jeeej.. alweer deel 3. dus hier gaat het straks allemaal gebeuren! Ik kan niet wachten tot internetstilte van iemand gewoon bevallen(op tijd) van een kindje is ipv van zorgen en complicaties.. nog een paar weekjes volhouden baby's(en mama's)!!! @cvm, mijn duimen draaien in overtime voor je dat het gewoon een blaasontsteking is weer. Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt.. het is ook een eng idee zwangerschapsvergiftiging. Ze houden het iig goed in de gaten! @Sanne, mijn moeder had met haar eerste zwangerschap ook ernstige zwangerschaps jeuk door druk op de lever geloof ik. Maar pas tegen het hele end.. ik wist ook niet dat als het zo acuut opkwam het wel n's zo ernstig kon zijn dat je kindje gelijk gehaald moest worden. Nouja.. ook voor jou duimen maar iig dat je geen jeukende handjes mag krijgen en Finn lekker nog mag blijven dobberen daar binnen! Lijkt me trouwens echt zooo vervelend zo'n jeuk.. dus sterkte meid! ik had deel 2 nog doorgelezen, maar ik ben het gewoon helemaal weer kwijt.. sorry!!! morgen gyn afspraak en kijken hoe de kleine ligt! let's hope for the best
In de praktijk gaat het meestal zo dat de bevallen dames al overgaan en de nog wachtenden samen blijven doorschrijven in dit topic. Is wel wat ongezellig,maar gekke is dat de interesses dan echt even uit elkaar gaan lopen totdat iedereen is bevallen...Mij maakt het niet uit. Is natuurlijk leuker als iedreen gelijk overgaat! Titania: succes bij de gyn morgen!
Mij maakt t ook echt niet uit... Wel moeten we gezellig bij elkaar blijven hoor Ik was gewoon benieuwd hoe we dat straks gaan doen! Ik ga slapen. Trusten....!!
Ok, bij mijn meis was het zo dat iedereen hier bleef. Diegene die het laatste bevallen was heeft het topic bij de mama's geopend en toen is iedereen over gegaan. Ik ga slapen, fijne avond allemaal!
Goedemorgen!! Iedereen goed geslapen??? (van leonie weet ik het antwoord al) Ik vind het ook leuker en gezelliger om met zn allen over te gaan! En daarbij blijven we dan hier goed op de hoogte van iedereen. vanmiddag gyn! ben benieuwd!!!! @sanne ben zoo benieuwd naar je uitslag!!
Goedemorgen! Hier ben ik echt gebroken! Verschikkelijk hoeveel ik wakker lig per nacht ZONDER reden! Ik weet echt niet hoe lang ik dat nog moet trekken zeg! Morgen, mijn rustdag, kan mijn moeder wederom niet oppassen. Ze had zaterdag een smoes om niet op te passen maar in plaats daarvan ging ze shoppen (en dat is lastig natuurlijk met een kleine erbij ). Nu gebruikt ze dezelfde smoes, maar daar komt vast weer niks van zodat ze volgende week weer niet op kan passen. In plaats daarvan wil ze donderdag wel de hele dag oppassen. FIJN, dan zit ik sochtends in het ziekenhuis en smiddags een afspraak bij de vk. Dus rusten zit er deze week NIET in.. Bah bah bah.. Vandaag even wat wasjes draaien en al vroeg het eten opzetten. Vanmiddag urine inleveren in het ziekenhuis en hubby ophalen. Ondertussen proberen de boel netjes te houden achter mijn dochter aan. Vandaag verder geen gepoets. Wil maar eens beginnen met inpakken.
Goeiemorgen, hier tot 3 uur goed geslapen, daarna werd ik wakker met enorme buipijn. Moest heel nodig plassen maar er kwam niets uit. Gelukkig vanmorgen uiteindelijk 60cc geplast, vind het persoonlijk heel weinig. Normaal ga ik 3x per nacht en plas ik gewoon normaal. Maar goed, ga die 60cc zo snel naar de huisarts brengen, hopen dat dit duid op een blaasontsteking! Zo niet dan ga ik meteen de vk bellen en niet wachten tot ze vanmiddag langskomt, want vind het niet normaal zoveel buipijn. Kwam er vannacht ook achter dat de vk gister bij de controle is vergeten naar het hartje te luisteren, we waren zo druk met die eiwitten dat niemand eraan gedacht heeft. Ook dat zint me niet, ik voel ons meisje wel heel goed bewegen maar ik wil gewoon zeker weten dat zij nergens onder te leiden heeft. Anyways, ik ga richting huisarts! @Sanne: Heftig! Hou ons op de hoogte!
@CVM, mijn duimen draaien hoor! Maar ik vind trouwens dat ze bij een blaasontsteking ook een test in het ziekenhuis moeten doen hoor! Daar zou ik wel op staan! Een blaasontsteking verzorgt niet die buikpijn! Echt vragen om een bloedtest! Dan zien ze of alles nog functioneerd.
CVM sterkte meis!!!! Hier... ben kapot. zoon was 6.20 uur wakker en bleef maar tegen me aanlullen. pffff had hem al extra bij me in bed gepakt (doe ik dus echt nooit, hekel daaraan zelfs, bang dat het gewoonte wordt) maar dat hielp niet. Heb hem enigszins stil kunnen houden tot 7.20 uur (toen ging mijn wekker) en zijn we maar opgestaan.... Dalijjk naar school brengen en heb ik even een hanguurtje voor ik naar de fysio moet....
morguh, even snel doorgelezen, hoop hebben een rotnacht gehad *knuf* @ sanne.... jeetje meis heel veel sterkte duim voor je! ik zal vandaag weinig zijn ik ga even als de sode..... enveloppen halen voor de kaarten en laatste dingen afhandelen dus alle regels overtreden vandaag vanacht om 1 uur wakker geworden door hele pijnlijke ween die vrij snel kwamen, en dan roep je je vent wakker........mompelt die wat en snurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk :x uiteindelijk zwakte het af en daarna doomoe ervan in slaap gevallen gaat de wekker om kwart voor 5 gaat ie mij wakker maken met de vraag wat er was....nou je zou hm toch zegt ie had je t ziekenhuis niet moeten bellen, ja duh waarvoor denk je dat ik jou wakker maakte enfin we zijn dr nog uk zit nog binnen maar wil nu echt zo snel mogelijk alles in huis hebben tot elk miniscuul dingetje
kan ik me heel goed voorstellen musty.... die van mij draaide zich toen ook weer om en sliep verder (tikte hem toen op de schouder en zei: of ik heb krampen, of ik heb weeen?) Zijn reactie was: maak me maar wakker als je weet wat het is..... 5 seconden later drong het toch hem door en sprong hij uit bed.... haha toen heb ik hem moeten afkoelen hihi
WOW...Deel III Ja ja, nu komt het allemaal heeeeeeel dichtbij! Sanne: Jee...ook geen al te geruststellend nieuws Ik duim dat je leverwaarden vandaag gewoon goed zijn en dat beebje nog even mag blijven zitten. Tatiana: leuk dat je vandaag weer naar beebje mag kijken Vica: Goh dat heeft je moeder weer leuk geregeld :x Nieuwe lijst na bevalling: Mij lijkt het wel leuk om hier te blijven tot de laatste bevallen is. Zo blijf je toch op de hoogte van mekaar. En zo kunnen de wachtenden al meeluisteren naar hoe het er bij de kersverse mama's aan toe gaat Erge buikpijn: Kan ik ook van meespreken maar is wel niet constant. Heb de gyn er al over aangesproken een paar weken geleden maar volgens haar was het gewoon bandenpijn en moest ik daar maar door De laatste dagen is de menstruatiepijn wel overduidelijk aanwezig Wat was dit nu ook alweer? Zometeen even tussen het werk door naar het zh voor de prenatale kine. Wel stom dat het zo tussen de kantooruren is En straks de 3e prenatale les. Gaat vandaag over wat we moeten meenemen naar het zh en krijgen we nog een rondleiding. Kijk er wel naar uit
Hoi hoi, even gauw, ik heb geen blaasontsteking, was geen enkel ontstekingscelletje te vinden Meteen de vk gebeld en die is toevallig in het ziekenhuis aan het werk dus moet er meteen heen voor controle eiwitten/bloeddruk en waarschijnlijk wel meer want die buikpijn/niet kunnen plassen moet toch ergens vandaan komen.
Musty: Kan ik geloven dat je nu zo snel mogelijk alles in orde wil hebben. Dat moet effe schrikken geweest zijn CVM: Geen blaasontsteking Ik duim dat ze snel weten wat het wel is en dat het gewoon niet zo erg blijkt te zijn. Dikke knuff!!!!
@Cvm, wil je niet bang maken maar het zijn allemaal symptomen van zwangerschapsvergiftiging. Zowel je lever als nieren gaan dan falen. Succes in het ziekenhuis, ze zullen ongetwijfeld ook bloedprikken en een CTG maken. @Mobius, die krampen zijn voorweeen. Opzich heel normaal hoor. Helemaal als je nog werkt. Heel vervelend voor jou, maar meestal doen ze niks (wekken geen bevalling op). Veel plezier vandaag bij die prenatale lessen!
Hier ook net de huisarts gebeld. Mijn meis heeft geen blaasontsteking. De andere bloeduitslagen wijken af omdat ze een kind is. Daar kan de assisitente dus niet over oordelen. De uitslag van de glutenallergie is nog niet binnen. Nu ben ik op het telefonisch spreekuur gezet voor volgende week dinsdag. Ben benieuwd!