@Isra: Heel herkenbaar al die vragen van Ryan hoor! Hij is wel duidelijk iets jonger dan mijn zoon, die begrijpt het net iets meer als ik het in kan schatten. Die weet eigenlijk al best goed wat er gaat gebeuren, en ook dat hij daar ook in gezeten heeft en ooit een baby was. Toch zijn er ook een hoop dingen die hij niet begrijpt hoor, zo denkt hij dat zijn broertje straks als die 4 is bij hem in de klas komt . Als ik dan zeg dat hij dan alweer in een andere klas zit, dan snapt ie daar niks van. En hij vraagt zich af of de baby ook vissticks lust etc... en vooral ook HOE die baby die in mama dr buik zit er eigenlijk UIT gaat komen straks . Wat zielig dat Ryan een beetje ziek was, ik hoop dat hij al een beetje opgeknapt is... of in ieder geval snel opknapt! @Alieke: Gefelicteerd met jullie dochtertje Eline Romee!!! @Minime: Gefeliciteerd met jullie zoon Robin!!! En wat een heftig verhaal zeg !!! Gelukkig waren ze net op tijd! @Star2: Gefeliciteerd met je 39 weken, een mijlpaal!!! @Vica & kevercabrio: Allebei gestript! Ik ben benieuwd of het effect heeft en wie van jullie dan de eerste zal zijn! @CVM: Nooit je moedergevoelens onderschatten, nooit! Heel goed! En wat spannend dat ze morgen gaan inleiden, heel veel sterkte, succes en geluk! IK HOOR HET HOPELIJK WEL !!! @FB: Wat een superfoto's en wat een prachtig mannetje, superlief! Hier: Wederom slechte nacht en slechte dag. Ik kan sinds een dag of twee bijna niet meer lopen. Ik als de dood weer met een hernia te komen te zitten, ben immers zeer kort op een hernia zwanger geworden . Morgen groeiecho, kijken hoe ons ventje het de afgelopen weken heeft gedaan. De eerste groeiecho hebben ze gemaakt met 30 wkn, tweede met 32 weken, in die twee weken was hij hard maar niet te hard gegroeid. Hij zat op de bovenste groeilijn, maar schoot er niet bovenuit. Morgen gaan ze kijken hoeveel hij gegroeid is sinds 32 wkn, ik ben benieuwd! Sorry voor de meiden die ik vergeten ben. Truste...
Ten eerste wil ik de dames die al bevallen zijn van harte feliciteren met hun kleine wondertjes! De laatste dagen weinig toegekomen aan bijlezen hier, ik zal vanaf nu weer proberen bij te blijven! Cvm succes met het inleiden! Vica & kever ik hoop dat het strippen gauw gaat werken! FB prachtige foto's!! Als Lennart wakker is laat ik hem wel even liggen maar als het te lang duurt en hij gaat ook jengelen of huilen pak ik hem er even uit en dan valt hij meestal direct wel in slaap of meneertje heeft nog honger en dan geef ik hem iets extra. Hier gaat het met Lennart allemaal prima, wat een tevreden mannetje!! In het ziekenhuis huilde hij meer dan thuis maar ik denk dat ie toen best wel vaak honger had. Ze gaven hem daar vrij weinig in verhouding met wat hij nu krijgt. Hij zit nu op 6 voedingen per dag en de meeste keren drinkt hij nu al 100 ml, soms heeft ie aan 85 ml genoeg. Hij heeft ook helemaal geen last van krampjes, dit was bij onze dochter een ander verhaal. Ik ga nu weer even slapen, ik hoop dat hij vannacht tot een uur of 5, 6 slaapt zodat ik ook even bij kan tanken. Ben benieuwd wie hier als eerste in april gaat bevallen!!
Minime heb net je verhaal gelezen, wat heftig allemaal voor jullie!! Ik hoop dat jezelf gauw hersteld van de keizersnede en dat Robin ook gauw aansterkt! Kreeg er koude rillingen van toen ik las dat je de pijn voelde tijdens de keizersnede!
Pfff... hier wilt het nog niet doorzetten helaas. Wel net echt het laatste stuk slijmprop verloren icm het nodige bloed bah... Hopelijk doet dat wat. De weeen zijn er en ze zijn echt hahaa, nu nog sneller op elkaar. Tot die tijd maar proberen te slapen steeds.
Oooo vica wat spannend! FB: Wat een gafe foto's van je mannetje!!! Echt een dotje issie! Hier: Pfff nou slapen ho maar hé! Vanaf 3 uur vannacht klaarwakker, uiteindelijk mn boek uitgelezen (ruim 150blz) en toen ik daarna nog niet kon slapen ben ik maar naar beneden gegaan. Hubby slaapt als een roosje de hele nacht! Grrr Haha maar goed, hij zal het ook druk en zwaar genoeg krigen komende dagen, dus ik laat m maar lekker liggen. Zenuwen begnnen wel te komen nu, hoe zal het gaan, zal de gel bij mij wat eerder inwerken dan bij mijn voorgangsters hier enz enz. Ik ben zo benieuwd naar ons kleine poppetje!!! Vind het wel, nu al, een gek idee dat ze straks niet meer helemaal van mij is, dat ze uit mijn buik is en die intieme momentjes dat ze haar kontje in mn handen draait weg zijn!
Cvm suc6 strak zet hem op! Vica spannend hoor Fb mooie foto's Rest gelezen niet blijven hangen sorry Hier: strippen heeft niet gewerkt geen weeen. jammer....
CVM succes!!!!!!! Vica... hopelijk zet het bij jou ook door... kevercabrio... jammer dat het niet geholpen heeft. FB super fotos en wat een prachtig geboortekaartje zeg!!!!! Hier weer goed geslapen, en mijn buik zit op dit moment vol tot bovenin.... zucht eerste keer mijn schoenen niet aangekregen, alleen met trucjes haha. straks even kijken of ik bij de kapper terecht kan.....
Pfff... als ik lig komen de weeen om de 4-5 minuten.. Ga ik zitten of iets doen dan duurt het veel langer. Soms voel ik ze dan opkomen maar zetten ze niet door. Is dit bekend voor iemand????
Mmm niet helemaal. Misschien onder de warme douche gaan staan. Als het echte weeen zijn zetten ze door het warme water door. Of in bad liggen. Spannend hoor!
FB: Wat hebben jullie een prachtig zoontje!!!!! Jij bent toch donker van haarkleur? De kleine man is best blond toch? Vica: Ik denk dat het oefenweeen zijn, kenmerk van echte weeen is dat ook al verander je van houding, de wee aanblijft. Bij een oefenwee zwakt hij af of verdwijnt. Maaaar oefenweeen zijn natuurlijk niet voor niks, ze kunnen zo overgaan in echte weeen. Gewoon goed in de gaten houden en probeer anders vandaag een beetje rustig aan te doen. Zal natuurlijk niet makkelijk zijn in de huidige situatie, maar je lichaam is volgens mij wel ergnens mee bezig. Hier Ik denk niet dat wij een 1 april baby krijgen. Geen signalen voor een naderende bevalling in iedergeval. Wel raar dat ik nu 1 dag langer zwanger ben dan vorige zwangerschap. Ben benieuwd hoeveel dagen er nog boven op komen. Morgen naar de Apenheul, heb er veel zin in. Mijn zusje en haar vriend gaan ook mee, maar zij maakt zich zorgen om mij....zo schattig..." wat nou als je vliezen breken?"... "wat nou als je gebeten wordt door een aap en de 'gekke-apen ziekte' krijgt?"... Hahaha. Ja, misschien is het wel niet het meest verstandige plan, maar mijn man en ik verheugen ons zo op het koppie van T bij het zien van de aapjes. Daarbij komt ook nog eens dat we het leuk vinden om er even uit te zijn en nog iets speciaals met T alleen te doen. Als we morgen middag weer thuis komen, mag het beginnen! Heb al vanaf het begin, althans vanaf het moment dat ik na de bloedingen weer vertrouwen had dat het goed zou komen, gedacht dat ik op 3 of 4 april zou bevallen.... We will see...
Ik heb van mezelf een beetje donker blond haar, beetje peper en zout kleur... Maar vroeger had ik wit blond haar. Dit werd steeds donkerder vanaf mn 14e ofzo. Mn vriend heeft ook aardig blond haar. Ik vind t super dat de kleine blond haar heeft, geweldig
Betreft mijn vraag over wakker in zijn bedje. Wij leggen hem na de voeding slapend in zijn bedje, en soms word hij dan 5 min later wakker en blijft hij gewoon uur of langer wakker. Door beetje om zich heen te kijken, jengelen en soms een huiltje tussendoor... Als hij na een uur nog wakker is, of echt onrustig word dan halen we hem eruit. Lastig hoor, zo net moeder... Gelukkig kan ik hier ook kijken hoe jullie het doen. Boeren: Boert die van jullie makkelijk?? Die van ons boert maar heel zelden... Moet ik het wel na elke voeding blijven proberen? We hebben nu de S-fles van Difrax, gaat super. Pfff ben best moe xx
@ fb: Idderdaad lastig he zo net mama en de volledige verantwoordelijkheid en verzorging van zo'n klein hummeltje... Hier is het toch ook wel weer zoeken hoor, soms echt van die emo momenten daardoor, maar goed in alle rust komt het goed. Even over jou vraag, ik zou wel altijd ff je kindje proberen te laten boeren. Ik probeer altijd zo'n 5 min, maar Lotte boert ook niet altijd. Lijkt mij niet prettig voor die kleintjes om met nog wat lucht in hun buikkie te liggen, en het lucht lekker op zo'n boertje. Fijn dat de S-fles goed lijkt te werken. Ik heb die bij Bart ook altijd gebruikt. Liefs leonie
Heb inmiddels onder de douche gestaan flink lang. Dan blijven de weeen ook. Het echte werk is het nog niet.. Daarvoor komen ze zowiezo niet snel genoeg als ik bezig ben. Het is niet zo dat ze weg gaan als ik van houding verander, alleen als ik niet lig of zit is de piep veeel minder heftig. Ben benieuwd of het door gaat zetten. Verlies trouwens wel nog steeds bloederig slijm... Maar zolang er slijm bij zit is het niet erg toch?
goedesmorgens, Heb ff vluchtig bijgelezen maar ben de helft weeral kwijt . @ FB, mooie foto's zeg! Ik laat Jelte trouwens gewoon liggen als hij echt over zijn toeren gaat huilen pak ik hem wel Heb net anderhalf uur zonder stroom gezeten... Had Jelte ff geluk! Ik had net z'n flesje opgewarmt toen de stroom eraf ging . Ik ga Jelte vandaag maar eens aangeven bij CZ.. Had dit nog niet gedaan. Fijne dag allemaal denk niet dat het me nog lukt om vandaag ff te spieken ivm visite.
@ vica je maakt t erg spannend!!! duim voor je!! en ik had tijdens de bevalling dat ik de weeen niet meer op kon vangen liggend, terwijl zittend ik adempauze ertussen kreeg @ me2... hier uiteindelijk spontaa en natuurlijk bevallen (nooit meer verwacht) @ kelly... wwij hadden net een discussie over kidsit/staplankje oid ik ga als ik alleen ben ons manneke in de draagdoek en meis evt in buggy @ cvm... zet hm op!! @ luckey... beterschap met verkoudheid @ FB... prachtige foto's! en kaartje! je kan je uk gerust even laten miepen, ze hebben ook vanalles te verwerken, alle nieuwe indrukken ed. wij kregen juist te horen dat het goed is als ze wel eens klaar wakker in hun bedje liggen onze meis doet het zo nu en dan ook nog steeds, en dan komt ze toch tot rust @ haarkleur.... zelf rossig, manlief blond en ons manneke heeft nu nog pikzwart haar, had ons dochtertje ook en die is nu ook rossig/blond. @ saona... succes met de echo vandaag! @ spriti... fijna dat lennart thuis rustiger en tevredener is! @ FB.... ze hoeven niet altijd te boeren, ik neem wel de tijd om de kans te geven zeg maar ook tussen de switch van ene borst naar de ander soms krijgen we een hele harde boer maar vaak ook niets
zo ben een beetje bij hier een enorme terugslag voor mijzelf lichamelijk kan amper op benen staan, vanochtend opgestaan met (voelt als een heftige nawee die continue aanhoud op zn piek) links onderin buik wat uitstraalt naar been en rug heb echt lopen janken dus manlief mnoest urine wegbrengen, maar die is helemaal schoon krijg straks ook extra controle van vk aan huis dus even afwachten maar heb knijp voor maandag wanneer manlief weer aan t werk moet en de kraamzorg wegvalt de kleine zn temp gaat weer inene super sinds vanacht!
FB: ik laat ze gewoon liggen! Mooi kaartje!! Boeren is wel belangrijk omdat ze er anders last van kunnen hebben. Bij onze kinderen duurde het soms ook heel lang maar je krijgt er op een gegeven moment handigheid in. Probeer zijn bovenlijfje een beetje voor hem naar links te kantelen, dan komt de lucht ook makkelijker weg omhoog. Kevercabrio: jammer dat het strippen tot op heden niets heeft opgeleverd... Vica: je houdt het maar weer spannend hahahaha Feuri: wat geweldig de Apenheul! Veel plezier!! Ik zou 3/4 of 5 april ook ideaal vinden. Dochter is 7 april jarig dus hopelijk niet dan hahahaha Musty: sterkte met je "nawee"!! Hopelijk is het dat en geen beknelling ofzo....Ik vond de naweeen bij de 2de al bijna ondoenlijk (hielden lang aan en echt puffen...), dus zie op tegen deze keer! Ja jij bent een van de "happy few" die tot nu toe spontaan en natuurlijk is bevallen!