Minime... ik had het ook al willen posten, maar door de drukte van gisteren helemaal vergeten hahaha. Thanx Vica!!!! Mobius.... blijf alsjeblieft niet weg hier, we gaan ons dan alleen maar zorgen maken. Je hebt gewoon ontzettend veel aan je hoofd en dan daarbovenop ook nog eens de familie van je ex die niet meewerkt... Blijft hier maar schrijven hoor, wij proberen (zo goed als het gaat) je wel op te beuren!!!!!!! Musty.... hoop dat het niet lang meer duurt bij jou. wens je veel sterkte Fb.... knuffel hoor, hopelijk schiet het gauw op en kunnen jullie snel knuffelen met de beeb CVM... ik dacht dat ze Knut dood gevonden hadden in het water, wist niet dat er opnames van waren.... Nou ja genoeg kritiek te leveren op die dierentuin hoor.... germ arm beertje... Leonie... succes in het ziekenhuis. Vica.. weet je al of het vruchtwater is of niet??? spannend hoor. Terugkomers... welcome back!!!! Voor de rest ben ik weer even blanco.... ik vind het zo spannend nu ik weet dat er elke dag kindjes geboren kunnen worden hier in dit topic. Ik kan niet wachten om die van ons te ontmoeten maar hoop ook weer dat ze nog even blijft zitten hoor...
@MiniMe, ohh lekker ijs! Veel succes bij de vk! @CVM, veel succes bij de vk! Hopelijk ziet alles er nog gewoon goed uit! Wel fijn dat je moeder mee gaat. @Star, heerlijk dat je mannetje gisteren veel in huis heeft gedaan! Lekker rustig dagje voor jou dus . Het lukt mij maar niet om wat op te vangen. Wat zouden jullie doen? Vk bellen? Maar ik denk als het vruchtwater zou zijn zou je het toch op moeten kunnen vangen?
@Vica: Als je denkt dat het idd vruchtwater zou kunnen zijn, dan zou ik wel even bellen hoor. Volgens mij hoeft het niet altijd zoveel te zijn dat je het kan opvangen. Je kan een maandverbandje indoen waar het in opgevangen wordt. De vk kan dan ruiken of vruchtwater is. Als je twijfelt, bellen! Is niet goed om te lang met gebroken vliezen rond te lopen he
Zou zeker even bellen als je twijfelt, aan 1 simpel testje van 5 minuten kunnen ze zien of het vw is.
Nou ik vind het vooral gek dat ik het voel lopen als ik lig, liggend beweeg of als ik of de kleine mijn buik beweeg. Als ik zit voel ik het ook lopen, als ik loop niet echt maar dan is het natuurlijk wat moeilijker te voelen.
Heel herkenbaar, heb precies hetzelfde, bij mij was het geen vw. Maar als jij twijfelt gewoon even laten controleren, je weet immers maar nooit.
owww spannend bij FB... zet hm op! @ mobius dikke knuffels @ all een dikke knuff had sanne neit iets van feestje ofzo? of verwar ik r nu?
Vica... zou idd gewoon in een inlegkruisje ofzo opvangen.... vk moet het dan ook kunnen testen zo... FB... spannend!!!! Sanne... geen idee... misschien ook wel het bevallen hihi Ijsje eten.... Nederweert nog nooit geweest maar Illikhoven is ook erg goed, geen idee of dat weer te ver bij jullie weg is hihi....
Iid een inlegkruisje proberen, anders zou de vlos zelf misschien een kweekje kunnen afnemen, dat laatste deden ze dus bij mij.
IJS: De hoop in Blaricum!!! Echt het allerlekkerste ijs Maar reed er gister langs en de rij was zo enorm dat het zelfs mij het niet waard was Hebben meeer mensen dat ze er heel slecht-ongezond uitzien? mijn gezicht is inmiddels zo opgezet dat ik mezelf niet herken, en ik heb hele gele vlekken onder mijn ogen. Krijg ook wat witte (pigment?) plekken op de zijkant van gezicht. Als je niet beter weet zou je zeggen dat ik flink ziek ben ofzo!
Nou heb dus gebeld. Ze had een andere oplossing. Moest een witte onderbroek aandoen, dan een maandverbandje en dan weer een witte onderbroek. Mocht de baby dan op de blaas drukken dan droogt het vochtverlies in de binnenste onderbroek geel op (sorry voor de details). Zo niet is het waarschijnlijk vruchtwater. Afscheiding blijft altijd een beetje slijmerig, dus dat zou je dan moeten kunnen zien in dat onderbroekje. Dus dat zijn we nu aan het proberen haha. Over een uur terugbellen of het gelukt is.
Hmmm... nou wordt ik gebeld door de assistente.. Moet het toch echt opvangen, desnoods net zo lang op een PO blijven zitten tot het lukt. Moet van de dienstdoende vk, kan ik niks opvangen dan is het ook geen vruchtwater.. Zal wel weer die gekke vk zijn die vind dat ik ongelukkig ben ofzo en daarom klachten heb... FIJN, ik heb dus nog helemaal geen po in huis. Hoe moet ik dat in godsnaam gaan doen? Op de wc kan ik mij echt niet ontspannen, helemaal niet als ik moet gaan focussen een klein beetje op te vangen in een mini-bakje..
Goedemorgen allemaal! FB: Wat spannend, hopelijk hebben jullie gauw jullie ventje in de armen. Succes!! Niske: Gefeliciteerd met jullie zoontje! Een heftige bevalling geweest las ik! Geniet er lekker van samen! Hier: Straks weer naar de verloskundige, ik ben benieuwd. Ons kindje is nog steeds niet ingedaald.. Dus ik moet meteen gaan liggen als mijn vliezen zijn gebroken en de verloskundige bellen. Ik ben benieuwd wanneer ik ga bevallen! Spannend he dat wachten Nou fijne dag allemaal! Het is heerlijk weer, dus lekker genieten Liefs
@CVM: Ja, ik vind ook al dat ik er zo ongezond uitzie, vooral erg wit (normaal ga ik nog weleens onder de zonnebank in de winter....). Rouge is mn beste vriend! Ben blij als ik straks weer in de zon kan zitten om een beetje bij te kleuren. Daarnaast is mn gezicht ook dikker geworden (vet/vocht), dus zie er niet op mn best uit.... @Vica: Spannend! hopelijk wordt het nu snel duidelijk dan
Hier zie ik er ook niet goed uit hoor. Dikke kop vol vocht en vet denk ik hahaha.. Veel puistjes op mijn kin en erg wit..