April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Sorry meiden, heb net zo’n 15 pagina’s gelezen maar geen puf om op iedereen te reageren.

Maar uiteraard wil ik wel een paar meiden feliciteren.

Titania van harte gefeliciteerd met Krystian.

Spirit van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lennart.

Ik wil nu ook nog zo graag genieten van de momenten samen met mijn lieve kleine mannetje. Ik merk nu ook aan hem dat hij heel erg met de baby bezig is. Hij wordt s’nachts nooit wakker en is nu al 2 nachten achter elkaar wakker geworden en dan ga ik even bij hem liggen en kletsen we samen over de baby. Maar ik vertel hem dan ook heel duidelijk dat hij ook al is de baby er hij voor altijd mama’s lieve jongetje zal blijven en dat de baby daar geen verandering in kan brengen.
    Luckey net als wat jij zegt wil ik bepaalde woorden/zinnen ook niet gaan gebruiken.

Nieuwe meiden welkom.

Heb me ook aangemeld op de april hyves, nog even afwachten op goedkeuring :D

Ook ik ben nog wel van plan om de baby voorlopig nog binnen te houden, dus ik val ook onder de categorie eind april.

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen!

@Isra, het zal voor je zoon nu ook wel heel spannend zijn of niet?
    Hier is mijn dochter nog net wat te klein om het bewust mee te maken. Ze weet het wel en kan het uitleggen, maar of ze verder weet wat het inhoudt? Ik denk het niet.

@Bramtim, wat super dat Rune het zo goed doet! Geniet van je kleine mannetje!

Hier.... Gisteravond weer rugweeen. En nu weet ik ook waar ik ze van krijg.. De weeen beginnen namelijk tijdens de heerlijke voetmassages van hubby :$:$. Hoe het kan weet ik niet maar dit is nu de 2e avond achter elkaar dat het begint tijdens of vlak na een voetmassage. Zal de ontspanning het doen?

Vandaag had ik eigenlijk de intake met de gastouder, maar ik ga nu zo afbellen. Ik trek het echt niet met die voorweeen.

Verder in de planning: wassen, was opvouwen, afwassen, opruimen en misschien boodschappen doen. Ligt eraan wat ik allemaal trek.

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Goedemorgen meiden,

Hier een slechte nacht gehad. Ben ineens superverkouden (hubby heeft me aangestoken) en zelfs neusspray helpt niet meer :(
    Daarnaast toch wel zenuwachtig voor de controle in het ziekenhuis straks, dus veel wakker gelegen. Vannacht om 3 uur nog even op de Nintendo DS gespeeld haha;)

@Vica: Ja, zou kunnen dat het daardoor komt. Ik heb ergens gelezen dat voet/enkelmassage ook weeen kan opwekken! Maar ja, als die nou eens doorzetten he....
    Succes vandaag.

4. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    MiniMe
    Succes vandaag in het ziekenhuis.
    Balen dat je nu ook verkouden raakt... kan je er wel bij hebben nu...

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiniMe, veel succes vandaag in het ziekenhuis!

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Goeiemorgen,

minime: heel veel succes! logisch hoor, dat je wakker gelegen hebt. T is toch even schrikken!

Bramtim: Fijn dat rune het zo goed doet!'

Schoonzus: Nog geen nieuws...dus óf ze is bezig, óf het is gestopt. Zo eens kijken of ze dr foon opneemt.
    Hun eerste is met 33 weken geboren en ze heeft al weken een verstreken bmm. Nu ook nog een beetje ontlsuiting, dus het kan maar zo komen ;)

7. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    @ Spirit: van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat er zo goed overleg is geweest en dat er vrijwel gelijk een keizersnee kon. Nu lekker genieten van elkaar!

@ Musty: :) wát een verhaal zeg! Tussen de weeën door op de fiets, ik zie je al gaan... Maarre...niemand aanwezig die kon zorgen voor pijnstilling.... pfff ik was echt helemaal door het lint gegaan denk ik... hoop dat het mij niet overkomt...

@ Mini: Succes vandaag in het zkh

@ nieuwe dames: Welkom en klets lekker mee!

@ Hier: Vanmorgen om 6.15 uur helderrood bloedverlies, sindsdien last van krampen in buik en rug. Hoop dat het nu eens door gaat zetten. Vanmiddag om 14 uur naar de gyn.

Hubby is maar thuis gebleven, die vertrouwd het niet. ( hij was gisteravond trouwens pas om kwart over tien thuis!! Nou dat gaat dus mooi niet meer gebeuren he.... grrrr...én als klap op de vuurpijl was hij gisteren ook niet meer te bereiken. De telefoons die ze van het werk hebben, hebben als provider T mobile en dat netwerk lag gisteravond helemaal plat.... Heb hem vriendelijk, maar dringend verzocht eens goed met zijn baas te praten, overwerken kan na de bevalling wel weer maar liever nu niet! )

Liefs!

8. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    Bramtim Fijn dat Rune het zo goed doet... genietse

Minime suc6 vandaag.

Vica hopen dat het snel doorzet bij je...

cvm spannend hoor van je schoonzusje

Hier: na een flinke huilbui gisteren doordat ik vanwege de pijn niet eens mijn been kon optillen om te draaien in bed heerlijk geslapen en maar 2 x wakker geweest. De pijn was toen alweer een stuk minder. Als strak mijn zoontje gaat slapen ga ik ook maar weer ff liggen. Pfff deze zwangerschap is vere van de rose wolk. Meer een donderwolk :(. Mensen om me heen zeggen steeds dat ik moet volhouden het is voor een goed doel als je straks je meisje vast heb dan ben je het allemaal vergeten. Dat weet ik wel maar de god ganze dag pijn, je kids vertellen dat mama niet mee kan doen omdat ik pijn heb. Mijn oudste zoon niet naar bed kunnen brengen omdat hij op zolder ligt en dat net een trap te veel is. ben nu 39.2 wkn en gisteravond vroeg ik me af hoe ik het volgehouden heb en hoelang ik het nog ga trekken. met 40 geen baby dan naar de gyn voor inleiden maar na alle verhalen hier zit ik daar ook niet echt op te wachten. Maar ja afwachten op een spontane bevalling die wel eens tot 42 weken op zich kan laten wachten zie ik ook niet zitten. Pfff gek van te worden. Keuzes maken als je zwanger bent is ook niet gemakkelijk :)

9. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    Sanne : Oei herkenbaar van je man. Het werk van mijn man vind het niet meer dan normaal dat je langer blijft ed.

Ik hoop dat het doorzet en dat je snel je wondertje kan vast houden.

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    kevercabrio: Balen zeg, dat het zo zwaar is! Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om steeds nee tegen je jongens te moeten zeggen. Gaat je vk je met 40 weken meteen doorsturen voor inleiding? Dat kan ik hier wel vergeten...mag blij zijn als ze ergens tussen de 40-41 weken willen strippen en doorsturen voor inleiding doen ze pas na meerdere strippogingen en sowiezo pas na 41 weken!

11. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    goede morgen allemaal,
    @minime succes!!!!

@bramtim fijn dat alles zo goed gaat!

@musty tjee nog ff naar t ziekenhuis fietsen stoer, gelukkig is alles goed.

@vica balen van al die voorweeen, hier gelukkig maar 1x gehad.

hier gisteren wat gerommel maar tja geen actie dus wachten we maar rustig af...

12. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    sanne ik hoop dat t doorzet!!

13. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja as donderdag een strippoging en met 40 wkn weer een strippoging. Slaat die niet aan na 24 uur dan ga ik door naar de gyn. Die moet dan nog wel eerst de boel beoordelen en controles uitvoeren of het verstandig is ed. Maar ik ga naar een gyn die daar niet al te moeilijk in doet. AL hoop ik elke dag/nacht weer dat de weeen die ik voel doorzetten. Ik weet dat ik er bijna ben maar het voelt echt als de laatste loodjes die veel zwaarder lijken dan normaal.

Jammer dat ze bij jou daar moeilijker over doen.

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Sanne, spannend! Duim voor je dat het nu goed doorzet! Klinkt goed in ieder geval! Tja, overwerken gebeurd hier alleen nog na toestemming van mij en dan enkel een uurtje ofzo. Hij moet mij eerst bellen of het rustig is haha.

@Kevercabrio, kan me voorstellen dat het nu even teveel wordt. Hier ook last van helaas alleen mijn kleine meid slaapt niet meer overdag :(. Maar over dat inleiden.... De meeste moeilijke inleidingen hier zijn gedaan zonder ontsluiting he. Als je al ontsluiting hebt (en dat had jij volgens mij of niet) ben je al een stapje verder.
    Maar hopelijk komt jullie kleine meid nog snel even voor maandag!

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Spirit, wat heerlijk dat je je kindje toch diezelfde dag nog in je armen kon sluiten. Gelukkig zijn er ook meedenkende gyns! Heeft Lennart het naar z’n zin buiten de buik?

MiniMe, fijn dat je man vandaag mee kan. Heel veel sterkte/succes gewenst vandaag!

Kelly, heerlijk dat Isa zo trots is en het huiluurtje verschoven is. Hoop dat dat snel helemaal overgaat!

Musty, ge-wel-dig: op de fiets ‘naar je eigen bevalling’ :D Haha, lijkt me gaaf om dat later te kunnen vertellen. ’t Klinkt allemaal erg heftig, en wat een schat van een vent heb je dat ie morfine voor je geregeld heeft. Wat een schok van de placenta, zeg. Gelukkig trok je zoontje snel bij na z’n geboorte. En heerlijk dat grote zus het zo geweldig vindt en de bv zo goed loopt!

CVM, da’s niet leuk van je schoonzus (al kan ze er natuurlijk niets aan doen). Kan me héél goed voorstellen dat jij ook wil!!!

Bramtim, fijn om te lezen dat Rune het zo super doet. Lekker genieten, hier meekletsen komt later wel weer!

Luckey en Isra, wat jullie zeggen over bepaalde zinnen niet gebruiken: dat probeer ik de hele zwangerschap ook al ja. Dus niet ‘ik kan je niet tillen vanwege de baby’ maar ‘mijn armen zijn te moe om je te tillen’. Beetje suf misschien, maar voelt belangrijk om de baby niet ‘de schuld’ te geven van dingen.

Vica, weeën na een voetmassage: Bijzonder hè, hoe een lijf kan werken! Ga je nou juist niét meer masseren of juist wél?

Sanne, spannend! Hoe gaat het met je jeuk? En idd een goed gesprek met de baas van je man over overwerken!

Kevercabrio, dikke knuffel meis. Zo ontzettend naar dat je zo’n last hebt van je zwangerschap, zeker met al twee kinderen. Ik hoop voor je dat je snel bevalt en het échte genieten kan gaan beginnen.

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Als je het echt graag wilt dan moet je er echt om zeuren hoor!

Hier gaan ze normaal ook pas strippen met 41 weken en als dat niet effect heeft naar de gyn om met 42 weken ongeveer ingeleid te worden.

Bij mij wordt het ook een weekje verschroven. Met 40 weken strippen en als dat niet werkt voor of met 41 weken inleiden.

Maar donderdag ga ik denk ik toch ook vragen of ze mij willen strippen. Al zit ik dan midden in de verhuizing. Dan maar wat extra hulptroepen bijroepen.

17. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    @vica: Ja ik heb gisteren ook wel héél goed duidelijk gemaakt dat ik het zat ben. Tranen kwamen uit zichzelf dus dacht, mooi, dan dik ik het een beetje aan, dan weten ze iig dat ik het meen! Wie weet helpt het me als ik 40 weken ben, dat ze dan meteen strippen ;)

@oudere kids: hier zijn ze oud genoeg om te beseffen dat het 'de schuld van de baby' is als iets niet kan/mag/doorgaat. Hopelijk zijn ze ook oud genoeg om te beseffen dat de baby daar helemaal niets aan kan doen en dat verdraagzaamheid bij het leven hoort. Als het kleintje er is, moeten ze gewoon rekening met haar houden. Andersom heeft de baby waarschijnlijk ook wel eens 'last' van haar broers, daar moet ze ook maar aan wennen ;)

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Chantico, ik ga zeker weten vaker vragen om een voetmassage hahaha. Laat die weeen maar komen! 1 ding scheelt, als het niet doorzet kan het wellicht nog wel voor meer ontsluiting zorgen..

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hier lig ik nog steeds aan de CTG. Bloeddruk is al gemeten en wederom te hoog helaas. Urine was gelukkig goed, en bloed wordt nu onderzocht. Ze gaan dan overleggen wat ze me met me gaan doen, maar ik zal iig wel niet meer thuis kunnen bevallen denk ik. Hubby hoopt dat ze gaan inleiden, die wil de baby zien haha

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja idd.. bij mij zeiden ze ook met 37 weken dat ze eventueel MISSCHIEN kunnen strippen met 40 weken. Met 38 weken is dit bevestigd. Maar elke week zien ze weer hoe je er aan toe bent. Des te groter de kans dat ze het eerder doen. Helemaal bij jou omdat je toch met een extra angst zit voor jezelf.

Al schijnt strippen bij een 1e kindje minder effect te hebben.

Deel Deze Pagina