Goedemorgen, Hier hubby naar zijn werk gebracht. Sinds gisteren vlak voor ik naar bed ging weer voorweeen. Nu wachten tot ik mijn meis naar mijn stiefvader kan brengen en dan naar de vk. Hopelijk is alles nu gewoon goed en hoef ik niet langs het ziekenhuis.
Goedenmorgen allemaal, kon even niet wachten tot zoon naar school is hoor haha. Bramtim: PROFICIAT MET RUNE!!!!!! *Update Foeske* Hier ben ik dan! Ik ben op 24-3 geboren om 23.31 uur! Ik ben een flinke hollandse knul! Mijn mama en ik doen het goed en papa is erg trots! Tot snel! Gr Jelte * Einde Update*
Mobius super uitslagen zeg!!!!!! Ongelooflijk hoe sterk je bent zeg..... vanaf nu gaat het echt alleen maar bergop hoor!!!! Keep the faith!!!!
@Foeske: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jelte! Ook voor jullie heel veel geluk gewenst! Wat is het toch een mooie week geweest met al die babietjes! Ik krijg er ook zo'n zin in! maar waar blijven de meisjes??? @Vica: succes bij de vk. Hopelijk zijn je waardes nu beter en hoef je niet naar het zkh.
Was om 5 uur al wakker en daarna niet echt meer geslapen. Gister avond weer een flinke dip gehad, had het even helemaal gehad. Nu gaat het wel weer. Straks weer controle in het zh, ben benieuwd.
@Mini, gefeliciteerd met je 38 weken! @Star, fijn dat je je nu beter voelt. Succes straks bij de gyn!
FB, wat een prachtig mannetje! En jammer dat het een vacuumverlossing werd, maar het is je gelukt om de keizersnee te voorkomen!
Leonie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie docher Lotte!!! Geniet maar heerlijk van je gezinnetje-van-vier!