@leonie; spannend zeg over anderhalve dag al. Ben trouwens ook wel benieuwd naar dat ballontjes geval. Daar had me gyn het er vorige week ook over als ze me moeten inleiden.
We kunnen in Mei een libelle zomerweek dagje inplannen haha. Morgen is te ver reizen voor je, bereid jij je maar lekker voor!!!!
Hey dames, Even korte reacties hoor, jullie hebben veel gekletst! @FB, he bah wat jammer dat het vandaag niet gelukt is. Hopelijk gaat het morgen beter! @Leonie, spannend zeg! Hier heeft mijn schoonzus ervaring met de ballon. Alleen door de grote druk die de ballon geeft is haar dochtertje uit het bekken geschoten en over dwars komen te liggen. Dus alsnog een ks gehad. @Foeske, jij ook bijna he, spannend spannend! @Koeky, fijn dat het daar goed gaat. Alleen wel balen van de verbouwing. @Jojoki, he bah wat schikken van je gezicht! Hopelijk weet je inmiddels meer! En toen wist ik het niet meer sorry.. Hier lijkt het vochtverlies minder te zijn maar nog wel echt aanwezig. Heb wel enorm veel slijm van binnen dus zal dat wel zijn. Net boodschapjes gedaan maar hubby is naar de MC hahaha. Vanavond lekker makkelijk dus! Ben alleen wel vergeten om beschuit en muisjes te halen.. Oh en ik heb wonderolie gehaald. Twijfel of ik het moet gaan proberen of niet.
@ FB... jeetje meis, hopelijk kan je wat bijtanken en morgen vol goeie moed verder of t liefst natuurlijk nog effe spontaan *knuffs* @ leonie... spannend!!!! wat gaat t hard ! pooh... geloof dat ik blij ben niet ingeleid te zijn met ballon/gel bij mn dochtertje bijna 4 cm vanmezelf dus hop prikken die vliezen, hoop ik nu ook op, verwacht t ook eigenlijk @ vica..... hoe is t? @ jojoki... sterkte met de pijn jeetje zeg en dat zo in de laatste weken @ luckey... o lekker nog effe shoppen! verder blanco
@ leonie, Heej wat lees ik nu?! We gaan er samen voor van de week Je mag me best sms-en hoor Vreemd idee hé dat we van de week met een baby in ons armen liggen?!.... @ CVM, Klinkt allemaal erg positief, voel je je nu ook gerustgesteld? @ hooikoorts, Zijn hier meer dames met hooikoorts??? Ik gebruik normaal gezien loratadine maar durf dit nu niet. Loop te snotteren en te niezen niet te doen . En nu is hubby ook nog het gras aan het maaien Kheb maar snel alle ramen dichtgedaan Ik denk dat ik pas aan mn medicatie begin als de baby er is Borstvoeding geef ik toch niet @ vica, Ben benieuwd of de wonderolie werkt, heb er wel al over gelezen maar er staat weinig geschreven van mensen die er baad bij hadden Ik lag net goed en wel 10 min. te slapen op de bank en toen kwam hubby met zn grasmaaier op de proppen, pfff. Legt ook niet echt af zo Khoop dat ik vanavond zo moe ben dat ik vannacht in coma lig Heb trouwens ook geen zin om te koken dus het wordt soep (uit zak) met brood vanaaf Heerlijk om zo makkelijk te koken
Lekker vica mc!! Wonderolie, daar is een topic over ergens hier. Zal het echt helpen?? Hoor wel dat er meer kans is dat de beeb in vw poept. Lijkt me dan ook weer eng idee!
Zowel het opwekken van de bevalling als het poepen in het vruchtwater van het kindje worden bakerpraatjes genoemd. Mijn moeder is heel snel bevallen na de wonderolie, zat alleen de dag erna de hele tijd op de wc. (ze had het hele flesje gedronken ipv de 2 eetlepels die je mag hebben). Zij heeft het toen gebruikt op advies van de vk. Misschien probeer ik zo 1 eetlepel ofzo. Maar twijfel nog wel een beetje.
Hoi, FB: he wat jammer zeg! Hopen dat het morgen lukt, jeen kunt het! Fleuri: Ik ben morgen 38 weken! Hopen dat het nog gaat indalen, maar het kan idd ook nog tijdens de bevalling gebeuren LIefs
Jeetje, wat vind ik het allemaal spannend! Allemaal baby's die er bijna zijn! Maura weegt 3110 gram en is 48 cm lang! Ze groeit als een gek, het biggetje
@Wonderolie, zou ik het doen of niet? Ik wil wel maar durf niet.. Schijnt enorm vies te zijn en stinkt onwijs! Hoop ook niet de hele avond op de wc te zitten, dus zou maar 1 lepeltje nemen dan...... Ja of nee?
@ Vica, ik laat de keus bij jou hoor! Maar om het feit dat je twijfelt zou ik nog ff wachten... @ leonie, Heb sms ontvangen hoor
@Vica: Volgens mijn vk is wonderolie het enige wat echt helpt om de bevalling op te wekken. Ik zou zeggen: Doen! Dan weet ik ook gelijk of ik het ook moet proberen wanneer ik er aan toe ben haha Nee hoor, ik zou het ook wel spannend vinden, je krijgt er iig geval flinke darmkrampen van, en hopelijk dan dat de baarmoeder ook mee gaat doen. Ik denk dat ik het zou doen als ik 39 weken ben ofzo, dan heb ik vast geen geduld meer..... @Seertje: Wauw, wat doet Maura het goed! En dat allemaal op jouw mamamelk! Super hoor! Mag je toch absoluut trots op zijn
Pfff... ja ik ben die valse starten zooo zat! En ik zie ENORM op tegen overhuizen met 40 weken.. Oh bah verschikkelijk! Ach ik doe het maar gewoon denk ik.. Kans is klein dat ik er van ga bevallen, maar niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar.
@MiniMe, ja normaal zou ik ook nog wel wachten met het proberen. Maar ja, dan zit die stomme overhuizing mij zoooo in de weg! Dat is de belangrijkste reden waarom ik het nu zou proberen ipv later. Ik had nog gezoch naar die tabletten van VSM die jij gevonden had. Maar die zijn helaas alleen te bestellen via de apotheek. Dat vond ik ook weer zo wat.
Oh ik dacht dat alles van VSM gewoon bij de drogist verkrijgbaar was.... Waar heb je wonderolie gehaald dan? Ook bij de apotheek of bij de drogist? Succes ermee in ieder geval! Ik ben heeeeel benieuwd! Wellicht is jouw lichaam wel al klaar voor de bevalling en gaat het gewoon werken
Leonie, aha nu weet ik weer wat er was ja Dat heb ik dus ook, dat ik nu extra probeer te genieten van de exclusieve en ongestoorde aandacht die ik voor onze dochter kan hebben. Als ik denk aan hoe zij straks de aandacht moet delen, kan ik wel een beetje emotioneel worden... Ik hoop maar dat ze het kindje ook erg lief en leuk vindt en een trotse grote zus wordt, want ze zal er ook best wat voor moeten inleveren... Wonderolie: zou ik niet zo snel doen. Ik weet niet meer wat/waar ik er over gelezen heb (was bij mijn vorige zs, ruim 2,5 jaar geleden), maar weet wel dat er een gevoel is blijven hangen van 'dat doe ik niet'. Misschien ivm dat in het vruchtwater poepen. Plus dat ik ook niet zo'n zin in darmkrampen heb
Vica... als je echt niet wilt wachten zou ik gewoon een lepeltje nemen hoor.... Ik laat de natuur gewoon op zijn beloop hier, tenminste de komende 3 weken nog....