Even een knuffel voor FB en Musty. Nog even volhouden meiden, de beloning voor al het harde werken ligt bijijijijijna in jullie armen!
Uhh kan niet slapen...! Lig je dan Ben beneden al wat wezen eten en drinken. Nu maar muziekje aan en hopen dat k in slaap val...
Oooo, wat irritant! Beker warme melk misschien? Hier zit de fles van 3 uur er weer in, nu wachtend op een boertje.
Hoi dames, Sorry dat ik niets meer geschreven heb hier. Ik wilde al dit leuke nieuws niet verpesten met mijn depressie Het gaat nog steeds niet goed met me. heb al van vrijdag tot nu continu gehuild Daarstraks bij mama op bezoek geweest. Hoor ik van haar dat de moeder van mijn ex hun ook nog steeds lastig valt. Blijkbaar denken ze dat ik alles lieg om het erger te doen lijken dan het is. Ik snap gewoon niet hoe onmenselijk sommige mensen kunnen zijn. Hoe kan je nu liegen over de ziekte van je mama?? Over zo'n vreselijke ziekte!! :x Mama zei dat ik gewoon moest zeggen dat het hun kleinzoon niet was, ze hebben dit kind toch nooit gewenst. Maar ja, dat kan je toch niet maken? Enfin, met mama gaat het dus echt niet goed. Strakjes gaat ze alvast met haar zus, mijn tante, kijken voor een pruik. En er rust nu een enorme last op mijn schouders want ik mag absoluut niet bevallen tot na de 28e maart. Dan is mama terug uit het ziekenhuis. Pff, mijn nachtmerrie gaat nog uitkomen. Ga helemaal alleen moeten bevallen. Let maar op En nu ben ik toch weer aan het klagen dus ik ga maar weer eens. Heb echt geen zin om dit supermooie forum te verpesten met mijn emo berichtjes Een hele dikke proficiat aan de kersverse mama's!! En FB ook enorm veel succes strakjes!! Ik denk aan jullie hoor! knufs xxx
@mobius, even een hele dikke knuffel voor jou. wat een nare acties ook van de ouders van je ex. alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt. sterkte met je moeder en ik duim voor je dat je nog niet gaat bevallen. en meid, als je van je af wilt schrijven moet je dat vooral hier doen. ik weet zeker dat niemand dat erg zou vinden en iedereen je zal steunen voor zoveel als we kunnen.
@mobius: meis, je mag altijd je hart komen luchten! Daar is het forum óók voor. En zeker in jouw situatie is dat heel belangrijk! Meis, heel veel sterkte en een knuffel!
@mobius: Wat verschrikkelijk allemaal! Ik wou zo graag dat ik iets voor je kon doen om je maar iets beter te laten voelen! Kom hier zoveel van je afschrijven als je wilt, we begrijpen het allemaal, hopelijk heb je daar nog een beetje steun aan. Heel veel sterkte en ik hoop dat de zon ook voor jou snel weer een beeje gaat schijnen. Dikke knuffel!
Goedemorgen, @FB, nogmaals heeeeeeel veel succes vandaag! @Leonie Anita, jij ook veel succes. Jij moet weer voor een CTG toch? Hier flink wakker gelegen vannacht.. Heb ook het idee vruchtwater te verliezen in kleine scheutjes. Heb nu maar iets van plastic voor in de hoop het op te kunnen vangen. Hubby is vandaag vrij, we hebben niet echt plannen voor vandaag. Even wasjes draaien, bedden verschonen, afwassen en boodschappen doen. Ga zo maar gelijk beginnen haha. Mijn meis is lekker haar broodje aan het eten en vooralsnog heel vrolijk haha.
@MiniMe, had je al een strijkplank gekocht? Nu hebben ze bij de blokker een leifheit strijkplank van 50 voor 25 euro.
Goedemorgen allemaal, @ mobius: Ik val al in herhaling, maar dit is juist een plek om dingen even van je af te schrijven.. Hoop dat je van alle dames hier toch een beetje op afstand steun zult ervaren. @ fb: ze zal denk ik al wel de gel hebben gekregen, spannend hoor.. ben benieuwd hoe het met haar zal gaan vandaag. @ vica: Jij houdt het ook maar spannend zeg... ben benieuwd wanneer jullie kleine man geboren zal worden... @ seertje: jeetje, de nachtvoedingen... ik kan me er maar beter weer op gaan instellen.... Alhoewel, kleine man wordt ook 's nachts vaak nog wel wakker, maar met zo'n klein hummeltje is het toch wel weer heel anders. @ minime: jij bent ook weer lekker vroeg van de partij @ hier: zo kleine man naar het kdv brengen en ik weer op voor dagevaluatie naar het flevoziekenhuis... Ben benieuwd hoe mijn bloeddruk nu is en wat ze voor me in petto hebben. knuffel voor iedereen
Goedemorgen, @mobius; wat verschikkelijk allemaal. Heel veel sterkte...*dikke Knuffel* @FB; Nogmaals heel veel succes, en we denken aan je! @vica; goed in de gaten houden maar. Dacht vorige week ook vw te verliezen, maar hier blijkt het (na testje in zh)gewoon waterachtige slijmverlies te zijn.(sorry) Hier vandaag ook niet veel doen, alleen dochter brengen en halen van school. Verder kijken wat ik hier in huis nog kan doen aangezien mannetje gister veel heeft gedaan..de schat!
Hoi allemaal, FB: T is nu echt begonnen...hopelijk hou je snel je kleine man in je armen! Musty: Dikke knuffel! Woensdag 37 weken...ga duimen dat ze dan iets voor je kunnen betekenen! Mobius: Schrijf het van je af hoor! We kunnen weinig voor je doen maar je in ieder geval digitaal steunen! En wat een rotstreek van de ouders van je ex Vica: Lekker zeg, je hubby een dag thuis! Mijne zal iig rond 3en uiterlijk thuis zijn want moeten naar de vk en wil m meehebben (gaan bevallingsdingen bespreken) Leonie: Ben benieuwd hoe het gaat in het ziekenhuis!!! Hier: Een beroerde nacht weer gehad, wel geslapen hoor, maar werd een paar keer wakker met enorme kramp in mn kuit! Voel het nu ook goed als ik erop sta! En zweet me kapot met dat bedzeil op mn matras, ondanks dat ik mn molton eroverheen heb gedaan. Vandaag zooitje was draaien (tis nu al zoveel met zn tweeen, en straks de beebwas erbij ) en vanmiddag komt mn moeder. Die gaat mee naar de vk (is ook bij het laatste stuk vd bevalling en komt de week erna kramen). Ben wel zenuwachtig, placentagedoe stoort me enorm, af en toe zo bang dat mn meisje niet goed groeit! Wil haar nog steeds liever uit me hebben, maar zolang ze ondanks dat ze klein is genoeg voeding lijkt te krijgen kan ik mooi wachten tot 40 weken en misschien zelfs later. Gisteren onze kleine veel gevoeld, was ik wel blij om want de dagen ervoor was het bar weinig!
Oja even een waarschuwing voor andere emotionele zwangeren: Kijk niet naar het filmpje van knut waarop te zien is hoe hij overlijd....zooooo zielig! En niemand die hem helpt Arm klein ijsbeertje!
@ Mobius Kan me goed voorstellen dat je het slecht hebt. Het is ook allemaal niet niks..... Kom hier aub gewoon je gevoelens uiten hoor. Sterkte meis!
@Vica: Ja ik had al een strijkplank gekocht, ook een Leifheit bij de Blokker, voor 29 euro, maar bedankt voor de tip! (Dat je daar nog aan hebt gedacht zeg haha) @Leonie: Succes in het ziekenhuis! @CVM: Alleen het idee al dat ik dat ijsbeertje moet zien sterven...nee ik ga het maar niet opzoeken, ik ben sowieso nogal gevoelig als het dieren aangaat. @Hier: Nadat ik erg vroeg wakker was, nog even lekker in slaap gevallen en nu mn ontbijtje op de bang aan het nuttigen. Heerlijk hoor als je niets hoeft. Straks nog wel even de afwas en boodschappen doen. Vanmiddag is hubby thuis, want ik moet weer naar de vk (oa voor bloeddruk en urinecontrole) en hij wou graag mee (lief he). Daarna lekker ijs halen in Nederweert (schijnt de beste ijssalon van NL te zijn, dus moeten we even testen natuurlijk ).
***** UPDATE FB1984 ******* 08.35 uur: Ben aardig zenuwachtig. Heb 5 min geleden de gel gekregen. Heb nu ongeveer 2 cm ontsluiting...Dat is dus positief!