@ chantico.... bij mn dochtertje is niemand langs geweest van felicitas en ben ik ook verder niet benaderd geworden
Er zat een foldertje bij van bavaria, volgens mij stond daarin dat je altijd bavaria kan drinken, zelfs als je zwanger bent Maar goed maakt niet uit... Tis gratis en dus mooi meegenomen, er zaten zeker ook wat leuke dingen in
Ow dat had ik niet eens gelezen whaha.. Ik had de link van bier al meteen naar mannen gelegd hoezo bevooroordeeld
Trouwens, voor wie nog van plan was een thermometer en alcohol te kopen: die zitten bij mij in het kraampakket. Misschien bij anderen ook!
FB1984: mooie kamer! Vooral de boomsticker!! star2: lekker buikje! cvm1985: schattig truitje! Fijn dat iedereen geslaagd is! nikske: is niet handig dat je het kwijt bent......Kun je de gemeente niet bellen of je een 2de kunt krijgen? Lees al dat je hem al gevonden hebt! Goed zo!! musty: fijn dat je CTG beter was! Vandaag wat dingen in huis gedaan en daarna naar de verjaardag van mijn schoonmoeder. Heb het wel redelijk rustig aan gedaan. Morgen doe ik de andere helft van het huis, als Ric aan het schilderen is thermometer: bij de Agis zit er 1 in! Ben het boek Borstvoeding aan het lezen en heb dan nu toch besloten om een wiegje te gaan gebruiken. Kijken of ik dat prettig vind. Dus nu ben ik op zoek naar een wiegje. Vind een nieuwe kopen erg zonde, dus kijk voor een nette 2de handse. Wil ook nog een vriendin vragen of zij er nog 1 te leen heeft. Zag deze en nog een simpele andere. In de hoop dat ze er nog zijn! Zijn die gevlochten wiegjes wel verantwoord? Hadden jullie geen last van dat je niet lekker sliep omdat je teveel op je kindje aan het letten was?
@Seertje, ik persoonlijk zou niks anders willen dan de kleine naast mij de eerste maanden. Maar het is echt heel persoonlijk.Sommigen slapen zelf erg slecht met een baby naast hun. Dat is uitproberen denk ik.
Nikske.... pfff gelukkig gevonden zeg!!!!!! Chantico.... ik ben dit keer van plan de felicitas-dame af te wimpelen hoor, je koopt toch altijd wat als ze langskomen, ook al is het vrijblijvend... dit keer echt geen behoefte aan. Seertje.... wel of geen wiegje op de kamer is echt een persoonlijke keuze hoor. Ik heb ook bv gegeven en de 2e nacht is zoontje echt naar zijn eigen kamer gegaan omdat ik en hij gewoon niet lekker sliepen. Sindsdien dus altijd op zijn kamer gevoed (ik vond liggend voeden dus helemaal niks) en super hoor!!!! Maar goed persoonlijke keuze..... www.kleertjes.com kan er zo mega veel bestellen maar ja ik heb al zoveel kleertjes. Ging net de wasmachine aanzetten en kwam tot de ontdekking dat er nog mega veel rompertjes/broekjes/truitjes aan de waslijn hingen. Veel maat 62 dus daar heb ik echt meeeeer dan genoeg van nu...... zowel als
Dames ik kan het even echt niet bijhouden. De afgelopen week was mijn lieve schat thuis en zijn we druk bezig geweest met het kamertje. Kamertje is KLAAR op de gordijntjes na en ik heb ALLES in huis behalve een paar lakentjes en een internetbestelling die dinsdag komt. Wel zit nog alles in de verpakking en moet nog gewassen worden maar dat is zo gedaan natuurlijk. Dat hadden jullie niet gedacht he haha Bramtim nog geen 26 weken en ze heeft alles al klaar. Reden was tweeledig: in februari en maart wordt hier de hele tuin afgegraven en moet opnieuw ingericht worden dus manlief heeft handen vol. maar de voornaamste reden is toch wel dat wanneer kleine man nu geboren wordt, we een aantal heel onrustige maanden tegemoet gaan. Dan is het fijn dat zijn kamertje in elk geval klaar is. En ja het is hartstikke mooi geworden natuurlijk en ben er super trots op. Maak over een tijdje wel fotos als het kamertje ook gestyled is en alles uit de verpakking is. Voor de rest........nee ik stap er niet zomaar overheen....... morgen 26 weken en tijdens het typen van deze zin biggelen voor het eerst sinds lange tijd de tranen over mijn wangen. DE grens die ik graag wilde halen. Een mijlpaal waarvan ik dacht dat het nooit ging lukken. Woensdag mag ik weer naar de gyn en dit keer houdt ik er wel rekening mee dat hij me daar houdt. Ik heb wat meer gedaan de afgelopen week omdat manlief thuis was dus er bestaat wel een kans op funneling en deze gyn heeft aangegeven me dan uit voorzorg een paar dagen op te nemen. Hoop natuurlijk dat ik nog lekker thuis kan blijven maar goed.....we wachten af. Deze week ben ik nog weinig hier (manlief lekker thuis) maar daarna zal ik het hier wel weer gaan volgen hoor.
bratim: wat geweldig om te lezen dat het kamertje klaar is!!!!! JOEPIE!! En wat goed dat de grens eigenlijk wel bereikt is Bedenk, dat als je wordt opgenomen voor een paar dagen, het voor een goed doel is. Én dat je dan verplicht kunt rusten
@Bramtim: Wat goed dat het kamertje al af is, maar nog veel belangrijker: Morgen 26 weken! Dat moet een geweldig gevoel zijn! Ik ben echt heel blij voor jullie!! @Felicitas: Ik dacht ergens gelezen/gehoord te hebben dat die dame niet meer langskomt. Dat je de babydoos ook gewoon kan halen bij de Etos winkel. @Wiegje: Ik denk dat wij onze kleine vanaf het begin al in zn eigen kamertje gaan laten slapen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik uberhaupt iets kan slapen als hij bij ons op de kamer ligt. Dan hoor je toch echt elk geluidje?
@felicitas: komt inderdaad niet meer langs hoor! hebben ze afgeschaft gelukkig want heb me de vorige keer zo druk gemaakt om dat vreselijke opdringerige mens!! @hier: net naar de ha post geweest met de kleine meid. vannacht weer bijna niet geslapen, moest telkens hoesten daarna huilen(pijn?) en dan slok water. Ze heeft ook nog steeds koorts. Vertrouwde het niet dus gebeld mocht langskomen. Blijkt dat ze een keel en oorontsteking heeft!! geen wonder dat ze niet wil eten en drinken, gister nog geen 500 ml gedronken!!±O Tip gekregen van de ha om waterijsjes te geven En nog een tip van de ha bij drama temperaturen: omdat ik die kleine meid niet kan temperaturen hier, heel hysterisch!! zelfs als ik met oorthermometer aan kom lopen ... de ha zegt dat ik eens moest kijken naar de infrarood thermometer van pro idee no touch , is medisch goedgekeurd en kan je vanaf 3-5 cm tempen zonder aan te raken!! dus heb die gelijk besteld. Geen strijd meer hier hoor... @fb1984: die boom die jullie in de beebkamer hebben is dat een sjabloon met verf gedaan of een sticker? Wij zoeken een sjabloon en ik had zoiets ook gezien alleen was bang dat ik het niet zo strak kan krijgen , zag bij jouw foto's er wel heel strak uit... bven benieuwd!
wij hebben ons wiegje via marktplaats ik persoonlijk vond het niet duur 75 en matrasje nieuw de gevlochten 'mozes' wiegjes zijn goed hoor! en wij hebben heerlijk met zn 3en gewoon geslapen je kon een bom ontploffen bij ons op de slaapkamer wat ik heerlijk vond was voordat we zelf gingen slapen heerlijk naar de kleine te staren onze meis heeft 5 mnd bij ons geslapen toen paste ze niet meer in de wieg omdat ze groot was en is hopelijk kan ons manneke langer bij ons liggen
Even snel reageren, ga zo even naar de stad winkelen. Die boom is een muursticker! Gaat echt heel makkelijk met zn 2en, je moet wel even de tijd er voor nemen... Maar mijn vriend heeft totaal geen geduld, en ons is het ook heel makkelijk gelukt! Ik heb m van debijzaak.com Duurde wel even (2 wkn) voordat we m binnen hadden, maar ben er super blij mee. Bramtim: Super dat t kamertje af is,en nu weer lekker veel rusten! Dan komt t allemaal goed
@chantico: Dat van de adresgegevens klopt helemaal! Hier heeft manlief zichzelf aangemeld voor al die boxen, dus krijgt hij alle mails zoals: "Hoe zou deze buikband jou staan?" Nou, ik denk niet zo charmant Verder hebben we een telefoontje gehad van Felicitas over een tijdschrift, maar er is niet gevraagd of er iemand lang mag komen. @bramtim: Wat ontzettend fijn dat je morgen de mijlpaal van 26 weken hebt bereikt!!! Ik hoop voor je dat er nog flink wat weekjes bij mogen komen, maar deze mijlpaal is wel heel belangrijk! Ik vond het zelf ook een flinke opluchting (waarschijnlijk toch door het eerste trimester met alle bloedingen waarin ons verteld werd dat het een miskraam was). @wiegje: we gaan de familie-wieg van m'n man gebruiken en we hebben gisteren stoffen gekocht voor een nieuwe bekleding 8). We zijn van plan om het wiegje op onze kamer te zetten en te kijken hoe dat gaat. @kleertjes: wat hebben de meeste van jullie al veel!!! We zijn hier net begonnen met shoppen
@ nikske .... yay de papieren zijn gelukkig weer terecht! @ bramtim.... ow heerlijk dat het kamertje en alles 'klaar' is! en nog beter DE 26 weken! proficiat! hopelijk is de controle bij de gyn gewoon goed! @ jojoki... beterschap met je meis... ennuh die thermometer mn moeder heeft hm sinds aantal weken en ze weet nog niet hoe die werkt ondanks bijsluiter ect
Bramtim: Meis morgen inderdaad de magische grens!! Die heb je in ieder geval al in the pocket!! En dan het kamertje ook al klaar Wat goed om te lezen zeg ... Wel spannend dan je gyn-bezoekje a.s. woensdag, maar we gaan van het beste uit!! Dikke knuffel... Jojoki: beterschap met je meisje !!! Wiegje: hier geen wiegje... Gewoon op eigen kamertje. Als het nodig is kan hij altijd nog een nachtje in de reiswieg op onze kamer liggen...
Goedemiddag, @Bramtim, wat fijn dat het kamertje af is! En super van de 26 weken morgen. Hopelijk komen er nog een flink aantal weken bij. @Jojoki, oh dat klinkt niet fijn voor je meisje! Beterschap! @Wiegje, ik hoorde zeker niet elk geluidje. Vond het dan ook heerlijk met de kleine naast me. Hier, heeerlijk uitgeslapen tot 11.00 uur. Net lekker gegeten en nu maar eens kijken of er wat op tv is. Jullie nog plannen voor vandaag?
Nee, eigenlijk helemaal niet! Zo fijn Ik moet eigenlijk natuurlijk wel de wc en badkamer doen, misschien kan ik me er straks toe zetten. Heb al een wasje gedraaid en het bed verschoond. Verder wil ik lekker genieten van mn vrije dagje, want morgen weer gewoon werken helaas....nog 8 weken