@ Nikske, Super om ff iets van je te horen! Best logisch dat het ook voor Naud veel is geweest! Hij treft het met ouders als jullie! Sterk maar flink aan en geniet met volle teugen! @ minime, Mooie fotos joh! @ suus, Welkom terug! Je mag jezelf er weer bij zetten hoor als je dit wilt @ Hier, Ben net vergeten te vertellen dat ik al een aantal keer slijm ben verloren Weet eigenlijk niet of dit een stuk van de slijmprop is?! Tis gewoon wit (zonder bloed dus) en ziet er een beetje sperma achtig uit (sorry ) Nou ga nu echt weg. Oja en Kelly tnx dat je mn buddy wil zijn
ik zal straks wel eens even op mijn gemakje kijken... (neem niemand iets kwalijk hoor ) @minime: mooie foto's! Ik heb afgelopen maandag ook een professionele shoot gehad! Ik heb 8 foto's als voorproefje gehad, de rest volgt nog, wel heeeeeel leuk!
Nikske Fijn weer wat van je te horen. Hoe lang blijven jullie in het ziekenhuis? Ik hoop dat jullie mannetje snel went aan het leven buiten je buik en dat hij goed gaat eten!
Hoi hoi, mooie foto's zeg! Luckey, leuke dag gehad met Sem? Issie verwend? Wat een weer mensen, laat dit even in stijgende lijn zo doorgaan!!! Straks heerlijk in mn verlof op een ligstoel in de schaduw met beebje op mn borst de dag doorkomen Hihi zal de werkelijkheid wel niet worden, maar t idee is leuk! Verjaardag bij mn neefje was gezellig, maar op een gegeven moment werd het me te druk. Veel kinderen (wel allemaal neefjes en nichtjes van me) maar werd door de ouders niet altijd evengoed op gelet en daar krijg ik het gebrek van...dus zijn na twee uurtjes weer weggegaan. Straks lekker eten bij mn schoonouders, heerlijk even niet zelf koken!
Mooi buikfoto's! Zeker die met die schoentjes ja... super hoor! Nikske: Leuk om iets van je te horen. Ik hoop dat t snel beter gaat met Naud... Hij heeft zo te horen een aardige klap gehad. Zit wel met tranen in mn ogen je verhaaltje te lezen. Hier: Slecht geslapen, heb namelijk een flinke oorontsteking grrrr:x Kan er ook nog wel bij!! Rond 7 uur mn bed uit gegaan en wat gegeten, want had honger en meteen paracetemol ingenomen en weer terug naar bed. Om 10 uur er weer uit en even later kwam een vriendin helpen schoonmaken... Nog even lekker met de hondjes gaan wandelen in t park. En vanaf 14.15uur tot nu weer lekker op de bank gelegen/geslapen. Heerlijk! Ga zo nog even wat cake-jes maken (misschien voor morgen??) en dan niet veel meer doen... xx
Bedankt voor alle reacties Ben gelukkig nog niet echt heel zenuwachtig... Denk dat ik het nog niet besef
Foeske... heb je net ook een pb gestuurd maar zie dat je al een buddy gevonden hebt.... Suus... welkom terug... Fb... veel succes voor morgen!!! Hier... feestje was een groot succes hihi en grote man is goed verwend..... Nu even rustig aan.. Slijmverlies... merk hier ook soms hoopjes slijm maar geen idee of dit gewoon afscheiding is of echt al iets van de slijmprop.... Woensdag maar eens aan de gyn vragen als ik het niet vergeet.....
Mooie fotos trouwens!!!!!!! Kijk eens aan hoe creatief jullie zelf kunnen zijn zeg, ik ben nog steeds het wachten op de mijne......
Even kijken wat ik nog weet. @Luckey, fijn dat de verjaardag een succes was!! @FB, heeeeel veel succes morgen! Sterkte met je oorontsteking. @Suus, welkom terug! De lijst is inderdaad ingekort omdat er geen overzicht meer was. Er stonden zooooooveel dames op de lijst en maar een heel klein groepje kletst hier. @MiniMe, prachtige foto's zeg! @Slijmverlies, hier een stuk minder nu. Geen deeltjes van de slijmprop meer gezien. Wel heb ik weer last van vochtverlies. Maar niet als ik op mijn hand blaas dus het zal wel goed zitten. Voel het ook lopen als ik lig. Zijn gewoon kleine 'scheutjes' steeds. Hier een rustig dagje gehad. Mijn meis was met mijn moeder naar de kinderboerderij. Net even naar de winkel gewandeld. Was wel kapot na die tijd want de winkel die open is is niet zo dichtbij haha. Hoofdpijn is bijna weg, dus daar heb ik niet meer over gebeld. Vanavond lekker tv kijken en rusten. Geen zin meer om iets te ondernemen.
** breekt in** Nikske, gefeliciteerd met jullie zoontje! Kan me voorstellen dat het voor jullie kleine mannetje ook een erg heftige week is geweest. Succes met je herstel en geniet maar lekker van jullie knulletje. **breekt uit**
@Vica: Fijn dat de hoofdpijn weer is weggetrokken. @FB: Heeeeel veel succes morgen! Hopelijk gaat het inleiden voorspoedig en heb je je kleintje heeel snel in je armen! We horen het wel he @all: Bedankt voor jullie reacties. Ik ben ook heel tevreden met de foto's, heb ik toch nog een paar mooie van de zwangerschap. Nu zijn we ECHT helemaal klaar voor de komst van de kleine haha!
Hallo dames, Ben er ook weer eens... en heb vluchtig 1 en ander bij gelezen. Jorietje en nikske van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes. Fijn dat alles goed is en jullie het goed maken! Geniet lekker van jullie wondertjes! @FB; heel veel succes morgen. @minime; mooie buikfoto's hoor! @hier; Alles goed, en het loopt af en toe ook lekker te rommelen in me buik. Vrijdag nog controle gehad en ctg en alles was prima en de beeb heeft het nog prima naar zn zin. Begin nu wel erg nieuwsgierig te worden net als jullie allemaal natuurlijk.
@ Fb: Heel veel succes morgen meid, geniet van jullie laatste avondje met zijn 2tjes!!! Je komt van de week thuis met een pracht wondertje! Ik ben erg benieuwd hoe het met jou zal gaan morgen.... Denk aan je, DIkke knuffel, Leonie