Nee blijkbaar niet. Dit schijnt toch een soort echt medicijn te zijn. Had ik al gelezen op internet, maar heb nog wel gezocht. En staat inderdaad niet in de drogisterijen. Zowel kruidvaat als etos geprobeerdd. De wonderolie is gewoon van etos. Is ook gewoon het etosmerk.
Wonderolie...ik zou er niet snel aan beginnen. t is nou niet echt iets onschuldigs zoals bijvoorbeeld wegen opzoeken met veel drempels in de hoop dat je wat aanzet T is toch een middel wat je inneemt en alleen al de darmkrampen geven naar mijn mening aan dat het niet goed voor je lichaam is.Bovendien schijnt het alleen te kunnen werken als je lichaam toch al op het punt van bevallen stond Anders heb je er enkel last van. Hier nog geen plannen om dingen te proberen die de bevalling kunnen opwekken...wie weet over 3 weken, want overtijd lopen zie ik niet zitten! Vind overigens ooor alle enge mogelijke bijwerkingen (in het vruchtwater poepen bij bijv. bitter lemon) het proberen niet waard haha, dus dan maar veel sex te komende tijd, vind hubby ook leuk Luckey, hoe bevalt het heen en weer sjeesen naar school? En gaat Sem nu ook al naar de bso?
Haha ja maar sex ziet hubby niet meer zo zitten!! Daar baal ik van. Nou kan ik mijn gedeelte wel doen, wat ook opwekkend kan zijn, maar hij werkt niet echt mee
Vanmiddag was ik steeds per pagina aan het reageren op mijn Iphone, maar het is toch wel een stukje makkelijker om dit op de computer te doen. Maar zat vanmiddag heerlijk in het zonnetje. Vriendlief is de kleine man op bed aan het leggen en ik ga vanavond ook vroeg onder de veren. Vannacht zo slecht geslapen, dus ik ga de schade even inhalen. Leonie oh spannend meid jij ook woensdag ingeleid worden. Ik had ook nog nooit eerder van de ballon methode gehoord. Ik ben de vorige keer ook bevallen dmv een KS, dus ik ben benieuwd straks naar je ervaringen. Alhoewel het natuurlijk niet gezegd is dat het bij mij ook zo zal gaan. Maar dan ben ik iig al op de hoogte Succes woensdag. CVM heerlijk dat het weer goed was bij de VK en je vruchtwater weer goed is herstelt. Hoop ook niet voor je dat je overtijd gaat lopen. Minime nou idd zo worden het idd een hoop maart mamas! Luckey lekker hoor een daagje shoppen! Leonie oh lekker dat je moeder jullie kant op komt, toch wel wat rustiger idd voor het mannetje. En leuk dat jullie morgen samen nog wat leuks gaan doen. Veel plezier! Koeky succes met je verbouwing. En leuk een nieuwe bank. Vica oei dat ballon verhaal klinkt toch minder positief. Foeske ik heb ook hooikoorts, maar moet zeggen dat ik er nu nog geen last van heb. Hoop dat het voor jou ook meevalt. Vica wat voor een wonderolie is dat?? Oh ik lees het al om de bevalling op te wekken. Zal het echt werken?? Ik denk namelijk als de baby er nog niet aan toe is, dat zoiets ook niet werkt. Maargoed mocht je baby er wel klaar voor zijn, lukt het misschien bij jou wel. En ik lees dat je moet verhuizen bij de 40 weken, pfffff sterkte meid.
Helaas nog geen nieuwe baby's vandaag... Ik had gehoopt dat het inleiden bij FB meteen goed zou gaan. Hopelijk morgen wel babynieuws (niet van mij hoor, onze dame blijft nog wel even zitten)
hmm ja hulp van hubby maakt het toch wel makkelijker en leuker Hier een hubby die soms wel zegt dat het toch echt de laatste keer was, maar als ik een paar dagen later aanstalten maak zegt ie nooit nee Zn collega;s hebben m overigens getreiterd vanmorgen door het volgende gedichtje herhaaldelijk te zeggen: Loesje, het loeder, wist zich in de buik van haar moeder, zo te draaien dat ze zich door papa kon laten naaien... Tja, was manlief toch wel even ziek van hahaha
Hahaha ja helaas heeft mijn hubby een libido van 'lik me versie' sinds hij aardig wat kilo'tjes in aangekomen. En het eind van de zwangerschap werkt ook niet mee. Hij is bang de baby te raken.... mannen. Uitleg en plaatjes helpen niks haha.
kan me voorstellen dat een man na het horen van zoiets spontaan geen zin meer heeft hahahaha, je moet er maar op komenz eg....
Nou wat een glibberige troep is die wonderolie zeg! Ik heb een klein beetje aanmaaklimonade gemaakt die heeeeel sterk was (bah). Gevolg dat ik een heeeeeel vies mierzoet drankje zat te drinken. Maar beter dan alleen wonderolie geloof ik, want als je dat ruikt!! Blergh... Nu maar wat cola om te spoelen haha. Heb maar 1 lepeltje gedaan. Mijn darmen waren al bezig zich te legen (helaas zonder krampen die door kunnen werken) dus of het echt effect zal hebben weet ik niet. Ik zou het zowiezo niet geprobeerd hebben als ik niet steeds al weeen zou hebben die niet doorzetten. Ik hoop dat het een teken is van mijn lichaam dat die er klaar voor is, maar het nog niet door wilt zetten. Wellicht zal dit kleine beetje wonderolie dan werken. Maar ik verwacht er niet veel van.
Het van en naar school sjeezen lukt nog aardig hihi. Morgen gaat hij de eerste hele dag PLUS aansluitend BSO. Denk dus dat ik hem slapend aantref daar... Hoop dat ik gewoon kan autorijden tot de bevalling want lopen dat stuk zie ik niet zitten (niet ver maar toch)..... Je merkt het wel al gelijk hoor, de "impact" van school. Hij begon het alfabet (fout maar goed) al te zingen.....
Hij is normaal dus echt geen zanger dus ik stond helemaal verbaasd. Hij zong zelfs het hele liedje van "in holland staat een huis". (zijn versie: in mama staat een huis)
Boh ik ben het balen... nog steeds geen fotos van de shoot..... ben het twijfelen of ik hem zal mailen/bellen of niet....
Vica nou ik ben benieuwd, hopelijk voor jou gaat het doorzetten. Luckey wanneer heb je een fotoshoot laten doen?
12 maart.... hij doet het semi-professioneel naast zijn fulltime baan, maar zou me binnen een week een paar concept fotos sturen... ik ben ook gewoon veel te ongeduldig hihi vica.. merk je al wat (buiten buikkrampen)
@Luckey, nee... wel een beetje verkrampt gevoel in de baarmoeder (geen komen en gaan). Ook geen darmkrampen...
luckey oh dat is nu iets meer dan een week geleden. Ik snap je ongeduld. Ik ben ook fotograaf en mijn streven is het ook om de foto's binnen 1 week aan mijn klanten te tonen. Ik zal hem gewoon even mailen, uiteraard snapt hij dat je nieuwsgierig bent. Vica zal dat al zo snel kunnen? Hoe lang het je moeder nodig voordat het effectief werd?
@Isra, weet ik eigenlijk niet. Weet wel dat mijn zusje in nog geen 1,5 uur is geboren. En mijn moeder had na de bevalling pas de race... Die verkrampte baarmoeder hier hoeft ook niet daarvan te komen aangezien het al heeel lang rommelt.