April 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vica86, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik zie trouwens ook helemaal niet op tegen de bevalling! Ook na een aantal horrorverhalen ben ik er nog niet bang voor. Ik ga er ook wel vanuit dat dat bij mij niet gaat gebeuren. En normaal gesproken ben ik niet zo kleinzerig, dus ik ga het gewoon doen (heb weinig keus denk ik haha;)). Misschien ook heel makkelijk gedacht van mij, ik weet natuurlijk nog niet wat ik kan verwachten...

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Nikske, mooie lijst aan spullen heb jij ook al hoor!

@MiniMe, je kan beter positief erin stappen vind ik. Het moet toch gebeuren en weken van te voren stressen maakt het er niet beter op!

@Kleertjes, ik heb ook niet zoveel hoor. Heb meer daqn genoeg maar nog heel beperkt in maat 62 en 68. Daar wil ik ook nog even mee wachten. Kijk na de geboorte wel verder.

Hier een uur geleden de opa van mijn meis bereikt en hij reed net weg. Ik verwacht hem over max een half uur (is 1 uur en 10 minuten rijden en er zijn geen files).
    Dan gaan hubby en ik boodschappen doen. Verder nog niet veel in de planning. Vanavond samen filmpje kijken.

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik zag best heeel erg tegen de bevalling op hoor!!
    Nu heb ik zoiets, ach hij moet er toch uit... Komt vast goed.
    Ik zal best heeel veel pijn hebben, en gek worden, maar heb me erbij neergelegd. Het moet toch gebeuren, of ik me nu druk maak of niet.

Tegen die tijd ga ik eens wat meer lezen over hoe een bevalling hoort t gaan enzo, dat ik een beetje weet wat ik kan verwachten.

Heb wel binnenkort een afspraak bij de vk's in t ziekenhuis en die gaan ook wat dingen uitleggen.

Merk wel sinds ik zwanger ben dat ik me bijna nergens meer druk of boos om maak (ja af en toe een hormonen bui hihi)
    Laat mn vriend de tussendeur open staan, ach doe ik m toch even dicht. Heeft hij savonds zijn glas, chips enzo laten staan op tafel? ach ik ga er geen ruzie om zoeken, ik zet t gewoon weg. Scheelt heel veel gezeik, stress en voel me er 100 x beter door.. relax!

Oo bijna al richting de 30 weken!!! Wat gaat t ineens snel joh!:D

Net even op de woonboulevard geweest, en ja hoor nesteldrang sloeg toe, heb rolgordijntjes gekocht voor onze slaapkamer haha!
    En meteen een thermometer voor onze uk, aangezien ik alleen nog maar een speenthermometer had.

Nu even bijkomen, en straks denk stuk fietsen met de honden en misschien nog wat in huis doen!
    Vanacht wel heel erg last gehad van krampen van voet tot bil:(
    Ook duurde het heel lang voordat ik sliep.
    Want onze uk dacht; heeyy t is weekend, ik ga een feestje bouwen in mama's buik... haha druktemakertje;)

X

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    @vica: Heel vervelend zeg dat ze zich niet aan hun afspraken houden!!! Kan je ook niks plannen....
    Zou de volgende keer gewoon express weggaan als hun te laat komen, en dan pas op je gemak naar huis gaan als hun bellen dat ze er zijn!

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ga jullie even lastig vallen met wat foto´s:D
    Kamertje is nog niet af hoor, er liggen nog spullen in die in de box enzo horen, daar moeten jullie maar niet op letten;)

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    foto 2

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    foto 3
    Bedje is niet naar mn zin om gemaakt hoor, vind t blauw en blauw niet staan.. Maar ik wilde er iets op hebben:D

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    wandplank moet er nog boven komen.
    Hier wil ik even mee wachten, want dan kunnen we eventueel nog schuiven in meubels;)

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    lief he
    Er staat:
    I Love Papa
    I love Mama

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Foto's zijn gemaakt met ons nieuwe fototoestel:DOOk meteeen weer getest....
    Hij doet t super!

Alleen nog geheugenkaart kopen,die zat er niet bij:(
    Dus kan nu maar 8 fotos maken haha
    en filmen lukt nu niet

Pff ben erg misselijk

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
  12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Erg mooi kamertje! Die blauwe muur is echt supergaaf geworden! Schattige sokjes he, ik heb ze ook:)

Deze camera maakt idd betere foto's dan je vorige;)
    Nu komt die blauwe muur echt goed uit!

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lekker wezen shoppen vandaag (weinig gekocht), dus beetje moe. Tot vanavond misschien!

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Dank je!!
    Ja lief he die sokjes hihi

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Ik heb ook zin om te (baby)shoppen... maar ben te gaar om de deur uit te gaan!Ik zit online al beetje te zoeken, maar kan geen leuke sites vinden met babykleding...

Nog wat voor de kleine gekocht??

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik wil ook graag babyshoppen, ik zie overal zoveel leuke dingetjes, maar we hebben de afgelopen maand echt al veel te veel geld uitgegeven aan van alles en nog wat, dus ik moet van mezelf eerst wachten tot het volgende salaris.
    Dan gaan we nog een matrasje halen en badj (en vast wel weer kleertjes uiteraard).

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB, mooie kamer hoor! Leuke kleurencombi ook!
    Fijn dat de camera bevalt!

@MiniMe, het is ook leuk als je het shoppen nog in het vooruit zicht hebt ;) dat heeft ook weer zijn voordelen!

Wat is het rustig geweest vanmiddag!

Nou mijn meis is weg... Aan de ene kant voel ik mij gelijk relax en ontspannen. Merk toch wel dat haar aanwezigheid de zwangerschap erg zwaar maakt voor mij. Aan de andere kant mis ik haar nu al verschikkelijk!!!!
    Maar goed, nu even alle focus op dit kindje en goed mijn rust pakken.
    Omdat ik zo moe was hebben we net al een filmpje gekeken. Dan kan ik vanavond lekker vroeg naar bed, of ik doe mijn ogen dicht op de bank.

Wel baal ik een beetje van de autostoel van die opa en oma. Die was kapot dus ik moest de mijne meegeven. Op zich geen probleem, maar die autostoel had ik net gekocht toen ik weg ging bij mijn ex. Omdat ik geen auto had en hij wel heb ik hem achtergelaten bij hem. Nou is hij ook erg veel gebruikt voor het neefje van me meis (1 week jonger) en nu dus al kapot. De gordels zijn kapot. Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar had achteraf de stoel veel liever meegenomen. Maar ja... kan er zo weinig aan doen he.

1 ding is zeker. Mijn meisje gaat het superleuk hebben met haar halfbroer en 4 neefjes (en 1 in aankomst, vandaag uitgerekend maar nog niks gebeurd, dus wellicht ziet ze die ook nog).

18. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Woow ik ben dagen niet geweest dus moest toch ff het een en het ander bijlezen.

@ FB, Jeej Goede echo! Leuk he, wat super dat je de neus al herkend ;). O en wat een leuk kamertje zeg! Ziet er mooi uit!

@ Luckey, Wat raar dat de kleine nog dezelfde medicatie moet gebruiken terwijl hij er witte puntjes van krijgt... Hoop dat het snel beter gaat en je truckendoos nog niet leeg is ;). En oja, wat spullen heb je! Ik heb nog geen derde van de kleertjes denk ik haha. Maar goed wij weten het geslacht ook niet, dat scheelt missien.

@ Echo's, heb er weer mooie voorbij zien komen!

@ Wassen, Ik strijk niets dus ga dat ook zeker niet met de baby spullen doen.... En wassen zal zonder wasverzachter gaan voor de kleine.

@ Insuline, Bedankt voor de lieve berichtjes. Ik weet dat het spuiten eraan zit te komen de vraag is alleen nog wanneer... Ik moet nu nog ongeveer 11 weken dus als ik m'n suiker laag wil houden moet ik stoppen met eten en ja.... das ook nie goed! Dan maar spuiten...

Hier,
    Alles gaat wel lekker (op het slapen na dan). Ik ben gister lekker uit eten geweest met m'n vriendinnen, dus vandaag staat er gezonde kost op het menu (gek. aardappelen, worst en rode kool) lekker hoor! Vandaag druk voor school bezig geweest en ik heb eindelijk het idee dat het eind in zicht is. Helaas kom ik steeds niet op de schoolsite waardoor ik een aantal dingen niet kan uitprinten. Best balen maar hopelijk lukt dit vanavond weer wel. Volgende week moet ik nog behoorlijk wat doen maar hoop dan voor zover alles afgerond te hebben! Op 24 januari heb ik een flink tentamen en mag er dan tot september uit! Wat een verluchting!!!

19. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @fb; heel leuk geworden het babykamertje.
    En wat een schattige sokjes zijn het hé, ik heb ze ook alleen in andere kleur.

20. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden

Deel Deze Pagina