pfffff ben benieuwd hoe het met FB is. Stilvallen, denk ook wel dat het rustiger gaat worden straks Maar net als Lucky zal ik hier nog wel ff zitten denk ik. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ie een week of wat eerder komt maar aan de andere kant heb ik ook het gevoel dat het pas mei gaat worden. Ik moet overmorgen nog wat winkelen voor mezelf. Meiden waar halen jullie je kleding nu? Kep echt niks meer wat ik pas en leef in leggings en foute jogging broeken. Maar ik ben vrijdag jarig en wil toch wel iets aan wat een beetje leuk staat. Ben aardig opgeschoten vandaag. Wel balen dat we nou nog geen bank hebben. We gaan nog wel een keer naar het alexandrium ofzo. Dochterlief kwam met het beste idee voor het eten vandaag we gaan lekker maccen. Heeeuul vies. @Sanne, vond ze allemaal wel mooi. Lastig hoor.
@Sanne, ik vind het zinnetje wat jullie nu hebben erg mooi! @Tepelstimulatie, volgens vk's en lactatiekundige werkt het zeker. Echter wel pas als je lichaam er klaar voor is. Volgens een lactatiekundige beginnen de bevallingen van tandem mama's meestal ook tijdens een voeding. @Bevallen, hoe veel ik nu ook probeer.. mijn gevoel zegt dat ik weer overtijd ga lopen. Ik hoop heeeeeel hard dat ze mij nu eerder willen strippen. Als ik al ontsluiting heb kunnen ze het proberen toch? Ik ben al wel van 41 weken naar 40 weken verplaatst om te strippen. @Koeky, eigenlijk pas ik mijn positiebroeken niet meer. Zit niet lekker meer. Maar ik koop geen nieuwe dingen meer. Heb een positierok van de prenatal en die draag ik nu meestal. Legging eronder en ik ben blij haha. @Cvm, mooie echofoto! Hier is alles weer stil haha. Ik vind het ook wel best. Moet maar accepteren dat kindjes hier niet vroeg komen. Nu maar tijdsbesteding gaan zoeken voor de aankomende 2 weken. Ben bang dat het bevallen wordt in ons eigen huis.
Vica: Wel lekker dat je dan niet hoeft te verhuizen mét kleine beeb midden in je kraamweek. Dat zou ik erger vinden dan hoogzwanger overgaan. Ik denk ook overtijd te gaan lopen, al hoop ik dat ik de vk zo ver kan krijgen om met 40 weken meteen te gaan strippen (doen ze normaal niet voor de 41) Maar ben zo bang dat het op het laatste moment misgaat als ik overtijd loop, zou geen seconde rust hebben. Koeky: oehhh de mac, lekker! Hier restje uit de vriezer gehaald maar was niet lekker. Gelukkig had ik er salade bijgemaakt en dat was wel lekker. Straks even naar de supermarkt want heb zoooooveel zin in ijs!!!
Het probleem is gewoon mijn mega buik. Die zit enorm in de weg. En ik krijg harde buiken en voorweeen bij alles wat ik doe. Dat zie ik niet zitten met overhuizen. Dan liever na de bevalling. Mij willen ze al wel strippen met 40 weken (indien mogelijk, maar dat zal geen probleem zijn). Maar ik hoop echt dat ze het voor de 40 weken willen doen. De volgende controle ben ik bijna 39 weken.. Ik wil dus niet nog 2 afspraken wachten. Maar gelijk een afspraak om te strippen of het liefst gelijk strippen, maar dat zullen ze denk ik niet doen. Ga maar eens dingen verzinnnen om te doen tot die tijd!
Kleding... hier draag ik veel jurken met een legging eronder. Mijn positiebroeken zakken me constant af en dus niet meer echt lekker. (draag ik eigenlijk alleen als ik naar gyn of fysio moet OF als mijn leggings in de was zijn haha). Leggings heb ik in mijn gewone maat, draag ik onder de buik en is nog redelijk te doen haha..... Vica... ik zou nog liever hoogzwanger overgaan dan met een beebje geloof ik... ik weet het ook niet.... zou niet graag in jou voeten staan in elk geval. Maxi Cosi....hebben net even getest of we nog wisten hoe de mc in de auto moet haha. Mijn gordels achterin zijn net lang genoeg maar ik vind hem niet stabiel erin zijn. trek ik aan de gordel (straktrekken) dan trek ik de hele mc omhoog... Bij hubby in de auto is dat niet het geval.....
Het gaat hier echt beginnen he....iedereen is zo aan het aftellen. En ik....ik heb alleen nog maar last van MEGA LENTE KRIEBELS. Wil nog een weekje rustig aan doen tot de cerclage eruit gaat maar dan ga ik ook helemaal los. Zet hem op meiden!!!
@Bramtim, jij gaat gewoon lekker bevallen met 40 weken.. Niet eerder niet later, perfecte termijn . Het gaat nu al zoooooo goed bij jou! . @Luckey, misschien komt het wel door het mega goede herstel wat ik had bij Rebecca dat ik liever na de bevalling over ga. Maarr ja, het zegt niks over het herstel dit keer dus hopelijk gaat alles gewoon goed. Of dat zwanger is of inmiddels bevallen maakt me dan niks uit... als het maar te doen is. Morgen misschien met mijn zusje en mijn meis naar de kinderboerderij. Maar moet even wachten of mijn zusje mee kan. Alleen trek ik niet meer. Als het niet doorgaat ga ik maar met mijn oma denk ik boodschappen doen ofzo. Langs de wibra enzo, vind ze geweldig.
@ CVM.... mooie echo!... jammer heh dat ze niet meer als fotomodel op de echo kunnen zo laat in de zs? @ foeske... geniet je ook nog even van je laatste dag zwanger zijn balen van de cts @ isra... ook balen dat je ook zon last van je handen hebt @ koeky... winkelse morgen! hopelijk kan je slagen @ positiebroeken, heb er 1 die nog redelijk zit en past na t afvallen bij de ander gister nieuwe elastiek geregen zodat ie wat beter zit de rest pffff buik is te groot @ vica... hmm moeilijk! ik zou persoonlijk ook willen bevallen als ik weer in eigen huisje zit @ strippen... doen ze hier in t ziekenhuis helemaal niet, omdat het niet daadwerkelijk bewezen is dat t de bevalling daadwerkelijk op gang zou brengen (kreeg ik te horen bij dochtertje) bij mn moeder heben ze gestript met 38 wk maar beviel alsnog na de 40 wk... dus ik weet t niet @ bramtim.... nog een weekje!! wat heerlijk dat je zover bent gekomen!! je manneke heeft een superbeschermengel! @ star... ook super dat jij voorbij de 37 weken bent! en de rest..... ik ga beetje strijken manlief gaat onijn verschonen en dweilen we gaan vroeg naar bed, moeten met onze meis morgen om kwart over 7 melden
Musty: Morgen buisjes/amandelen bij L-F? (vergeten wat t nou was) Spannend!!! Ik ga even liggen, heb sinds een uur behoorlijk last van voorweeën/oefeneweeën oid! Zat vanmiddag nog te balen dat ik die nog niet eerder gehad had, omdat het nodige voorwerk van mij wel mocht gebeuren, nu komen ze precies op het verkeerde moment want belastindman komt zo en doen nog pijn ook! (als dit al pijn doet, hoe voelt een bevalling dan?)
@Sanne: Ik zou ook gaan voor het zinnetje wat je nu hebt staan. Ik ben ook niet gelovig, dus de andere spreken mij persoonlijk minder aan. @CVM: Mooie echofoto hoor! @Koeky: Ik heb al weken geen nieuwe kleding meer gekocht, ik pas nog steeds gewoon de positiekleding die ik rond 20-25 weken heb aangeschaft. Nu wel meestal mn favoriete positiespijkerbroek aan, en dan een shirtje/truitje erop. Ik heb ook wat tuniekjes die eigenlijk geen positiekleding zijn, maar wel wijder vallen of juist strakker zijn maar meerekken. @Vica: Balen dat het weer rustig is. Ik moet ook maar gewoon geduld hebben. Ik zit constant te denken aan wanneer het nou zal gebeuren, maar het kan maar zo nog een paar weken duren. Dus nog maar even genieten van mn rust....kan er toch niet zoveel aan veranderen denk ik. Ik weet niet of dit ook 'erfelijk' is, maar mn zus was ook een week te laat en ikzelf was precies op de datum...dus dan zou ik ook nog even moeten wachten tot onze kleine komt... @Eten: Hier lekker couscous gegeten! Yummie! @Bramtim: Heerlijk he die lente-kriebels! @CVM: oeh spannend zeg!
@ CVM, mooie echo hoor! Vind hem echt duidelijk @ Isra, ik hoop dat het idd over is, heb maar bij ons zit het ook in de familie (ben ook al eens geopereerd eraan), dus is ff afwachten @ Luckey, maar goed dat je de mc ff checkt @ Musty, kben nog steeds aan het genieten, maar op een of andere manier blijft het onwerkelijk en blijf ik denken dat ik morgen gewoon op controle ga Succes met je meis morgen, hoop dat het een beetje meevalt. @ Hier, Vanmiddag lekker mn gemak gehouden. Moeders kwam nog ff op de koffie (is zenuwachtiger dan ik geloof ik haha) en ga nu lekker douchen en bankhangen. Ga proberen om op tijd in bed te gaan want moet er om 6.30uur uit Misschien kom ik voor het slapen gaan nog ff spieken maar beloof niks @ Leonie, Moest ik je hier niet meer zien ook jij veel succes morgen! We gaan voor de positieve ervaring betreft inleiden he?!
Hallo allemaal, jullie kennen me vast niet.... ik heb in het begin wel meegeschreven maar ben af en toe behoorlijk ziek geweest door de zwangerschap en heb toen niet meer meegeschreven maar wil jullie toch allemaal heeeeeeeeeeeeel veeeeeeel succes wensen!
hallo! Ben ik ook weer ff snel tussendoor! @Geen FB nieuws meer? hmmm, wat sneu als de uk nu nog niet geboren zou zijn! Hopelijk zijn ze gewoon allang aan het genieten! @voorweeen en oefendingen: ik denk dat ik blij ben dat ik ze niet heb... @sanne: Lekker zo laten dat kaartje! Klinkt goed hoor!!! @kleding: Ik pas 2 van de 3 positiebroeken nog goed genoeg en ik koop nu echt niks meer voor die paar weekjes, straks ga ik helemaal los als ik op mijn oude gewicht ben! @foeske en nog iemand die morgen ingeleid worden :heeeeeeeeeel veel succes meiden!!! Hopelijk gaan jullie ons even laten zien dat ingeleid worden ook prettig kan verlopen!!! Sterkte en hopelijk snel en goed nieuws morgen!!!! @musty: succes morgen voor jullie en dochterlief! @hier: niks bijzonders, lekker ff tv kijken en dan op tijd het nestje in!
@Liane, ik herken je naam nog wel hoor. Jij ook succes! Als je mee wilt kletsen ben je altijd welkom he @Foeske en Leonie, alvast heeeeeeeel veel succes morgen! @MiniMe, weet niet of het erfelijk is. Mijn moeder is de 1e keer ingeleid met 42 weken, 2e keer bevallen met 37+2 ofzo en de 3e keer weer bevallen met bijna 42 weken, dit keer spontaan. Mijn dochter is met 40+2 geboren. Dus wel overtijd. Verder ben ik de enige nog met kids van de zussen, dus geen vergelijkingsmateriaal. Ik moet zeggen dat als ik er echt over na ga denken ik heel bang ben dat ik er nog niet klaar voor ben. Geen idee hoe ik het ga combineren met mijn meis.. Gelukkig vind ze het geweldig om de pop een schone luier te geven en flesjes te geven en hoop zo een hoop dingen samen te doen. En ik weet ook niet of ik al wel klaar ben voor de bevalling en of ik klaar ben voor de nachtelijke voedingen. Ik heb echt de nodige energie tekort door het gebrek aan slapen.
Foeske en Leonie, heeeel veel succes morgen! Ik wil morgen 3x babynieuws!!! Liane, balen dat je zo ziek bent geweest van de zwangerschap. Hoe gaat het nu met je? Enne: kom weer gezellig meekletsen als je daar zin in hebt hè?! Ik ga nu naar m'n laatste zw.yoga-les. Ook wel weer fijn dat dat klaar is, is toch een extra avondje rustig thuis
Foeske en Leonie heel veel succes morgen! Zet hem op!!! Foeske ik zal ze hier op de hoogte houden voor je.....ben de hele dag thuis..... Voor L-F en paps en mams ook veel succes morgen in het ziekenhuis We krijgen in ieder geval weer snel een hoop babynieuws! Hier alles rustig, geen tekenen van een naderende bevalling........
Mijn ervaringen van het april2008 topic is dat het nooit rustiger is geworden. Als de babys geboren zijn heb je ook weer heel veel te delen samen en ook vragen en elkaar . Koeky ohhhh wat een geweldig idee van je dochter zeg, jammie jammie zal ook wel een Big Mac lusten en een Milk Shake. Hier pas ik mijn positie broeken ook niet meer. Ik heb nog 2 jurkjes en een spijkerrokje die ik nog pas, dus daar moet ik het de laatste weken maar mee doen. En ik ga net als Suus straks helemaal los als ik weer op gewicht ben. Ohhhhhh heb daar zoveeeeeeeeeeel zin in. Bramtim heerlijk hoor dat hij er volgende week uitmag, spannend! En ik heb ook ontzettende lente kriebels hoor. CVM zijn het niet stiekem echte weeen? Foeske nou ik hoop heel hard met je mee dat het bij jou ook naar de bevalling over is. Als je dat er na de bevalling ook nog bij krijgt, daar zit je natuurlijk niet echt op te wachten. Liane jij ook heel veel succes. Chantico veel plezier bij je laatste yoga les. Nog even lekker ontspannen.
Dankjulliewel allemaal voor de lieve reacties! Heb af en toe hier wel gespiekt hoe het met jullie ging, maar kon het ook niet echt bijhouden Het gaat nu best goed, heb nu medicijnen voor me maag en die helpen aardig goed, moet ze wel innemen want anders merk ik het gelijk Musty, heel veel succes morgen! Ik hoop dat je vrijdag word ingeleid! En natuurlijk hoop ik voor iedereen dat we niet overtijd gaan lopen!
Ik ben lekker alle dagen druk aan het volplannen. Of ik nu hele dag bankhang of even lekker eruit ben met winkelen, de avonden voel ik me hetzelfde(uitgeput en pijnlijke buik) dus vandaag lekker buiten geweest, in huis bezig geweest en naar het tuincentrum. Ga morgen nog even winkelen, even zomerjasje voor Danique proberen te vinden. Heerlijk om er uit te zijn in dit weer! Iedereen die naar het zh moet veel succes, ook voor iedereen die het zwaar heeft sterkte! Hoop dat jullie snel een klein wondertje in handen hebben! Vica; ik voel me hetzelfde als jou. Weet dat ik nog maar 1 weekje moet voor de uitgerekende datum, maar als je mij zou vertellen dat ik over3 maanden pas hoef te bevallen zou ik het ook prima vinden. Heb helemaal niet het gevoel dat ik elk moment moet. Was er met mijn 1e veel bewuster mee bezig. nu toch meer zorgen lijkt het wel!