Maar goed, ik zit 86 reacties te schrijven... omdat ik ff op 1 ding tegelijk moet reageren. Als ik alles probeer op te sparen voor in 1 reactie ben ik het weer vergeten als ik die reactie wil typen... sorry
@ Star2, gefeliciteerd met je meisje @bout de quiz, hihi "it looks like you might not be quite ready to go into labor yet". hahaha @ Titania, SPANNEND!!! @ Mobius, Fijn dat je mams zich nog zo goed voelt. @ Jojoki, heel begrijpelijk dat je je zo voelt. @hier gaan we aan de verf van kamer 1 van de 3 gelukkig is dat redelijk snel gedaan allemaal Dan verder met wat puin opruimen en door met kamer 2 met verven me paps en mams komen helpen. Dus ik ga even een kamer leeg ruimen! Probeer af en toe ff te spieken of er iemand bevallen is!
Musty, wat raar dat je zon middel krijgt zonder bijsluiter en uitleg over voor- en nadelen! Goed dat je zelf opgelet hebt! Vaak wegen artsen wel alle voors en tegens tegen elkaar af voordat ze iets voorschrijven, maar dan moeten ze nog steeds de patiënt wel volledig informeren! Vica/MiniMe, wat heeft Mutsy op hyves staan dan? Luckey, snap je afweging over peetouders/voogd helemaal. Fijn dat superoma wel voogd wil zijn! En tof dat je omgeving jullie opvoedingskeuzes respecteert! (Zo hoort het natuurlijk ook, maar is vaak anders ) MiniMe, die test zegt dat ik ook nog wel even moet wachten Er was een vraag over of je pijn voelde in je rug die kwam en ging, en nog een vraag over contracties(?). Nou, die voel ik dus niet. Maar ik heb wel regelmatiger harde buiken dan vorige weken, die voor zover ik dan kan zien geen aanleiding hebben (zoals te snel opstaan of lopen, volle blaas, kindje dat beweegt, etc). Zouden dat dan toch een soort kleine contracties zijn? Star, sterkte met je bekken! Titania, hoop dat je de weeën goed vol kunt houden en het echte werk snel vanzelf op gang komt. Nice, zon hypermoderne verloskamer! Mobius, fijn dat je moeder het nu naar omstandigheden goed volhoudt. Veel plezier bij je zanggroep, even afleiding is vast fijn. CVM, haha nog steeds druk met dat badje Hoop dat je snel iets vindt waar je weer rustig van wordt. Violet, sterkte meis met wachten ik ben ook bang dat ik overtijd ga Jojoki, knuffel meis, snap héél goed dat je naar huis, man en kind wilt! Hoop dat Sam snel minder geel wordt en je weg mag. En hoop dat de spierpijn in je gezicht het begin van snel herstel is! Saona, fijn dat de babyshower zo leuk was. Kun je vandaag een beetje bijslapen na die halfdoorwaakte nacht? Zooo herkenbaar dat je snel jankt: ik zat gisteren zwaar geëmotioneerd naar een clipje op youtube te kijken (Praise you van Fat Boy Slim, met van die amateuristische dansers. Geen idee wat me ontroerde maar ik vond het zo aandoenlijk ) Woensdag 30 maart mamamazzeldagen bij Prenatal?! Weet iemand of je ook 15% korting op Stokke Tripp Trapp stoelen krijgt?
Hey meiden, Alles gaat goed hier hoor!! Alleen ben nog steeds niet helemaal fit... Dus daarom dat ik hier nog niet te vinden ben! Ik kom snel weer met jullie mee kletsen!! xxx
Star... nog proficiat met je meisje haar diploma. Hier gaat hij volgend jaar denk ik op zwemles.... eens kijken.... Saona.... patat eet hij wel maar minimaal. Snoep lust hij inmiddels wel (als hij de kans krijgt eet hij zo een hele zak spekjes/winegums leeg) maar krijgt hij dus gewoon heel weinig. Hij krijgt een paar, vraagt dan om meer en als ik nee zeg is het goed voor hem... dan gaat hij maar spelen... Opvoeding bij oppas.... normaal zou het netjes staan van de oppas/omas/wie dan ook als ze zich aan JULLIE regels houden, maar goed of mijn moeder dat ook doet als ik er niet bij ben weet ik natuurlijk niet.... denk het wel. Sem drinkt heel slecht melk (ik ook zelfs nu nauwelijks) en als alternatief heb ik dus mijn joghurtdrank. Zij heeft toen tijdje optimel gegeven, maar nadat ik las dat daar aspartaam in zit, heb ik haar gezegd dit niet meer te geven..... deed ze meteen niet meer. Manlief is de tuin het hogedrukreinigen en ik ga maar eens aan de goulash (van kip) beginnen.... echt zin in haha. Musty... zet hem op..... oh wat spannend zeg!!!! Zou een prachtige dag zijn voor een bevalling!!!!
@saona: wat leuk een babyshower!!! Jij bent lekker verwend lees ik! @vica: alles weer rustig ja? hmmm, vreemd! haha! @cvm en minime en anderen die de quiz deden: hier ook nog geen tekenen van een naderende bevalling....Maarja, dat had ik bij Maud ook niet en ineens begon het toch! @titania: hoe zou het zijn met 'r? Zou ze al aan het genieten zijn? @goulash: klinkt goed!!! Hier vandaag denk ik maaltijdsalade... @iedereen met een ukkie: geniet lekker joh! Lekker blokje om met dit weer! @iedereen met bolle buik: lekker in een stoeltje in het zonnetje hangen, ook heeeeeerlijk!
Goulash, jammie jammie!! Hier weer heel goor mac . Morgen weer braaf gezond eten. Heb ook nog chili op het menu staan voor aankomende week hmmmmm.
Nee vandaag goulash, morgen weer, dinsdag frieten, woensdag aardappelen vlees groenten, donderdag macaroni of bami vrijdag aardappelen vlees groenten zaterdag wokken zondag ????? bij ouders eten misschien???? Fb in welk opzicht nog niet fit???? Lichamelijk nog herstellende??? Doe ook maar rustig aan hoor, ik denk dat ik de eerste dagen ook met de laptop op de bank woon... Ben veel te verslaafd om hem te laten staan haha. Maar goed misschien kom ik daar ook wel helemaal niet aan toe.... Take your time en enjoy the little one hihi
@FB: Rustig aan hoor! Lekker genieten en herstellen! Mijn wederhelft heeft ook de tuin schoongespoten met de hogedruk vandaag! Hoe maak je jouw eigen gemaakte yoghurtdrank? Welke hoeveelheden? Joey drinkt ook niet graag melk, heel soms maar. Hij drink magere drinkyoghurt, maar ik neem bewust geen drinkyoghurt waar geen suiker aan toegevoegd is omdat daar idd zoetstoffen inzitten. Dan maar magere drinkyoghurt met suiker.
Ik heb vanmorgen uit mogen slapen! Nou dat gebeurd zelden, maar ik kon het ook wel gebruiken na vannacht ja! Ik ken de clip waar je het over hebt niet, maar ik ben wel nieuwsgierig geworden... dus ik ga vanavond ff kijken denk ik! Eerst nu snel eten en op kraamvisite!
Nieuws van nikske: Vanacht is Naud opgenomen in het ziekenhuis en moet daar de komende dagen blijven, hij boert niet na het drinken en moet dat kokhalzen en overgeven.. Het zit hen niet mee zeg, hopelijk gaat het gauw beter met kleine Naud! Liefs
Och Jee... Wat sneu en wat een zorgen voor de kers verse mama Nikske en man.... Hopelijk valt de oorzaak mee.. Sterkte!
Even spieken of er nog nieuws is... @Musty: Voor diegene die Musty niet op Hyves hebben, dit staat er bij haar WWW: 'Wij zijn even niet aanwezig @ rara @FB: Doe maar lekker rustig aan, we zien je wel weer verschijnen. @Nikske: oh nee toch! Hopelijk knapt Naud snel op!!!
Ach arme naud, hopelijk kunnen ze hem daar helpen! Ben benieuwd naar musty-nieuws... jojoki: hopelijk mag je snel naar huis!!! Saona: Wauw wat ben je vewend met die shower zeg, superleuk!!! En echt knap van je kleine vent, losfietsen! Alle tips voor badjes: thanx allemaal! Ik ben alleen nogal kieskeurig sinds ik zwanger ben, wilde graag een badje én tummy en de goedkope badjes hebben standaarden waar geen tummy in kan...dat kan weer alleen bij bebejou. En die nep-standaard die ik gekocht bleek te hebben kon alleen een héél kleine nep-tummy in, terwijl ik graag een grotere wilde voor erin. (shantala of bebejou) Anyways, het is gelukt!!!!! hahaha Mijn schoonzus heeft nog een bebejou standaard staan die ik mag lenen en heb net via marktplaats een roze badje (luxe variant) gekocht Klaar voor 15 euro, incl babysit en zeeppompjes enz enz. Nu woensdag bij de mamadagen nog een bebejou emmer kopen, dies niet zo duur, en dan ben ik echt klaar
He bah wat sneu dat Naud opgenomen is... Dikke knuffel voor Nikske en dat ze Naud maar snel kunnen helpen! Linkje YouTube - Praise You by Fatboy Slim (High Res / Official video).mp4 M'n dochter wil m keer op keer zien En heerlijk dat je kon uitslapen vanochtend!
Nikske.... sterkte hoor!!!! Saona... ik deed gewoon altijd volle joghurt in een drinkfles, beetje water (zodat het vloeibaarder wordt) en dan een scheutje diksap/roosvisee/siroop erdoorheen. Even schuddelen en klaar.... zoon is er gek op, nog steeds eigenlijk..... maten... geen idee, gevoel!!! cvm.... super dat het gelukt is met het badje zeg!!!
oh oh oh oh wat erg zeg...... kan me voorstellen dat je daarbji helemaal in een deuk ligt hahahaha. kon de plaat wel maar nog nooit de clip gezien!
In de www - reacties staat dat ze gefeliciteerd worden met hun mooie mannetje................ WHAAAA weer een babytje erbij... Proficiat musty!!!!!!!