@ Vica, Gewoon bellen meis. Nee heb je ja kun je krijgen. @ Musty, Spannend. Succes bij de Gyn. @ Star2, hmmm dat zou het ook nog kunnen zijn idd het draaien van het hoofdje. Ik kan me het niet meer zo goed herinneren van de zwangerschap van m'n dochter maar die was ook zo eigenwijs die lag bijna tot het eind in stuit. @ Foeske, jee klinkt goed. Wel fijn dat je je slijmprop in ene keer bent verloren zeg. Ik verloor 'm met m'n dochter in ettapes. Echt goor, was me niet eens opgevallen maar toen ik uit bad opstond zet er een gedeelte aan m'n been geplakt. Zo goor! @ Saona, ik weet het niet ik stond wel op de lijst voor een buddy maar heb er geen. Was ook te veel afwezig denk ik.
saona... ik laat mijn man hier posten dan ik via zijn gsm als ik bevallen ben. ik wil wel je buddy zijn.... tegen de tijd dat jij moet bevallen, heb ik het "al achter de rug" of je moet me inhalen natuurlijk.... vica... fijn dat je terecht kan... gewoon leeggooien daar hoor... foeske zet hem op meid..... slijmprop verloren is al een goed teken toch... je lichaam regelt het zelf toch al een beetje... nu hopen dat het de rest ook gaat overnemen.... Inleiden... ik lees van alles over een katheter en ballon enzo... waar is dit allemaal voor zeg.... ik ken alleen gel inbrengen of infuus.....
Hier een goeie ochtend nog geen pijn gehad. nou ja kramp maar dat was darmkramp hihihi Vandaag nog de laatste hand aan de huiskamer leggen qua opruimen. Dan nog snel de stad in voor wat kleren. En dan vanmiddag bankhangen.
koeky volgens mij is niemand echt verder gegaan met de buddylijst omdat bijna iedereen hier via de gsm op zp kan.... bied me ook aan bij jou???
ik kan ook via de gsm op zp das waar . Ik weet alleen niet of dan snel ben hoor hihi of duidelijk typ lolz. ff wat te eten zoeken
Dan is jouw kleine alweer bijna jarig! Gefeliciteerd alvast Ieuwwwwwwww! Ik heb helemaal niks van een slijmprop iod meegekregen de vorige keer hoor. Niets van gezien... gelukkig Ik ben ook niet altijd even aanwezig geweest... wij zijn ook de achterblijvertjes! Ik helemaal, ik zal wel de laatste zijn! Helemaal vergeleken bij de aprilmama's die allemaal maart mama's zijn geworden! Hoe gaat dat straks eigenlijk, gaan de aprilmama's die maartmama's zijn geworden naar een maartmama's topic of blijven we allemaal samen met dit groepje... ben blij dat ik net een beetje het gevoel heb iedereen te leren kennen.. haha. Oh fijn dat je je aanbied als buddy voor de achterblijvertjes van april! Mijn man gaat hier echt niet posten hoor, dat zie ik niet gebeuren! Haha. Ik heb wel wat vriendinnetjes ook op het forum, dat zou een optie zijn. Maar het is net zo makkelijk even tel nr uit te wisselen met iemand die zich toch al in het topic bevind!
Ik laat mijn man ook schrijven hoe en wat (vanaf het moment dat we in ziekenhuis zijn). Weet alleen niet of hij daaraan toe komt... Anders meldt hij de geboorte wel!!! Zodra we thuis zijn en de boel rustig is, kom ik zelf weer gewoon posten.... Schoolgaande kids..... voor die die al op de basisschool kids hebben zitten, hoe ging de inscholing??? Sem heeft nu de 1e week achter zich elke dag school (nou ja moet morgen nog) en hij is kapot. Nu is hij zelfs maar 1 hele dag geweest (dinsdag en dan vandaag nog) en de rest halve dagen...... Vannacht zelfs in bed geplast en dat doet hij al 1,5 jaar niet meer....... (muv miskraam periode)
Via gsm op een forum komen duurt mij allemaal te lang hoor, wordt ik zo geirriteerd van! Ik ga ff snel opruimen, mijn geliefde 'huishoudster' komt zo weer
Saona... dat vroeg iedereen zich ook al af of we samen blijven tot iedereen bevallen is, of dat we eerder overgaan naar een "bevallentopic". iedereen bood eigenlijk al aan om hier te blijven schrijven tot de laatste bevallen is en diegene opent dan een nieuwe topic (aprilmamas 2011) ofzo...... Ik verwacht ook zwanger rond te waggelen tot april hoor, ik houd jullie wel gezelschap haha
@ vica... beterschap met je meis en succes straks bij vk @ star ... zag mooie buikfoto van je in t buikentopic! @ foeske,... yippy slijmprop kwijt.. duimen daaien voor je! @ Buddy... marjon2 is mijn buddy @ saona... hopelijk trekt de kramp snel weg @ foeske... is er geen dakterasje ofzo dat je even naar toe kan piepen tussendoor ? @ koeky shopse! @ mama topic..... die wordt pas geopend als de laatste bevallen is zo over da berichtje heb iklang gedaan gaan zo effe naar speeltuin aan overkant (lees manlief achter dochter aan en ikparkeer op bankje in zon) t is na opstaan weer na mn rug getrokken nu voel ik t door rug en buik naar benen gaan..... we wachten af, kan nog niet zeggen dat t echt pijn doet ofzo af en toe wat puffen mn meis staat dan mee te puffen lol maar ja inmiddels na al die maanden geloof ik niet eigenlijk dat t door zal zetten, of mssn wel met heel veel geluk
lol ik voel me wat hieper vandaag zou wel een dansje kunnen doen hahaha. Ik weet niet waar het vandaan komt.
@luckey: Mijn zoon is in augustus geboren, hij kon dus direct na de schoolvakantie naar de basisschool. Hij heeft daardoor helemaal niet gewend. Hij is na de zomervakantie direct hele dagen naar school gegaan, ik weet niet of Sem op een school met continuerooster zit? Joey wel. Hij is direct een hele week hele dagen gegaan, ma, di, do en vrij want op woe hebben ze geen school. Hij was ook helemaal kapot, maar de week erop ging het al beter. Alle indrukken en dan ook nog zulke lange dagen! Net toen ik besloot dat het misschien te veel voor hem was ging het de week erop al beter en heb ik hem dus gewoon hele dagen laten gaan en laten wennen. Ik denk dat het per kindje verschillend is, gelukkig kun je ze als het tevee is nog thuis houden als je denkt dat dat beter is. Zo houd ik Joey wel eens een maandag thuis als de andere kids in het weekend bij ons zijn geweest, of als ik denk dat hij gewoon een dagje bij moet tanken. Hij zit nu dus al sinds augustus op school, maar hij is nog echt moe aan het eind van de dag hoor. Hij moet heel gestructureerd op tijd naar bed, anders wordt hij zo moe dat hij huilerig en hangerig wordt.
@vica; fijn dat je even bij de vk terecht kan! @foeske; Spannende dag weer voor jou.... hopelijk kunnen jullie vandaag jullie wondertje in jullie armen sluiten. Succes! @musty; heerlijk, geniet lekker van het zonnetje. En wie weet zet het dit x wel door. Loopt hier ook al 2 weken te rommelen, maar doorzetten homaar!
Musty: spannend!! Vica: fijn dat je mag komen! Foeske: succes vandaag !! Jammer dat het nog niet van zelf heeft doorgezet!! Hier ook nog nooit de slijmprop gezien gelukkig hahahaha
@Buddy: Er was idd een begin gemaakt met een buddylijst, maar omdat de meesten via GSM op het forum kunnen is die lijst nooit afgemaakt. Ik heb ook geen buddy nodig, ik kan zelf wel even snel tussendoor posten via mn telefoon. Maar ik wil best buddy zijn voor iemand anders hoor! Let me know @Mamatopic: Ik neem aan dat ons clubje gewoon helemaal naar de April-mama's overgaat toch? Ook degene die in maart zijn bevallen? Lijkt me wel zo gezellig!
Ik verwacht trouwens ook nog wel even hier rond te 'lopen' hoor. Nog helemaal geen voortekenen, dus zal wel gewoon een Aprilbabytje worden
Ik vind het ook leuker om als clubje over te gaan. Ook diegene die in maart of misschien zelfs mei bevallen. Bij mijn dochter zat ik ook bij de juni-mama's terwijl ik (door overtijd lopen) in juli ben bevallen. @Buddylijst, ik zou me graag geroepen voelen om buddy te zijn alleen werkt mijn telefoon daarvoor niet mee. Smsjes ontvang is of heeeeeeel laat of niet . Niet echt handig dus. @MiniMe, kijk naar Kelly haha. Je kan maar zo vandaag nog je kindje vast hebben of je nou voortekenen hebt of niet. @Slijmprop, bij mijn dochter eerst delen verloren en daarna de hele slijmprop. Het is echt een goor ding hahaha. @Foeske, hopelijk een succesvolle dag voor jou vandaag! @Musty, ik duim voor je dat het eindelijk eens doorzet. Hier net gedouched. Heb besloten maar gewoon in jogginsbroek naar de vk te gaan. Heb geen fut meer voor een spijkerbroek, zit niet lekker meer. Hopelijk loop ik niet voor gek buiten. Nu even snel wat eten en dan straks naar de bus!
Kwam heel even snel spieken naar babynieuws voordat mijn kleine vent in badje gaat.. FB & Kelly.. gefeliciteerd met jullie zoontjes!! Ook voor jullie partners natuurlijk.. Geniet ervan!! Ik hoop dat alles goed gaat.. Foeske voor jou nog eventjes en dan is het ook zover.. heeeeeeel veel succes!! Hier wil Naud sinds gister eindelijk een beetje beter drinken dus wij gaan de goede kant op Hopenlijk vinden we snel een echt ritme zodat ik hier ook weer wat meer kan komen lezen en kletsen.. Wel wil ik hem even aan jullie voorstellen.. ONZE ZOON:
Kelly, wat een geweldig bevallingsverhaal! Hier zou ik ook voor tekenen (behalve dan de vk die onbereikbaar is en de knip ). Hoe vindt Isa het om Sam nu eindelijk in het echt te zien?