April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Thnx all, ik ga de luiers gewoon strijken omdat ze dan netjes in de kast liggen en als de uk er is ga ik dat niet meer doen en gaan ze waarschijnlijk ook de droger niet meer in..

@Titania, wow mooie echo zeg

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Titania, mooie echo zeg. Wist ik maar of ze hier ook van die oefenecho's deden maken. Moet ik toch eens op googlen.

ja overnemen van kleding (gratis ook nog) is heel erg fijn maar hierdoor heb ik zo ongelofelijk veel kleding dat ik dus zelf niet meer hoef te shoppen. Maat 74/80/86 heeft ze ook onwijs veel van meegegeven dus tja...
    Heb ook het beddengoed gevonden en ja hoor daarvan ook al veel bewaard/nog goed:
    3 moltons
    2 hoeslakentjes (ga ik dus wel nog bijhalen)
    3 lakentjes
    2 (wieg)lakentjes.
    Enige wat ik dus nog mis is dekens (heb alleen blauwe)

Van de ene kant ben ik er heel blij mee, want tja scheelt in het uitgavenpatroon. Maar aan de andere kant kan ik dus niet lekker los gaan met shoppen (kan wel maar overbodig dan)......

Zoon: de pudding met siroop liet hij net staan, ik heb niet teveel aangedrongen want dat werkt toch maar averechts.
    Morgen maar kijken of hij het in de joghurtdrank wel opdrinkt of papa moet al "geweld" toepassen.

Voor de rest duim ik voor iedereen (ziek of in afwachting van echo of weet ik veel wat).

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Zoo lekker hoor!!!!:D

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Das we ergg leuk zo´n extra echo, en nog een 3d erbij!! Super hoor...
    Hele mooi echo foto ook!! *jaloersss*
    Wel vervelend dat het niet zo persoonlijk was.

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje meiden wat een hoop zieke kids, beterschap en sterkte!

@ FB... super dat de echo helemaal top was!
    geen idee van de cellen in urine.... wanneer weten ze meer?
    lekker wokken :D tips? eigenlijk geen je kan er alles in doen wat je wilt :D
    je man niet stijl achterover geslagen van de roze toilet?

@ luckey... whaha zal je net zien denk je de unieke naam te hebben :) maar blijft een mooie naam!

@ mex griep.... manlief en ik hebben vorig jaar kort na de bevalling de entingen gehad, kleine heeft de stoffen meegekregen door de bv
    ik maak me er ook verder niet druk om

@vica... yammm patatjes! en gaaf dat zingen :)

@ sanne.... beterschap en sterkte met je bekken
    en jeetje van de fam.... schounouders zijn heir ook gescheiden en nog steeds in gevecht na 22 jr ;):x
    heerlijk dat weekendje weg lekker genieten!
    whahahaha wil jij mijn blikjes bier uit de blije doos hebben ? :p kan ik ze de 22ste aan je geven, manlief sloeg hier stijl achterover dat ie alcohol vrij bier aantrof in ZIJN koelkast :p

@ BMI... hier ook een te hoog BMI maar kreeg wel groen licht (toen de epileptie nog onder controle was) om gewoon thuis te bevallen
    en brancard en geen lift? daar hebben amu's speciale stoeltjes voor bij zich om mensen naar benee te krijgen

@ vica... tja ik weet niet... huisarts van mijn clienten heeft zelf een aparaat om te kijken hoe of wat met t hart.... natuurlijk is dat wel beperkt, maar als de 'simpele' dingen ermee op te lossen zijn?

@ nesteldrang... geloof dat die verzadigd is op t moment krijg niets uit mn handen alles is ook gereed dus, alleen nog de geboortekaartjes drukken maar das niet HET werk

@ luckey... whahaa idd meer dan je denkt heh?
    hier van de week nog een onwijs stoere shirt met overhemd onder gekocht, had nog een broekje zielig alleen liggen ongedragen, en ik wil alleen maar complete setjes :)erg heh?

@ kleding... ik durf nu helemaal niets meer te kopen geen idee hoe de groei gaat dus wacht nu af, heb 1 pakje 50 heel veel 56 en 62 en 68 en :) kan een weeshuis hier aankleden letterlijk

@ nikske.....genietse samen!

@ papa&mama tijd..... whahaha ja hehmmmm wij vinden t echt niets zonder de kleine! om de week hebben we 2 dagen van 8 tot half 2 samen alleen (dan zit ze op t kdv) en we lopen dan echt van wat is t stil ect
    niks voor ons, laat die dreumes maar lekker bij ons als ze op bed ligt savonds is er papa en mama tijd genoeg :D

@ titania.... wat een super nieuws allemaal en een prachtige echo!!
    wat super van je moeder dat ze een hele dag gaat oppasse, wel onwijs klote van je eigen hoge bijdrage... tja alementatie (heb daar geen verstand van :) gelukkig)

@ jorietje... hier word alles van de kleine gestreken
    we hebben geen droger... (wil ik ook niet:))
    Je kan hydrofiele luiers gewoon strijken! moet hier zelfs van kraamzorg, MAAR! geen wasverzachter ervoor gebruiken want dan neemt t idd weinig vocht op

@ seertje... whaha... er wordt hier nogal gepost

ik ben er geloof ik

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Het schijnt als je ze strijkt, dat het dan bijna geen vocht opneemt.
    Dus kan je er bijna niet mee afdrogen...
    Maar ja, zo gekreukt is ook niks!!:(

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nesteldrang is er ineens hoor.... hahah:D

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    thnx voor alle lieve woorden
    heb vanmiddag nog naar de gyn terug gebeld gevraagt naar t geschatte gewicht.... maar mn status lag nog op de afdeling ipv poli... dus terug gebeld hij is gister geschat op 780 gr en hij zit echt op de onderste lijn

morgen weer voor een ctg
    morgen gaan we eerst lekker effe ertussen uit en zwemmen.... eerder dobberen met onze meis

verder voel ik me echt even uitgeblust door alles :)
    en mn meis is zo lief voor me, doet al een paar dagen me roepen
    en dan is t mama mama mama en dan ben ik er en dan mama kroele, moet ik op haar hoogte komen en slaat ze die armpjes heerlijk om mn nek en knijpt me fijn tegen dr aan

en dan .... t is t allemaal waard, zon mooi eindresultaat

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou net mijn oma gebeld.
    De huisarts heeft alleen naar haar hart geluisterd, geen hartfilmpje gemaakt.

Ze heeft nu tabletjes die ze onder haar tong moet doen als het weer voorkomt en dan moet ze weer bellen.

Ik vind het erg vreemd dat ze niet direct onderzocht wordt. Ze heeft enorm trillerige en wat pijnlijke benen en nog altijd een kloppend gevoel op haar borst.
    Nou kan dat wellicht van angst zijn maar het zit mij niet lekker dat de arts zo duidelijk kon horen dat het van haar hart kwam maar er verder weinig mee doet.

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zie mijn post meis ;)

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ze zit toch in een verzorgings huis? je kan gewoon contact opnemen met de verzorgsters en melden dat je t hier totaal niet mee eens bent

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    en heb darnet eindelijk de echo ingescanned :)

vooraanzicht hij lag te geeuwen en in zn oog te wrijven
    vond hm eerst een beetje eng zo whaha dacht eerst na alles o nee hij lag te huilen maar hij lag echt te geeuwen

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Musty, wat fijn dat je meis zoo lief is voor je :D maakt een hoop goed he.
    Sterkte met alles nogmaals.

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Musty: Wat een rotnieuws zeg! Het zit je ook wel allemaal tegen! Heel veel sterkte ermee.

@FB: Altijd fijn als het weer goed was bij de gyn. Hij groeit al goed he! Ik vind het zo'n gek idee dat al zo'n groot kindje in mn buik zit!

@Luckey en Jojoki: Beterschap voor jullie schatjes.

@Sanne: Hopelijk voel je je snel beter! Klinkt erg vervelend allemaal, zeker als je ook nog alles tegelijk hebt!
    Wel leuk dat jullie nog een weekendje weg gaan met zn 2-tjes:)

@Luckey: Volgens mij heb je voorlopig wel genoeg kleertjes ;)

@Nikske: Veel plezier vanavond! Klinkt heerlijk! Gaan jullie naar Thermae 2000?

@Titania: Goed idee! Ik ga zo ook even lekker badderen:D
    Wat een goed nieuws dat de cyste helemaal weg is!
    Dus jij hebt ook al last van op je rug liggen. Vervelend he....als je maar op tijd op je zij gaat liggen gaat het gelukkig wel weer (bij mij althans).
    Mooie echofoto!

@CVM: Dat is inderdaad veel eigen bijdrage voor 3 dagen!! Wij betalen straks 290, en dat vind ik al superveel...

@Musty: mooie echo!

@Hier: Vandaag de dag weer doorgekomen op mn werk gelukkig. Nog steeds erg verkouden (zal nog wel een paar dagen duren), maar ook bijna geen stem meer. Toen ook nog op het eind van de dag een ontzettend langdradige klant aan de telefoon (45 min!) en dus mn trein gemist....nog later thuis. Zucht...gelukkig is het weekend! :D
    Vandaag is het kraampakket bezorgd, wat zit daar veel in! Moet ik dat allemaal gaan gebruiken???
    Zat wel een hele leuke knuffel in (CZ).

Oh ja, ik ging in mn lunchpauze even naar de V&D voor een badje kijken (is in de aanbieding), en kwam alweer met verschillende kleertjes naar buiten ....hihi
    Een mutsje en bijpassende sokjes, een joggingbroekje en nog een heel stoer vestje!

Zo, nu de rest van de avond relaxen en heerlijk bankhangen...

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nee de medicatie voor haar waanideeen sloegen aan dus ze mocht thuis blijven wonen. Ze woont nu dus nog gewoon alleen.

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heeft ze iets van washulp/thuiszorg oid, want die kan je altijd bereiken en de situatie uitleggen, hun kunnen actie ondernemen

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiniMe, wat lastig van die laatste klant, maar je bent de dag weer goed doorgekomen gelukkig! En nog lekker geshopt voor de baby ook hahaha.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Uhm.. weet alleen dat haar medicijnen gebracht werden normaal. Door de thuiszorg neem ik aan. Maar ik sta verder nogal buiten die hele situatie. Mijn zus, oom tante en mijn moeder regelen alles en ik wordt niet bepaald op de hoogte gehouden.

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Musty... wat leuk al die kleurtjes in je post zeg...
    Jij dus ook al mega veel kleertjes....
    En alleen setjes... nee hier ook genoeg losse delen maar misschien dat ik wel alles als setje ga ophangen ofzo.....
    (moet ik wel kleine broekhangers halen want de kinderhangers die ik nu heb zijn te wijd)

Vica... wat gek dat de huisarts het dan zo op zijn beloop laat.
    hopelijk werken die tabletjes voor onder de tong dan snel hoor!!

Musty... oh wat lief van je dochtertje zeg. dat zijn idd de echte smeltmomenten!!!

Blije doos..... nog niet gehaald hier, ga denk ik maandag of dinsdag

pfff verder alweer blanco zeg.... ik kan blijven scrollen maar niks blijft hangen sorry

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mooie echo trouwens Musty! Superduidelijk!

Deel Deze Pagina