Spannend hoor, misschien laat jou bevalling ook niet meer lang op zich wachten. Zou wel fijn zijn als je al wat kan doen kwa schoonmaak nu de bevalling voor de deur staat.
Goede morgen, @alieke gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! @minime jee wat heftig, gefeliciteerd met jullie zoontje!! @hier alles wederom rustig lees strax ff alles door
Jaaaaa, ik mag al gaan schoonmaken! Mijn moeder al gebeld en die komt zo mijn meis al ophalen! Dan kan ik mij vast uitleven op de slaapkamers enzo. Ben helemaal happy. Als ik vanmiddag een beetje opgeschoten ben dan ga ik vanmiddag aan de vk vragen of ze wilt strippen.
@luckey: wow, 22 mnd? Dat is lang! @alieke: gefeliciteerd met Eline! @mini: gefeliciteerd met Robin! Kan geen kleurtjes doen op mijn tel.....
Jeeee ALIEKE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!! Wat een prachtige naam, echt heel erg mooi, helemaal mijn smaak!! (zal later wel duidelijk worden waarom) Blaine, jij gefeliciteerd met je nichtje!!
MiniMe, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Robin! Wat een ontzettend heftig, spannend bevallingsverhaal! Gelukkig met goede afloop. Vertel er maar vaak over, kan me voorstellen dat dit wel even iets is om te verwerken. Ben erg benieuwd naar de foto's van je mannetje! Maar eerst lekker bijkomen en genieten hoor! ??? Had net bedacht wat ik nog meer wilde schrijven, maar weet het gewoon niet meer... Ik moet eerst even wat eten, denk ik.
WOW MineMe.... Natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ROBIN, maar wat een verhaal, schrik er gewoon van. Kan me zo voorstellen dat het allemaal heel beangstigend voor jullie moet zijn geweest. Wat een schrik! Ik hoop dat jullie kleine mannetje goed en snel zal aansterken in de couveuse en dat jij ook een voorspoedig herstel mag hebben. Ook hoop ik dat je dit allemaal goed kan verwerken, dit is echt heftig geweest voor jullie. Zeker ook voor je vriend, die 'hulpeloos' alles heeft moeten aankijken. Dikke KNUF!
Goedemorgen dames! Hier nog gewoon BIB Maar een klein beetje rommelen doet het wel ach ik verwacht 'm eigenlijk of heel vroeg of een week te laat . Hier staat vandaag de bovenverdieping op het programma. Douche ff een kleine beurt geven en m'n slaapkamer een beetje aan kant brengen want dat lijkt nu wel een washok. Maar ik ga nu eerst op jacht naar wat te eten. Alieke, gefeliciteerd met jullie dochter!!! Mini, heftig verhaal meis. Maar onwijs gefeliciteerd met jullie knul!
@ minime, gefeliciteerd met robin, hopelijk sterkt hij snel aan! @ jorietje, wat een schatje! @ vica, hoop dat het uwv een beetje meewerkt. @ visite, Hier beginnen de mensen langzaamaan te bellen om Jelte te bewonderen gezellig hoor! @ voeding, Ik geef voeding om de 3 a 4 uur s nachts alleen als hij erom vraagt (en dat doet hij ) @ violet, bedankt voor het compliment over mn haar hihi @ titania, Joepie! Home sweet home! Rust maar lekker uit! @ cvm, mooie buik hoor! @ alieke, Gefeliciteerd! @ hier, Jeej ik heb weer eens kunnen reageren Hier gaat alles gelukkig op rolletjes. Vannacht heeft Jelte lopen spoken (en ik dus ook) maar dit was mn eigen schuld want flesvoeding mocht omhoog maar wou dit niet doen omdat hij 2 keer had teruggegeven. s Nachts dus maar 10cc extra gegeven en heb nu een tevreden ventje . Zo Jelte lekker wassen maar ga nu eerst eens ontbijten.
Seertje... ja best lang en weet ook wel zeker dat deze meid het niet zo lang gaat krijgen hihi. Maarja misschien ook wel. Ik wilde gewoon perse niet zelf stoppen maar de bv maar de kleine laten beslissen wanneer het genoeg was. Voor mezelf zag ik stoppen met bv als falen (hersenspinsel maar goed). Nooit kloven, borstontsteking, spruw of wat dan ook gehad dus dat scheelde al heel veel he..... Nu ga ik voor de 6 maanden, daarna zien we wel. Liefst een jaar eigenlijk... Gisteren op kraamvisite geweest bij iemand vd zwschapsgym van Sems periode. Alina.... moest me heel erg inhouden hihi
*Alieke & MiniMe: Gefeliciteerd!!! *Vica: Lekker hoor!! Schoonmaakse Kan je snel gaan genieten straks in jullie "nieuwe" huisie... *Hier: Alles gaat goed! Jesley heeft goed doorgeslapen... Alleen verslikte hij zich 1x goed in zn drinken! pffff dat was schrikken zeg!! Ga toch even kijken voor andere flesjes, want hij zuigt ze ook vacuum. Iemand een idee hoe dit kan?? Wij hebben Tommee Tippee flesjes... Zit er aan de denken om de S-fles te gaan halen. Net is er weer bloed geprikt bij hem. Nou hij deed het super en gaf alleen een gilletje met t prikje zelf, daarna sliep tie weer lekker verder (gelukkig) Straks de fotoshoot!!!
Voor degene die mij op hyves hebben, heb net wat foto's erop gezet van de shoot.... lukt het niet bij iedereen zet ik ze ook op de zp hyves....
Draai je de schroefdop met speen te strak vast? Daar moet een beetje ruimte in zitten om de lucht binnen te kunnen laten. Luckey, waarom moest je je inhouden bij de baby die Alina heet? Is dat ook jullie naam?
Fb... nog nooit problemen gehad met de tommee tippee flesjes. normaal mogen ze toch niet vacuum zuigen doordat er een ventielgaatje in zit.....
Goedemorgen allemaal! Alieke & Minime: Van Harte Gefeliciteerd met jullie Dochter en Zoon! Geniet er lekkr van! Vica: spannend hoor! Hopen dat ze willen strippen vanmiddag! Titiana: Wat fijn dat jullie weer thuis zijn, geniet ervan! Hier: Nog steeds rustig helaas Ik hoop dat het snel begint, ik ben gewoon zo benieuwd.. Het zal dan toch wel april worden denk ik Liefs
FB... veel plezier bij de fotoshoot!!! Wie had nou ook alweer een fotoshoot gewonnen via vakantieveilingen.... ben wel benieuwd hoe het gegaan is
@FB, wat fijn dat Jesley goed heeft doorgeslapen en niet veel last heeft gehad van het prikje! Geen ervaring met die flesjes. S-fles beviel supergoed bij mijn meis. Dit keer ga ik nuby flessen proberen omdat de S-flessen niet bpa-vrij waren. Maar de smalle S-flessen zijn sinds kort ook BPA vrij. Wel even op de verpakking kijken, achterop moet staan dat ze bpa-vrij zijn. BPA wordt verboden in de loop van 2011 omdat het een kankerverwekkende stof is. Maar ik vond het jammer dat ik de nuby flessen al had toen de S-flessen bpa vrij werden omdat ik echt super ervaringen heb met die S-flessen. @Luckey, fijn dat je je wat beter voelt! @Foeske, Lastig dat Jelte een spooknacht had. Het is even uitproberen he met die voedingen. @Koeky, jij bent dus nog lekker druk vandaag! @Touwtje, jij ook al zo benieuwd. Het kan zo spontaan beginnen he . Hier helaas niet zo goed nieuws... Kom ik net de woning binnen.. Sanitair moet nog opgehangen worden, ze zijn nog aan het schilderen en de verwarmingen moeten nog opgehangen worden . Morgen gaat het zeil pas van de vloer af omdat het anders in de verf komt. Maar als ik dan vandaag ga schoonmaken dan is morgen alles weer net zo vies! Dat wordt hem dus niet . Wel ben ik van mening dat ik dit niet meer kan schoonmaken zo verschikkelijk vies is alles. Dus hubby is morgenmiddag vrij en misschien komt mijn zus savonds helpen. Ook heeft mijn oma zich aangeboden om te helpen poetsen. Dan kan ik mij richten op het inpakken dit weekend. Kastjes inpakken enzo. Ben dus ook van mening dat ik gewoon ga vragen of ze mij willen strippen. Want hoogzwanger krijg ik het ook niet meer voor elkaar. Ben zowiezo afhankelijk van de hulp. Dan liever na een bevalling als dat er in mag zitten (als het strippen lukt natuurlijk). Dan maar gewoon hopen op een zelfde herstel als bij mijn meis. En ach, wellicht doet het strippen wel niks... Maar dan nog kan ik niet veel doen. He bah, baal nu echt enorm. Vandaag maar wel verder gaan met de spullen weer inpakken.
Minime: Gefeliciteerd met jullie Robin!!! Schrikken zeg, je verhaal. Gelukkig hersteld hij zo snel!!! Vica, je kent me... Schrok er behoorlijk van, vooral omdat kleine meid behoorlijk rustig is al de hele week, gisteren maar 4 keer echt gevoeld. (en weet dat 5 keer minimum is) maar op de echo maandag zagen we haar bewegen terwijl ik dat niet voelde, dus wilde niet te snel paniekerig reageren. Zit nu te twijfelen of ik toch de vk ga bellen, het zit me gewoon niet lekker. Maar voel me ook zo'n aansteller als ik weer voor niets extra gecheckt word. Wat zouden jullie doen?