April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Star, gefeliciteerd met je meis! En doee maar lekker rustig aan met je bekken.

2. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    ik ga zo lekker bijlezen, ik ben namelijk op een verloskamer nu met een hypermodern zwevend computer/tv/telefoon(met skype!) scherm.
    weeën zijn steeds regelmatiger maar niet heel lang,wel om de 5/6min ongeveer! ze willen geen inwendig onderzoek doen totdat het goed op gang is ivm risico op infectie..vannacht passeren de 24u wanneer ze overgaan op opwekken, dus wat ik al naar Leonie had geschreven of vannacht of morgenochtend zouden ze daar mee gaan startten, maar ik hoop dat het nu wel echt door blijft zetten.

Moet eerlijk zeggen dat ik dit totaal niet verwacht had, vannacht was ik ook echt in shock.ttoen ik vannochtend hier schreef had ik ook zoiets van *whoa*. pas ik het zkh drong het een beetje door. Ik ben ook nog heel erg verkouden en daardoor brakjes, do bij de gyn zei hij nog dat ik er voorlopig niet op moest rekenen want als de moeder zich zo beroerd voelt laat de bevalling nog meestal op zich wachten.nouja..niet hier dus ;)

3. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Musty: Balen dat je weer naar huis gestuurd bent :( Lijkt me nu ook niet leuk met die continue weeën. Hou nog maar even vol, duurt vast niet lang meer :)

Leonie: Super dat je thuis bent! Toch niets zo leuk als lekker thuis he :)

Titania: Hopelijk gaat het nog vanzelf starten. Toch leuk als je kan afwachten met zo'n hypermodern pc ding :p

Lucky: Mijn moeder en vader vinden hun oma en opa titel de mooiste eretitel die er is :D

Vica: Oh ook leuk dat je moeder je meis weer op zo'n leuk moment trug brengt ;)

Star: Super dat je meid d'r A diploma gehaald heeft!! Kan ik goed geloven dat je apetrots bent! :p

Minimi: strakjes die quiz eens doen ;)

Nu eerst even me klaarmaken om naar de repetitie van de zanggroep te gaan. Daarna naar mams in het ziekenhuis. Gisteren avond nog een uur met d'r gebeld. Ze had wel 8 zakken aan d'r infuus hangen!! :$ 4 van die "-weg kraantjes,... die dingen gingen continu in alarm, lekken,... geen pretje :(
    MAAR..... ze voelt zich helemaal niet zo slecht! :):):) Ze zegt dat het nog te dragen is :)

Maar ja, ze heeft zo nog 6 maanden te gaan dus het zal misschien uiteindelijk toch wel slechter gaan voelen. Maar nu gelukkig even niet :p

4. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Titania
    Hoop dat je een goede nacht hebt gehad. Dus misschien of al een baby, of goed geslapen zodat je vandaag weer verder kan!

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Goeiemorgen,

Minime; leuke quiz! Ik kreeg alleen geen duidelijk andwoord, ik looked like it might not happen yet but it could also happen very quickly...mmmmm hahaha.

Titania: spannend....mss heb je je beebje al vast

Al the rest: Gelezen en direct vergeten, sorry!!!!

Hier een iets betere nacht gehad, weer veel wakker gelegen maar gelukkig ook wat geslapen.En zonnetje schijnt dus daar knapt een mens van op :) Even kijken of er toevallig babywinkels openzijn in de buurt want krijg heb badje maar niet uit mn hoofd!
    Nu eerst richting mn zus, kleine nichtje is 7 geworden!!!

Fijne zondag allemaal!

6. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    ff wat teruglezen....

@bramtim klinkt als een redelijk goede bevalling genietse van je kereltje!!!

@foeske tjee meid das ff andere koek ik hoop dat je snel weer opknapt

@musty balen meid dat t toch niet doorzet... miss vandaag;)
    he musty dat spul zou ik ook niet nemen hoor!!, ik heb t gehad in mn moeilijke periode maar vond t echt een paardemiddel voor mij al laat staan voor je kindje.

@star gefeliciteerd met je meis!

@titania sterkte vandaag meid, ik hoop dat je vandaag trotse ouder mag worden:D

@iedereen die ik vergeten ben sorry:) hier gaat t wel, ik had nog een beetje hoop op vandaag maar ik ben bang dat ik toch weer overtijd ga lopen *zucht*

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Volgens de test duurt het nog wel even voor ik ga bevallen LOL.
    We wachten maar af he....

Iedereen een superzondag met hopelijk (voor die die het wensen) een paar super bevallingen en voor de rest lekker relaxed!!

8. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Titiania wat spannend zeg ben benieuwd

Hier nog steeds in ziekenhuis, gister flink kraamtranen gehad, was zo'n teleurstelling dat ik niet naar huis mocht omdat Sam zo geel ziet.
    Nu is er net opnieuw geprikt en komt er tegen eind vd ochtend de uitslag.

Hoop dat die beter is en we naar huis mogen, anders moet ik hier nog 2 dagen zijn en ben het zat hier!

Ik ben al weer helemaal op de been enzo en mis thuis, m'n eigen bedje , mannetje , dochter enz .

Nou ja ik hou jullie op de hoogte!

Meiden succes met de laatste loodjes nog ff en dan hebben jullie je wondertje ook:)

Zal als ik mider moe ben is wat uitgebreider reageren

Oh ja sinds vannacht enorme spierpijn gevoel in linkerkant van mijn gezicht.
    Ben benieuwd of dit het begin van beterschap is, had geen gevoel nl

Nog geen controle over oog neus en mond maar hoop dat dat snel komt!!

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Goedemorgen dames!

Ik ben al weer een paar dagen achter! Ik heb nog niks bijgelezen, hoop dat ik niks heel spannends gemist heb! Tegenwoordig kun je hier niet meer een dag niet komen want dan zijn er ineens allemaal beebjes bijgekomen!

Ik heb een slechte nacht gehad, voor het eerst eigenlijk wakker geworden om een uur of 04:00 en niet meer verder kunnen slapen. Onrustig :(. Gelukkig uit kunnen slapen vanmorgen.

Gisteren verrast met babyshower! We zijn naar een superdeluxe high tea geweest, heerlijk! En gezellig ook! Daarna heb ik een hele grote mand vol met leuke kado's gehad! Ik ben nu dus compleet met de HELE lijn van zwitsal, omslagdekens, aankleedkussenhoesen, hydrofieldoeken nog meer kleertjes, luier etui, leuke hebbedingetjes voor babykamer, mijn eerste jaar boek etc etc! En zelfs rituals en kledingbonnen voor mezelf straks na de bevalling :D! Oh en een luiertaart!! Het was super!

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ohh meis toch wat begrijpelijk! Wat zul je graag naar huis willen en je ventje meenemen! Ik hoop dat de uitslag straks goed is, het is zo'n prachtige dag om naar huis te gaan! Ik zal voor jullie duimen!

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Gefeliciteerd met je nichtje! Ik las van de week idd dat je alleen een tummytub hebt, ik zou zeggen dat dat ook voldoende is hoor. Mijn zoontje heeft meer in de tummytub gezeten dan in het gewone badje destijds! En hij zat er toen ie 6 mnd was nog in, vinden ze heerlijk! Ik kan me wel voorstellen dat je toch een badje wilt hebben, voor de zekerheid en evt voor na de tummytub. Ik heb een nieuwe gekocht omdat ik die oude een beetje 'vergeeld' vond. 12,95 bij prenatal :D, dacht... is misschien een tip. Wel gewoon een simpele effen gekleurd, niet met zeeppompjes erin of teigetjes erop afgebeeld, maar dat wilde ik ook niet ik hou niet van poespas ;)

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wat fijn mobius dat je moeder zich naar omstandigheden goed voelt nog! Ik hoop dat het dragelijk voor haar blijft en dat ze goed door de behandeling heen zal komen!!!

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wat een luxe een hypermoderne computer tot je beschikking! Kun je ons live op de hoogte houden!!! Spannend hoor de weeen, ik ben benieuwd hoe je je nu inmiddels voelt! Sterkte en ik hoop dat je je kleintje snel in je armen zult hebben!

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Same here! Resultaat is wel dat mijn zoon geen snoep lust. Hij lust af en toe een koekje en hij is wel dol op chippies, maar als hem gevraagd wordt of hij een snoepje wil zegt hij altijd 'Nee ik lust geen snoep' waarop mensen dan vervolgens heel verbaasd reageren. Hij lust geen enkele vorm van snoep, geen winegums, geen drop, geen lollies. Alleen heel soms een spekje. Hij lust trouwens ook geen patat ;)

Ik heb overigens nog steeds hele strikte regels als het op voeding aankomt. Als hij uit school komt heeft hij altijd heel veel trek. De afspraak is dat hij eerst fruit eet en dan wat lekkers mag, en hij houdt zich er keurig aan, ook bij zijn tantes en bij opa en oma :)

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hmm... Musty heeft een intressante WWW op hyves.. Zou het begonnen zijn?

@All, goedemorgen!

@Cvm, ik zag ook een vrij goedkope roze op de site van prenatal. Gefeliciteerd met je nichtje.

@Mobius, veel plezier vandaag. Fijn dat je moeder zich relatief goed voelt!

@Titania, spannend, zal je je beeb al vast hebben?

Hier is het rustig. Weinig gerommel ineens.
    Vandaag even bij darten kijken met mijn meis en boodschappen doen. Verder niks.

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Titania: Benieuwd hoe het met je gaat! :)

@CVM: Veel plezier bij je zus!

Wat betreft dat badje: Wij hebben er een van Prenatal, is geloof ik 19,95, en die hebben ze ook in roze! Heel mooi!

@Jojoki: Hopelijk mogen jullie snel naar huis! Kan me voorstellen dat het een flinke teleurstelling was. Gewoon tranen laten gaan, hoort er allemaal bij he zeggen ze.

@Saona: Zo jij bent flink verwend gisteren! Leuk hoor!:)

@Musty: Ik las op je hyves dat je vandaag even geen tijd hebt;)
    Gaat het dan toch gebeuren???? Ik hoop snel op heeel goed nieuws :D Succes!!!

@hier: Heerlijk kunnen uitslapen tot 9.30 (nieuwe tijd). Was ook wel laat gaan slapen, pas om 01.00 uur (erg laat voor mijn doen).,
    Nu dagje relaxen. Straks nog even stofzuigen, ik wil het huis toch een beetje netjes houden, just in case....

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wat een ideale jongen zeg! Is toch helemaal niet erg als hij geen snoep en patat lust? Wees maar blij ;)

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
  19. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    SUPER! Gefeliciteerd! Weer zo'n mijlpaal! Hoe oud is ze? Mijn zoon is 4 en zit al sinds hij 3 was op zwemmen, hij gaat wel steeds beter maar nog niet zo snel. Duurde even voor hij het door had, hij was ook nog een beetje te speels om serieus te leren zwemmen, nu gaat het beter!

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Gisteren toen ik thuiskwam van de babyshower had mijn vader (superopa, over opa en oma gesproken) mijn kleine jongen geleerd zonder zijwieltjes te fietsen. Dat durfde hij tot gisteren nooit, maar hij speelt nu veel buiten en al zijn vriendjes konden al zonder zijwieltjes. Ik was zo trots, zo emo ook... Hij demonstreerde dat hij als een speer zonder zijwieltjes kon en hij was ineens zo groot... Stond ik dan te janken met mijn moeder, zussen en vriendinnen van de babyshower er nog bij. Omdat mijn jongen al zo groot wordt... ;)

Al die mijlpalen... voor het eerst naar de peuterspeelzaal, hij zwaaide me gewoon uit en ik stond buiten te janken. Voor het eerst naar school hetzelfde... hij kon niet wachten, en ik weer janken. Nu kan hij zijn eigen naar schrijven en fietsen zondeer zijwieltjes... en ik weer janken. Daar dragen die hormonen ook wel lekker aan bij natuurlijk :D. En straks begint alles weer overnieuw, weer al die mijlpalen met zo'n kleintje... kan alvast dozen vol met zakdoekjes in gaan slaan weer ;)

Deel Deze Pagina