April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Wordt heel spannend zo :D. Goh wat hebben we veel pre-april kindjes dan zeg!

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wow spannend zeg! Wel fijn dat de baarmoederhals goed verweekt is. Dan is de eerste stap al gezet!

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Spannend!!!!!! ik duim dat het geen "lijdensweg" wordt zoals bij anderen het geval was........

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Alieke, fijn dat alles goed was bij de vk!

@Fleuri, ohhh leuk de apenheul! Mijn meis vind het super! Alleen is het wel vrij duur vind ik.

Hier net visite gehad van een vriendin. Was wel even gezellig. Hubby is ook al lekker thuis. Zo even boodschappen doen en verder niks meer vandaag!

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik ben dus niet de enige bij wie het een dezer dagen gaat gebeuren. Spannend hoor! Idd wel errug veel maart-baby's worden het zo haha!
    Ik vind het wel spannend hoor als ik ingeleid ga worden, zeker na al die minder positieve verhalen over inleiden hier op het forum. Ik hoop van harte dat het hier wat voorspoediger gaat!
    Ik kan nu iig wel voor een ruggeprik kiezen mocht het te erg worden.

6. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    Minime oh wat spannend!!! Zet hem op

7. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Fijn dat alles goed was Alieke :)

Spannend mini, dus ergens morgen of overmogen heb je je beebje!!!! Toch nog eerder dan je zelf dacht ;)

8. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Sam: welkom hier :)

Saona: met mama gaat alles nog heel goed gelukkig. Ze voelt zich alleen erg moe door de chemo maar gelukkig is ze niet misselijk

Kelly: Dat zal wel dat Isa zo trots was als ze allemaal voor haar hebben gezongen :p. Fijn dat alles zo goed gaat met de kleine Sam :)

Musty: hahaha..met de fiets tussen 2 weeën door naar het zh. Wat een verhaal :D Wel raar dat er bijna geen personeel aanwezig was voor de ruggeprik! :(

CVM: Nog heel even geduld hebben meid ;)

Vica: Nou, dan gaan jullie toch voor die voetmassages :D

Sanne: Ben eens benieuwd hoe de controle geweest is...

Baukje: Ook voor jou is het wel heel erg spannend nu :p

Minimi: Oh spannend zeg! Jij gaat gewoon met je kleintje naar huis nu :)

Hier heel veel last van mijn buik nu. Maar dat is gewoon omdat mijn ventje niet kan stil liggen ;)
    Dat inwendig oz van gisteren was ook niet bepaald bevorderlijk :(
    Dan maar hele dag niets doen. Nu kan het nog :p

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat is 'naar achteren' en 'omhoog' precies? Vanuit liggende positie ofzo? Ik vroeg me net af hoe dat zat met de bmm. Meen me te herinneren dat die als je vruchtbaar bent heel hoog zit en als je niet vruchtbaar bent lager hangt. Hoe gaat dat rondom de bevalling?

10. Chantico

Shit, net hele reactie getypt, weg…

Even uit m'n hoofd:

MiniMe, sterkte in het zh en héél veel succes gewenst als ze gaan inleiden!

Baukje, spannend dat er toch iets aan het gebeuren is!

Uh... wie is er verder nog meer serieus aan het rommelen?

Vandaag is het de ‘legendarische’ dag dat de pakken melk voor het eerst langer houdbaar zijn dan mijn zwangerschap (er stond 5 april op). Onze dochter is met deze termijn (39+1) geboren, toen begon het te rommelen met 39 weken. Heb er wel even aan gedacht voor ik gisteren in slaap viel.

11. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    @ Minime: Wat spannend meid! Hoop dat je snel je kindje vast mag houden.

@ Baukje: Ook al echt gerommel dus! Duim, duim, duim dat het doorzet!

@ Hier: Terug met een tevreden gevoel van de gyn. :) Verteld dat ik vanmorgen bloed ben verloren en dat het sindsdien rommelt. Gyn was daar erg blij mee. Inwendig onderzoek ging hierdoor niet omdat het te pijnlijk was. Na 2 pogingen hebben we dat maar gelaten. Dus of er verder ontsluiting is weet ik niet. Gyn vertelde dat ze verwacht dat ik één dezer dagen de slijmprop zal verliezen en heeft goede hoop dat de bevalling spontaan op gang gaat komen! :D :D Ik heb toen maar heel kleintjes gevraagd: en als dat nu niet gebeurd...langer doorlopen red ik écht niet meer ( hoppa, daar waren de traantjes ). Als babylief zich de komende dagen niet gaat aandienen moeten we ons volgende week woensdag om 7.30 uur melden op de verloskundige-afdeling. Ze gaat dan inleiden dmv Primmen ( of hoe schrijf je dat ;) ? ), een vaginale zetpil in iedergeval. Gyn verwacht daar voor 80 procent resultaat op, evt is er voor donderdag dan een nieuwe poging maar ze denkt niet dat het nodig gaat zijn.

Al met al gaan het dus wat spannende daagjes hier worden!
    Ben benieuwd wat het gaat worden....

12. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Oh ja, het spreekt voor zich denk ik, maar liever geen reacties hierover op hyves. Voor de buitenwereld houden we het geheim ;)

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Omdat ik een afwijking aan mn schildklier heb, kan ik dat overdragen aan hem... Dit is ook de reden dat ik onder controle was bij gyn en in t ziekenhuis moest bevallen!

Lekker hoor, dat jullie vrijdag weer terug mogen!
    Dan alles uitpakken, opknappen en bevallen!!! :D

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Gefeliciteerd met jullie mannetje!!!! Wat een verassing.... :)

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Spannend!!! :)

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nog geen beeb nieuws vandaag zie ik

@ sanne... eindelijk een datum!!

sorry is hier even stil... kaartjes zijn nog niet eens de deur uit en t loopt storm :$

verder heeeel blij!! de borstvoeding gaat echt super :D
    zo super dat ie vanmiddag teveel binnen kreeg en moest spugen :)

dat was t even, moet de foto's nog even doen dus vanaaf spam ik eve, maar wij gaan zo lekker eertst naar buiten, daar verlang ik al de hele dag naar

17. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wat super dat alles zo goed gaat Musty! hebben jullie wel verdient na zo'n zwangerschap!

Ook goed nieuws voor Sanne :)

Hier: Schoonzus rommelt nog maar inmiddels niet meer regelmatig (na ruim 20 uur!), dus waarschijnlijk blijft hun meisje nog even zitten!
    Net lekker patat gegeten, heel fout maar zo lekker af en toe :p

18. Chantico

CVM, fijn voor je schoonzus, toch?! Ivm de vroege termijn. Wel rot om zo lang pijn te hebben zonder resultaat.

Sanne, super dat je zo'n goed gevoel bij de gyn hebt gekregen. En een soort van datum dus, als het niet eerder komt!

Musty, heerlijk genieten van je kraamtijd en bezoek! Top dat de bv zo goed gaat!

Nikske, hoe is het met je meis? En hoe gaat het met kleine Naud?

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Inwendig onderzoek.... pfff houd maar op! Was bij mij ook drama!
    Zelfs toen ik weeen had en ze gingen kijken hoeveel ontsluiting ik had. Noujjj pffff niet normaal :$

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    MiniMe: Ooww spannend hoor!! Heel veel succes alvast! gaat vast niet lang meer duren....
    Ik hoop dat dat de inleiding snel en makkelijk gaat verlopen:)
    Bijna je kleine in je armen!!!

Hier: Vandaag de kraamzorg voor t laatst :( Hmm ga dr echt missen!!
    Vond t echt super hoor! Heerlijk... Echt van genoten!

Met Jesley gaat het veel beter *even afkloppen*
    Weinig last van darmkrampjes, en slaapt lekker veel door. Gelukkig.
    Ook geen echt huilbui meer gehad! Dus spulletjes helpen goed.

Vandaag hebben John en ik hem samen voor het eerst in badje gedaan. Ging gelukkig erg goed...:) Viel me toch reuze mee. (had alles onthouden hihi)

Morgen gaan we voor t eerst met m naar buiten toe, als t weer het toe laat.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, want lees volgens mij voor de helft overal overheen.

xx

Deel Deze Pagina