@ jojoki... jeetje vreselijk van je gezicht knuffs! @ sanne... heerlijk alles fris... en mannen tja... al schrijf je afspraken in koeieletters op een kalender @ vica... klinkt niet echt lekker die wonderolie @ cvm & foeske... mooie buiken! @ leonie... ook een beetje rusten heh @ foeske... voor jou morgen de grote dag!!! alvast heel veel succes @ hier wat een ochtend even naar de wibra.... dat werd ook strandje meepikken.... louise-faye komt na rondscheuren aangesloft mama eeentje papa eentje eentje....... had ze een eendenei (die nog warm was), wij ons kapot gezocht naar een nest.... niets te vinden..... dus wij naar kinderboerderij gescheurd in mijn tempo (had me op de fiets gepropt fietsen gaat idd niet meer maar zou en moest persee effe met mn meis er nog op uit) maar t eendeneitje ligt nu heerlijk onder de warmte lamp nu maar wachten
o ja manliefs reactie toen ze aankwam.... gadverdamme! dat raak ik niet aan dat komt uit een eenden piep........ ik : waar meen je dat je dochter uit komt en straks je zoon en dat zonder schaal
Terug van de vk. Alles was goed, bloeddruk keurig: 120/82 Afgesproken dat dit nu het laatste consult is omdat ik donderdag naar de gyn moet en, als alles goed is, volgende week wordt ingeleid. Gek idee hoor... Ga even bijlezen....
@CVM: Fijn dat je hubby even thuis was. Die van mij werkt in Den Bosch (uur vanaf Weert) dus kan niet even thuis komen lunchen helaas.... Onze Belastingvrouw (geemancipeerd he) komt ook vanavond, ik ben juist benieuwd of we iets moeten betalen; ik had het idee dat onze voorlopige teruggaaf van hypotheek te hoog was....mss valt het mee... @Musty: haha die reactie van je man! ach ja af en toe... @Hier: Net even relaxed naar de stad gefietst, het is zo'n heerlijk weer! Terugweg zelfs zonder jas, kan eindelijk iedereen eens zien dat ik zwanger ben (voordat ie eruit is..) Heb nog een nachthemd met veel knoopjes gehaald, denk wel handig voor borstvoeding. Verder niet veel, beetje door de stad gesjokt, van het weer genieten. Oh ja, nog een puzzelboekje Sudoku, kan ik vanmiddag lekker in het zonnetje puzzelen hihi
Zal wel stil worden hier volgende week. Dan zijn er weer een aantal bevallen of aan het bevallen, en dan zal er voorlopig niet zoveel tijd zijn voor ZP... Foto's spammen mag dan ook
@ jojoki: Jeetje, wat erg van je gezicht, hoop dat het snel weer gaat bijtrekken... dikke knuffel! @ FB: Oooh wat spannend zeg, je mannetje gaat vandaag geboren worden.... zet 'm op! @ Musty: de reactie van je hubby... hahahaha LF wordt dus ook 'mama', gelukkig is de kinderboerderij in de buurt! @ Leonie & Foeske: Moeten jullie je beide morgen melden in het zkh? Wat spannend gaat dat worden, ben heeeeeel nieuwsgierig! @ voorwerk: Bij Sven had ik echt al wekenlang van te voren oefenweeën, vooral in mijn benen. bah bah. De dag voor de bevalling had ik helemaal nergens last van. Om 0000 uur braken spontaan de vliezen en om klokslag 05.30 uur was Sven er. Nu is het dan voorweeën in m'n buik en rug, echt een nieuwe ervaring! @ Vica: Hoop voor je dat de wonderolie gaat werken. @ inleiden: Als ik het nu goed begrijp zijn Leonie en Foeske morgen aan de buurt om zich te melden. Zijn er dan nog meer die deze week mogen? Of komt dan volgende week het volgende clubje dat wordt ingeleid? Musty: gaan ze bij jou ook volgende week halen?? Hoop dat er tussendoor ook nog spontane babies komen! Zou leuk zijn! @ namen: ons mannetje krijgt ook 2 namen. Sven is vernoemd naar beide opa's die allebei Dirk heten. Dus dat was gemakkelijk. Voor dit mannetje hebben we de stamboom erbij gehaald en kwam manlief uit op Jacob.... bleeh...veel te ouderwets vond ik.... vertaald naar het scandinavisch en toen kregen we jaakko, dat is wel wat stoerder! @ kaartje: ja, ja, twijfels hier... ik twijfel heel erg over de tekst boven de naam. Zal zo mijn reserve tekstjes eens erbij zetten en wil vragen of jullie je mening willen laten horen. Ben benieuwd! Liefs!
@ sanne ..... ja gelukkig idd heel dichtbij... ze begon van ja eigenlijk nemen we geen vreemde eieren.... werd toen wel effe pissig zeg :x maar goed hij ligt er donderdag half 3 bij persoons zijn en dan hoop ik dat ie meewerkt en vrijdag al inleid want kan echt niet meer, vandaag redelijke dag... maar ben mezelf echt zo kwijt t is genoeg geweest t is goed geweest, moet ook aan lf en mezelf denken en uiteraard hubby @ reactie hubby..... hij is dus echt een 'stadskind' (niet beledigend bedoelt ofzo) maar er zijn van die dingen genoeg hilarische dingen voorgedaan betreft weilanden ect
@ namen... kleine man krijg net als zn zus dubbele voornaam en 2 namen vernoemd @ kaartje... tekst boven de naam?
Ik ben er weer hoor... ik spring ook maar gewoon in want het is heel veel bijlezen... Heb wel gelezen dat het bij FB ook al niet echt van een leien dakje gaat.... kut man... Jojoki... bij mijn zusje was het ook een milde vorm en zij had er na 1 week geen last meer van. ze zat toen op middelbare school en ze hebben meteen de klassen bij elkaar gepakt om het te zeggen. Gelukkig is ze er dus nooit mee gepest. Heb ik verder nog iets belangrijks gemist???? Hier... heerlijk geshopt. Bekkenklachten zijn echt een stuk minder sinds ik het rustig aan doe. Heb nog een heel leuk laatste-weken-jurkje gescoord voor 4,95 haha en dankzij de soepele stof kan het ook gedragen worden na de bevalling en dus tijdens de bv. Jippie. verder nog op zoek geweest naar leuke toilettas, maar natuurlijk niet gevonden.....
@Minime: Als wij moeten bijbetalen wordt ik echt gek, al vond ik zelf onze maandelijkse hypotheekrenteaftrek ook erg hoog...Maar hebben ook een torenhoge hypotheek, dus volgens belastingman klopte dat wel Maar hebben vorig jaar ons huis gekocht, dus kunnen nu al die eenmalige notaris/bouwkosten enz enz aftrekken, en een deeltje alimentatie wat sowiezo al 1200 euro is per jaar dus reken stiekem op een leuk bedrag Moet ook wel, want hebben helaas nog wat schulden, niet erg veel maar alles bij elkaar toch zo'n 3000 euro, die wil ik graag aflossen van het belastinggeld zodat we straks niet te krap zitten als we de kinderopvang erbij krijgen elke maand.
@Namen, hier is de 2e naam gewoon Johannes. Het is de 2e naam van de overleden vader van hubby en de 1e naam van mijn overleden opa. Het was eerst de bedoeling om de 1e naam van hubby's vader te gebruiken, tot ik hoorde dat zijn 2e naam dus Johannes was. Toen was de keus snel gemaakt omdat mijn opa toen net overleden was en wij hem zo ook konden eren met de vernoeming. @Musty, jeej dat lijkt me gek als ze ineens met een ei aan komt zetten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet eens aan gedacht zou hebben om het naar de kinderboerderij te brengen. Goed dat jij daar wel aan dacht! @MiniMe, ook vooral na de bevalling ben je op zoek naar ervaringen en tips.. Ook dan heb je heeel veel vragen. Dus ik denk dat het nog best mee gaat vallen met het missen van de drukte, alleen de gesprekken gaan ergens anders over. @Sanne, fijn dat alles goed was bij de vk zeg! @Cvm, mag ik vragen wat hubby voor werk heeft? Klinkt wel lekker dat hij zo zijn tijd in kan delen. Heerlijk zo'n wandeling! @Foeske, de dag gaat snel! Morgen wordt je ingeleid jeeej! Hier wederom weinig effect met de wonderolie hahahhaa. Laxerend werkt het in ieder geval ook niet bij mij . Wel heb ik wat anders geprobeerd. Ik las ergens dat 'tepelstimulatie' kon helpen.. Dus ja, kan in ieder geval geen kwaad hahaha. Maar moet zeggen dat ik sindsdien steeds lichte weeen heb. Of het moet toch van de wonderolie komen hahaha. Maar ja, ook dit zal wel weer wegtrekken helaas.....
Haha tepelstimulatie kan weeen opwekken? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar wie weet?! hubby werkt in de installatietechniek als projectleider. Maar goed, gebeurd niet vaak hoor, dat ie tussendoor thuiskomt maar hij is wel vaak onderweg van de ene naar de andere klus dus als ie dan in de buurt van thuis is komt ie wel eens langs, nu ik zoveel alleen zit. Nu issie weer naar Amsterdam, maar was wel ff gezellie
Kon mijn tekstjes niet meer vinden... hahaha, even stress... gewoon verkeerd opgeslagen.... We hebben nu: op de linker kant van het kaartje een gedichtje van Sven: Op mijn teentjes kijk ik over het randje van de wieg. Dag klein broertje ik vind je lief. Op de rechter kant staat nu: Verwonderd over een Wonder Finn Jaakko geb.datum Finn is het broertje van Sven En dan onze namen en adres. maar ik weet niet of ik nu: verwonderd over een wonder nog wel zo leuk vind... Had ook nog deze opties: ( en dan eerst de tekst en dan de naam eronder, dus zoals hierboven ) Vandaag wil God de eerste zijn in jou zo broos bestaan Je bent bij Hem geborgen, Hij wil voor jou zorgen En noemt je bij je naam Of: Bij dit leven past verwondering Of: Een nieuwe naam, vol liefde uitgesproken Of: In de moederschoot geweven, tot een wonder van bestaan, bracht God je in ons leven, Dankbaar noemen wij jouw naam Nou, wat denken jullie ervan? wij hebben beide wel een christelijke achtergrond, manlief iets zwaarder dan ikke. Maar ben nu gewoon heel erg aan het twijfelen over de tekst. Misschien hebben jullie nog andere ideetjes?
@ vica... heb dat idd ook gelezen, maar geloof er eigenlijk niet in @ luckey... heerlijk dat het zo redelijk gaat met je bekken! @ sanne.... ik zou gaan voor t regeltje wat jullie al hebben zeg maar of voor Bij dit leven past verwondering
@ Musty, whaha wat een geweldig verhaal zeg! Zo maak je nog eens wat mee! Reactie van je man is ook wel grappig, had hij vast nog niet over nagedacht @ Sanne, Blij dat alles goed is, voor jou duurt het gelukkig ook zo lang niet meer Leonie en ik gaan idd solidair samen naar het ZH (wellicht een andere maar goed ) Ik vind de tekst bij dit leven past verwondering persoonlijk wel mooi! @ Minime, lekker genieten van de zon @ Stilte, Hoop wel dat ik hier nog dagelijks kan komen hoor! Zit nu zo in mn systeem Maar tzou kunnen dat het idd wat minder is dan nu @ Luckey, 4,95? Das idd een koopje! @ tepelstimulatie, Heb hier ook al van gehoord Maak je het zelfde aan als wat je aanmaakt bij het krijgen van weeën (weet ff niet hoe het heet ) @ Hier, Auw kheb alleen maar gestofzuigd/ gedweild, wc gepoetst, mat van hond gewassen/opgehangen en het stoepje hiervoor geveegd maar auw auw auw! Mn handen zijn door het carpaal tunnel syndroom echt helemaal opgezet en kan mn duim niet meer tot mn pink brengen Hoop echt dat dit na de zwangerschap wegtrekt want heb geen zin in nog een operatie!! Kzit nu lekker binnen met het raam open (maar toch in de zon) en ga denk ik ff mn boek uitlezen want dat zal er de komende tijd niet meer van komen denk ik
even kort want ga dalijk toch even in het zonnetje zitten.... tepelstimulatie.. geloof er niet in. of moet ik het zien als iets heel anders dan bv geven tijdens de zwangerschap... ken genoeg moeders dei getandemd hebben en die hadden echt neit eerder weeeen door deze vorm van tepelstimulatie.... maar goed baat het niet schaadt het niet he!!!!! stilte... logisch dat het dalijk even zal stilvallen, maar voorlopig ben ik er in elk geval wel nog. Ben nog niet van plan om te bevallen hihi. Daarna zal ik denk ik toch tijdens de slaapjes komen schrijven..... veel te leuk hier
Heey, Sanne, ik vind wat je nu als eerste keus had, verwondert over een wonder, supermooi! Zelf ben ik niet gelovig, dus die met god erin kan ik niet over oordelen. Persoonlijk vind ik 1 gedichtje (dus die op de linkerpagins) genoeg, wat boven de naam staat is meer een aankondiging dus zoals je hem hebt klopt het wel. Wij hebben "ons wonder is geboren" en daaronder de naam. Drukte hier na de bevalling: baby's slapen toch ook??? hahaha ik denk dat ik hier nog wel te vinden ben hoor
oooo nog even spammen, de echo van gisteren Tis ff goed kijken maar je zit het hoofdje vd zijkant, en dr knuistjes bij de mondje
Sanne fijn dat je toch nog kon komen. Was alles goed? Oh lees het al, alles was goed, fijn! CVM heerlijk hoor dat je man even tussendoor thuis is geweest. Musty wat goed van jou dat je het ei bij de kinderboerderij hebt gebracht. Minime lekker hoor even een stuk wezen fietsen. Luckey lekker hoor dat je nog even bent wezen shoppen. Sanne ik vind verwonder over een wonder erg mooi. Ik ben zelf niet gelovig dus met de andere heb ik (persoonlijk) niks. Foeske ik heb het voornamelijk snachts dat ik zon last van mijn handen heb maar ze hebben mij gezegd dat het nu komt doordat je zoveel vocht vast houd en het na de bevalling weer over moet zijn.