April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Sanne, balen... Is zijn baas verder wel een beetje in staat te begrijpen dat jouw man straks na de bevalling thuis erg nodig is en overwerken ongelofelijk onhandig?

Leonie, fijn dat de bv goed gaat! Heerlijk om te lezen hoe gelukkig je bent. En vooral ook dat Bart het (na een kleine opstarthobbel, wat logisch is) nu zo goed trekt.

Seertje, dat vake voeden is echt vermoeiend. Hoop dat je kleine meisje snel meer per voeding gaat drinken, zodat de tijden ertussen ook langer worden. Niet meer kolven scheelt gelukkig héél veel werk, heb je nu netto wel iets meer tijd 'over'?

Luckey, sorry ik heb (gelukkig) geen ervaring met beenweeën en wilde dat graag zou houden... Sterkte ermee, het klinkt errug naar!

Verder weer ik even niet meer wat er nog geschreven is.

Dank voor de knuffels en reacties van herkenning op mijn berichtje dat ik me zo schuldig voel naar m'n dochter toe. Dat helpt ietsje :)

2. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ Nikske, ach die arme Naud, hoop dat hij snel opknapt (drinken/boeren gaat gelukkig weer goed) en hij weer fijn mee naar huis mag!

@ musty, Jeej een zoon! Van harte, nu lekker genieten ;)

@ titania, Gefeliciteerd! Hoop dat jullie allebei lekker aan kunnen sterken en heerlijk kunnen genieten met z’n drieën!

@ CVM, Wat vervelend dat je je zo voelt meis :( Dikke knuffel voor jou! (oja en klagen mag dat weet je he ;))

@ minime, whaha wat ligt jullie beestje prinsheerlijk zeg! ;)

@ vica, vind wel dat je het spannend houd hoor met je voorweeën ;)

@ miss poes, welkom!

@ seertje, klinkt idd pittig om zo vaak borstvoeding te moeten geven! Maar echt uit de grond van m’n hart!!! RESPECT!!

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Sanne... balen dat hij moet overwerken zeg...

verder heb ik nu in mijn rechterbeen de hele tijd een licht zeurend gevoel op de plek van de pijnlijke pijnscheuten....
    kleine is ook rustig nu.....
    wordt wel spannend zo zeg.... pffff

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Even egoberichtje, ik lees straks weer bij:

Dacht ik vanmiddag alleen even naar de vk te gaan voor controle, maar heb ik de hele middag in het ziekenhuis gezeten!
    Bij de vk urine testen en bloeddruk meten, omdat mn bloeddruk vorige keer te hoog was. Urine was gelukkig schoon, maar bloeddruk was veel te hoog (130/95 en 2e keer zelfs 140/95!). En voor de zwangerschap had ik altijd iets van 100/65, dus dat is nogal een verschil. Ik werd gelijk doorgestuurd naar het zkh, zodat ze me daar nog een keer konden testen.
    Daar eerst een half uur aan de CTG gelegen, en elke 5 minuten automatisch bloeddruk meten. Ook in het zkh nog een keer urine getest, en bloed afgenomen voor nier- en leverwaardes.
    Bloeddruk was nog steeds redelijk hoog, maar wel iets lager dan bij de vk (niet boven de 91 gekomen geloof ik). Urine was gelukkig ook in het zkh schoon, alleen zat er blijkbaar toch iets niet goed in mn bloed wat dus ook met mn hoge bloeddruk te maken had. De gyn heeft ook nog een echo gemaakt, en gelukkig was met de baby nog alles helemaal prima, en ook genoeg vruchtwater en de placenta was ook goed. Ze was aan het twijfelen om me laten opnemen, maar omdat ik zelf geen klachten heb, en de baby het ook goed doet, mocht ik gelukkig weer naar huis.
    Morgenochtend tussen 9-10 uur weer melden en alles nog een keer opnieuw..... best wel spannend hoor!

Dacht ik een probleemlozen zwangerschap te hebben, krijg ik toch nog iets zo net voor de eindstreep....

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, ik herken die pijn wel alleen dan op een andere plek. Komt door de beknelde zenuwen.. Heb het 24 uur per dag omdat de kleine bij mij die zenuwen continu bekneld helaas.

@Sanne, balen dat je man moet overwerken. Het rommelt dus nog flink bij jou, spannend!

@Seertje, Maura doet het zeker weten heeeeel goed!

@Nikske, fijn dat het iets beter gaat met Naud!

@Leonie, oh heerlijk dat je zo aan het genieten bent! Fijn dat de borstvoeding ook goed gaat.

@MiniMe, jee dat is even schrikken! Hopelijk is het morgen gewoon beter!

Hier zo nu en dan weer wat weeen. De kleine is gelukkig wel weer even actief. Die is al dagen extreem rustig.
    Nu zo mijn meis naar bed brengen en dan lekker met de benen op de bank.

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Vica dat zeurende gevoel dat ik vandaag al de hele dag heb, zou best kunnen komen door een zenuw die klem zit ofzo, maar die pijnscheuten die ik af en toe heb lijken niet op een afgeklemde zenuw..... maarja hoe dan ook valt er volgens mij weinig tegen te doen..... (behalve in de gaten houden)

Minime wat een verhaal zeg, hoop dat het morgen beter gaat!!!!!

7. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Bevallingslijst
    uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)?

Ik wil het niet weten of hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter!

29 maart 2011
    *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv

3 april 2011
    *Kevercabrio, 3e kindje, thuis, fv

4 april 2011
    *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv
    *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv

5 april 2011
    *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv
    *Baukje1985, 1e kindje, thuis, bv

6 april 2011
    *Vica86, 2e kindje, ziekenhuis, fv

7 april 2011
    *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv

8 april 2011
    *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv
    *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv

10 april 2011
    *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv

11 april 2011
    *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv
    *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv

13 april 2011
    *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv

19 april 2011
    *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik)

23 april 2011
    *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv

26 april 2011
    *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV

30 april 2011
    *Saona, 2e kindje, thuis als het mag nav groeiecho 36 wkn, bv

[FONT=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif]9 [/FONT]jongens ♥ 5 meisjes ♥ 7 weet niet/geheim= 21 kindjes

Geboren:
    05-01-2011 - Laravelk - David - 26 weken
    04-02-2011 - Seertje - Maura Elisa - 31+5 weken - 1555 gram - 39,5 cm
    12-03-2011 - Jorietje - Lars - 36 weken - 1870 gram - 44cm
    19-03-2011 - Nikske89 - Naud - 37+5 weken - 3615 gram - 50cm
    22-03-2011 - FB1984 - Jesley Jayden - 38+2 weken - 3585 gram - 51cm
    23-03-2011 - Kelly1980 - Sam - 38 weken - 3390 gram - 49 cm
    23-03-2011 - Jojoki - Sam - 37+2 weken - 2815 gram - 47 cm
    24-03-2011 - Leonie Anita - Lotte - 38+6 weken - .... gram - .. cm
    24-03-2011 - BramTim - Rune - 35+3 weken - 2660 gram - .. cm
    24-03-2011 - Foeske - Jelte - 38+3 weken - 3854 gram - 51 cm
    24-03-2011 - Spirit70 - Lennart Dean - 37+1 weken- 3125 gram
    27-03-2011 - Musty - Mathieu -Dareau cornell philip - 37+4 weken - 3520 gram - 54 cm
    27-03-2011 - Titania - Krystian - 38+5 weken - 3010 gram - 46 cm

Afspraken:

28-03 - Mobius - Contole gyn
    28-03 - MiniMe81 - controle vk
    29-03 - suus1982 - controle vk
    30-03 - Luckey - Controle gyn
    31-03 - Kevercabrio - controle vk
    31-03 - Vica86 - Controle vk
    01-04 - Saona - Groeiecho 36 wkn zh
    04-04 - Koeky - Controle vk
    06-04 - Luckey - Controle gyn

VK
    Ziekenhuis (Gyn.)
    Overige onderzoeken en afspraken

Heb mezelf ff veranderd op de lijst, kijken wie als eerste het verschil ziet!!

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, ik weet eerlijk gezegd ook niet of je echt pijnsteken kan krijgen van beknelde zenuwen. Ik heb dus ook echt de hele dag pijnsteken. Net of iemand met messen aan het steken is. Volgens de vk zullen het beknelde zenuwen zijn, maar ik dacht altijd dat dat een zeurend en vervelend gevoel zou zijn ipv die felle pijn.
    Wellicht dan toch voorweeen bij jou. Lijkt me in ieder geval extreem lastig in je benen zeg!

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

10. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Moet nu eerst even voeden, kom vanavond nog wel ff online mijn verhaal vertellen!

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    GRRR had ik een heel verhaal / reacties getypt.... is het weer weg omdat 'token expired' is ofzo...
    Zucht.... sorry ga niet alles nog een keer typen:(

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Spirit: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Lennart Dean!!!Ben benieuwd naar je verhaal!

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wat een bevallingen en wat een geklets heb ik allemaal gemist zeg :(

Even voor alle mama's: GEFELICITEERD MET JULLIE BABY'S !!!!!

Sorry voor de korte reactie, Naud ligt nog steeds in het ziekenhuis en we staan op het punt om weer naar hem toe te gaan... We gaan zo'n 5x per dag op en neer, dus het is allemaal heel hectisch en vermoeiend, en dan ook nog zelf herstellende zijn van een keizersnede... Vanaf morgen kan ik eindelijk bij hem blijven en hoef ik de kleine man niet meer achter te laten !!!

Meiden ik had gehoopt volop met jullie mee te kunnen kletsen en mee te leven, maar ik ben er hopenlijk snel weer...

Ik denk aan jullie !!!

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiniMe, knuffel! Zooo irri als je verhaal ineens weg is!

@Nikske, maak je aub niet druk om het feit dat je hier niet meekletst hoor! Je hebt wel even genoeg aan je hoofd nu. Sterkte met Naud.

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Spirit, gefeliciteerd!!!!

FF kort vanaf mn phone.

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vica: Kan je weer bijna terug naar je eigen huisie? (als ik t goed begrijp) Dat zou lekker zijn zeg, nog voor de bevalling;)

Cvm: Je mag me altijd pb-en voor naam advies hoor!

Nikske: Ach begrijp dat Naud in t ziekenhuis ligt:( wat zielig... Hoop dat alles snel beter met m gaat!! en dat hij weer mee naar huis mag. Gelukkig mag je vanaf morgen bij m blijven. Lijkt me zó erg om m achter te laten... Hopelijk herstel je snel van je ks.

Iedereen gefeliciteerd met de geboorte van hun zoontje/dochtertje!!!!!!

MiniMe: Spannend!! Hopelijk zijn de uitslagen morgen goed/beter!

Vandaag zijn ze geweest voor het Hielprikje, gehoortest en bloed prikken ivm de schildklier.
    Wat is dat zielig zeg:( achhhh.. Moest echt mn tranen binnen houden!
    Gehoortest: linkeroortje was goed, rechter niet. Vrijdag komen ze opnieuw terug... Hij is ook heeel klein beetje verkouden, dus daar kan t ook aan liggen. Donderdag moeten ze helaas weer bij m bloed prikken voor schildklier.
    En dan 4 april naar de kinderarts voor uitslagen... hopen dat alles goed is.

Krampjes: Ja echt zielig van die krampjes! :( we hebben nu ook sinds vandaag Infacol, en doen een druppeltje olie in zn drinken.
    Ik heb m zelf pas 1x in t badje gedaan, vandaag voor t eerst,dus dat durf ik even nog niet aan... hihi
    Morgen nog een keer met kraamhulp erbij! Als hij over een paar dagen nog zo'n last heeft wil ik m ook in badje doen idd of mee onder de douche.

Donderdag de baby fotoshoot!!:D heb er zin in!
    Al vind ik t ook best eng... bang dat hij teveel prikkels krijgt!

Ik ga Jesley wakker maken en flesje geven, en duimen dat hij daarna weer lekker gaat slapen!!

xx

17. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @spirit; van harte met de geboorte van jullie zoon!

@nikske; sterkte met naud!

Hier ook sinds van middag weer flink gerommel, zei vanmorge nog tis weer lekker rustig. Hopelijk zet het deze x wel door, maar zal wel weer niet. Ook een drukken gevoel van onder, zelf een beetje pijnlijk.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB, ohh ik weet nog hoe spannend ik het badderen vond voor de 1e keer haha. Heerlijk!
    Gelukkig zijn bij mijn dochter de krampjes vrij beperkt gebleven. Ze had meer last van haar reflux.

Mag ik vragen waarom hij voor de schildklier geprikt moet worden? Heeft dat een reden of is dat nu standaard? Hopelijk is vrijdag de gehoortest goed.

Ja wij mogen vrijdag weer naar onze woning. Ben er gisteren al heel geweest en de keuken zit er al in, dubbel glas zit er in, wc en badkamer zijn al betegeld en verwarmingen waren geplaatst. Daar moesten alleen nog de kappen op zeg maar.

19. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    Spirit van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

Hier een k*t nacht en dag gehad. Veel Oefenweeen maar het echte werk ho maar. Slecht geslapen vandaag meer pijn in bekken gehad. Ben er emo van. Kids liggen op bed dus ben ook maar weer plat gegaan. Net weer een kramp >~%*£$> om gek van te worden.

Rest wel gelezen allen sterkte en suc6

20. Hanna79

Hanna79 Niet meer actief

Even een snelle reactie...

@Spirit:
    Van harte gefeliciteerd met Lennart Dean!!!

@MiniMe: Hopelijk zijn morgen de uitslagen weer goed en was vandaag een uitzondering!

Deel Deze Pagina