@Vica na een hele dag bezig te zijn geweest kwam ik niet verder dan 8 cm. Heb toen een echo gehad en toen bleek dat hij er helemaal niet goed voorlag waardoor ik geen verdere ontsluiting kreeg. Achteraf gezien was hij ook te groot (4040 gr) en ikzelf ben maar 1,58, waardoor ik hem er nooit zelf had uitgekregen. Dus de gyn vertelde me toen ook al, als wij s'ochtends gelijk een echo hadden gemaakt hadden we al direct ingegrepen. En toen we uiteindelijk voor een KS gingen werd de ruggenprik ook nog eens verkeerd gezet waardoor mijn middenrif werd verdoofd en ik hierdoor geen adem meer kreeg dus een algehele narcose heb gekregen. Dus ik ben nu wel ontzettend blij met deze stokken achter de deur! En wat lief dat je man een milkshake is gaan halen voor je, jammie en dan ook maar gelijk een Big Tasty Enne misschien zijn dit wel rugweeen die nu (hopelijk) echt gaan doorzetten!
owwwwwwwwwww vica..... grrrr ik wil ook mac! whahaha @ seertje... was wat verder aan t terug lezen maar begrijp dat je meis elke 2 / 2,5 uur komt voor bv? hier moeten we juist erg ons best doen om hm elke 3 uur wakker te krijgen, vanaf nacht 1 wilt meneer al doorslapen de bv moet toch hier nog even goed doorgestimuleerd worden @ violet hopelijk komt ze gauw! ik ga hier een manneke wakker maken voor zn voeding en lekker op bed hangen/liggen/slapen dat gaat nog niet bepaald comfy door de bi
@ seertje... mssn dat ze onderling even een deal kunnen maken voeding van half 5 ben ik bezig geweest tot half 7, meneer wilde door slapen, uiteindelijk had ik er genoeg van en heb t opgegeven hij had wel wat slokken op mag vanacht 6 uur tussen de voedingen laten dus ben benieuwd of ie dan wel wakker is en wilt
@Isra, jee wat een gedoe zeg die eerste bevalling! Dit zijn inderdaad rugweeen, herken het wel van mijn vorige zwangerschap. Alleen duren ze echt nog niet lang genoeg. Hopelijk zet het door.
heel even snel want ben helemaal kapot: CVM heel veel succes morgen! En 1 april is wel een dag die niemand ooit zal vergeten....ik heb de hele zwangerschap geroepen dat de kleine uk op 1 april zou komen ( niet gelukt haha) updateje boodschappen doen: wat een volksverhuizing zeg voor een paar boodschappen pfff, Isa ging er in de supermarkt iedere keer vandoor ( heb wandelwagen met kidsit erachter maar ja daar blijft ze dus niet op zitten/staan) en de supermarkt was vorige week heropend dus alles stond ook nog eens op een andere plaats.....maar goed eerste onderneming met z'n 3-en volbracht haha, volgende boodschap doe ik als Isa bij de peuterspeelzaal is of samen met manlief!!!
Musty: Fijn dat je kleine slaapkop wel goed bij je drinkt! Wel slim om even een lactatiekundige te laten kijken ja, just in case. Meiden bij wie het rommelt en die gestript zijn: Succes!!! Ben benieuwd of ik dan de eerste aprilmama word die ook écht in april bevalt of dat iemand me voor is Verder: bedankt voor alle succeswensen! ik ga zo heerlijk douchen en hubby heeft beloofd me een rugmassage te geven. Heeft ie een bloedhekel aan maar ik slaap er altijd zo lekker op Ben echt klaarwakker en vol adrenaline maar hoop tch wel wat uren te pakken vannacht!
@kever en vica: ben heel benieuwd of het strippen zin gaat hebben!! CVM: rust nog maar even goed uit! Morgen zal een drukke dag worden!! Veel succes! Kelly: ik deed altijd met boodschappen doen de ouste in de winkelwagen en de baby in de maxi cosi in of op de winkelwagen. Zo heb ik iedereen bij me en "vast". Als deze geboren is zal de oudste naast de winkelwagen moeten lopen maar dat is hij nu wel gewend. Hoeveel dames zouden er uiteindelijk spontaan en op natuurlijke wijze bevallen van deze groep????
@Me2, als strippen ook onder spontaan valt ... Hier worden ze heftiger.. moet echt even flink puffen steeds!
even weer kort want ik reageer via mn telefoon... @Vica en Kever: hopelijk gaat het strippen zn werk doen! Succes! @CVM: wat goed dat ze geen enkel risico nemen en morgen beginnen met de gel. Hopelijk reageer je er goed op en kun je snel ingeleid worden! Heeeeel veel succes, ik weet precies hoe jullie je nu voelen! Het gaat nu megasnel allemaal he! Probeer nog een beetje te slapen vannacht.
me2.... ben idd ook erg benieuwd wie er nog meer op de spontane manier gaat bevallen, zonder strippen enz..... Strippen.... hoop dat de komende inleidingen en strippogingen succes hebben!!!!!!! Hoeveel 1 aprilbabys gaan er geboren worden morgen???? Hier... super verkouden en alles gaat dichtzitten, laat die beeb van mij nog maar even wachten.....
Cvm: Goed dat je op controle bent geweest. Spannend morgen inleiden... Succes ermee!! Vica & Kevercabrio: Helpt t strippen? merk je al verschil? Seertje: Mooi dat t zo goed gaat met Maura!!
Nog een vraagje; Als jullie de kleine op bed liggen en hij blijft maar wakker. Door een beetje te huilen, jammeren en te bewegen... Halen jullie ze dan uit bed?? Of laten jullie ze liggen? Jesley ligt nu ongv half uurtje in zn bedje, en blijft maar wakker door een beetje onrustig met zn armen te zwaaien, en af en toe een klein huiltje... Ik kan hem dan toch gewoon laten liggen? Of is het de "bedoeling" dat je ze dan bij je houd? (in de box, op schoot ofzo?) xx
@FB, ik legde mijn dochter altijd slapend in bed. Pas later ben ik begonnen met wakker in bed leggen.
Vica spannend! Succes met wegpuffen.... FB wat een plaatje! Echt super schattige foto's! Hier leg ik Sam nu meestal slapend in zijn wieg, maar ook wel wakker hoor, moet soms mijn handen vrij hebben, hij valt dan na een tijdje wel in slaap...