@Seertje, gezellig! En lekker wezen bbq-en! Altijd heerlijk! @Kleertjes snachts.. Romper korte mouw en een pyama en sokjes. Maar denk dat ik de sokjes maar weg laat vannacht. Hij ligt (als hij niet bij mij ligt ) onder een laken en 3 lagen deken. De deken is een ledikantdeken opgevouwen in 3 lagen. Dit omdat de kv perse een wollen deken daar wou hebben. Maar ga hem weer wisselen met mijn gebreide deken. En dan die dubbelvouwen. Eigen kleertjes van overdag heeft hij soms ook aan, ligt eraan wat. Pyama is over het algemeen wat dunner en dus met dit weer wat lekkerder vind ik. @Boeren, hier ook een ventje dat niet goed boert. En dat terwijl hij toch zeker 4 a 5 keer per voeding moet boeren. Het zit hem dan echt in de weg en weigert dan natuurlijk verder te drinken. Veel van houding wisselen werkt hier wel. @Titania, wat een lief mannetje zeg! Mooie foto! @Zwangere dames, even een knuffel vanuit hier. Hopelijk kunnen jullie snel jullie wondertjes leren kennen!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter TESS!!! Hier ook zo'n snelle bevalling gehad en idd enorme naweeen. Heel veel sterkte daarmee! Fijn dat alles goed gegaan is.
@ luckey & seertje..... ik heb in de gaten dat ik ook op ongeveer zoveel voedingen kom schrok eerst toen seertje begon over 9 voedingen tot ik ze van de week telde maar vind t eigenlijk niet erg/ geen hinder van
@ luckey.... wij wonen dan wel gelijk vloers maar als ie wakker is dan is het in de box/wipper merk ik dat ie moe wordt dan lekker knuffelen en in zn wieg (en ze mogen ook wakker in bed liggen, verwerken ze een hoop indrukken) ons dochtertje lieten we gerust in box en wipper ect slapen ze weigerde overdag in bed te slapen en uiteindelijk werd t een gevecht om dr middagtuk in bed te krijgen daar hebben we van geleerd
www shcattig zeg! bn benieuwd wat ik van onze meis krijg vorig jaar zwitsal parfum en met papa gemaakt vogelhuisje
Sam, gefeliciteerd met Tess! ook weer een leuke naam.. ik vind echt alle april baby namen echt top, goed gedaan mama's(en papa's )
ahhhhhhh voel me een muts om weer zo snel een foto van mn kind te posten , maar ik heb net de grappigste foto ooit van ons mannie weten te maken!! Zat net een beetje met de webcam te klooien om een leuke mama en baby foto te maken.. gaat ons kleintje net op dat moment uitgebreid gapen!! ik zag dit pas terug toen ik de fotos ging kijken, wat een gezicht, hij ziet er heel anders uit zo..hahahah lag echt bijna op de vloer van het lachen. RAWRRR!
Jesley slaapt snachts altijd in zijn eigen bedje. Overdag vaak beneden in zijn box of op voedingskussen. Ik probeer m vaak wel smiddags wel op bed te leggen, of rond 19uur na zijn voeding, maar vaak gaat hij dan onrustig liggen doen en is hij wakker... Of gaat hij huilen over spugen. Dus ja, werkt ook niet echt! Ik vind het belangrijker dat hij slaapt, maakt niet uit waar... Wij voeden altijd op vaste tijden, en als hij slaapt maken we hem wakker. Hij krijgt zijn laatste flesje rond 00.30 uur. Dit vind ik wel erg laat, en we zijn sinds gister over na 6 flessen en willen we proberen rond 23.00 zijn laatste fles te geven. Dus even uit proberen hoe dit gaat
Musty.... mij maken de aantal voedingen ook niet uit hoor, ik schrijf ze op, puur om later terug te kunnen kijken. En om te kunnen onthouden met welke borst ik moet beginnen (schrijf de tijd op met eronder welke kant ze gedronken heeft). minder voedingen komen vanzelf wel. Vannacht weer om de 3 uur, ben ik blij mee hoor!!!! Slapen... hier idd ook op een voedingskussen in de box, ligt wat lekkerder dan plat (heb alleen dunne boxkleden, 2 op elkaar maar blijft hard aanvoelen). Snachts komt het ook vaker voor dat ze nog wakker is na de voeding en dan leg ik haar ook gewoon in bedje hoor, even protest maar valt toch in slaap. Geluidjes... maken die van jullie ook van die gekke geluidjes. Als ik haar ga verschonen lijkt ze soms wel een machine die geolied moet worden haha.... CB... om 10 uur komen ze, ik ben benieuwd
Goedemorgen, @Slapen overdag, hoewel wij gelijkvloers wonen slaapt Vince overdag in de box en in de kinderwagen. Ik vind het ook belangrijk dat ze leren slapen als het niet muisstil is. En Vince slaapt op zijn buik dus dan heb ik er beter zicht op. @Geluidjes, ja die geluidjes herken ik ook wel haha. @Flessen, wij zitten nu eigenlijk net tussen de 5 en 6 voedingen in. Omdat hij snachts 6 uur slaapt moeten we 2 uur overbruggen. Meestal komt hij sochtends 2 keer snel achter elkaar voor een fles en dan zitten we aan het eind op 6 flessen. Ga het vandaag maar eens bijhouden hoevaak hij nou drinkt.
Sam gefeliciteerd met Tess Titania hihi de foto is idd erg leuk! Hier echt een rotnacht gehad. Heb geloof ik ieder uur op de klok gezien omdat ik moest plassen en vervolgens kon ik maar moeilijk in slaap vallen. Saone en hoe is het bij jou meid, is het doorgezet? Ben erg benieuwd!
Hier heeft Vince in zijn eigen bedje geslapen vannacht. Maar wel op zijn buikje. En hij was erg onrustig! Pff.. hoop echt dat we snel naar de KA kunnen en hij medicatie krijgt. We zullen zien. Vanmiddag gaat Rebecca naar mijn moeder. Ik zit een beetje te denken wat ik kan gaan doen. Wil sochtends het 1 en ander in huis doen (als de kids het toelaten) en dan smiddags maar lekker wandelen denk ik. Wellicht naar de C1000 wandelen wat best een eindje is. Wat gaan jullie vandaag doen met dit mooie weer?
Ik wil hier ook graag wandelen... Zeeman heeft vandaag 25% op alle babykleding en heb gisteren 2 leuke setjes weg laten hangen. Het is me echter nog te ver om te wandelen. Inprincipe maar 15 minuutjes, maar krijg erg snel last van mijn stuit dus gok het er maar niet op...... Om 10 uur komt CB. Om half 1 zoon halen op school/speeltuin. Om 14 uur kraambezoek.... Nu ga de bedankjes maar eens stickeren met naam en datum geloof ik.....
@Mobius: Van harte gefelicitered met Mathias!!! (sorry, ik was in mijn vorige berichtje helemaaal vergeten jou te feliciteren ) @Sam: Van harte gefeliciteerd met Tess!!! @Titania: dankjewel voor je lieve berichtje! En wat een grappige foto van jullie volhoudertje!!! Het is goed om te zien hoe goed hij het doet ondanks alle bloedingen die jij ook voor je kiezen hebt gehad. De gaap-foto is erg grappig @zwangere meiden: succes! Ik hoop voor jullie dat de ukkies maar snel mogen komen Inmiddels ben ik dus 41 weken zwanger... Ze beweegt nog steeds heel veel, dus daar maak ik me geen zorgen om. Maar ik ben toch wel gespannen voor de controle in het ziekenhuis vanmiddag vooral omdat ik erg benieuwd ben wat het plan gaat worden... Nog een week doorlopen in de hoop dat ze spontaan komt of willen ze al eerder actie gaan ondernemen?
Sam, gefeliciteerd met jullie dochter Tess! @boeren; heb ondekt als ik hem op zn buik neerleg half uurtje na de voeding er wel een boertje komt.. Al gaat het wel met moeite, hij wil ze dan ook wel eens weg slikken. Kleine heeft hier ook nog vaak de hik, had hij in me buik ook al. @titania; wat een leuke foto. @hanna; spannend hoor, succes vanmiddag! Bij ons liggen de winkels ook te ver om te lopen helaas. Heb best nog wel veel last van ondere dus ver lopen gaat nog niet. Is dat eigenlijk wel normaal na 2 weken nog veel pijn? Gister even gekeken ziet er wel veel beter uit als een week geleden. Hoop iig dat de pijn nu minder gaat worden, tis best wel vervelend, kan nog steeds niet normaal zitten. Met de kleine gaat prima, hij drinkt goed zn flesjes leeg. Hij wil ook alleen lekker bij mama slapen overdag, zodra ik hem in zn wiegje leg is hij weer klaar wakker. Hij heeft ook een hele droge huid, smeer al steeds met zwitsal olie maar dat helpt maar even. Denk ik maar overstap op bepanthen.