@Seertje, fijn dat je je weer wat beter voelt! @Foeske, begrijpelijk dat je zenuwachtig bent! Komt erg dichtbij nu he? @Bevalling, hier ook gewoon met zijn 2en. Hier niks op kunnen vangen hoor. De test met de onderbroek laat in ieder geval zien dat het geen urine is. Maar ja, zal wel afscheiding zijn denk ik dan. Voelde wel steeds wat lopen maar kwam gewoon niks in het bakje..
Blij te lezen dat ik niet de enige ben met familie die zich opdringt/onecht doet Leonie, zoals jij het omschrijft wil ik het idd ook als het goed gaat, moeder erbij om de boel te verwoorden en verder rust tot ik toonbaar ben Mijn hubby zal niet zozeer heel zenuwachtig zijn , maar hij is te nuchter om te beseffen hoe belangrijk sommige dingen voor mij zijn. Zo interreseert het hem echt niet wie de kleine allemaal vasthoud en wie haar het eerst aankleed. Vandaar mijn moeder erbij, dies net zo'n muts als mij dus die begrijpt dat wel (en zal als een leeuwin alles doen wat ik wil ) Leuk, je beebje zwemmend bij het ctg Dan lig je er nog wel even. Oja Foeske, huilen bij de lionking, dies ook heel zielig net stukje gewandelt met hondje, heerlijk weer! De tuin hangt hier vol met was, veel frisser dan binnen!
****** UPDATE FB1984******** 11.50 uur: 'Nog steeds maar 2cm. Nieuwe gel erbij en om half 2 weer controle.... ' (Ik had haar gevraagd of de weeen nog wel te doen zijn) 'Wel constant pijn in mn rug en mn benen. Zodra er een wee komt wordt het een stuk heftiger! Is nu nog wel redelijk te doen, maar vraag me af voor hoelang.... '
Hallo allemaal, FB spannend hoor hopelijk vordert t snel, t is een mooie dag om mama te worden!! @cvm lekker doen waar jij je goed bij voelt, kraamtijd kun je nooit meer over doen! @foeske lees ik nu dat je woensdag ingeleid gaat worden? spannend!! @mobius , ik weet niet wat er allemaal speelt maar t is toch juist lekker dat je hier nog ff je ei kwijt kan en van wat ik lees is dat iedereen zich anders ook meteen weer zorgen gaat maken dus lekker je ei deponeren hier @ nou ik mag niet klagen hier, net nog bij de verlos geweest ,ze is goed ingedaald dus nu maar wachten.... @vica t kan ook afscheiding zijn, ik heb t nu ook best erg vooral als ik net opsta (schijnt normaal te zijn) maar ik weet ook niet hoe je t vruchtwater op moet vangen hoor, miss kan je er is aan ruiken @all die ik vergeten ben sorry
FB: hopen dat de 2e keer gel meer resultaat geeft! Je kunt het! Hier weer naar de verloskundige geweest, alles was weer goed maar nog steeds niet ingedaald Hopen dat het nog komt.. Liefs
***breekt even in*** musty oehhh echt de laatste loodjes!! Succes meid! k hou je even in de gaten ***breekt uit***
Hoi Vica, Weet niet of het werkt maar als je een badlaken oprolt, dat weer in een rondje op de bank of stoel legt, en in het midden een heel laag bakje (of bv een dekseltje van een bakje) of plasick zakje en dan op het rondje gaan zitten. Misschien een beetje wiebelen. Je zit dan lekkerder dan op de wc. Kan je ondertussen tv kijken/boek lezen of wat dan ook en wellicht dat er iets van dat vocht in het bakje ed valt. suc6
Hoi allemaal, nog niet echt teruggelezen had/heb hier iets raars! vanochtend wakker geworden met een doof linkerhelft van mn gezicht! kijk in de spiegel doet mn linkerhelft niet meer mee blijft hangen:O dus snel ha gebeld , direct komen, zij denkt dat ik een ontstoken zenuw achter mn oor heb (hadzelf het idee dat ik oorontsteking zou krijgen , sinds gister veel pijn, maar is dus niet zo) waardoorik die verschijnselen heb! maar ja volgend probleem, normaal geven ze daarvoor prednison maar dat mag ik nu niet hebben. Moet strakjes om 16 uur terug komen en ze zei al dat ze me ws door wou sturen naar kno arts omdat ik hoogzwanger ben om te kijken wat tedoen. Heb nu best veel pijn achter mn oor net pcm genomen maar helpt niet dus ga nog ff uurtje liggen. Lees later weer mee. oftewel dit was mijn hectische maandagje tot nu toe Groetjes!!
****** UPDATE FB1984 ******* 14.02 uur: Ze gaan vandaag niks meer doen. Nog steeds maar 2cm. En inwendig onderzoek doet te veel pijn omdat ik te gespannen ben, dus daarom kunnen ze mijn vliezen niet breken. Ga straks naar een andere kamer, groepskamer. Alleen als ik geluk heb dan krijg ik ineens meer ontsluiting uit mezelf. Maar verwachten morgen verder te gaan....
@Jojoki: he wat eng zeg! hopelijk hebben ze iets voor je dat je wel mag hebben nu! @hier: net terug van de vk. Alles in orde gelukkig. Geen eiwit in mn urine, en bloeddruk was weer lager: 110/80. Ik ben weer gerustgesteld. Ook de kleine deed het erg goed qua hartslag. Voor de zekerheid moet ik nu wel elke keer (voor hoelang het nog duurt..) urine meenemen voor eiwitcontrole.