Musty.... grrrr zou ook helemaal pissed zijn als standbij niet te bereiken is zeg..... hopelijk is het inmiddels gelukt!!! Kevercabrio.... spannend!!!!!! rest... sorry blanco.... ga even gauw boterham eten voor bezoek komt hihi
@ Mini Mooie buik. Heel keurig hoor! Vind jij het nu ook zo heerlijk dat je zonder jas gewoon lekker buiten je buik kan showen. Ik wel nl! Gisteren veel bekijks en complimentjes gehad. Doet een mens goed! @ Koeky GEFELICITEERD! Hoera 30 jaar @ Vica Fijn dat het goed was bij de VK en dat je dochter lekker een nachtje bij oma slaapt @ Jojoki Wat een goede berichten over jou en Sam! ... lees even verder....
nou meiden ik krijg er wat van! heel de ochtend schoonmoeder proberen te bereieken, t rommelen zette door na de hete douche alleen uiteindelijk weeen foetsie door de stress... schoonmoeder zou vanaf gisteravond standby staan voor op te passen..... die was dus in geen velde of wegen te bekennen! kon alleen naar t ziekenhuis, uiteindelijk manlief daar aangespoelt nadat ie eindelijk zn moeder te pakken kreeg ctg liet wel regelmatig activiteit zien maar de echte weeen waren foetsie, platgeslagen door de stress nog steeds op de 3,5 cm ontsluiting vanavond weer terug word ik opgenomen injectie om te slapen en vanaaf/morgenochtend vroeg wordt besloten wat te doen wel of niet vliezen prikken, schijnt nogal een euvel te zijn met dit termijn zwangerschap heb in ieder geval heel duidelijk aangegeven dat ik zo niet door ga tot dinsdag al met al.... effe stoom afblazen en dan vanavond weer naar t ziekenhuis ben echt GRRRRR en nog leuker onderweg naar huis 3x raden...:xja hoor wee
Musty jee wat een pech.... Hoop dat ze een goeie reden had spoorloos te zijn. Sterkte met ontspannen en wie weet zet het thuis door.
Precies mijn gedachte! Maar het is wel raar om 'nog' met een dikke buik te lopen terwijl hier de één na de ander bevallen is of op het punt staat om te bevallen. Ik ben net weer helemaal goedgekeurd door de vk en heb een nieuwe afspraak over anderhalve week, 5 april, een dag ná m'n uitgerekende datum. Ik zie wel of ik het haal, het zou me niets verbazen. Maar hoewel ik het nog prima trek met m'n zwangere lijf, begint het wel steeds meer te kriebelen om óók ons kindje te gaan zien en te kunnen gaan leren kennen en verzorgen enzo. Ik moet er toch ook niet aan denken om nog tot 42 weken door te lopen... (nog afgezien van dat ik niet ingeleid wil worden maar héél erg hoop dat het vanzelf gaat beginnen).
Hallo meiden!! Hier ff update van mij.. Gisteren dus mama geworden van lotte... Inleiding verliep opzich wel goed, maar geen vorderende ontsluiting. Bleef of 6 cm hangen werd dus uiteindelijk weer een keizersnee... De ruggeprik is 2 keer verkeerd geprikt, dus moest onder algehele narcose, hier behoorlijk moe van gisteren en viel telkens in slaap. Maar wat fijn om wel een prachtig kind te zien als je dan bij komt. Na flink wat uurtjes geslapen te hebben vanacht, en lotte 3 x gevoed te hebben met een fles gaat het vandaag fantastisch. Om 7 uur vanochten wou ik graag ff naar de wc, maar goed das niet volgens protocol. Heb toch maar ff door gedrukt want wou uit bed na 2 dagen bijna verplicht op bed liggen... Na toilet gang kwam verloskundige en die zag ook dat perfect ging... Die heeft gyn erbij geroepen, en na bloedafname en uitslag al vandaag zonder infuus en enige pijnstilling paracetamol heerlijk zelf weer vrijheid... Net gekolfd, bv productie op gang brengen gaat opzicj goed, mag vanavond pas lotte aanleggen omdat de eerste 24 uur narcosimiddel nog terug te vinden is in bloed en in melk. Dus ben benieuwd hoe gaat vanavond. Lotte doet het verder prima!!!! Ze slaapt heerlijk in het bedje en ik ben heerlijk aan het genieten van haar!!! Vanmiddag ontmoeting van bart en lotte... Voel mezelf nu goed, dus onze peuter mag lekker langs komen! Hij moest me maar niet in de toestand van gisteren zien, dat had hij niet leuk gevonden en vergeet hij ookniet gauw... Meiden succes allemaal met jullie laatste loodjes kwa zwangerschap... Ik blijf natuurlijk meelezen en schrijven Liefs leonie
Leonie Wat een bevalling! Gelukkig gaat je herstel redelijk goed. Lijkt ze op je zoon? Veel plezier dadelijk tijdens het bijzondere ontmoetings moment tussen broer en zusje!
hi meiden, Ik ga niet gelijk over op ego.(dat komt zo.. hahaha) Eerst het aller aller belangrijkste Nikske, Leonie, Kelly, Bramtim, Jokioki, Jorietje, Foeske, FB, gefelcitieerd met jullie wondertjes!! ik hoop dat jullie heerlijk aan het genieten zijn van ze! Ik moet zeggen dat ik me enorm schuldig voel dat ik de laatste weken ondanks technische moeilijkheden niet genoeg moeite heb gedaan om te reageren op jullie in deze belangrijke tijd van verlof en (aankomende) bevallingen. We hebben samen toch best wat meegemaakt, ik weet nog dat onze banners op 6/7 weken stonden en dan de eerste termijn echo's enz. lijkt zo kort geleden! Ik heb m'n laptop sinds maandag ook weer terug. Het is niet dat ik niet aan jullie heb gedacht of meeleef, tegenovergestelde.. heb meegelezen en ik trek het me allemaal enorm aan. nogmaals SORRY. 2 weekjes terug had ik geschreven dat ik weer plat moest, gelukkig was het maar een weekje.. Ik had weer sinds hele lange tijd een bloeding gehad, op echo niets van hematoom meer te zien dus ze wouden het zekere voor het onzekere nemen..omdat de oorzaak onduidelijk was. Heb 3 dagen in het wkz gelegen, maar niets duidelijks uitgekomen. Kindje is best klein dus ze wouden aankijken of ie in een week tijd zou groeien anders zouden ze 'm halen.. hij is in dat weekje +/-150 gram aangekomen dus hij lijkt het nog wel goed te hebben in de buik, ook geen (helderrood) bloedverlies meer gehad. Toch was de kleine tegenslag echt een druppel die mijn emmertje over liet lopen. Ik heb het psychisch de laaste weken erg zwaar. Ik ben echt uren per dag aan het huilen en ik slaap vooral heel veel. Het gaat goed nu fysiek, maar ik lijk niet te kunnen genieten of wat dan ook te voelen, voel me vooral leeg.. het voelt echt als een zwart gat waar ik mezelf niet uit kan trekken. Theoretisch weet ik wel dat er licht en een prachtig cadeau aan het einde van deze tunnel zit, maar het lijkt zo ver weg. Ik ben in het verleden een tijd erg depressief geweest, toen zelfs medicatie gehad, maar de laatste jaren ging het heel goed. aan het hele begin vd zwangerschap had ik even een terugval onder invloed van de nieuwe hormonen... weet niet of dit ook zoiets is, maar ik hoop dat het overgaat. Ik wil niet mensen tot last zijn. Denk dat ik daarom ook niets heb geschreven.. want wat heb ik nou te melden behalve mijn geklaag. Ik bedoel, nu ook weer. Het is zo irrationeel. Ik lees jullie verhalen en denk aan meiden die het in het verleden nog veel erger hebben gehad en kindjes hebben verloren, zoals bramtim,star of spirit en nu zo dankbaar zijn voor het wonder van zwangerschap en een gezonde baby. Dan voel ik me zo ondankbaar.. ik kon mezelf er tot nu toe niet eens toe brengen om de bevallen mama's te feliciteren, wat een muts.. Ik heb zo voor deze zwangerschap moeten vechten en zou zo blij moeten zijn dat het goed gaat. Het ging allemaal gewoon zo anders dan verwach, op een paar rustige periodes na zijn deze 9 maanden vooral gekenmerkt door angst. Ik ben emotioneel uitgeput en voel me het meeste van alles nog schuldig tegenover ons zoontje, hij is zo sterk en ik voel me nu zo zwak. Ik ben bang dat mijn stress nu invloed zal hebben op hoe hij later wordt. Als ik hem voel rollen en bewegen denk ik hoe leuk ie het daar heeft en ben bang dat ik hem niets te bieden heb als ik me zo voel en niet eens echt van hem kan genieten. De gyn zit er aan te denken om me direct na de bevalling anti depressiva te geven om eventuele postnatale depressie te helpen voorkomen, maar dat zou betekenen dat ik geen borstvoeding zou kunnen geven en daar komt het schuldgevoel weer naar boven. Ik weet het gewoon niet. ik zal proberen gewoon weer mee te schrijven, misschien dat het wel goed is om mezelf een schop onder m'n kont te geven nu.
Leonie, wat jammer dat het een ks is geworden, maar je klinkt wel al weer heel fit! Heerlijk genieten van je dochter én je zoon! Musty, wat een @(*&($^*&-actie van je schoonmoeder! Wat was haar verklaring voor haar onbereikbaarheid??? Ik hoop dat je heel snel weer goede weeën hebt en het toch nog vanzelf gaat allemaal. Titania, meis toch! Voel je vooral niet bezwaard dat je hier niet geschreven hebt, we zijn al lang blij dat je weer langskomt! Het is hartstikke begrijpelijk dat je je nu niet top voelt. Heel goed dat je daar eerlijk over bent, ook naar je gyn toe, en dat je samen bekijkt hoe dit voor jou én je zoontje het beste opgelost kan worden. Een hele dikke knuffel en kom vooral hier je verhaal vertellen, wat dat ook is!
@kevercabrio; wat spannend! @saona; hele mooie buikfoto! @musty; wat balen allemaal zeg. Sterkte, hopelijk heeft je s.moeder een goede verklaring. @leonie; jammer dat het niet ging zoals je had gehoopt, maar fijn dat alles goed is gegaan verder. En wat een mooie meisje hebben jullie! Nu lekker genieten!
Heel even kort want heb een zeurende zoon hier rond rennen die me behoorlijk op de wekker gaat op dit moment. had Foeske de felicitaties doorgegeven van jullie allemaal en gevraagd of alles goed gegaan is.... Dit kreeg ik als antwoord: Het was een zware weg naar het persen toe maar het persen zelf ging gelukkig goed! Ben nog niet op de been maar Jelte doet ut prima Titania... hele hele hele dikke knuffel hoor!!!!
Bevallingslijst uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten of hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 3 april 2011 *Kevercabrio, 3e kindje, thuis, fv 4 april 2011 *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Vica86, 2e kindje, ziekenhuis, fv 7 april 2011 *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 10 april 2011 *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 19 april 2011 *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 30 april 2011 *Saona, 2e kindje, thuis als het mag nav groeiecho 36 wkn, bv [FONT=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif]9 [/FONT]jongens ♥ 5 meisjes ♥ 7 weet niet/geheim Geboren: 05-01-2011 - Laravelk - David - 26 weken 04-02-2011 - Seertje - Maura Elisa - 31+5 weken - 1555 gram - 39,5 cm 12-03-2011 - Jorietje - Lars - 36 weken - 1870 gram - 44cm 19-03-2011 - Nikske89 - Naud - 37+5 weken - 3615 gram - 50cm 22-03-2011 - FB1984 - Jesley Jayden - 38+2 weken - 3585 gram - 51cm 23-03-2011 - Kelly1980 - Sam - 38 weken - 3390 gram - 49 cm 23-03-2011 - Jojoki - Sam - 37+2 weken - 2815 gram - 47 cm 24-03-2011 - Leonie Anita - Lotte - 38+6 weken - .... gram - .. cm 24-03-2011 - BramTim - Rune - 35+3 weken - 2660 gram - .. cm 24-03-2011 - Foeske - Jelte - 38+3 weken - 3854gram - 51 cm Afspraken: 28-03 - Mobius - Contole gyn 28-03 - MiniMe81 - controle vk 30-03 - Luckey - Controle gyn 31-03 - Kevercabrio - controle vk 31-03 - Vica86 - Controle vk 01-04 - Saona - Groeiecho 36 wkn zh 04-04 - Koeky - Controle vk 06-04 - Luckey - Controle gyn VK Ziekenhuis (Gyn.) Overige onderzoeken en afspraken *** Er zijn helaas 14 sterretjes in ons midden, waarvan 1 er 1 van een tweeling was. *** ff gewicht en cm toegevoegd