Jeetje wat spannend allemaal, jammer dat de 2e x gel inbrengen niet heeft geholpen en de ontsluiting blijfd hangen op 2 cm. Duim dat het nog vanzelf gaat door zetten in de loop van de dag/avond! Succes
@jojoki; bah wat eng, hoop dat de kno iets voor je kan doen. Doe lekker rustig aan, beterschap! @mini; fijn dat alles goed was bij de vlos.
Hoop weer veel goede berichten van vk/gyn-bezoekjes te lezen vandaag! Ik mag vrijdag weer met 38.4 weken. Ik zit nog steeds op een één-keer-per-twee-weken-regime, al zal ik toch volgende week wel weer mogen komen? FB, oooo wat spannend weer! Ik duim voor je dat het allemaal heel voorspoedig gaat! Oh, lees nu dat het bij 2cm is blijven hangen Dikke knuffel meis. Misschien komt het vandaag, als de spanning iets geweken is, toch nog op gang. Ik duim voor je! Mobius, vooral blijven schrijven hier hoor! Jouw verhaal moet je ook fijn kwijt kunnen hier. Hoe gaat het met je kleintje in je buik? En kun je een beetje slapen 's nachts? Jojoki, wat raar en eng dat je halve gezicht niets meer doet! Ik hoop dat ze snel iets kunnen bedenken dat jij als zwangere hiervoor kunt slikken! Slecht uitzien: ik vind zelf ook dat ik er weer slecht uit begin te zien. Gelukkig nog geen vocht, maar wel een vlekkerige huid in mn gezicht: bleek met rode en schrale plekjes. En lekkere kringen van het onrustige slapen de afgelopen dagen Maar ja: als ik de moeite neem om me goed op te maken, krijg ik toch nog wel regelmatig te horen dat ik er zo goed uit zie CVM, lekker vooral niets zeggen tegen je schoonmoeder van tevoren. Scheelt in ieder geval van tevoren gezeur. Je man heeft gelijk dat het JOUW bevalling is, dus met alleen je man en eigen moeder erbij. Het enige dat ik kan bedenken om even rekening mee te houden is dat je misschien in de kraamweek zelf je schoonmoeder weg moet sturen als je wil dat ze weer gaat en dat niet aan je moeder (als kraamverzogster) over moet laten, zodat de relatie tussen de omas niet verstoord hoeft te raken. Seertje, wat heerlijk om je berichtje te lezen dat je je weer wat meer Seer voelt! Lijst telefoonnummers: moet de kraamzorg ook nog even in m'n telefoon zetten, slimme tip! Wel een lijst gemaakt al, die gaat straks uitgeprint in mn tas. Foeske, heerlijk dat je het toch een verrassing laat zijn! Woensdag is echt al heel dichtbij! Het lijkt me zo raar om te weten wanneer de bevalling gaat beginnen Ik zit met een marge van het kan NU beginnen, maar het kan ook nog vier weken duren! Touwtje, tuurlijk komt het goed met indalen! Je hebt er toch nog alle tijd voor?! MiniMe, fijn dat je weer door de controle bent! Sorry, ik heb niet op iedereen gereageerd
Jojoki... bah wat eng van je gezicht zeg.... beweegt er echt helemaal niets in je linkerhelft???? Mijn zusje heeft dit ook eens gehad en zag er echt eng uit. Bij haar noemden ze het een aangezichtverlamming en konden ze niets aan doen, kon binnen paar dagen weg zijn maar ook langer duren, hoop dat ze bij jou meer kunnen doen zeg... bah VK/Gyn... fijn dat het voor iedereen weer goedgekeurd is. Touwtje jammer dat beeb nog niet is ingedaald. Ik mag woensdag weer en net met kleding was buikomvang 106 cm, ineens schiet hij vooruit zeg pfffff Ik moet niet vergeten te vragen of het normaal is dat mijn boeltje zo gezwolle is van onderen en ook ik heb gemerkt het iets open staat... Verder weer een poging doen om te vermelden vna het hechtdraad (al hoop ik dat ik nu niet ingeknipt hoef te worden).. Nu even belangrijke nummers in telefoon zetten!!!!
Foeske.... hihi zomaar liegen over je bevaldatum.... zou ik ook doen hoor!!!! FB... balen dat het niet doorgezet heeft nu... hopelijk in de loop van de dag alsnog meer succes en anders morgen!!!!
@ kevercabrio, creatief met een handdoek @ touwtje, idd hopen dat het nog komt. Soms gebeurt het pas bij de bevalling heb ik me laten vertellen @ jojoki, Jeetje klinkt niet echt lekker! Succes straks. @ FB, hmmm das jammer! Hoop dat je vanavond wat tot rust kunt komen en kunt ontspannen @ minime, gelukkig was alles goed, jij kunt nu heerlijk genieten Ga er niet vanuit dat ik woensdag ook daadwerkelijk beval hoor! Denk zelf dat het donderdag of vrijdag wordt (khoudt maar een slag om mn arm, scheelt weer) @ Luckey, ja sorry kben een liegebeest Kben al nieuwsgierig/ zenuwachtig genoeg haha. Vind het wel lekker dat niet teveel mensen het weten, wordt ik er ook niet steeds mee geconfronteerd. Mensen kunnen soms al zo zielig vragen hoe het gaat, terwijl ik daar alleen maar nonchalanter van wordt haha (jaja kben dwars ) Net heerlijk buiten met de hond geravot, ben nu wel helemaal het eind , ff rusten dus en straks weer koken (pfff geen zin in vandaag )
Cvm meid het is jou bevalling en jij moet doen wat goed voelt en als dat is dat jou moeder daar wel bij mag zijn en je schoonmoeder niet heeft zij jou keuze volledig te respecteren. Het draait nu niet om haar maar om jou en als zij hierover boos wordt dan kan je toch uitleggen dat jij de keuze hebt gemaakt waar jij je prettig bij voelde en je moeder vanaf het begin van de zwangerschap zeer betrokken is geweest en jij hierin ook teleurgesteld bent in haar..... Succes meid enne je er niet te druk over maken hoor. Seertje wat fijn dat je je eigen alweer wat lekkerder in je vel voelt zitten. Lekker hoor weer even tijd voor je zelf vrij maken om te douchen/scrubben/scheren/make uppen etc. En vooral genieten van het lekkere weer en lekker wandelen met jullie kleine moppie. Minimi geniet lekker van je pindarotsjes.
Hallo hallo, Hier ff update van mijn kant. Weer een ochtendje ziekenhuis erop zitten met uiteindelijk een beslissing. Ik moet me woensdag ochtend om 6.45 melden in het ziekenhuis,ik wordt dan opgenomen en krijg ik ook zo'n ballon ingebracht om mijn baarmoedermond te laten rijpen en iets ontsluiting te creeren. Ik mag nu niet met gel worden ingeleid vanwege keizersnee vorige bevalling, dus vandaar de ballon. Had er nog nooit van gehoord, dus zal zo nog ff googlen naar ervaring, of mede forummers die er ervaring mee hebben, ik hoor het graag.... Kan ik me er een beetje op instellen wat ik er van kan verwachten. Donderdag verwachten ze me het infuus te geven met weeopwekkers en dan hopen op een "natuurlijke" nou jah op de vaginale bevalling. Als de ontsluiting nu niet vordert dan wordt er niet lang mee gewacht voor het overstappen tot een keizersnee.. pff hooop info gehad, en besef me nu ik thuis ben dat ik gewoon einde van deze week mijn dochtertje ga zien en knuffelen. Ben echt zo benieuwd!!!!! owh net zoals bij fb en foeske, voor de hyver, zet er daar maar niets over op ofzo hoor, niet al mijn "vriendjes" hoeven het te weten van de inleiding. @ foeske: we gaan woensdag de strijd samen aan!!! moeten we elkaar maar via sms mentaal coachen hihihi @fb: jeetje meis, balen zeg.. maar kennelijk wil je lichaam nog ff niet.. hopelijk helpt de ontspanning wat. Denk aan je, dikke knuffel @ minime: tnx voor de updates!!!!!
Leonie, spannend!!! Ik ben alleen even kwijt waarom jij niet kunt wachten op een natuurlijk begin van de bevalling
@ chantico: Ik heb weer een te hoge bloeddruk. Tijdens eerste zwangerschap aan het einde zwangerschapsvergiftiging en nu weer een te hoge bloeddruk en protocollen van ziekenhuis zijn nu dat ze dan eerder ingrijpen in plaats van afwachten verklaarde de arts. en meerdere controles en evaluatiedagen bloeddruk op randje van te hoog, dus vandaar het handje helpen van de natuur...
Ben ik weer; Foeske: Mooie buik! leonie: Spannend zeg!!! Gaat snel ineens hé?! gyn/vk: verder iedereen goed nieuws vandaag: fijn! Alleen 1 waarbij de beeb niet ingedaald is: balen, hopen dat het snel verandert! Foeske: Mooie buik! Vica: hoest nu met je vochtverlies afgelopen? Verder: zeeeef ik weet niet meer wat ik gelezen heb!!! Hier net terug van de vk, alles was eindelijk eens goed!!! Vruchtwater was mooi hersteld, nu gewoon goed. Niet veel, maar ook niet TE weinig! Bloeddruk was netjes, kindje aan de kleine kant maar ze gaan er toch vanuit dat het bij de geboorte (als dat bij 40 weken is) zo'n 3200 gram is. Nou, helemaal netjes dus! ik ben dus wel even gerustgesteld nu! Over twee dagen 37 weken, dan mag ik thuisbevallen Hoop wel dat het kleintje zich binnen drie weken aandiend!!!
@Leonie: Jeeh wat spannend, voor jou ook al! Alvast heel veel succes woensdag! Lekker op tijd melden zeg... @CVM: Fijn dat alles weer in orde was en dat je weer gerust gesteld bent. Volgens mij komen er meer maart-baby's dan april-baby's in ons clubje! Deze week kunnen we dus alweer 3x babynieuws verwachten! En mss nog wel meer....
Leonie... spannend zeg!!!! Nummers... heb net de belangrijkste in mijn gsm gezet maar ga toch een briefje in de keuken ophangen voor manlief, wanneer we wie moeten bellen!!!! Cvm... fijn dat het dit keer beter nieuws was zeg.... gelukkig maar Hier... morgen een dagje shoppen ingelast (alweer whahahaha). Hopelijk is het weer zoals vandaag, kunnen gelijk een terrasje pakken!!!
@ mini-me: Ja op tijd he? zo pikken we gelijk de hele dag mee.. hihi.. ben benieuwd hoe het zal verlopen. Gelukkig komt mijn moeder morgen avond al deze kant op, die kan mooi de kleine man onder haar hoede nemen, dan hoeft hij niet veel dagen bij andere mensen te slapen en blijft het voor hem ook rustig.... pff het komt nu wel ineens dichtbij.... wordt er ook best emo van...
@ luckey: Lekker een dagje shoppen!!! mag ik mee hihihi? Ik ga morgen denk ik maar ff wat met de kleine man inplannen... Misschien ff naar de kinderboerderij ofzo als ik me goed voel.. nog ff wat met zijn tweetjes doen en ff wat exclusieve aandacht van mij voor hem en voor mij hopelijk wat ontspanning zodat de dag omvliegt...
Foeske dank je wel! En een mooie buik heb je hoor! En spannend dat het woensdag gaat gebeuren bij jullie. Ik kan me voorstellen dat de zenuwen beginnen toe te slaan!
Hi meiden! Ik krijg gelukkig weer eens geen updates. *zucht* ben ook druk aan het opruimen want helaas is de verbouwing nog steeds niet klaar . Gek wordt ik ervan. Dus het babykamertje is ook nog niet af. Uk is lekker druk vandaag krijg dus bijna niks gedaan. Probeer nu alles in etappes te doen, vrijdag is mij Bday dus wil alles wel een beetje aan kant hebben. Straks gaan we iig een nieuwe bank bestellen dat wil ik dus al bijna 2,5 jaar. De bank die we nu hebben ziet er werkelijkwaar niet meer uit. Ooit was ie zandkleurig maar nu is ie uhm babykots/spijkerbroek/koffie zwart/grijs. M'n autootje heb ik wel weer terug. Dit was ff een korte update ik duik weer even de keuken in.
@Luckey: lekker shoppen morgen! Volgens mij wordt het net zo'n weer als vandaag. Genieten dus @Leonie: Ja, het komt wel heel snel heel dichtbij zo he. Heb je nog maar anderhalve dag om aan het idee te wennen. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en mag je je kleintje woensdag of donderdag al knuffelen!
Touwtje fijn dat alles weer goed was bij de VK balen dat de baby nog niet is ingedaald, hopelijk gebeurd dit nog snel. Fb hè wat balen dat de ontsluiting niet wil vlotten en dat ze er voor vandaag mee stoppen. Hopelijk gaat het uit zich zelf nog rommelen en anders hoop Ik voor je dat het morgen wel gaat lukken! Succes meid! Jojoki ieuw dat klinkt niet fijn zeg hopelijk ben je snel van je pijn af, sterkte. Minime fijn dat het goed was bij de VK toch weer een geruststelling!