga nog op zoek naar een mooie wikkeldoek. @ Vica & Luckey: mooie buikjes dames!! @ FB: Ik denk dat je last hebt van groeipijnen in je bm. Als je geen bloed verliest en als de pijn niet langer aanhoudt als een minuut en niet regelmatig komt zou ik me geen zorgen maken. Als je twijfelt gewoon even je vk bellen hoor, daar zijn ze voor! @ Luckey: Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar mijn neefje is van dezelfde leeftijd als jou zoontje en heeft dit ook .... al een paar weken... begint 's ochtends koortsvrij en in de loop van de middag kakt hij in. Eet en drinkt nauwelijks tot slecht. Ook echt drama's. Mijn zusje werd ook steeds afgescheept met geef maar pcm en er heerst griep bij de kleintjes. Oh ja en deze: kdv kinderen zijn vaker ziek dan thuis kindjes. Nu is ze vorige week lichtelijk ontploft tegen de assistente en mocht ze toch maar even langskomen. Kreeg ze een verwijskaart voor de kinderarts om hem eens goed na te laten kijken en een amox-kuurtje ( maar die helpt niet )... Zou flink voet bij stuk houden morgenochtend! Hoop dat je vanavond wat kan slapen en niet te veel wakker wordt gehouden door een ziek kindje. Sterkte! @ Jojoki: ........ ik zou denk ik ook niet kiezen voor een steunbroekje...... ...... doe maar gewoon rustig aan . Liefs!
@ jojoki: ook al een ziek kindje lees ik, beterschap hoor! @ chantico: dat zou mooi zijn als je aanvraag goed wordt gekeurd. Kan je lekker genieten van de beeb strakjes! @ hier: volgens mij heeft manlief last van hormonen... heeft zojuist een mexicano en een frikandel voor zichzelf gebakken, doet ie anders echt nooit! "Ik heb toch zo'n honger ineens... " En hij heeft toch wel goed gegeten vanavond. Hmmmmm ... verdacht...... Ik ga nog even tv kijken en dan zoek ik straks mijn bedje lekker op. Welterusten!
Vanacht toen ik wakker was volgens mij voor t eerst gevoeld dat onze uk de hik had Denk ik dan hoor. Net of ik zelf de hik heb, tussenposes waren iets langer dan bij mij ,en t duurde 1 a 2 min. Is dit de hik geweest wat ik gevoeld heb?? Ik ga snel mn jas aandoen en naar mn werk X
Goedemorgen, @jojoki; beterschap met je kleintje. @bewegen baby; valt me trouwens op dat bij bijna iedereen de beeb een paar rustdagen heeft(/had) ingelast. Misschien idd een groeispurt!? Straks eens navragen aan de gyn. @kledingbaby; hier denk ik ook meer dan genoeg, na het uitzoeken van de dozen. Al blijf je toch wel kopen als je iets leuks ziet. @FB; als de kleine hier de hik heeft dan duurt het best wel lang, soms bijna 10 minuten en het gaat om de 2á3 seconden. Lijken een soort plofjes/tikjes in 1 kant van je buik.
Sanne.... snachts slaapt hij gewoon door, nergens last van. wel langer dan normaal (van 19 tot 8 uur, dan maak ik hem wakker) Momenteel is hij weer koortsvrij 35.4 en 36.2 in oren, dus ik kijk het nog even aan. Bellen heeft nu geen zin. KDV heb ik afgebeld en we hangen lekker allebei in de pyama op de bank. . . Ga dalijk wel nog even boodschappendoen, misschien dat de buurvrouw even bij sem wil blijven. Heb gewoon niets te drinken in huis behalve siroop en die wil hij dus niet meer want heeft dezelfde kleur als de vloeibare sinaspril..... Zodra ik alles gewassen heb, ga ik ook eens opschrijven wat ik allemaal heb en dus nog moet halen. Beddengoed wil ik allemaal nieuw halen en hydroluiers heb ik geloof ik nog nodig, verder nog monddoekjes bijhalen........
Nikske.... nog even een vraagje.. dat schilderij met spreuk boven de commode waar heb je dat mee gemaakt. ben het even vergeten. welke soort verf heb je hiervoor gebruikt?????
@Luckey, ook een mooie buik zeg! Ik had wel even de ha gebeld ookal heeft hij nu geen koorts. Er moet toch een reden zijn waarom hij steeds smiddags koorts krijgt? @Sanne, klinkt als een complete lijst met spullen . Kon je zoontje helemaal geen maatje 50 aan?. Mijn meis was 3585 gram en verzoop nog in maatje 50.. @FB, hier is het ook altijd heeeel snel als de beeb de hik heeft. Om de 2 seconden ofzo. @Babydump doos, klinkt best als een leuke doos! Hier helaas geen babydump in de buurt. @Chantico & Jojoki, fijn dat jullie verlof geregeld is! Hier heerlijk geslapen maar kon nog wel een paar uurtjes gebruiken.. Vandaag lekker in de pyama blijven. Ga de kinderkamer maar eens onder handen nemen! Bedden op de juiste plek, ledikantje op de hoogste stand zetten, speelgoed opruimen. Dan kan ik beter kijken hoe ik het kan regelen. Denk dat ik een klein kastjee gebruik om de bedden te scheiden en de bedden met de kopse kanten naar elkaar toe. Zo hou je veeeeel speelruimte over. Aan de andere kant van de kamer wellicht de kast van de Ikea met die vakken. Voor hun speelgoed. Maar dat moet ik even overleggen, hubby krijgt het al benauwd als ik de naam Ikea zeg..
@Incredible, schrijf gezellig mee! Je leest regelmatig hier dus neem aan dat je een april mama bent?????
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten, hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv 1 april 2011 *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv *Seertje, 1e kindje, thuis, bv 4 april 2011 *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Vica86, 2e kindje, thuis, bv/fv combi? *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv 7 april 2011 *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 9 april 2011 *Sonja, 3e kindje, Thuis, FV? *Jorietje, 1e kindje, thuis?, fv *Gillian, 1e kindje, zhuis,BV 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Liane, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 15 april 2011 *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 17 april 2011 *VlinderJC, ziekenhuis, bv 19 april 2011 *Sam28, 3de kindje, thuis, bv *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis, bv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 27 april 2011 *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv Totaal 59 april beebjes 16 jongens ♥ 8 meisjes ♥ 11 geheim Geboren: -Laravelk - 05-01-2011 - David na 26 weken zwangerschap Afspraken: 13-01 - Musty - Controle Gyn + echo 13-01 - Star2 - Groeiecho + Controle gyn 14-01 - FB1984 - Controle gyn + echo 14-01 - Titania - Controle gyn + cervixmeting echo 13-01 - Foeske - Controle gyn + echo 18-01 - Seertje - Controle VK 19-01 - Bramtim - controle cerclage gyn 20-01 - Mary - controle VK 22-01 - Seertje - pretecho (2de herhaling) 25-01 - Vica86 - Naviva kraamzorg intakegesprek 27-01 - Star2 - Groeiecho + Controle gyn 02-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-02 - Luckey - controle gyn 02-02 - Musty - 3/4 D echo 02-02 - MiniMe81 - Controle vk 03-02 - Vica86 - Groeiecho + controle vk 16-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-02 - luckey - echo + controle gyn 16-02 - MiniMe81 - Controle vk 01-03 - Luckey - Controle gyn 02-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-03 - MiniMe81 - Controle vk 16-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-03 - Luckey - controle gyn 16-03 - MiniMe81 - Controle vk 30-03 - Bramtim - controle cerclage gyn VK Ziekenhuis Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** * Jamejosie85 * Truusdemier * RoSa2009 * Esje78 * Lautjep * Kristel86 * Lindanna * Odess * Angela en Arjan * Sanne85 (1 van 2ling) * julia6 * Loepie * mimi1982 Dames, ik denk trouwens niet dat Gillian van plan is om mee te kletsen. Ze heeft zich vorige week op de lijst gezet, verder niet voorgesteld of gereageerd. Ze is wel actief op andere topics. Snap dus niet waarom ze zich wel hier op de lijst zet maar geen poging doet tot kletsen... *of heb ik nou zo last van hormonen*
titania: och meis toch. Dat kan zo'n pijn doen. Heel veel beterschap! Ik hoop dat je wat rustiger bent geworden intussen. cvm1985: fijn dat het beter gaat met je poezel! Mooie buik hoor! Zo te zien zijn het dunne streepjes. Hopelijk blijven ze zo. En straks worden ze ook gelukkig lichter, dat is het positieve Jorietje: ze zijn dus aardig gegroeid Sanne85: dat is wel ff wat nieuws zeg Maar heb je nou zoveel overgewicht dan?!? neusspray: ter verduidelijking Xylometazoline = Otrivin FB1984: klinkt als een pijnlijke harde buik. Toch rustiger aan doen! Toch wel gek dat jullie meer verdienen, of zeg ik nu iets heel geks?? Wat doe je precies, want er zijn toch verschillen? diensten: wij zijn begonnen om eind vorig jaar onze wensen door te geven voor alle feestdagen. Ook moesten wij geloof ik vóór 1 december onze vakantiewensen voor de zomer doorgeven. Mijn vakantie in september is ook doorgegeven en goedgekeurd. Alsof je je daar al mee bezig bent. Vind het heel vervelend, maar zo werkt het nu eenmaal bij ons in het zkh........ nikske: erg leuk vestje, wel prijzig. Maar ja, Noppies he. voedingsbeha: bij prenatal cvm1985: schattig vestje! Lees nu dat het niet beter ging met je poezel en haar weg zou moeten doen. Wat erg! Chantico: in mijn doos van de Babydump zat: een slab, een zeehondenknuffel, een wit rompertje,3 lepeltjes met zachte tuit, 2 bekers met drinktuit, een plat doosje voor babydoekjes (voor in de tas), een baby aan boord sticker en een cadeaubon van 5 euro voor baby-/positiekleding. Fijn dat je verlof is goedgekeurd! Kelly1980: hai hai! Fijn te horen dat alles goed is! Succes met al dat geregel! Gister op mijn werk een echo gehad. Voelde haar 2 dagen al amper. Had wel geluisterd met de Angelsounds, maar toch voor de zekerheid wel een echo laten doen. Zeker omdat de ass. gyn het bleef aanbieden. Erg lief hoor!! Er was dus niks aan de hand, alles zag er mooi uit en mevrouw was druk in de weer. Alleen voelde ik het niet.......Heel vaag. Ze zei dat ze kan reageren op hoe ik me voel. Was niet helemaal fit en best moe. Vanochtend was ze weer helemaal druk, joepie!! Toch een heel lekker gevoel!! Moet wel van de ass. gyn lekker veel rusten.... Gisteravond dus voor het eerst naar de cursus. We zijn met maar 3 stellen, dus dat is lekker knus. Leuke mensen wel. Een stel met een tweeling en een ander stel die een klein weekje langer zwanger is dan wij. Voor ons allen de eerste kindjes! Erg leuk dus. Degene die de cursus geeft is ook hartstikke leuk en komt over alsof je haar langer kent. Erg prettig. Het is bij haar thuis en als wij het leuk vinden, kunnen we zelfs afwisselen door elke keer bij iemand anders thuis de cursus te doen Wat me weet opviel is dat de buik van degene die krap een week langer zwanger is dan ik enorm is Ik heb in vergelijking bij haar echt heel weinig......
Bekijk bijlage 121178 27 + 3 Deze foto is vorige week gemaakt tijdens de fotosessie op de dag van de 50ste verjaardag van mijn moeder
FB ben erg benieuwd naar de foto's van jullie kamertje die ongi pijnen kunnen nu heel goed bandenpijn zijn, of lichte oefenweeen. Dat past beiden bij de duur van de zwangerschap... hoe gaat het na een nachtje slapen met de krampen ?? CVM wat naar dat je je poes weg moet doen hopenlijk komt ze bij een heel goed nieuw baasje terecht !! Luckey hoe gaat het nu met de kleine man ?? Leuk dat de intake van de kraam gepland staat .. Mijn verloskundige heeft mij gister ook Voetreflexzonetherapie aangeraden, dit omdat ik constant verkouden ben sinds de zwangerschap. Maar weet nog niet wat ik hiermee ga doen... Heb je al een afspraak bij de HA gemaakt voor je kleine man ?? We hebben gewoon latex gebruikt op het canvasdoek, daarna goed laten drogen en dan bestickeren Buikjes wauw ik zie mooie buiken voorbij komen dames !! Jojoki jij ook al een ziek kindje Beterschap met de kleine !! Wat rot trouwens van die spatader... Zou er niet aan moeten denken Seertje ja het vestje is wel wat prijzig, maar ik vind noppies gewoon een geweldig merk.. Heb er best veel van in de kast hangen Wat leuk dat de cursus zo gezellig was !! En wat een mooie foto zeg Hier: gister weer bij de VK geweest, die vond mijn buik veel te groot (goh je meent het ).. Mijn baarmoeder had ook weer een groeispurt gemaakt. Ben meteen gecontroleerd op zwangerschapssuiker maar dit had ik gelukkig niet!!! Nu krijg ik 27 januari een extra groeiecho om te kijken of het een groot kind is of dat ik teveel aan vruchtwater heb. En dan bij 34 weken nogmaals. Van de ene kant hoop ik op teveel aan vruchtwater, maar teveel aan vruchtwater kan ook weer complicaties voor de kleine met zich meebrengen... En een te grote baby, hmmm die moet er ook nog uit daar onder !!!! haha... Nu eerst maar eens de echo afwachten 27 januari !!!
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten, hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv 1 april 2011 *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv *Seertje, 1e kindje, thuis, bv 4 april 2011 *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Vica86, 2e kindje, thuis, bv/fv combi? *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv 7 april 2011 *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 9 april 2011 *Sonja, 3e kindje, Thuis, FV? *Jorietje, 1e kindje, thuis?, fv *Gillian, 1e kindje, zhuis,BV 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Liane, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 15 april 2011 *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 17 april 2011 *VlinderJC, ziekenhuis, bv 19 april 2011 *Sam28, 3de kindje, thuis, bv *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis, bv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 27 april 2011 *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv Totaal 59 april beebjes 16 jongens ♥ 8 meisjes ♥ 11 geheim Geboren: -Laravelk - 05-01-2011 - David na 26 weken zwangerschap Afspraken: 13-01 - Musty - Controle Gyn + echo 13-01 - Star2 - Groeiecho + Controle gyn 14-01 - FB1984 - Controle gyn + echo 14-01 - Titania - Controle gyn + cervixmeting echo 13-01 - Foeske - Controle gyn + echo 18-01 - Seertje - Controle VK 19-01 - Bramtim - controle cerclage gyn 20-01 - Mary - controle VK 22-01 - Seertje - pretecho (2de herhaling) 25-01 - Vica86 - Naviva kraamzorg intakegesprek 27-01 - Nikske89 - Controle VK + groeiecho 27-01 - Star2 - Groeiecho + Controle gyn 02-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-02 - Luckey - controle gyn 02-02 - Musty - 3/4 D echo 02-02 - MiniMe81 - Controle vk 03-02 - Vica86 - Groeiecho + controle vk 16-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-02 - luckey - echo + controle gyn 16-02 - MiniMe81 - Controle vk 01-03 - Luckey - Controle gyn 02-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-03 - MiniMe81 - Controle vk 16-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-03 - Luckey - controle gyn 16-03 - MiniMe81 - Controle vk 30-03 - Bramtim - controle cerclage gyn VK Ziekenhuis Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** * Jamejosie85 * Truusdemier * RoSa2009 * Esje78 * Lautjep * Kristel86 * Lindanna * Odess * Angela en Arjan * Sanne85 (1 van 2ling) * julia6 * Loepie * mimi1982 ** Mijn afspraak er even bijgezet **
nikske: haha, vond je buik ook groot! Maar hoezo kan teveel vruchtwater complicaties geven? Vond het ook een mooie foto
Wat die complicaties betreft.. Vroeger werd er bij teveel aan vruchtwater vaak gezien dat de kleine een afwijking had.. Nu heb je natuurlijk de 20-weken echo gehad om afwijkingen uit te sluiten, maar je bent dan toch bezorgd dat ze misschien wat over het hoofd gezien hebben op die echo.. Maar goed ik denk dat wij gewoon een flinke man krijgen, eventjes afwachten dus
Teveel vruchtwater kan lijden tot een eerdere geboorte omdat de druk op de baarmoederhals groter is. Hier was trouwens nooit aangegeven dat teveel vruchtwater een teken was dat er wat mis was met de baby. Mijn moeder had bij mij extreem veel vruchtwater. Mijn zus en zusje zijn bij 42 weken geboren en ik bij 37 weken. Verder was er niks over gezegd toen tegen haar.
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten, hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv 1 april 2011 *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv *Seertje, 1e kindje, thuis, bv 4 april 2011 *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Vica86, 2e kindje, thuis, bv/fv combi? *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv 7 april 2011 *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 9 april 2011 *Sonja, 3e kindje, Thuis, FV? *Jorietje, 1e kindje, thuis?, fv *Gillian, 1e kindje, zhuis,BV 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Liane, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 15 april 2011 *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 17 april 2011 *VlinderJC, ziekenhuis, bv 19 april 2011 *Sam28, 3de kindje, thuis, bv *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Annemie, 1e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis, bv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 27 april 2011 *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv Totaal 59 april beebjes 16 jongens ♥ 8 meisjes ♥ 11 geheim Geboren: -Laravelk - 05-01-2011 - David na 26 weken zwangerschap Afspraken: 13-01 - Musty - Controle Gyn + echo 13-01 - Star2 - Groeiecho + Controle gyn 14-01 - FB1984 - Controle gyn + echo 14-01 - Titania - Controle gyn + cervixmeting echo 13-01 - Foeske - Controle gyn + echo 18-01 - Seertje - Controle VK 19-01 - Bramtim - controle cerclage gyn 20-01 - Mary - controle VK 22-01 - Seertje - pretecho (2de herhaling) 25-01 - Vica86 - Naviva kraamzorg intakegesprek 27-01 - Nikske89 - Controle VK + groeiecho 27-01 - Star2 - Groeiecho + Controle gyn 02-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-02 - Luckey - controle gyn 02-02 - Musty - 3/4 D echo 02-02 - MiniMe81 - Controle vk 03-02 - Vica86 - Groeiecho + controle vk 14-02 - luckey - echo + controle gyn 16-02 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-02 - MiniMe81 - Controle vk 01-03 - Luckey - Controle gyn 02-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 02-03 - MiniMe81 - Controle vk 16-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 16-03 - Luckey - controle gyn 16-03 - MiniMe81 - Controle vk 30-03 - Bramtim - controle cerclage gyn VK Ziekenhuis Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** * Jamejosie85 * Truusdemier * RoSa2009 * Esje78 * Lautjep * Kristel86 * Lindanna * Odess * Angela en Arjan * Sanne85 (1 van 2ling) * julia6 * Loepie * mimi1982 Afspraak echo vervroegd zodat man mee kan...
ik ben gewoon bang om als zeur afgeschreven te worden als ik nu bel en zeg dat hij koortsvrij is. voor het zelfde geld blijft hij de hele dag koortsvrij....... hij zit nu boterham te eten en oortemp was om 10 uur 36.3/37.4. (gek hoor die wisselende tempen want hij zit de hele tijd.) Nikske... fijn dat je die extra controle krijgt maar zal vast allemaal in orde zijn!!!! Gewoon latex dus? ik dacht al andere verf voor het canvas doek... heb je de letters zelf geplakt of is een kant en klare tekst.... Seertje... mooie foto zeg. Ik krijg 12 maart een buikshoot, ben helemaal happy!!!! nu nog kijken welke kleding en poses is wil.