Heel verstandig hihi.. Ik vind jongenskleding niet heel snel leuk.. Maar van deze site kan ik blijven bestellen !!
Ik ga straks even kijken of ik verhoging heb... Schoonvader is er nu (bezig met plintjes) dus wacht even tot hij weg is. Buikgriep is t denk ik niet. De buikpijn voelt echt als onigpijnen Vaaag
@ seertje, jep bij de Agis Even een vraagje: We hebben nu op de proefdruk van ons kaartje: "Willen jullie ons meisje komen bekijken? Op (telnr) kunt u ons voor een afspraak bereiken" Het jullie-u stukje klopt niet....nou zijn wij niet van die U-typjes, maar wat klinkt nou beter....Niet iedereen die een kaartje krijgt is met zn 2en, wel veruit de meeste mensen, dus dan "willen jullie ons meisje komen bekijken? Op (telnr) kun je ons voor een afspraak bereiken" Of "willen jullie ons meisje komen bekijken? Op (telnr) kunnen jullie ons voor een afspraak bereiken" 2 x meervoud) OF "wil je ons meisje komen bekijken? Op (telnr) kun je ons voor een afspraak bereiken" (enkelvoud)
Ik zou ook voor deze optie gaan... Dat "voor een afspraak bereiken" klinkt niet echt lekker vind ik persoonlijk...
Ik zou ook hiervoor gaan, "voor een afspraak" klinkt zo zakelijk..... Nou bij de huisarts geweest en ze mocht warempel even in de mond kijken. De keel is wat rood dus het zullen wel de amandelen zijn. Heb een drankje meegekregen wat ik 3x daags moet geven. Zal echt de truccendoos open moeten trekken hoor, als man thuis is maar evne langs de winkel dan voor pudding en joghurt..... Hopelijk is het dat!!!!!
@thermometers, ik heb er vorige week eentje gekocht voor beebje.. Voor mezelf heb ik er nog wel eentje liggen, maar weten jullie of je echt moet gaan tempen in de kraamweek? Of is dat alleen als ze denken dat je koorts hebt?
*Luckey: Nou hopen dat hij in de trucjes trapt en dat hij snel beter is.... *temperaturen: Moet je echt in je kraamweek elke dag temperaturen?? Dit mag je toch zeker wel zelf doen he??? *Hier: Schoonvader is klaar met plintjes. Babykamer is nu zo goed als klaar. Nog 1 latje bij t raamkozijn moet erop gezet worden, staat nu in de lak. En plank boven commode moet opgehangen worden, dit wil ik voorlopig nog even uitstellen zodat t eventueel nog verplaatst kan worden. Hang lamp moet ook nog opgehangen worden, maar das zo gebeurd. Halletje boven is nu helemaal klaar...! Was net beetje aan t opruimen boven en kreeg steeds meer krampen / steken in mn onderbuik... Dus ben er maar mee gestopt en zit nu rustig op de bank. Denk toch dat t met mn banden te maken heeft, voel me bekken nu ook goed als ik zit. Na ja morgen naar gyn, even overleggen X
tempen in de kraamweek: werd bij mij 2x op dag gedaan..door de vk volgens mij om te kijken of je geen ontstekingen hebt ( ik had ook ks gehad , weet niet of ze dan extra tempen) Maar denk dat je het zelf ook wel mag doen, al had ik sinds de bevalling al helemaal geen schaamtegevoelens meer kon me allemaal niets meer schelen.
@Luckey, fijn dat je in ieder geval wat gekregen hebt voor hem. Hopelijk knapt hij hiermee op. @Fb, Doe maar rustig aan de rest van de dag hoor! Hoe laat moet je naar de gyn morgen? @Tempen, hier werdt het volgens mij ook elke dag gedaan. Net als controleren van de hechtingen terwijl je behoorlijk veel bloedverlies hebt die eerste dagen enzo.. Dan heb je idd geen schaamtegevoel meer hoor! Hier net gegeten.. Nu me meis een toetje geven.. Ben te druk geweest vandaag, heb nu best last van mijn bekken. Vanmiddag ook wat krampen gehad maar die waren snel over. Ben er zo weer.
@ thermometers - je hebt toch van die wegwerphoesjes voor rectaal meten.. dan heb je neem ik aan toch geen 2 thermometers nodig?? of watten en alcohol ik ga straks reageren... pffff sinds 13u niet op het forum geweest en nu al 5 of 6 pagina's te gaan! Ik ben benieuwd hoe snel het zal gaan als iedereen met verlof is zeg!!
even kort ego net uit t ziekenhuis wooho mocht naar huis na ctg en al na uitgebreide echo blijkt de kleine steeds verder achter te lopen met de groei, vorige controle kregen we te horen dat ie op schema liep (snel echo en voelen en buik meten) maar na uitgebreide echo blijkt dat hij 2 tot 3 weken nu al achter loopt, ook is mn bloeddruk weer op aan t lopen, baarmoederhals hield zich netjes, dat gaat traag en de ontsluiting gaat gelukkig ook heel traag moet nu elke week op controle komen en zoiezo om de dag aan de ctg de aankomende weken door de combinatie van alles samen al met al verklaart waarom mn buik (vind ik) niet meer groeit ik weet niet zo wat ik ermee moet ben t helemaal niet 'gewent' louise-faye liep altijd ver voor met groei nu effe eerst voor de warme hap op tafel zorgen, mn meis heeft al zon hoop geduld moeten hebben
@Titania, watten en alcohol is niet genoeg in ieder geval. Je moet die 2 thermometers hebben. Die hoesjes weet ik niet. Wellicht kan je dat voorstellen als de kraamzorg voor intake komt. Zo dan ga ik maar eens op zoek naar een gedichtje voor op het geboortekaartje.. Iemand een idee? Mag niet te standaard zijn..
Ow pfoe, vervelend hoor!! Ja... wat moet je er mee? Heel moeilijk hoor. Ik zou best stressen. Even geduld hebben en hopen dat t de volgende bezoeken mee valt en dat de kleine toch beter gaat groeien. Wat zeiden ze in t ziekenhuis? Kan t veel kwaad?? Sterkte ermee