Kevercabrio: dat is dan snel gegaan! VAn harte met jullie dochter!! Vica: aaaaaah, eindelijk is hij er dan! VAn harte met jullie mannetje!!! Hier ook nog niet echt vootekenen van de bevalling maar mannetje ligt echt wel heel erg laag nu. Voordeel is dat ik snachts geen maagzuur meer heb. Heb wel bijna continue menstruatiepijn, maar verder niets.
Hallo allemaal, daar ben ik ook weer eventjes Alle meiden die zijn bevallen, van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!!! Drukke week gehad, vooral veel gepoetst (nesteldrang??) en veel visite gehad.. Hebben jullie ook zoveel last van buikpijn enzo? Ik heb de laatste paar dagen echt ontzettende buikpijn, onderin mijn buik, net alsof ik ongesteld moet worden.... word er niet vrolijk van in ieder geval. Zijn er nog dingetjes die ik gemist heb??
Vica... PROFICIAT MET VINCE!!!!! Wat een turbo bevalling zeg!! Kever... PROFICIAT MET RIVE!!!!!! Prachtige naam!!!! Jandl... prachtige foto!!! Me2... hier ook geen voortekenen maar hier de kleine mega actief al 3e dag.... Constant draaien en doen.... Hier de stad in geweest, even gedachtes verzetten. Ging niet echt goed want doordat ik in een dip hang, luistert sem nog slechter dan hij al deed.... Niets dan waarschuwen/schelden dus, mensen maar kijken maar dat boeit me niks..... Denk dat ik dalijk maar gewoon eens een warm bad ga nemen!!!!!! Iedereen beweert dat ik deze week ga bevallen dus we merken wel of ze gelijk gaan krijgen haha....
Oh meis, je doet al snel teveel als je er alleen voor staat overdag. Maar je lichaam heeft echt een hele opdoffer gehad en moet zich kunnen herstellen! Dat weet je natuurlijk ook wel, maar dat dan ook doen... Kun je je niet op je grote bed installeren overdag: wiegje ernaast, aankleedkussen en verschoonspullen op de helft van je vriend, boek/tijdschriften/afstandsbedieningen/laptop/hapje&drankje binnen handbereik en verder niet zoveel in de benen?
Wauw wat een mooie foto! Je hebt echt een prachtige buik, om trots op te zijn. Heb zelf geen buikpijn. Laatste 2 dagen wel zo nu en dan lage rugpijn.
Kever: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Vica: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Hier: vanmiddag n stukkie gewandeld met Lars in de wagen, we hebben er alle 3 van genoten. Vanaf morgen sta ik er alleen voor, want papa gaat na 3 weken thuis te zijn geweest weer werken. En morgen mag ik met hem naar de kinderarts..
Hier ons verhaal; Om half 10 's ochtends is de Vk thuis geweest om me te strippen. In vergelijking met donderdag ging dit erg goed en voelde er weinig van. Om een uur of 4 kreeg ik weeen die om 5 min kwamen maar ze duurde maar 40 sec. Lekkere douche genomen en de weeen werden sterker maar ze bleven maar kort. Om kwart voor 5 de Vk gebeld en die zou half 6 komen kijken. Vlak voor haar komst werden de weeen heftig om de 2 min. Ze voelde 3 cm en heeft de vliezen gebroken om kwart voor 6. En toen ging het snel heftige zeer pijnlijke weeen met max 2 min pauze. Om half 7 5cm en persdrang tja en dat moet je weg zuchten pffff zwaar hoor. Ik voelde haar zakken en had het idee dat ze al tussen mijn benen lag. Toen op mijn rug gedraaid en de 2de perswee kon ik niet stoppen ze moest er uit tjee wat een oerkracht! Om 19.21 uur Met een giga golf vruchtwater werd ze gelanceerd ik lag letterlijk tot mijn oren in het water. De schorten van de Vk en kraamhulp dropen. Grote plons op de vloer Hahaha. Ik heb een klein schaafwond met 2 hechtingen verder niets. Met mijn bekken gaat het redelijk goed. Sluitlaken geeft veel steun. Rive doet het super en d'r broerskunnen niet stoppen met kusjes geven. Xxxx
**********UPDATE CVM********** Na een zware bevalling is Liv Elize vanmiddag om 12:04 geboren. Ze doet het super, we zijn al op weg naar huis! ***************************** Eindelijk meis! Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!!!!!!!
ow wauw wat mooi om te lezen kevercabrio! Geniet er lekker van joh! @CVM: geweldig!!! Eindelijk! Wat een goed nieuws weer allemaal hierzo! Gefeliciteerd met Liv!!!
CVM, gefeliciteerd met de geboorte van Liv! Eindelijk is ze daar! Heel veel sterkte met het herstel van de zware bevalling, als je nu al weer naar huis mag gaat dat denk ik al best aardig! Kevercabrio, klinkt als een prima bevalling! Heerlijk genieten van je kinderen!
Even snel CVM feliciteren... Wat een prachtige naam !!! Geniet ervan... Ga snel de afwas doen en dan is het weer tijd voor de luier en de fles ... Waar gaan de uren toch heen ?!?!
Kevercabrio gefeliciteerd met Rive! Vica gefeliciteerd met Vince! Eindelijk is ie er! CVM gefeliciteerd met Liv! Jippie weer 3 beebjes erbij...
@Kevercabrio: Gefeliciteerd met jullie dochter Rive! Wat een mooie naam! Zij is de eerste echte aprilbaby!!! @Vica: Gefeliciteerd met jullie zoon Vince, ook al zo'n leuke naam!