April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ vica... tja hoe moeilijk het dan ook is, laat t dan maar hun over....

@ minime... wat een lange dag! en lekker geshopt tussendoor

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Musty, ja ik heb net mijn zus gesmst en ben benieuwd naar haar reactie. Al is het moeilijk want mijn oma is alleen naar de arts gegaan. Dus niemand weet precies wat er gezegd is.

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hmmm mssn kan zij contact opnemen met je oma haar huisarts
    dan is alles een stuk helderder dan zo allen gissen in t duister

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja helaas is het nu weekend he.
    Maar ja, zal wel goed zitten. Als ze zich morgen nog zo voelt ga ik wel met haar naar de HAP. Nu kan het ook nog heel goed van angst en schrik zijn natuurlijk.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ze heeft idd nog steeds 2 keer per dag een verzorgende over de vloer. Die houdt het in de gaten en mijn zus ook. Dus zal wel goed zitten dan.

6. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Mooie echo musty!

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Vinden jullie het ook zo spannend nu de Due Date steeds meer in zicht komt?? Eerst leek het nog zo ver, maar nu wordt het toch wel heel snel heel echt! Dat realiseer ik me elke dag weer meer.
    Ik heb er echt heel veel zin in! :D

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik had geen blikjes bier in de Blije Doos. Niet erg hoor, maar wel raar dat ze niet allemaal hetzelfde zijn, toch?

Mex.griep en andere nare virussen: ik ben best blij dat onze ukjes in de lente (hopelijk met al lekker zacht weer) geboren worden en dan een heleboel maanden hebben om weerstand op te bouwen voor ze in de herst/winterperiode komen met al die virussen. Aan de andere kant: weet niet of ik de bv zo lang vol hou, dus uk kan tegen die tijd misschien niet meer profiteren van mijn antistoffen.
    Ja, dat bedenk ik me ook steeds vaker, deze dagen! De 30-tallen (wat weken betreft) komen nu ook echt in zicht hè?! Ik heb ook echt wel zin in wat er allemaal komen gaat. Zelfs in de bevalling :D

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@minime, hier ook hoor. Gaat echt supersnel allemaal!
    Als we de 30 weken gepasseerd zijn zal het nog sneller gaan.
    Tot je 37 weken bent, dan kruipen de dagen hahaha omdat je gaat wachten op de bevalling. ;)

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

En jaaaaa hoor!!!

De buren hebben weer een feestje! Me meis weer gelijk wakker..
    Wordt weer een gezellig avondje!

11. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    We gingen gister behang en gordijntjes bestellen, dus vandaar dat ik in 2 delen reageer......

luckey: je hebt al aardig wat kleertjes :$
    Succes met het gevecht met je zoon!!
    Chantico: oops! Ach ze weet wat de reden was van je vergeetachtigheid ;)
    vica: als het een normale lift is, moet een brancard passen. Soms heb je maar van die halve liften en dan wordt het moeilijk.
    nikske: oooooo heeeerlijk!! Lekker genoten?
    titania: wat leuk een 3/4D echo! En dat helemaal gratis, nou ja eigenlijk met nog geld toe. Dat doe je goed!! Schattige echo :)
    Jorietje: he bah strijken, 1 van mijn favo bezigheden...NOT! Weet verder geen antwoord op je vraag....
    musty: oooooooooo, wat een lief schattig grietje heb je toch :) Ikke ook wil!!!
    blije doos: heb ik gisteravond gehaald. Vond hem redelijk. Die van de Etos was leuker!
    werk: nog 20 dagen werken te gaan!!!!! JOEHOE!!!

Manlief kwam om 2 uur in bed. Werd wakker om te plassen, dus hup eruit. Lig ik weer in bed, honger....Ik naar beneden om een glas melk en een een plakje ontbijtkoek te eten. Terug in bed lig ik alleen maar te draaien.......Er kwamen ineens ideeën voor het kraamfeest. Dan er maar uit!

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@Seertje, zo dat klinkt als een onrustige nacht! Nog wel wat kunnen slapen?

Hier was om 01.00 uur de herrie afgelopen. Vandaag ga ik hubby langs sturen OF een brief in de bus gooien bij hun met het verzoek voortaan op de muziek te letten na 22.00 uur. Zal wel niks helpen maar als het volgende week weer zo is dan ga ik naar de huismeester. Mag hij bij hun langs gaan. Werkt dat ook niet dan bel ik gewoon wekelijks de politie. Ik kan veeeeel hebben, maar als het zo hard gaat dat de kids steeds wakker worden ervan dan gaat het mij wat te ver.

Volgens mij begint mijn meisje een kiesje te krijgen, kan dat?? De achterste kies zeg maar. Ik dacht dat die pas veel later kwamen. Weet het niet helemaal zeker want ik mag niet goed voelen van haar.

Nu aan het wachten op de opa en oma van haar. Hopelijk komen ze snel! Dan ga ik daarna nog even naast hubby liggen! Ben doodop!

13. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Goedemorgen,

@bevalling; vind het spannend maar ziee r ook wel naar uit.
    Hoop de bevalling nu wel bewuster mee te maken.

@blijedoos; idd via email gehad, vandaag ga ik hem ophalen.

@strijken; eigenlijk dee ik dat nooit, alleen dingen wat echt wel moest zoals blousjes enso. Baby kleertjes wel altijd gedaan trouwens.

Wens iedereen een fijn weekend!

14. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Lag er om 4.20 er weer in. Viel denk ik zo om een uurtje of 5 weer in slaap. Kwam er vanochtend weer om 8.45 weer uit.

15. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goede morgen.
    Hier ook al een paar brakke nachten.
    T is niet helemaal lekker, hij moet veel hoesten 's nachts.
    Normaal valt hij dan meteen in slaap, maar de laatste 3 nachten gaat hij huilen en harder hoesten. Gelukkig heeft hij geen koorts!
    Het is maar 1 minuut werk voor ons. Even aai over de bol, rechtop laten zitten, slokje water en een kus en meneertje slaapt weer door. Helaas herhaalde dit zich elke 3kwartier..blehhhh...
    Mag niet klagen hoor, hebben echt een fantastisch kind aan hem wat betreft slapen, maar nu merk ik pas wat 3 nachten minder goede slaap met mij doet. Ben niet de meest gezellige persoon....

Echt respect voor alle mama's met kindjes en hun slaapproblemen. Collega van mij heeft een zoontje die helemaal niet slaapt, ja 2 uur bij haar in bed waardoor zij zelf ook niet slaapt. Ze heeft al 2 en een half jaar lang geen 8uur aan een stuk kunnen doorslapen....Moet er niet aan denken

Bevalling:
    Kijk er erg naar uit! Ons zoontje op de wereld zetten is de beste prestatie die ik in mijn leven heb geleverd, dat ik dat nog een keer mag doen zie ik als een geschenk.
    Ja, het duurde lang (22uur) en ja de rugweeen waren alles behalve prettig. Maar ik weet dat ik het KAN!

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Fleuri, beterschap met de kleine!

@Seertje, hmm.. niet echt veel slaap gehad dus :(.

@Strijken, ik strijk eigenlijk ook nooit. De kleren van mijn meisje ook neit. Is eigenlijk nooit echt nodig. We dragen vooral spijkerbroeken en simpele shirts hahah.

@Bevallen, ik kijk er ook enorm naar uit. Heb er gewoon echt zin in! Wil het allemaal nog een keer meemaken. Nu met een partner die aanwezig is dus met meer steun. De vorige ging snel, dus verwacht nu geen bevalling van 24 uur ofzo. Of er moeten complicaties zijn.

Hier nog altijd aan het wachten op de opa en oma van mijn meisje. Ze zouden tussen 09.00 uur en 10.00 uur komen. Dus ben je netjes om 9 uur klaar met alles.
    Ze zijn er nu dus nog niet.

Grrr..... ik kan zooo niet tegen die 'afrikaanse' tijdafspraken!
    Ze zijn werkelijk altijd te laat. Ook met haar terugbrengen komen ze gerust 1 a 2 uur later. Als je dan belt staan ze altijd in de file ;).
    Nou ja, we moeten het er maar weer mee doen. Ben alleen bang dat hubby straks ook zijn bed al uit is en dan ga ik dus echt niet meer terug. Ben wel doodop. Dus dan vanmiddag maar even bijslapen ofzo. We zien wel weer.

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Titania: wat een goed nieuws allemaal zeg.. en wat een PRACHTIGE echo foto :D

CVM: wat fijn dat je moeder de hele vrijdag kan oppassen !! KDV is echt belachelijk duur.. Ben blij dat wij het niet nodig hebben..

Vica: maatje 62 overslaan ?? Ik dacht juist dat ze hier wel even in pasten.. heb er super veel van :p OEPS !! hihi
    Misschien is het verstandig om eens een gesprek met de huisarts aan te vragen over de precieze situatie van je oma..

Musty: ik kan me helemaal voorstellen dat je even uitgeblust bent.. Wel heerlijk dat jullie kleine meis zo lief is.

Mini: nee we zijn niet naar thermea2000 geweest, maar naar de Carolus thermen in Aachen... Haha jij dus ook weer geslaagd voor kleding :D Het blijft leuk he ?! Ik vind het hier trouwens ook erg spannend worden nu DE datum steeds dichter bij komt :) Maar ik kan ook eigenlijk weer niet wachten.. verheug me er onwijs op!!

Slapen: hier is het vanacht eindelijk goed gegaan. HEERLIJK !!

Nou gister dus een welness avond gepland, maar dat viel helaas nogal tegen.. Ik had er niet bij nagedacht dat de Sauna uit meerdere verdiepingen bestond en dat trappen lopen viel me op een gegeven moment erg zwaar.. Niet echt slim van me !! Kreeg opeens flinke krampen in mijn buik en mijn rug/bekken deden onwijs zeer.. Ik heb me dus voornamelijk rustig gehouden in de zwanbaden, kruidenbaden, voetenbad etc etc.. Maar was ook erg lekker :D Nu eventjes het voorraadhok in de keuken opruimen.. Er staat zo onwijs veel in dat ik niet eens meer weet wat ik wel en niet in huis heb, tijd dus voor orde !! :p

Ik kom straks weer spieken..

xxx

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Pff... ze zijn er NOG niet! Wat nou als ik afspraken gemaakt had? Hun zeggen tussen 9 en 10 haar op te halen en ze zijn er nog niet!!!!!

Geen files volgens anwb, geen telefoontje of sms gehad. Geen mail gehad... niks!

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Je bracht me op het idee om mijn uitzet ook maar eens opnieuw te bekijken..

Rompers (lang/kort/mouwloos)
    10 maat 50
    12 maat 50/56
    3 maat 56
    1 maat 62
    12 maat 62/68
    3 maat 68

Shirt lange mouw, korte mouw, mouwloos:
    5 maat 50
    3 maat 50/56
    4 maat 56
    11 maat 62
    1 maat 68
    1 maat 74

Broekje: (met en zonder voetjes)
    8 maat 50
    4 maat 50/56
    5 maat 56
    6 maat 62
    1 maat 68

Verder nog
    5 mutsjes,
    1 jasje maat 50
    2 vestjes maat 50
    2 vestjes maat 56,
    1 vestje maat 62
    2 giletjes maat 62
    1 zwembroekje
    2 paar schoentjes
    3 paar slofjes
    2 pyjamatjes

9 hydrofiele washandjes
    24 hydrofiele luiers
    3 flanellen luiers
    21 monddoekjes
    27 slabbers.

;) ;) hmmm wat zou ik nog nodig hebben ??? ;) ;) Ben altijd bang dat ik te weinig heb........

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Vica: Wat frusterend dat ze nog niet zijn komen opdagen!! !(nu inmiddels wel hoop ik?) Jij hebt ook wel meer te doen dat alleen maar wachten. ERG irritant!

@Nikske: Als ik de uitzetlijst van jou en Luckey bekijk, moet ik nog heel veel kopen! Zoveel heb ik nog niet hoor! Maar ik ben ook wel van plan als hij straks geboren is om nog meer aan te schaffen uiteraard:) Dan weet ik hoe groot hij is, en welk merk wel of niet goed past.

Lastig he dat je last krijgt van trappen lopen en lopen uberhaupt. Ik moet er ook steeds weer rekening mee houden. Vanochtend even met hubby naar de stad geweest, en helemaal niet superveel gelopen, maar op een gegeven moment kreeg ik echt steken in mn buik! Niet fijn! Toch nog rustiger aan doen dus.
    Ik ben blij dat ik gewoon op kantoor werk, ik ga ervan uit dat ik de komende 8 weken nog wel volhoud dan.

Vandaag niet teveel meer doen, ik voel me nog steeds niet top (kan gewoon heel moeilijk ademhalen, en ik wil niet teveel neusspray gebruiken).
    Vanavond komen schoonzusje en vriendin op visite. O.a. om over voogdij te praten.

Deel Deze Pagina