GRRRR tekst kwijt!!! eens zien wat ik onthouden heb @ FB.... wij keken wat ons meis zelf aangaf betreft de flesvoeding als het voor jou goed voelt zou ik het gewoon proberen om met jesley naar 6 voedingen te gaan @ minime.... jees das een duur potje visvoer @ mutsje.... buiten wel, binnen overdag niet meer snachts nog wel, hij heeft snachts ook nog 1 kruik @ maxicosi..... hier geen auto .... maar als we langer dan een uur van huis zijn gaat ie in de kinderwagenbak en anders autostoeltje op t onderstel.... straks gaat ie in t autostoeltje mee op de fiets (babymee) @ cadeaupakketten.... die van de plus wordt eerdaags thuis bezorgt en die van albert heijn hebben we gehad leuk, ennuh al wat gratis is zoals luiers, doekjes ect ect @ me2... heerlijk dat guus zo goed groeit! @ star... meis je hebt gedaan wat je kon! en dat is al super! BV is echt niet zo vanzelfsprekend, herken je gevoel maar al te goed..... voelde me ook zo rot erover bij mn meis @ luiers.... hier nog grote pakken mt 1 erbij gehaald hij heeft een kippekontje whahah! mn meis had en heeft nog van die ronde billen, maar hij is lang en slank @ vica... super dat vince het goed doet met de difrax!! op marktplaats kijken voor de adapters?? @ cvm.... heerlijk een goeie kolf!! @ seertje... pfew 9 voedingen @ saona... dikke knuffels, hopelijk vandaag ee betere dag! @ minime... whahaha idd bedoelde 8 april *voelt zich een doos* heerlijk dat robin ook goed groeit!! @ isra... fijn dat alles goed was bij de gyn! @ saona & isra... jullie houden t nog wel spannend zeg! best nog wat onthouden @ hier... vandaag toch naar de huisarts geweest liep al paar daag na de bevalling met rare pijn in knieholte, dacht eerst spierpijn ofzo, maar werd niet minder aleen erger die hoofdpijnen, snachts lig ik te baden in t zweet dat ik geen deken of pyjama kan verdrage (charmant) al met al met nadruk weer rust opgelegt gekregen (ik krijg er wat van! :x) maar ik had verwacht betrft knieholte iets van zweepslag ofzo... maar nee hoor ze kon t precies en heel goed voelen heb trombose variant in mn spataders wist niet eens dat ik ook daar spataders had, kan ze zo ook niet zien had/heb er wel 2 aan de voorkant van mn knie zeg maar nu zalf meegekregen die bloedverdunnend werkt t is niet gevaarlijk verder omdat t in de spataders zitten, t doet alleen heel veel pijn en duurt lang eer t weg is yippy verder even wachten en aanijken en er wordt zoiezo over een paar weken weer een compleet bloedbeeld geprikt verder betreft hoofdpijnen en zweten .... toch rustig aan doen ze denkt dat t van de drukte komt verder kids doen t super helemaal trots dat de bv deze keer zo goed slaagt en ons manneke er zo goed op groeit! heb nog geen flesje/speentje/kolf/sterilisator aan hoeven te raken ideaal!!
Bril.... fijn dat je een gevonden hebt. Dus 9 maanden wachten met nieuwe bril halen... pffff had gehoopt in september te kunnen gaan want die van mij hangt me echt de kont uit. Kraamvisite... woensdag komen de 1e... verder nog niemand..... behalve ouders/zusjes dan he....
kado pakket van de Albert Heyn.... waarom weet ik dat niet haha.... morgen toch even langs de winkel rijden hoor... of straks nog hihi....
musty... fijn dat de bv zo goed loop zeg. balen dat je weer rust moet nemen en trombose in spataders... ik heb er ook nog nooit van gehoord... Hier net wezen wandelen, viel me reuze mee. dalijk nog even naar de apotheek wandelen....
@musty, jeetje ben je mooi klaar mee! Hopelijk gaat het snel wat beter. De adapters zijn niet te vinden via marktplaats, sterker nog... de hele wagen is niet 2e hands te vinden op marktplaats! @Luckey, fijn dat het wandelen meeviel! @Pakketten, ah ook een pakket??? nooit van gehoord! Plus bezorgde het pakket al toen ik van rebecca bevallen was. In ieder geval wel in Tilburg. C1000 pakket nog maar even halen vandaag of morgen ofzo.
Hier slaapt de kleine man in zijn bedje. Jeeej het werd steeds moeilijker hem in zijn bedje in slaap te krijgen. We moesten hem steeds vaker snachts bij ons leggen om aan onze slaap te komen. Nu maar weer wat vaker proberen in zijn bedje te leggen.. Pff... hij laat alweer van zich horen :S hopelijk valt hij weer in slaap want de kleine meid ligt op mijn schoot te slapen.
ik weet niet of elke ah paketten geeft? maar t lijkt mij toch dat ze dat dan allemaal doen, was leuk paketje boeke slabber rammelaar luiers doekjes beschuit muisjes ect niet zo heel groot maar gewoon leuk @ vica... mssn kan je hier op de site een oproepje plaatsen? @ verwarmen... kinderwagenbak wordt hier ook voorverwarmt en in de maxicosi zite voetenzak en al (wintervariant) dus die is heeel snel warm kids liggen beide helemaal nock out 1ste moment echt voor mezelf en dan zit ik me af te vragen wat ik kan gaan doen
Hier op de site is idd nog een optie. Het is idd erg lastig. Maar vannacht is het wel gelukt na de voeding van 1 uur. Dus heb goede hoop. Nu ook lekker aan het slapen daar (na 1 geluidje niks meer gehoord) dus hopelijk gaat het beter nu.
@Foeske, was jouw vergeten sorry.. Hier weinig visite.. Heb ook alleen kaartjes gestuurd naar familie. Dus ik verwacht ook geen drukte over de vloer.
Wat gaat de tijd toch snel, is het alweer bijna 3 uur zeg . @Star2: Dat was bij mij ook een van de redenen om te stoppen met bv, het kost zoveel tijd (zeker als het aanleggen niet in een keer lukt )! @Me2: Bij Robin zit het navelstompje er ook nog steeds aan inderdaad, is nu al dag 16. @mutsje: Robin heeft nu sowieso s nachts nog zn mutsje op en ook als we naar buiten gaan natuurlijk. Overdag ligt hij in de woonkamer, dan is het meestal niet meer nodig. Als we naar buiten gaan leggen we ook nog een kruik in de reiswieg. We hebben een elektrische kruik, die kan je gewoon in de oplader zetten en is dan in een paar minuten klaar! Ideaal, en ook geen risico van lekken. @foeske: Tattoo van zn voetje is ook een gaaf idee zeg! Ben heel benieuwd hoe het is geworden straks! @Visite: hier nog redelijk rustig, heb wel wat datums staan voor volgende week en daarna, maar nu nog goed verspreid. Familie komt wel vaker gewoon even tussendoor langs. @Musty: Heb je al ervaring met de babymee? Lijkt mij wel ideaal om Robin straks naar het KDV te brengen, omdat ik dan gelijk door moet naar het station om naar mn werk te gaan. Dan hoef ik de auto niet bij het station te parkeren, scheelt weer een hoop centjes elke dag. Hubby ziet de babymee alleen echt niet zitten, omdat je je kindje niet in de gaten kan houden Heb je die al gebruikt ook bij Louise-Faye? En ze kunnen vanaf 4 maanden mee toch? Ik had de eerste dagen na de bevalling ook dat ik echt lag te zweten in bed s nachts! Zo gek! Nu gelukkig niet meer. Kan bij mij ook wel van de drukte/stress geweest zijn toen. Vervelend van die spatader zeg! @Kadopakket: Kan je die gewoon halen bij de AH? Met geboortekaartje neem ik aan? Ik geloof dat ze hier bij de Jan Linders ook een pakket hebben, binnenkort eens kijken @musty: Wat denk je van even relaxen?? Haha, luister naar de huisarts he Jeeh wat is jouw buik al plat geworden zeg! Had ik niet verwacht bij die megabuik die je had haha! Bij mij is hij ook al redelijk plat aan het worden, maar ben bang dat het laatste restje nog wel even blijft zitten.
MiniMe... Jan Linders moet je via hun website aanmelden voor de babydoos en opvertoon van de email (binnen 3 weken) en het geboortekaartje kun je de doos ophalen. Musty... wat een platte buik zeg.... en die van jou was echt mega in de zwangerschap... Buikfoto... hier gisteren ook een after-birth-foto gemaakt. Het is nog een licht bolletje en wat flubber-blubber maar dat trekt nog weg. Was bij Sem ook zo. Gewicht mag zo blijven van mij. Bekijk bijlage 144298 Hyves... kreeg trouwens commentaar dat ik op hyves had gezet dat ik het een domme vraag vond dat iemand vroeg of ze al doorsliep..... ZUCHT..... Dat betreffend persoon toevallig 3 kinderen heeft/kent die na max 10 dagen doorsliepen (fv ook nog) wil niet zeggen dat alle kinderen dat doen.... kan ik dan niks op hyves zetten..... Wandelen... net naar de apotheek gelopen (voor niks want recept was niet binnengekomen... ook fijn zit ik het hele weekend zonder tenas) en nu heb ik dus wel rugpijn.... precies bij de schouderbladen.... (spanning???)
Leuk idee van Musty Heb ook even een fotootje van mn buik gemaakt. Bekijk bijlage 144300 2 weken na de bevalling Alleen zijn mn borsten nu zo uit verhoudingl....hopelijk worden ze snel weer wat kleiner
Buik.... ik ga maar geen foto maken hahaha. Hier een echte flubber-blubber buik die ook niet meer weg zal gaan helaas. Was bij mijn meis ook niet. Gewicht is na de bevalling -8 kg.. nog ontelbaar te gaan hahaha. Wil toch wel weer terug naar mijn startgewicht van voor mijn meis. Wil dan het liefst ook na dit weekend beginnen met dieten. Wil het south beach dieet proberen. Zo even mijn zus bellen want die heeft het boek ervan geloof ik. Ondertussen veel wandelen en over een paar weken fanatiek gaan KiNecten!!!
@Vica: Jaaa, straks weer Kinecten inderdaad! Nog even een paar weekjes wachten maar dan ga ik los hihi Ik vind dat dansspel wel echt cool namelijk! Heb ik sinds week 24 ofzo niet meer kunnen spelen, want kreeg toen wel last als ik ging springen
Ik heb helemaal nog niet gespeeld door de BI. Moet zeggen dat we ook geen goed spel ervoor hebben nog hoor. Hoe heet dat dansspel?? Nu even proberen mijn meis in bad te doen, ze wordt drammerig..
de babymee is echt ideaal! bij ons dochtertje hadden we hm ook al ze ging vanaf 8 wk al mee achterop wel natuurlijk rustig fietsen enzo en grote hobbels ontwijken zij vond het ook heerlijk achterop de fiets dus vanaf een wk of 8 gaat ons manneke ook mee hubby was hier ook geen voorstander maar nadat ie me zag fietsen en hoe alles vastzit bevestigt, toppie! ik ben blij met mn buikie mij hoor je niet klagen
@Vica: Dat is Dance Central. Wij hebben hem gedownload, maar onze Xbox is ook omgebouwd. Hubby moet ook nog Zumba downloaden, lijkt me ook wel wat