Hè meiden Even het verhaal van mij. Had gister natuurlijk m'n mobiel leeg grrr. Maar goed moest om half acht in zkh zijn maar was zo druk dat ik pas om kwart over tien vliezen gebroken kreeg. Had toen zo'n drie cm ontsluiting. Om half twaalf aan infuus kaart voor twaalf eerste wee en om kwart over twaalf volledige ontsluiting!!!! Mocht persen maar na half uur geen vordering en ik hield het niet meer van de rugpijn dus kllaargemaakt voor ok. Na ruggenprik die wel in de benen werkte maar niet in m'n buik dus narcose gekregen. Heerlijk geslapen en om kwart over vier kwam ik weer op de afdeling en kon ik ons lieve mooie ventje Sam zien.. Smelt.. Hij is 47 cm lang en 2815 zwaar . Ik lees later even bij moet nu op de poëtiek hahahaha Groetjes!
@jojoki: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE SAM! En wauw! Binnen een half uur volledige ontsluiting , jammer dat je alsnog naar de ok moest... ik hoop dat je je goed voelt! @Nikske: WAT EEN GEWELDIG KERELTJE! Prachtige foto!!! @foeske: Wat spannend! Woei! Ik vind het knap dat je uberhaupt nog naar de markt fietst . Ik fiets elke dag een rondje met mijn hond, omdat lopen helemaal niet meer gaat... maar na dat rondje van 5-10 minuutjes fietsen kom ik als een houten klaas van mn fiets af hoor... verder kan ik echt niet Neej niks dr van hoor! Je hebt beloofd mee te lopen tot april! Dus zitten blijven beeb!
wauw jojoki! Wat een verhaal joh! Gefeliciteerd met jullie Sam! Leuk leuk! En nog lekker klein! Geniet er lekker van meid!
Jojoki: van harte met Sam!! 2 sSammen al dus hahahaha. Ik begrijp dat het toch een ks is gworden....wel balen als je toch gewoon probeert....Hopelijk spoedig ehrstel!! Nikske: leker ventje. Blij dat hij al beter drinkt....vooral niet te druk maken. HIj heeft het erg zwaar gehad. Komt goed! Foeske: spannend! Bij mij zat ik na breken van de vliezen na half uur in weeenstorm dus.......ben benieuwd wanneer we weer iets van je horen!
even vanuit de bus, @jojoki, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sam! ik kom zo even bijkletsen nu eerst snel de winkel in om wat te eten te halen voor vanavond
@ Jojoki, GEFELICITEERD!!! Ging vlot zeg balen dat je uiteindelijk alsnog naar de OK moest. @ hier, net terug uit de stad even heen en weer gefietst. Ben niet geslaagd. Wel haarverf gekocht. Wil t een keer zelf proberen. Tja wie niet waagt wie niet wint toch. En ik ben nu zo grijs dat niet verpest kan worden hihi. Straks nog ff naar de overslag wat grofvuil weg mikken en de rest is voor manlief dan duik ik achter het naaimachien
Jojoki, PROFICIAT MET SAM. wat een verhaal zeg..... nu maar lekker genieten... Saona... ik blijf ook rondrennen tot april hoor, vroeg me alleen af wat dit nu weer was... nog nooit zo vaak achter elkaar die kramp gehad..... Koeky... succes met verven en naaien.....wat ga je maken???
@jojoki: Van harte proficiat met jullie zoontje SAM!!!Dat is toevallig, nog een kleine Sam erbij Heel veel geluk!!! @Vica: hoe was het bij de vk? @Koeky: Welke verf heb je gekocht? Ik heb laatst van die mousse geprobeerd, dat werkt echt ideaal, dat kan ik zelfs @Hier: Net naar de stad geweest, even lunch halen, en een shirt voor hubby gekocht (als ik dan niks voor mezelf kan kopen, dan maar voor manlief haha). Fietsen gaat prima, maar met elke stap die ik zet krijg ik een steek in mn schaambeen. Ook voelt het alsof mn bekkenbotten los zitten, soms knakt het gewoon.... Dus ik denk dat OF ik teveel gestofzuigd/gedweild heb vanochtend, OF dat ons beebje nog verder ingedaald is (hoop ik hihi). Nu dus lekker relaxen de rest van de middag
Zo ik ben weer thuis. Even in het kort. Kon gelukkig mijn ei kwijt. Ze zei wel dat ze niet strippen voor de 40 weken. Normaal pas met 41 weken maar voor mij willen ze een uitzondering maken. Ook gaan ze mij tussen 40 en 41 weken doorsturen voor inleiding (zal dan rond de 41 weken zijn) ipv de standaard van 42 weken. Daar was ik al wel blij mee, dat ze in ieder geval bereid zijn om mee te denken. Toen bloeddruk meten. 130/90 of eigenlijk ietsiepietsie onder de 90, maar goed boven de 85. Urinetest gedaan en die gaf eiwitten aan. Omdat ik verder geen duidelijke klachten heb mag ik morgenochtend een keer terugkomen bij hun. Dan wordt er weer gecontroleerd op bloeddruk en eiwitten. Is dit niet goed dan door naar het ziekenhuis voor de controles. Verder nog besproken dat ik zo'n last van 1 rib heb. Zit onder de borst maar echt te hoog voor de baby om erbij te kunnen. Kan dus 2 dingen zijn. Of de lever, of een tussenrib spier. We gaan nu even uit van dat laatste. Ook besproken van de felle pijn die vanuit de baarmoeder komt. Toen buik voelen, vk gaf wederom aan dat hij heeeeeel diep ligt. Hartslag was goed. Toen inwendig onderzoek. Baarmoederhals volledig verstreken, 1 cm ontsluiting alleen de baarmoedermond was nog niet rijp genoeg. Was dat wel zo had ze alsnog geprobeerd om te strippen. Maar die was helaas nog niet plat genoeg. Ze kon inwendig voelen dat de beeb zoooo extrreem diep ligt dat hij waarschijnlijk wat zenuwen afknelt wat die felle pijn van binnen veroorzaakt. Omdat ik die pijn 24 uur per dag heb. Ook besproken dat ik de kleine vandaag weinig gevoeld had. Daar in de wachtruimte was hij even druk, verder de hele dag nog niks. Nu heb ik de opdracht vandaag nog te bellen als ik, na het eten, de kleine niet echt goed duidelijk gevoeld heb. Een paar zwakke bewegingen was niet genoeg. Ook als ik andere symptomen krijg voor vergiftiging dan direct bellen. Morgen dus meer....
Kelly oh wat een bemoedigend bevallingsverhaal zeg. Lekker genieten nu van je kleine mannetje. Mobius hoe is je examen gegaan vandaag. Goed aan jezelf denken hoor meid. Musty spannend meid, hopelijk gaat het doorzetten voor je. Vica ahh beterschap met je meisje. Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt, dus als jij de VK wilt bellen moet je dat gewoon doen. Foeske sterkte meid. Hoop toch echt wel dat het gaat doorzetten voor je. Saone wat vervelend meid dat je buikkramp hebt. Wat betreft een buddy, ik zal tzt zelf wel wat posten met mijn telefoon. En denk dat ik mijn laptoppie ook maar meeneem naar het ziekenhuis. Luckey ja ook wel zo leuk om hier te blijven posten tot iedereen bevallen is, zeker voor de meiden die de laatste zijn van april. Nikske wat een ontzettend mooi mannetje zeg. We zien je wel weer verschijnen hoor als je je ritme weer wat meer terug hebt. Suus ach meid wat vervelend dat je je zo rot voelt. Beterschap! Foeske oh lees dat ze je vliezen hebben gebrokken, spannend. Zet hem op meid. Alieke oh bij jou ook spannend meid. Wie weet ook al heel snel jullie baby in je armen. Jojoki jij ook van harte gefeliciteerd met Sam, lekker gaan genieten meid. En wat is het allemaal vlot gegaan bij je. Hoe kijk je zelf terug op de KS? Hier vanmorgen even heerlijk in de tuin gezeten, de buuf kwam even buurten. Wat is het een heerlijk weer zeg. Echt genieten. Oh dat zal toch wat zijn als we tijdens ons verlof dit weer houden (en dat het natuurlijk alleen nog maar beter mag worden).
Vica nou meid ze hebben je wel goed gecheckt. Hopelijk doordat de VK wat heeft zitten rommelen gaat het toch snel beginnen bij je. Doe rustig aan meid.
Even een vraag, wat denken jullie... Elke x als ik een harde buik heb voel ik iets lopen beneden. Het is iig geen urine ben ik achter. 2 weken geleden is er nog getest of ik vw verloor dat was niet zo, maar goed dat is 2 weken geleden. Morge om 11 uur moet ik naar de gyn, of is het verstandig om nu te bellen en kijken wat ze er van zeggen! Weet niet of het erg is om te wachten tot morgen?