Spannend!!!! Kan t zijn dat je 24 maar meteen ingeleid word? Of word er die dag misschien een dag gepland?
Hey meiden, Even kort en snel want heb het écht helemaal gehad. Eerst maar een knuf voor CVM....jeetje wat een vreselijk nieuws over je tante, heel veel sterkte de komende tijd! @ Hier: Ben zoooo boos en verdrietig. Stond vanmiddag wéér voor niets bij de apotheek, net zoals het begin van de week was er wéér geen recept doorgefaxt.... ik ben op dit moment een instorting nabij en kan voor m'n gevoel alleen nog maar aan één stuk huilen. Ik weet ook gewoon even niet meer wat ik moet doen.... morgen maar weer de poli gyn bellen en dan ga ik ze toch echt een hele flinke uitbrander geven! Ik trek dit niet meer. De misselijkheid de afgelopen maanden was echt niet leuk maar deze jeuk is voor mij toch écht een druppel. En als je de beloofde hulp dan niet krijgt........... kga een hele lauwe douche nemen in de hoop dat het wat helpt voor de nacht.
*Honden: Wij willen ook idd een doekje of eerste rompertje van de kleine aan de honden geven... En zodra we thuis zijn mogen ze bij de maxi cosi snuffelen. Maar wij zetten m niet op de grond, maar op de bank. Zodat hij in rang hoger is dan de honden... Ben wel benieuwd hoor! Maar zal vast wel goed komen. *Opschrijven: Is idd wel een goed idee! Ik heb nu eigenlijk alles al gedaan wat er moet gebeuren... Dus misschien helpt dat ook! Maar mocht dat niet lukken,dan ga ik t opschrijven op papier, of in mn telefoon! xx
@Sanne85: Pfff ik snap t helemaal hoor meid!! Misschien even flink huilen... Als je alleen op bed lig? Dat helpt bij mij nog wel eens! Ik hoop dat de jeuk snel minder word! xx
heey meiden, Hier weer terug van een dagje hoofddorp! Merkte tijdens het lopen ineens op dat ik gigantisch aan het waggelen ben, jeetje het ziet er niet meer uit... Maar goed ze zeggen hoe meer waggelen hoe beter het is voor de bevalling (weker bekken enzo) maar hopelijk blijf ik niet nog 6,5 week waggelen... Morgen hier alweer 36 week!!!! Woeppie... Ben benieuwd wanneer dochterlief de huur bij mama opzegt Heb wel bijgelezen maar er is zo veel geschreven dat ik geen puf heb en zin om op iedereen ff te reageren. @ sanne: Jeetje wat verrot zeg, 2e keer dezelfde blunder. Hoop dat een douche je ff kan helpen zodat je wel inslaap kan vallen en hopelijk diep in slaap. Je kan je rust ook wel gebruiken. Dikke dikke knuffel voor jou!!!! Enne natuurlijk ook voor de rest
@Foeske, nee ken helaas niemand die dat doet. Maar heb inmiddels wat anders gevonden. Lekker naar de kapper morgen. Hou ik ook zo van, maar kost helaas zo veel. @Luckey, nee ben niet aanvullend verzekerd. Helaas. Anders zou het qua kosten meevallen idd.
Jeetje meis, ook al zo'n heftige situatie.... dikke knuffel voor jou en veel sterkte voor jullie familie!
Hahaha ik kan er nu juist wel tegen.. Ze moeten mij eens proberen te masseren aan mijn benen... Dan gil ik van de pijn! Kan ik niks aan verdragen. Fijn dat de controle goed was. Goed rusten he.
Wij gaan hier in het weekend ook maar eens wat doen samen. Om alles klaar te maken voor de komst van de kleine.
Wij hebben nu geen honden maar wel katten. Bij onze oudste eerste de maxi cosi meteen uit ziekenhuis thuisgekomen op de grond gezet en hen laten snuffelen en eerste poepluier aan hen laten ruiken. Was goed, zaten meteen een rang lager...heel zielig eigenlijk hahaha maar zijn daardoor heel erg naar elkaar gaan toetrekken en echt nog nooit bij de babies gaan liggen of naar ze gekrabd oid. En bij no2 was dat nog duidelijker dat ze een stapje omlaag gingen....... Musty: ja het gaat nu als een speer bij jou!! CVM: och wat een vreselijke ellendig nieuws van je tante....hoop echt dat ze jullie meisje nog meemaakt.... Sanne: wat een k*t sitiuatie weer zeg....weer geen recept...zou echt stennis gaan trappen morgen.....heel veel sterkte en hopelijk helpt de lauwe douche!
Goedemorgen! @CVM: Wat ontzettend klote dat het niet beter gaat met je tante! Dit zou juist zo'n mooie tijd voor jou en je familie moeten zijn. Heel veel sterkte, en ik duim van harte dat ze je kleintje nog mee mag maken... @Sanne: Het zit ook echt allemaal tegen he! Heeft de douche een beetje geholpen? Vandaag moeten ze je echt iets geven zo met het weekend voor de deur! Veel sterkte! @Lijstje: Ik ga van het weekend ook maar eens een lijstje maken met wat ik allemaal nog moet doen in mn verlof. Nu maalt het idd steeds maar door mn hoofd. Ik denk dat een lijstje wat rust zal geven. Joepie, vandaag alweer 35 weken!
@MiniMe, gefeliciteerd met je 35 weken. Wat gaat het toch allemaal hard weer he! @All, goedemorgen!!! Hier was de kleine meid alweer om 06.15 uur wakker! Maar ja, zowel zij als hubby hebben wat last van hun keel. Dus zal hopelijk daardoor komen. Ik ben wakker geworden met enorm irritante jeuk onder mijn voeten en in mijn handpalmen... grrrr... vervelend.
Wie moest toch aan de bel trekken als er jeuk aan de handen en voeten bij kwam???? Sanne... oh wat irritant zeg... weer die blunder en ze weten al hoe je erdoorheen zit.... Waarom belt de apotheek terplekke dan niet even met de gyn zodat je het toch mee had kunnen krijgen????? Pfff hoop dat je toch wat hebt kunnen slapen hoor...... dit is toch echt een hele zware en absoluut geen leuke zwangerschap meer he... kun je wel nog iets genieten????? Hier was zoon ook vroeger dan gehoopt wakker.... Nu even een pyjama uurtje inlassen en dan eens rustig aankleden.... wil iets gaan doen maar heb nog geen idee wat....
goeiemorgen t zit in de lucht dan denk ik, luise-faye is ook al sinds 6 uur wakker normaal slaapt ze tot een uur of half 9 (ik ben verwend)3 keer eruit geweest vanacht mogen nog steeds niet aan dr wang en oor komen maar ja moet t toch wassen en insmeren hele worsteling, en ze is enorm verkouden dus elke keer dr gezicht schoonmaken van de snottebellies maar ze zit nu wel al te knikkebollen en moet zo naar de neuroloog maar ja zal ze vanmiddag goed slapen @ sanne.... nou ik was ook niet bij de apotheek weg gegaan, hier bellen ze als ze niets binnen hebben gekregen van recept hoop dat je de nacht een beetje doorgekomen bent *knuff* @ all gaat nu echt snel allemaal nog even! hier nog 20 dg tot de laatste controle