April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ohe beterschap.. klinkt mij ook in de oren als buikgriep.

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Heel verstandig ;) hihi..

Ik vind jongenskleding niet heel snel leuk.. Maar van deze site kan ik blijven bestellen !! :p

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik ga straks even kijken of ik verhoging heb... Schoonvader is er nu (bezig met plintjes) dus wacht even tot hij weg is.
    Buikgriep is t denk ik niet.
    De buikpijn voelt echt als onigpijnen:(
    Vaaag

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Misschien is t wel gewoon bandenpijn hoor??

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    @ seertje, jep bij de Agis :)

Even een vraagje: We hebben nu op de proefdruk van ons kaartje:

"Willen jullie ons meisje komen bekijken? Op (telnr) kunt u ons voor een afspraak bereiken"

Het jullie-u stukje klopt niet....nou zijn wij niet van die U-typjes, maar wat klinkt nou beter....Niet iedereen die een kaartje krijgt is met zn 2en, wel veruit de meeste mensen, dus dan

"willen jullie ons meisje komen bekijken? Op (telnr) kun je ons voor een afspraak bereiken"
    Of

"willen jullie ons meisje komen bekijken? Op (telnr) kunnen jullie ons voor een afspraak bereiken" 2 x meervoud)

OF

"wil je ons meisje komen bekijken? Op (telnr) kun je ons voor een afspraak bereiken" (enkelvoud)

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

En dit:

Wil je ons meisje komen bekijken? Op (telnr) kunt u ons bereiken....

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij hebben:

Wil je onze kanjer zien?
    Bel dan even, anders slaapt hij misschien....

8. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Ik ga voor de derde optie!

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik zou ook voor deze optie gaan...

Dat "voor een afspraak bereiken" klinkt niet echt lekker vind ik persoonlijk...

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik zou ook hiervoor gaan, "voor een afspraak" klinkt zo zakelijk.....

Nou bij de huisarts geweest en ze mocht warempel even in de mond kijken. De keel is wat rood dus het zullen wel de amandelen zijn.
    Heb een drankje meegekregen wat ik 3x daags moet geven.
    Zal echt de truccendoos open moeten trekken hoor, als man thuis is maar evne langs de winkel dan voor pudding en joghurt.....
    Hopelijk is het dat!!!!!

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @thermometers, ik heb er vorige week eentje gekocht voor beebje..
    Voor mezelf heb ik er nog wel eentje liggen, maar weten jullie of je echt moet gaan tempen in de kraamweek? Of is dat alleen als ze denken dat je koorts hebt?

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Tempen moet je standaard in de kraamweek !! ;)

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Niske, thnx, kan ik me daar psychisch op voorbereiden ;)
    vind tempen echt niks...

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    *Luckey: Nou hopen dat hij in de trucjes trapt;) en dat hij snel beter is....

*temperaturen: Moet je echt in je kraamweek elke dag temperaturen?? Dit mag je toch zeker wel zelf doen he???:(

*Hier
    : Schoonvader is klaar met plintjes. Babykamer is nu zo goed als klaar. Nog 1 latje bij t raamkozijn moet erop gezet worden, staat nu in de lak. En plank boven commode moet opgehangen worden, dit wil ik voorlopig nog even uitstellen zodat t eventueel nog verplaatst kan worden. Hang lamp moet ook nog opgehangen worden, maar das zo gebeurd.
    Halletje boven is nu helemaal klaar...!

Was net beetje aan t opruimen boven en kreeg steeds meer krampen / steken in mn onderbuik... Dus ben er maar mee gestopt en zit nu rustig op de bank. Denk toch dat t met mn banden te maken heeft, voel me bekken nu ook goed als ik zit.
    Na ja morgen naar gyn, even overleggen

X

15. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    tempen in de kraamweek: werd bij mij 2x op dag gedaan..door de vk
    volgens mij om te kijken of je geen ontstekingen hebt ( ik had ook ks gehad , weet niet of ze dan extra tempen)

Maar denk dat je het zelf ook wel mag doen, al had ik sinds de bevalling al helemaal geen schaamtegevoelens meer kon me allemaal niets meer schelen.

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, fijn dat je in ieder geval wat gekregen hebt voor hem. Hopelijk knapt hij hiermee op.

@Fb, Doe maar rustig aan de rest van de dag hoor! Hoe laat moet je naar de gyn morgen?

@Tempen, hier werdt het volgens mij ook elke dag gedaan. Net als controleren van de hechtingen terwijl je behoorlijk veel bloedverlies hebt die eerste dagen enzo.. Dan heb je idd geen schaamtegevoel meer hoor! :);)

Hier net gegeten.. Nu me meis een toetje geven..
    Ben te druk geweest vandaag, heb nu best last van mijn bekken. Vanmiddag ook wat krampen gehad maar die waren snel over.

Ben er zo weer.

17. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    @ thermometers - je hebt toch van die wegwerphoesjes voor rectaal meten.. dan heb je neem ik aan toch geen 2 thermometers nodig?? of watten en alcohol :(

ik ga straks reageren... pffff sinds 13u niet op het forum geweest en nu al 5 of 6 pagina's te gaan! Ik ben benieuwd hoe snel het zal gaan als iedereen met verlof is zeg!!:$

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    even kort ego
    net uit t ziekenhuis wooho mocht naar huis na ctg en al
    na uitgebreide echo blijkt de kleine steeds verder achter te lopen met de groei,
    vorige controle kregen we te horen dat ie op schema liep (snel echo en voelen en buik meten) maar na uitgebreide echo blijkt dat hij 2 tot 3 weken nu al achter loopt, ook is mn bloeddruk weer op aan t lopen, baarmoederhals hield zich netjes, dat gaat traag en de ontsluiting gaat gelukkig ook heel traag
    moet nu elke week op controle komen en zoiezo om de dag aan de ctg de aankomende weken door de combinatie van alles samen

al met al verklaart waarom mn buik (vind ik) niet meer groeit
    ik weet niet zo wat ik ermee moet ben t helemaal niet 'gewent' louise-faye liep altijd ver voor met groei

nu effe eerst voor de warme hap op tafel zorgen, mn meis heeft al zon hoop geduld moeten hebben

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Titania, watten en alcohol is niet genoeg in ieder geval. Je moet die 2 thermometers hebben. Die hoesjes weet ik niet. Wellicht kan je dat voorstellen als de kraamzorg voor intake komt.

Zo dan ga ik maar eens op zoek naar een gedichtje voor op het geboortekaartje..
    Iemand een idee? Mag niet te standaard zijn..

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Ow pfoe, vervelend hoor!!
    Ja... wat moet je er mee? Heel moeilijk hoor.
    Ik zou best stressen.
    Even geduld hebben en hopen dat t de volgende bezoeken mee valt en dat de kleine toch beter gaat groeien.

Wat zeiden ze in t ziekenhuis? Kan t veel kwaad??

Sterkte ermee

Deel Deze Pagina